¡¡A veure que opineu!!
Bueno com ja sabeu vaig enviar un mail a Sant Benet fa ja més d'un mes perquè no haviem fet la paga y senyal ens sentien desamparats etc... com ja sabeu tambè, desprès del mail vàrem anar a visitar Sant Benet, la noia ens va atendre molt bé ens van rebaixar 2000€ per les molesties etc... i ens va dir que ens enviaba el contracte aquella setmana.
Doncs res... que no me l'han enviaaaaat i es que estic molt molt emprenyada pq no sé q fer!!! em sento impotent... avui ha trucat el meu novio que pobre ja té malsons amb la boda, l'altra dia va somiar q ens deixaven penjats... que tal i com està el tema no es cap disbarat!!!...
Doncs res q ha trucat i ha posat a la noia verda!!! Bueno li ha preguntat perquè no ens envien el contracte, fa un mes que ens ho va dir... però la noia nomès li deia que sí que tenim raó però que tenen molts esdeveniments i que están treballant a 15 dies... no sé que vol dir... em sembla molt bé que no li pagui fins 15 dies abans de la boda però jo haig de tenir un contracte no¿?¿?¿ es q no sé q fer... li ha dit q avui ens envia el contracte i de moment res... el meu novio li ha dit que una boda no es un sopar d'empresa que no es pot fer en 15 dies i q tenim coses contractades flors, invitacions, fotograf etc... que s'han de fer amb temps i q necesitem un contracte per tenir la seguretat del que la nostra boda es celebrará allà... a tot això la noia nomès diu que sí q tenim raó... peró no ens diu ¡¡PORQUE mecachis NO NOS ENVÍA EL CONTRATO!!
Ah tambè li ha dit el meu novio si hi havia més gilimandrakis com nosaltres esperant el contracte per casar-se allà i diu la noia que si però jo ho dubto es que no sé... alguna podría trucar a veure si contracten bodes o q??? No sé per demanar data pel juny o algo així... es que la veritat no sé si es que de veritat es tot tan nou q están sobrepassats, o que s'estan quedant amb mi, q no crec, pq sinò em diriem escolta que no us podeu casar akí y punto no??
Es que ja no sé que pensar!!! Vosaltres ho veieu normal? Sóc jo que estic histérica?