CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: LABANDA » ds. feb. 23, 2008 9:03 pm

Hola wapes!!

Capdemar al final vas dir que nopodies venir oi??? no recordo perque....
joooooo, segur que ens ho pasarem molt bé!!!!! i a la pròxima no podeu faltar!!

Oi que et cases al setembre?? per què no et poses comptador de compte enrera??? (mira qui parla,... jo que ni en tinc...) , però a les que us caseu aquest any va molt bé no?? per posar-se més nerviosaaaaaaaaaaa, jejejeje

Ru??????? com ha anat la trobada amb l'Ariana?

MARTA: i'm waiting for you!!!!!!! NEWS, NEWS!!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » ds. feb. 23, 2008 9:21 pm

nenes... estava xafardejant alguns dels posts on no entro mai... i m'he trobat una cosa de la qual no m'he pogut aguantar el riure!!!!!

MOLT BÉ!!! olé olé i olé!! si senyor, el pròxim dissabte el felicito!!!

viewtopic.php?t=14256

Mot: no ens ho havies dit oi??? que amagadet... :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-)) :-))
LABANDA

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 24, 2008 11:14 am

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* ole, ole, ole, pel Paco!!!! ja ja ja *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* quin tip de riure m'he fet!!!! pobret, molt nerviós estava, molt!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 24, 2008 11:15 am

LABANDA ha escrit:Hola wapes!!

Capdemar al final vas dir que nopodies venir oi??? no recordo perque....
joooooo, segur que ens ho pasarem molt bé!!!!! i a la pròxima no podeu faltar!!

Oi que et cases al setembre?? per què no et poses comptador de compte enrera??? (mira qui parla,... jo que ni en tinc...) , però a les que us caseu aquest any va molt bé no?? per posar-se més nerviosaaaaaaaaaaa, jejejeje

Ru??????? com ha anat la trobada amb l'Ariana?

MARTA: i'm waiting for you!!!!!!! NEWS, NEWS!!!

Ufff!!! això es complica!!!! aaaaaaaaaaaaa!!! el tema del vestit em destrossarà els nervis a mi i als meus pares!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 24, 2008 11:36 am

explica explica... com va anar???????????
LABANDA

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 24, 2008 11:46 am

Doncs mira, t'explico.

A la tarda, vam anar a Vilanova i de tots els que em vaig provar, em va agradar com em quedava, el Skye de Marylise i, amb el 20% de dte, em quedava per 1021€, genial! ja gairebé hauriem donat la paga i senyal si no hagués estat perquè després haviem d'anar a Granollers...

::[]:-]]
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 24, 2008 11:55 am

Vam anar a Granollers i... em va atendre el dissenyador en persona, però tenia una mica de pressa. També hi tenien algun vestit de Marylise, però només me'n vaig provar un i... psa. Després, em va començar a provar creacions seves, i estava bé, però... no sé.

Com que no em van deixar fer fotos us explico:
Dues peces, corpinyo i faldilla: faldilla blanca amb un tul per sobre de color blanc. Amb un recollit a un costat... molt maco.
El corpinyo: com explicar-ho... de la típica forma de paraula d'honor i amb la cintura rodona. Hi havia posat, cosit, una espècie de xantillí, amb flors, però fetes per ell, és a dir, amb fil i agulla, amb les flors de color marró i vermell (tot cosit) i de color verd. i, alhora, amb brillantets de colors a sobre, molt ben distribuïts, no sé, molt raro. El color vermell és el que predominava, però també el verd i els brillants tots feien un color diferent segons els tocava la llum... maco, però... no és el meu estil. Mon pare se'n va enamorar! I clar,... gairebé li dic en aquell moment que sí, però per sort, la raó va guanyar i no vaig dir el sí, encara, tot i que si hi torno, per fer-me un vestit diferent, caldria anar-hi aquesta mateixa setmana... quin stress!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 24, 2008 11:58 am

LLavors, el que vull és algo que tingui un corpinyo diferent, com aquests, però alhora, m'encanta el vestit d'en Perlotti...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 24, 2008 12:00 pm

Quin rotllo!!! No sé pas què fer!!! Li he demanat al de Granollers si em podria fer un vestit semblant al Perlotti, amb la faldilla que em vaig provar ahir, i amb un corpinyo que sigui de l'estil dels 3, així com de línies desiguals... a veure què hi diu... quin rollo us he fotut!!! perdoneu!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 24, 2008 12:11 pm

buaaaaa MArta!!! quines aventures!!!

a veure, primer de tot... el Marylisie que portes a la foto....a mi m'agrada, no sé, et queda com de princesa... no sé si a tu t'agrada, però realment et queda molt bonic... de veritat t'ho dic...

Els altres que descrius... clar és difícil imaginar-se'ls.... verds, vermells, chantilly... es difícil sense veure'l, però diuen que estan molt bé els d'aquest dissenyador...

Sobre el PErlotti, que dir? si et pot fer una copia OLÉ... perquè realment és preciós... la idea del corpinyo diferent és molt xulo, perquè se surt de lo normal i ja sas que a mi m'agraden les coses així... però els que fan escot en forma de cor no m'agraden gaire com queden...

llavors, el següent pas quin és???

pd.- els teus pares segur que no s'havien plantejat que tenien una filla tant difícil oi???? jejejejeejeje, es broma!! si segur que deuen estar encantats de veure't amb tants vestits...

pensa que després ho explicaràs com una anècdota tot això i riureu moltíssim!!!
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 24, 2008 12:18 pm

estava mirant la web de marylise i trobo que aquest té un aire al Perlotti no? i segur que el preu no és el mateix....

el segon també m'agrada l'escot, is diferent!
LABANDA l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 24, 2008 12:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 24, 2008 12:18 pm

ui que petits, vaig a arreglaro...
LABANDA

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 24, 2008 12:26 pm

Labanda,

El segon que has posat, no el tenen enlloc, el vaig demanar, però ni a Vilanova ni a Granollers. Era un dels preferits, però la veritat és que tapa molt l'escot, potser massa, no sé...

El primer, el que dius de princesa, el trobo molt clàssic, és la única cosa que em tira enrera per no comprar-lo, per això vaig voler esperar. És molt maco, però un pèl classic, sí.

A veure què em podrà fer en Jordi Dalmau... si ens en sortim, no dubteu que us ho faré saber.

Tan de bo, d'aquí a un temps, poguem riure d'això!!! Efectivament, mon pare no sabia que tenia una filla tan difícil!!! Ma mare s'ho ensumava... je je je

El pitjor de tot: el temps. Em queden 3 mesos i mig, i no és que vagi tard, sinó que vaig tardíssim. Necessiten tres mesos per fer-lo i en tres setmanes hauriem de decidir exactament tot el model i la roba que necessitaríem...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 24, 2008 12:27 pm

Ah! els vestits de Marylise tenen una relació qualitat-preu impressionant, pots trobar un vestit de seda salvatge tenyida per 1300€, súper bé!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 24, 2008 2:47 pm

Ei noies, fins dimarts ja no em connectaré. Vaig a Ciudad Real avui després de dinar i fins dilluns a la nit no torno, així que no us podré llegir fins dimarts.

Escriviu una mica, no gaire, així no hauré de llegir massa... je je je, és broma, espero que escriviu molt perquè això voldrà dir que el cap de setmana haurà estat profitós... vinga, doncs! fins dimarts!!

Labanda, un pis preciós!!

Fins dimarts!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 24, 2008 5:20 pm

jolin Mot , no pares amb els teus viatgets!!! la pregunta és: què hi vas a fer de la feina??? encara no entenc a què et dediques... ho sé, ho he demanat 70.000 vegades... SORRY!

VESTITS: segur q amb Jordi Dalmau l'encertes!! tothom en parla molt bé ! a més, té també per fer tots els complements oi?? fa uns rams originalíssims i preciosos!!!

Els vestits de les fotos: el primer, sí, és clàssic... però mira, encara li veig alguna cosa diferent... potser és la tela, no sé, no la veig d'aquelles lluentes i brillants de pronovias... m'entens?? i més d''aprop sembla un aire a _Perlotti.
L'escot del segon, sí que tapa massa pel meu gust , però segur que això també es pot modificar...

pd.- jejejejeje, així que has estat xafardejant la post del meu pis eh??? molt bé molt bé! m'en alegro que t'hagi agradat!! és molt nostre!
LABANDA

EntradaAutor: ANEROLA » dg. feb. 24, 2008 6:54 pm

Ole pel Paco!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Mare meva quin estrés de finde Mot amb els vestits. Jo trobo que el vestit aquest de Marylise et queda preciós la veritat. Clar que si tu no et veus amb ell...però et queda maquíssim, sembles una princesa.
Ru wapa explica'ns com ha anat amb l'Ariana.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ru » dg. feb. 24, 2008 7:38 pm

UOLAAAAA!!!!

Joer!!! mitja hora per polir-me tot el que heu escrit!!!! Espero recordar-ho tot!!!

MOT!!!! El vestit et queda guapissim (el Manel opina el mateix! :-)) ), a mi m'encanta, però si que jo sóc molt clàssica!!! :o-o:
I jo penso una cosa, pk no vas a mirar els "petrolis" i si t'agrada algún que un/a modista t'el copii??? :-/

Labanda, el que has posat primer m'encanta!!!! =0-0-)

Mar, tranquila que la Marta ja acaba la baixa, per això l'Ariana es pot agafar les vacances!!!!

Segons em va dir l'Ariana, pk li vaig dir que si donessin els preus s'estalviarien feina, tenen un programa que no els hi deixa fer... mmm... en fí, que no volen!!! :o-o:

Mot aquest viatge que esteu mirant pinta però que molt bé!!! guay!!! :-)ok:
No he pogut veure el missatge del Paco pk aquí casa l'ordinador no té so, però demà a la feina ja faré un bon coti!!! :-))

Anerola a veure si ens millorem!!! Nena!!! És que no et podem deixar sola, eh!!!??? :-))

Labanda, com va anar la kdada manresana??? Jo no vaig dir res pk quan arribavem a MAnresa eren passades les 9!!!

A vore! us explico lo de Divendres!!! Buff!!! ens vam passar allà unes 3 hores!!!
Al tema: ens hem decidit finalment pel menú car ( ::brr:: ) el del filet de bou. Haviem demana un nou pressupost: amanida de roast beef, i l'orada de segon, i cony! com baixava!!! 95€!!! Però el MAnel li va agradar tant el filet que vam acabar llançant-nos a la piscina!!!
Tot el tema d'estovalles, cerimònia,... tot aclarit!!! :-)ok:

Amb tot el tema de peles, vam haver de parlar amb el Bernat (como no), tema barra lliure: res de res!!! No hi va haver tu tia de que ens baixés el preu, o fer-ho d'una altra manera... :--(
L'únic el tema de pagar una part sense IVA, que ja és molt! Almenys et treus un piquet! :o-o:

I després de l'Ariana, vam anar a Flor d'alba a escollir tot el tema decoracions!!! :-)ok: Aquí si que m'ho vaig passar de conya!!! jejjee!!! I és que tenen coses tant maques!!! Centres: els típics (però tenen de nous molt xulos), els jerros amb flors i aigua, i les pomes penjades, ho vam trobar molt maco!!!

Benu nenes me voy que ja em reclamen!!!

Fins demà!!! Muaks!!!
Imatge
ru
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: NUMA » dl. feb. 25, 2008 9:21 am

Bon dia!!!!!

TEMA SOPAR: S´HA DE TRIAR EL MENU QUE VOLEM!!!

EL 1, 2, 3 O EL 4....... PER TOTS EL MATEIX!!!!!

DIEM ALGO I TRI¡UCO QUE S´HA D´ENCARREGAR !!!!!
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: NUMA » dl. feb. 25, 2008 9:22 am

JO VOTO PER EL NUM 2 O 3
Imatge
NUMA