NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » dv. feb. 22, 2008 8:18 pm

Que tal noies?

Gràcies pels anims.... Sembla que ja m'he tranquilitzat una mica... Tenim una primera versió de les taules.. que ja es molt!

Del tema testimois, es cosa d'ell, jo li he dit que fes participar mes activament a les seves germanes a la boda, que els hi dones algo al sopar, lectures a misa... I sembla que farem aixo.

Bueno bon finde!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dv. feb. 22, 2008 8:29 pm

Eiiii deunidó amb els convidats que tens i ja les tens fetes les taules!! que bé!!

Ceci, hem vist a l'Alfon passejant al Lucas!!!!! anavem nosaltres en cotxe cap a l'abacus i els hem vist, quina gràcia, que petitet que és el Lucas, per cert, quins passejos que li doneu eh? :-)ok:

Ja tinc una bossa de ninos de porex... ara anem a treballar ::-)

NO t'han d'engegar pel vel, només faltaria, que te l'ensenyon coi, que te l'has de comprar sense provarte'l Si vols t'acompanyo :-)ok:
Nani, tu que t'has agafat el vel del model??

Que bé Raki, estaran impresionants els teus fills també :-)) la teòrica ja que bé!! *.-o-o.*

Laura, jo tinc preus de l'any passat de palau de margalef, masia salat, mas del chep, mas dels arcs, cal molí i els d'aquest any de petit català-alarí (són els mateixos menus) si t'interessa algun, jo te'ls passo :-)ok:

Bon cap de setmana noies!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Urgell2 » ds. feb. 23, 2008 9:43 am

Hola!
No em puc despistar i ja escriviu un munt! Benvinguda a la nova, veuràs com aquí t'orientes en un plis, almenys a mi em va servir molt, i sobretot em va donar molt de suport en els moments més xungos.
Sobre algunes coses que recordo: glori, tranquil.litat i bons aliments, però crec que has/heu de fer el que us convingui. Jo ja vaig decidir que la meitat de coses no les explicaria, perquè quan les expliques o la gent no reacciona com et penses, o descobreixes part de sorpreses... així que fora! Sobre quants ninos donar... jo em sembla que em trobaré amb el mateix cas, molts, i he pensat que podria fer dos en una mateixa cançó, o aprofitar i posar-ne dos en una mateixa taula... i així encara t'has de moure menys. El tema de posar-los al mig de la sala, em va bé però n'hi ha alguns que voldria personalitzar una mica més... però ja us diré.
Ceci, si t'engeguen perquè vols veure el vel... els hi dius que s'hi posin fulles. Tu amable, i ves-hi en dia de cada dia, que segur que estan més avorrides.
I a la resta, que passeu un bon cap de setmana! Nosaltres a veure si enllestim alguna cosa que no tenim res de concretat!
Ah, per cert! demanem un pack col·lectiu de núvies de Lleida al balneari? jajajjajajaj
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: gloripage » ds. feb. 23, 2008 10:37 am

Ceci, no tenen perque engegar-te per demanar el vel... I sino, espabil! A mi em va passar a Madrid a Rosa Clarà per mirar sabates, que em van dir que si no em comprava el vestit alli.. res de res. En canvi a Lleida si que es podien comprar... Cadascu fa el que vol, i despres depen de com els enganxis, aixi que sort!

Avui la familia de la nuvia està de modelitos per barna... Espero que els hi agradi tot plegat! Vaig a veure si vec lo de les figuretes!

Fins una altra estoneta!
gloripage

EntradaAutor: Urgell2 » ds. feb. 23, 2008 11:47 am

ei Glori!! i també per les altres! La meva germana està buscant vestit per la boda i de moment... algú coneix botigues per a comprar vestits de germana de la núvia però que no siguin super de gala? Glori, saps quines botigues han anat a caçar la family? Gràcies guapes!!!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: gloripage » ds. feb. 23, 2008 2:05 pm

MA germana i ma mare se'l fan a Barcelona... No et puc ajudar gaire
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. feb. 23, 2008 4:48 pm

nenis.... us escric des de Puigcerdà!!!!! Ai quin solet i quina caloreta que fa a les muntanyes!!!!! jejejeje

Res, que crec que teniu raó, m'he d'armar de valor i trucar per demanar hora, o passar-m'hi entre setmena... Key.... t'agafo la paraula,... si necessito reforços et faig un truc... que anar sola a aquestes coses no mola gens... :-( Per cert... quina gràcia que veiessiu l'alfon i en Lucas... jejejeje... a què és peque??? Bueno es veu més peque amb l'alfon que amb mi... però és normal... jo també sóc peque!!!
Neni... aviam, com teniu el tema dels ninus??? Ja heu començat???? Bé ja penjareu fotikis!!!!!!

Urgell.... jo estic amb tu a veure si fem un pack col·lectiu de balneari!!!!! juas, juas!!! Molaria molt!!!!! jejeje

Bueno... me'n vaig a veure si trobo les joies pel gran dia...i potser avui em donen les aliances... que les estaven gravant... no sé, no sé...

Una abraçada!!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dg. feb. 24, 2008 12:44 pm

Bones!!!

Urgell nu se, no et puc ajudar gaire en tema botigues, perquè tampoc estic gaire al cas, a les botigues de vestits de núvia hi ha més de gala i més normalets, a banda...hi ha un parell al carrer major, un davant gairebé de la bijou que es diu algo com monalisa, tirant de sant joan a pronovies, hi ha al costat d'una carameleria una botiga que també té coses de boda té un nom compost, està gairebé al costat de la fregola. Ma mare, s'el va comprar a la lluna de drap, però a la botiga que només hi ha coses de festa, al costat de la general optica.

Pels demés no se on se ho compraran....

Ceci, que tal per Puigcerdà?? a veure si trobes una joia que et faci el pes. El vel, cap problema, quan hi vagis m'avises.
El Lucas, moníssim, he vist les fotos que vas penjar de bebé :-)). Els ninus, començarem ara, a veure que surt ::-)

Nosaltres ahir vam anar a bcn a donarli la invitació a uns amics, els hi va fer molta il·lusió i ja han dit que vindran abans de la boda i mirem allotjament.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dg. feb. 24, 2008 9:04 pm

Hola noies que tal el fin de? Nosaltres hem anat a buscar la primera caricatura que entregarem als futurs nuvis. Ha quedat super be, ens ha agradat moltissim. Les hem fet fer a un noi del poble que sap dibuixar super be encara que no s'hi dedica professionalment. La veritat es que ens surt un pel car pr clar es una currada i ja no ve d'això no? :-/ :-/

També hem intentat fer una bosseta per posar els detallets pq li he ensenyat al meu xico les que ha fet la Ceci i ha dit que li encantava la idea i que també ho volia fer. El primer intent no ha acabat de quedar massa be pq es petita pr aixo es facil pq sols es tracta de fer-ho una miqueta mes gran

Be vaig a buscar unes quantes coses que necessito per internet a veure si tinc sort i ho trobo rapid
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dg. feb. 24, 2008 9:23 pm

que controladet ho tens tot :-))

Jo he de començar a moure papers... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 24, 2008 9:44 pm

Bones!!!!! Ja torno a ser a Lleida!!!!!! I enjoiada!!!! .... jejejejeje .... Us en poso fotos... és un conjuntet ben senzilld'or blanc amb brillants, una monada...jejejejeje

altres temes q he tancat: aliances!!!! Ja han arribat, però la meva està perfecta, però l'alfon s'ha aprimat i li anava gran... així que li faran una talla menys... però han quedat precioses...

Tema flors... ma mare em tenia feta una proposta per als centres de taula... jo que volia gerberes... però bé, tindré maduixeres, groselles, falgueres, gisòpfiles... tot molt silvestre... però quedarà preciós!!!

Què més... dissabte vinent nem a bcn a buscar les invitacions amb els seus sobres i les targes pels detalls dels convidats... ah!!! i les meves amigues m'han dit que la despedida serà de cap de setmana... quina por!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! però fa iluuuu

nem avançant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vosaltres q tal el finde????

KEY.... com mola quan la gent reacciona tant bé al rebre les invitacions!!!!!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dg. feb. 24, 2008 9:57 pm

Nena Ceci quin cap de setmana mes profitos >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

El conjuntet monissim, molt sencillet pr amb classe :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: Segur que et quedarà molt be

Lo del centre de taula també molt original hem sembla molt bona la idea de fer-ho amb plantes de fruites del bosc i més tenint en compte l'obsequi que donaras. Tens una mare amb una imaginació impresionant, ja sabem d'on ho has eretat :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dg. feb. 24, 2008 9:57 pm

Que xules Ceci!!!!! Jo al final de joies porto unes arrecades de la meva besàvia i prou.

Sabeu? Avui m'han dit les meves amigues que m'han regalat les aliances! Els hi feia ilu regalar-me algo que portés aquell dia i com que no pensava comprar res pues vaig optar per aixo... Quina ilu!!!!
gloripage

EntradaAutor: gloripage » dg. feb. 24, 2008 9:59 pm

Noies sabeu si es poblema que mares o germanes vesteixin del mateix color? Crec que ma mare i ma cuñada van iguals....
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 24, 2008 10:00 pm

Glori!!!! Quina ilu que fa... t'ho dic pq a nosaltres tembé ens les han regalades les meves dues millors amigues.... jejejjeje i fa molta molta ilu!!!!

Ma mare és una crack!!! Però se la de deixar fer i desfer... que si no li "trunco" la idea, la il·lusió i les ganes... i malament... jo sé que ho farà súper bé... i ella, encantada!!!! jejejejje
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dg. feb. 24, 2008 10:04 pm

Ma mare va pensant.. pero li costa posar-se manos a la obra. De totes maneres em va ajudant pero d'una altra manera.

Aquest dissabte anem a fer el tastet!!!!! Ja us contaré a veure que tal. A veure com està la sogra que l'ha tingut amb el pablo i no se jo.... Espero que se li passi l'enfado per Lleida....
gloripage

EntradaAutor: Key » dg. feb. 24, 2008 10:19 pm

Ostràs Glori, que fotut, el tema, pobret el teu home, si se les té cada 2 x 3 :-(

Ceci,,,m'encanten les joies! fines, senzilles, que boniques =0-0-) =0-0-)

La idea dels centres pinten molt bé, ja saps que jo volia barrejar fruits, sobretot cítrics i silvestres,,,, tot i que no crec que el rest ho faci tal qual... si no, roses blanques que en fan ells i mira....

Fa molta il·lusió la veritat que vegis que els amics ja es fiquen mans a la obra.... a més que parlant per telèfon hem va dir, que m'acompanyava a les proves del vestit, que demanava festa a la feina i si feia falta venien a buscarme a lleida :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dg. feb. 24, 2008 11:07 pm

Ceci, estem intentant fer els ninus, però no trobem ni la mesura bona de la plantilla... redeu! no se si ens sortirem... clar, ha de quedar digne per regalar-ho que si no...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 24, 2008 11:28 pm

KEy... les mides de la plantilla són:

Coll:5cm
Lateral:7 cm
Inferior: 15 cm.

No sé... és questió d'anar provant, la forma ja la vas veure no? està penjada a la segona pàgina del post del tutorial. Però si tens cap dubte... ja saps que quedem un dia i fem manualitats... jajjajajaj que a mi m'encanta!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. feb. 25, 2008 12:40 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* bon dia!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
alfonsoicecilia