Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: ofcourse » dl. feb. 25, 2008 12:14 pm

Croketa, jo ara estic tafanejant la web del restaurant on es casa una cosina del meu nen al maig... (No poso el nom per no ferir sensibilitats de ningú, jijiji) i el servei de mainadera costa 175 euros.tot el banquet... No crec que puguis aconseguir aquest preu (el trobo massa barato) però potser convé mirar alguna cosa més, no?? El preu que t'han donat son 140 euros/hora...
ofcourse
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dl. feb. 25, 2008 12:15 pm

Bon dia!!!!!
Vaaaaaaya Croketa quin mal. En el moment deuries veure les estrelles!!!!
Fiancée a veure si ens les penjes les invitacions!!!!!!!!!!

Ofcourse jo també l´estic llegint un món sense fi. Per on vas??? Jo ja vaog per la 550 més o menys i m´està agradant moltíssim, bé ja ho sabia que m´agradaria perquè Los Pilares em va encantar!!!!!!

Nosaltres hem estat a la Cerdanya!!! Dissabte vam esquiar i diumenge panxing!!!!! Per tant un finde molt relaxadet!!!!!!!!

Rachi que tal a casa els papis?????

Mon germà ja és propietari. Avui ha firmat el seu pis. Ell es va comprar un pis al mateix edifici que nosaltres i està al tercer!!!! somos vecinos!!!! :)))))))
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 25, 2008 12:18 pm

Jejeje... Això és el q em diu el meu nen... Tot anirà en funció dels nens q hi hagi, pq si venen tots hem calculat cap a uns 15 i clar... De moment no es algo q em corri cap pressa, així q queda aparcadet.

Per cert! Vaig parlar amb els del castell pq em van enviar els nous menús (q tenen una pintaaaaa!!!) i em van dir q vaig molt bé de temps!!! Jejeje... Así q fuera estrés!!!!!!!!!!!!!! >.-<:
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 25, 2008 12:21 pm

croketa ... quin mal lo del peu!!!!! jo también m'ho miraria bé lo del servei de guardaria... és que tot costa tants diners... que començo a estar cansada de gastar jejeje depén dels nens que hi hagi...
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: ofcourse » dl. feb. 25, 2008 12:29 pm

Gi, mes o menys estic a la meitat... com tu crec... Jejeje, estic enganxadissima... La llàstima és que com pesa tant entre setmana no l'agafo.. Però els diumenges per la tarda no perdono!! Sofà, cafè amb llet i llibre.... Jajajaja, de lujo...
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 25, 2008 12:29 pm

Mary a mi em pasa igual es com que tot s'en fa un món... estic farta de pagar!!!
Tot el cap de setmana amb les punyeteres flors al cap... I a sobre ara el meu nen té l'actitud ancha es Castilla!!! Tot li sembla bé no vol mirar més llocs diu que Phlox li agrada i que no vol mirar més... i a mi m'estresa perquè tampoc es això no vull pagar per pagar!!!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dl. feb. 25, 2008 12:34 pm

Finacée, tranquila.... Tu ves mirant, i si trobes algo que t'agradi li ensenyes i ja està... La veritat és que els nois s'estressen massa ràpid...

El meu nen ahir em va dir que la boda de la seva cosina costaria uns 20.000 euros en total, i que no entenc pq nosaltres partim del doble de pressupost... Aquesta nit li ensenyaré la web del restaurant, i espero que ho entengui ràpid!!! Jejejejeje
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 25, 2008 12:45 pm

Jejejeje... El meu nen mai agafarà l'actitud aquesta de "Ancha es Castilla", però s'està fent bastant a la idea q el preu de les flors estarà pels voltants del q estem mirant... Així jo tampoc m'agobio, però también començo a estar una mica cansadeta de pagar per tot... A més, q et diuen 1000 euros d'akí, 1000 euros d'allà com si fossin 1000 pessetes!!!!!!!!! Aixxxxxx...

Per cert!! Ja m'he comprat la roba interior!!!!!!!!!! Jo q pensava q no seria gens sexy i al final tampoc està malament del tot, jeejjeje
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 25, 2008 12:48 pm

CROKETA de quina marca l'has comprat jo no he trobat res... vaig anara al CI i no hi havia gairebés res... o jo no vaig sapiguer trobar-ho...
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 25, 2008 12:50 pm

fiancee jo ahir vaig passar x davant de Dora i vaig veure a l'aparador que tenen la marca d'emperatriz... a veure si un dia d'aquesta setmana m'hi puc passar i ho miro!!!
croketa com és???
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 25, 2008 12:52 pm

Doncs és de Chantelle. El tema és q a mi em van dir q el sostenidor no podia portar blonda al davant pq em marcaria amb el vestit. Al final són d'un color marfil (o cava o com li volgueu dir) llisos del davan i del darrere amb una mica de puntilleta als costats. I té la coulote a joc, q és el q jo volia portar. Al final me'l vaig comprar al CI de Diagonal
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 25, 2008 12:53 pm

Mary el dissabtre quan em vaig perdre vam decidir anar-hi a la Dora a mirar que tenien... i tenien bastants models... més amb tanga per això però em va dir que aquell que feia la creu al davant li semblava que era de l'any passat així q potser la colecció que hi ha a la web dçes de l'any passat no sé... de totes maneres em va dir que em pasés més endavant perque arribarien més coses...
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 25, 2008 12:54 pm

CROKETA portarás mitjes?? Jo no sé si portar-les sense liguero pq estic molt acostumadaa a portar i mai s'em cauen... encara q el liguero también es sexy i al meu novio li agradaria suposo...
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 25, 2008 1:03 pm

Sí q en portaré, però sense liguero... Una vegada me'n vaig comprar un i el vaig tornar de lo incòmode q era! Les mitges són d'aquelles amb la banda de silicona a dalt i me les vaig comprar a on les sabates pq me les van oferir, estan molt be i vaig pensar q així ja les tenia. Vosaltres q fareu?
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 25, 2008 1:03 pm

Noies....

Que tal??? Jo el cap de setmana de mudança... jejejeje i encara em quda!!! Aquesta tarda cap a les 18 marxare i continuare... a casa dels papis de moment be, tot i que nomes hem estat una nit...

He estat mirant sabates aquest mati i no m´agraden molt... Estic entre unes de rosa clara, unes de sara navarro i les teves G14, que son super elegantssssssssssssssss...

Croketa... força i ara no caminis mooooolt!
Fiancée, portaràs mitges??? Jo crec que no, més que res perque al juliol no farà molta calor????

Mary, has vist el mis?? divendres??

Tema flors, em te amargadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... aixxxxxx aixxxxxxxxxxx
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 25, 2008 1:10 pm

Això d'estar-me quieta està una mica complicat, jejeje, sóc un cul inquiet!!!

Les mitges q jo m'he comprat són d'aquestes tan tan finetes q són mooooolt transparents, però és q al Bundó ja em van dir q en portés pq si se'm veia el peu amb el meu vestit es veuria raro. No sé... Jo de moment les tinc i si em moro de calor, pues fuera i listo!!!!!!! Jejeje
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 25, 2008 1:13 pm

RACHI jo hauré de portar pq les meves sabates son tancades... però de totes formes a d'altres bodes que hi he anata al juliol o l'any passat a l'agost he portat mitjes i no m'han donat calor... es que no m'agraden els meus peus així que sempre porto sabates tancades al menos del davant!!!
Però pel calor no ho facis si et fa gracia jo me las posaria i sinó doncs res...
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 25, 2008 1:20 pm

Bueno... es això. jo me les compro i despres ja veurem... però molt finetes, no?? I de color blnc, no, no??? o si??? ai... es que aquestes blanques no magraden semblen dinfermera, unes d´aquestes transparents d´estiu, no?????

Tema roba interior, he anat avui a la perla i els sostens molt sosos la veritat, no tenien res...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 25, 2008 1:30 pm

jo encara no se quines comprar-me si les de que van agafades a la cama amb la silicona o les altes, jo sempre vaig amb les mitjes altes ( pantys) i nose si provar-ho pq crec que és més sexy jejeje

rachii t'he enviat un privi
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 25, 2008 1:38 pm

Mary quan provis les mitjes ja veuràs que són molt cómodes!!! i si tens por sempre pots posar-te un liguero... però jo mai he tingut problemes.

RACHI si si jo tampoc les agafaré blanques d'infermera... no m'agraden gens... hag de mirar si trobo unes que siguin un to marfil però no blanc blanc i com diu la CROKETA moooooolt finetes!!!
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants