Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 25, 2008 2:59 pm

Les meves no són blanques blanques, tot i q me les van ensenyar... A part de q no m'agraden, es donaven de bofetades amb les sabates, així q en vaig demanar en un altre color i em van teure unes de color marfil com diu la fiancée i moooooooooooolt transparents!! D'aquestes q només mirar-les es trenquen... Però bueno, em vaig agafar 2 parells i si es trenquen unes en tinc unes altres (q más vale prevenir q curar, jeje)
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dl. feb. 25, 2008 3:47 pm

Croketaaaaaaaaaaaaa que emsembla que tenimel mateix conjunt!!!!!!! juas juas juas!!! Aquesta tarda ho miro i demà et dic el model!!!!!!
Jo mitjes si que en portaré però d´aquelles que sols mirar-les ja es trenquen!!!!!!!

No us estresseu amb les flors perquè hi ha un munt de floristeries i segur que us poden ajustar el preu. Ademés el que us vaig dir. Els espais on celebrem la boda és suficient maco per no posar-hi gaire cosa. Crec jo vamos!!!!!!!

A veure Rachi amb les sabates. Jo les vaig agafar peruè em van semblar molt comodes i com soc un patito.... ademés que les vaig trobar molt elegants com dius!!!!!!

Vaig a dinar
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 25, 2008 4:56 pm

Si, si, mels he provat i queden suuuuper elegants, en serio.... el que passa es que estic buscant algu més d´estiu, no sandalia perque no m´agafarà be el peu, però si algun d´aquests amb la puntera descoberta... a veure si em puc escapar aquesta setmana i liq uidar el tema...

Per cert noietes... que m´expliqueu?????? Jo no tinc molt a explicar. Demà vaig a mirar flors a M&M, a veure que tal i dimecres a entreacto... aixxxxxxxxxxx aixxxxxxxxxxxxx quin horror!!!! Estic a tope amb aquest tema , més que res que els de phlox sino em trucaran preguntant si ja m´he decidit...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 25, 2008 4:57 pm

¡¡A veure que opineu!! :-(

Bueno com ja sabeu vaig enviar un mail a Sant Benet fa ja més d'un mes perquè no haviem fet la paga y senyal ens sentien desamparats etc... com ja sabeu tambè, desprès del mail vàrem anar a visitar Sant Benet, la noia ens va atendre molt bé ens van rebaixar 2000€ per les molesties etc... i ens va dir que ens enviaba el contracte aquella setmana.

Doncs res... que no me l'han enviaaaaat i es que estic molt molt emprenyada pq no sé q fer!!! em sento impotent... avui ha trucat el meu novio que pobre ja té malsons amb la boda, l'altra dia va somiar q ens deixaven penjats... que tal i com està el tema no es cap disbarat!!!...
Doncs res q ha trucat i ha posat a la noia verda!!! Bueno li ha preguntat perquè no ens envien el contracte, fa un mes que ens ho va dir... però la noia nomès li deia que sí que tenim raó però que tenen molts esdeveniments i que están treballant a 15 dies... no sé que vol dir... em sembla molt bé que no li pagui fins 15 dies abans de la boda però jo haig de tenir un contracte no¿?¿?¿ es q no sé q fer... li ha dit q avui ens envia el contracte i de moment res... el meu novio li ha dit que una boda no es un sopar d'empresa que no es pot fer en 15 dies i q tenim coses contractades flors, invitacions, fotograf etc... que s'han de fer amb temps i q necesitem un contracte per tenir la seguretat del que la nostra boda es celebrará allà... a tot això la noia nomès diu que sí q tenim raó... peró no ens diu ¡¡PORQUE mecachis NO NOS ENVÍA EL CONTRATO!!

Ah tambè li ha dit el meu novio si hi havia més gilimandrakis com nosaltres esperant el contracte per casar-se allà i diu la noia que si però jo ho dubto es que no sé... alguna podría trucar a veure si contracten bodes o q??? No sé per demanar data pel juny o algo així... es que la veritat no sé si es que de veritat es tot tan nou q están sobrepassats, o que s'estan quedant amb mi, q no crec, pq sinò em diriem escolta que no us podeu casar akí y punto no??
Es que ja no sé que pensar!!! Vosaltres ho veieu normal? Sóc jo que estic histérica?
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 25, 2008 5:08 pm

A veure Fiancée... calma... tranquila... respira...

A veure, lo del contracte... no ho veig greu, perque a bellrecó a mi no m´han donat res, es fa la paga i senyal i ja ta... El que em sorpren més es que la nois et comenci a dir això dels 15 dies, que si teniu raó... no sé. A veure, una persona quan te claa una cosa et diu: "Escolta, no et preocupis pel contracte, anem una mica liats i trigarem uns dies a enviar-te´l... "I ja ta, no??? No sé, a veure no us deixaran penjats, eso creo... heu fet paga i senyal??? Jo trucaria a la nois, sense nervis ni histeries i li diria que m´expliques com està el tema, si hi ha algun problema, i si tot esta ok. A veure, si no fessin casaments, ja t´ho haurien dit...

Si vols truco, però serà a partir de les 19. Apa! un petonet i molts ànims i paciènciaaaaaaa...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 25, 2008 5:13 pm

Fiancée!! No t'atabalis!!!

En absolut crec q estiguis histèrica! Crec q és una preocupació normal, tenint coses ja mirades com teniu i tot, només faltaria q us fallès això, q tampoc crec q passi!!! El q em sembla és q ho han volgut inaugurar massa ràpid i ara estan desbordats de feina... Jo continuaria fent-me "pesada" fins q us enviin el contracte. Si aquesta tarda no us ha arribat, envia'm el telefon de Sant Benet q truco per fer indagacions... jejeje... A lo Sherlock Holmes!!!

Ja ens mantindràs informades!!!! I no et preocupis, q ja veuràs com no passa res!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 25, 2008 5:14 pm

Es que no hem fet paga y senyal ni res RACHI... no sé es que jo sóc molt confiada però tothom em diu q haig de fer la paga y senyal i la veritat q estic agafant por de no sé pagara als de Phlox i desprès quedar-me penjada...
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 25, 2008 5:44 pm

fiancee... no et posis nerviosa.... jo no crec que us deixin penjats!!! xo crec que han volgut inagurar fent masses esdeveniments i potser encara no tenen la infraestructura en termes de personal x fer front aixó!!! lo important és que et deixin fer la paga i senyal pq com diu la rachi jo al BR vaig fer la paga i senyal xo no vaig firmar cap document ni res!!! si vols passem el telf i jo también puc trucar!!!!!!

rachiii tema sabates... jo también les buscaria més d'estiu... has mirat si a pronovias tenen alguna cosa???
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 25, 2008 5:47 pm

Bueno de moment esperaré el mail... van ser ells els que em van dir que m'enviarien un contracte amb el número de cta per fer la paga i senyal etc... no sé ja em dirán alguna cosa... potser si que estic massa nerviosa.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 25, 2008 7:18 pm

Fiancée... no ets cap histerica, es normal que estigui neguitosa!!!!

Anims!!!!! I a veure si ho arregleu!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 25, 2008 7:48 pm

Si ja estic mes tranquila... pero es que no sé si em diuen que me envien un contracte amb el nº de compte per fer la paga y senyal aquesta setmana i pasa un mes sense explicacions ho trobo una mica fort... no sé podrien enviar un mail dient Tania no podem enviar el contracte pq jo que sé fins el juny no el tindrem, peró tranquils que el 05/07 està reservat i podeu contractar sense problemes els decorados, fotograf etc...
Es que no m'han enviat res...
I l'ultim mail que tinc d'ells a sobre es "Per poder fer contracte i posterior factura necessitaria rebre número DNI per poder fer la reserva." Fer la reseva ??? si la reserva està feta fa un any!!! Però bueno ja passo ja em dirán alguna cosa!
Aps canviant de tema... RACHI ja ens explicarás que tal a Entreacto jo els hi demanaria més o menys lo mateix que t'han fet a Phlox... per veure la diferencia de preu.
Podries imprimir una foto del centre de la Cangui i els hi ensenyes pq vegin l'estil que vols... no?¿
fiancée

EntradaAutor: G14 » dt. feb. 26, 2008 1:03 pm

FIANCÉEEEEEEEEEEEEEEE pots estar ben tranquil.leta perquè he trucat a Sant Benet preguntant per celebrar un casament el dia 28 de juny o 5 de juliol i m´han dit que el 5 de juliol ja tenen confirmada i contractada una boda, que és la teva jijijijij per tant tranqui.

Nenes ja tinc escollit el tipus de vestit, traje que portaré pel dia 30 de maig que és quan em caso pel jutjat..... si puc us passaré una foto, encara que me l´han de fer!!!! yuuuuhu una coseta més
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: RACHI » dt. feb. 26, 2008 2:05 pm

Ole ole ole....

Posa´ns una fotito del traje... sera blanc???? como como??? axxx.... despres anireu a fer un dinar o algu per celbrar-ho, no???

Fiancée!!! Ja esta! Mira que bé!! veus??? ara fora preocupacions!!!! Ala, ara a mira flors i demes!!!! biennnnnnnnnnnn biennnnnnnnnnnn

Mary... avui vaig a M&M!!! Estas desapareguda, com portes el tema flors????
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 26, 2008 3:23 pm

Hola!!! Aix... he estat tot el matí molt enfeinada...
G14 moltiiiiiiiiiiiiiiisimes asies!!!! Estic més tranquila... vaig a deixar de preocupar-me per aixó i anar fent, que sinó estaré sempre histérica,bueno ja em dirán quan volen que els hi faci la paga i senyal... per mi millor!!!! (A veure si soc capaç de mantindre aquests estat d'ànim.... jijijii)

Per cert que guay lo del vestit/traje!!! a veure si pots posar una foto per veure-ho!

Jo aquesta setmana deixaré de banda el tema boda i em centraré al pis... haig de tornar a trucar pq em tornin a fer presupostos pq han canviat cosetes... i tambè a veure si decidim els mobles d'una vegada per totes... només ens queda el saló i bueno les cortines.
RACHI ja ens explicarás que tal a M&M. Jo a veure si puc anar a Manresa aviat pq quan vam estar a Phlox ja ens va dir la dona que els hi havien trucat per contractar el mateix dia... així q m'haig de decidir aviat!!!!
fiancée

EntradaAutor: G14 » dt. feb. 26, 2008 3:28 pm

A veure si em puc baixar del mv la foto que vaig fer!!!!! De fet surt a la ultima revista HOLA de pret a porter. El teixit si que el sé i és seda rustica, és similar al lli. No fa brillos com la seda salvatge. I el color demà he d´anar a Cadena Maglia a escollir entre tres colors que estic dubtosa i si em deixen veure el rollo de tela així em podré fer la idea!!!!!!!

A veure que et diuen Rachi a M&M!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dt. feb. 26, 2008 3:55 pm

bon dia guapes!!!

he estat tot el matí super liada!!!!

finacee... que bé... ara ja pots estar més tranquila!!! quin descans!!!! quines novetats tens en el pis???

rachi... ja ens diras que tal amb els de M&M a quina hora hi anaves???avui he trucat a M&M x demanar hora xo em sortia com un fax... em podries passar el telf correcte??? i els de entreacto m'han dit que m'enviarien un mail x dir-me quan podiem quedar!!! demà seguiré trucant als altres de la llista!!!

G14 ... a veure si ens pots penjar com serà el vestit... jo también m'ho hauria de començar a mirar!!!! nos segurament després anirem a dinar amb la family!!!!

ahhh tinc una bona noticia... quasi segur que marxem a les mauricio!!!!!! ahir em van passar un pressupost definitiu d'una agencia de bcn i ens surt bastant bé... aixi que entre finals d'aquesta setmana i començaments de l'altre ja farem paga i senyal!!! ahhh x si ho voleu mirar anem a l'hotel The Residence... d'aquí poquet una cosa menys!!!! em poso super contenta quan començo a tncar temes jeje
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dc. feb. 27, 2008 8:34 am

Hola noietes!!! Bon dia!!! Ahir vaig estar totalment missing pq... como no... estava a Vallro!!!!!!!!! Aixxx... Avui ha estat la última nit q hem dormit al pis... Aixxxxx... Quina peneta!!!!!!!!!!!!! :-(

Però bueno, la casa és molt xula i quan estigui tota arreglada i amb els trastos al seu lloc estarem de conya!!! De moment, a anar ordenant cosetes i... A treure roba i sabates lo primer!!!! M'he quedat amb 2 texans, 4 camises, 3 jerseis, 1 abric i unes bambes... La resta està tot en caixes!!!!!!!!!! Bueno, tinc tota la roba d'estiu col·locada, però ara mateix no em serveix de res... Jejeje

G14, ja ens ensenyaràs el vestit!!!
Fiancée, ara ja està, menys mal q la G va trucar!! Com va ara el tema flors?? I a les altres q, heu mirat més llocs??

Jo ara tic a tope amb la casa (pq no em queda cap altre remei) i amb el pis! Ja m'han confirmat els del banc q signarem el 17 o el 18 de març... Ara tic amb tot el papeleo! Rachi, tu com ho portes? Saps algo més?
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 27, 2008 9:43 am

Bon diaaa!!! Jo no he mirat res de flors m'agradaria anar-hi aquest dissabte a Manresa a mirar ja us explicaré!!
Ara estava mirant els menús a veure quins m'agraden però no m'acabo de decidir... li demanare a veure que diu la mama.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. feb. 27, 2008 9:50 am

Bon dia noies...

Pues, ahirm al final, vaig tenir un rpoblema a ´l´obra i vaig haver d´anular la visita als m&M... Vaig fatal de temps en tot, ja porto 2 entrevistes anulades perque NO TINC TEMPS...

Avui vaig a entreacto.. per favor, que no em surgeixi res...
Ja us explicaré!!!

Mary, has trucat a EL monde les flors???? i al marc cram aquest???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 27, 2008 10:31 am

Si que teniu floristes vosaltres....

Per cert ahir va trucar un altre cop el Xavi a Sant Benet i bueno lo mateix que ens enviarien avui un contracte però que clar estaven molt enfeinadas etc... el Xavi els hi va dir q només volien tenir alguna cosa on es certifiques que el día 05/07 es faria allà la meva boda ja q no em donat paga i senyal ni res... i més tenint en compte que al Novembre van cancel.lar una boda allà.
A veure si rebren alguna cosa...

RACHI ja ens dirás que tal a Entreacto si pots anar-hi.
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants