Autor: ANEROLA » ds. feb. 23, 2008 10:08 am

Autor: Capdemar » ds. feb. 23, 2008 10:17 am
MOT ha escrit:Bon dia Noies!!!
Jo crec que el millor que podem fer és parlar directament amb en Bernat per deixar d'atavalar a l'Ariana, perquè ella, vulgui o no, té un vincle amb nosaltres que la fa patir quan veu que no estem satisfetes amb el que ella ens proposa (que ho proposa el Bernat) i crec que això l'afecta a nivell sentimental. Així que, vulguent-ho o no, prefereixo deixar d'atavalar a l'Ariana i parlar el tema de plats i preus amb en Bernat directament, trucant a Ca n'Alzina. Així a l'Ariana li fem un favor.

Autor: annakaes » ds. feb. 23, 2008 11:07 am

Autor: annakaes » ds. feb. 23, 2008 11:12 am
MOT ha escrit:Ei xatones!!!
Els menús, estupendus!!!
Perfecte!!!
Hem d'estalviar els que ens casem i els que ens fem la casa, així que nosaltres, hem d'estalviar el doble, pq ho fem tot!!!! aaaa!!!

Autor: MOT » ds. feb. 23, 2008 11:59 am
annakaes ha escrit:MOT ha escrit:Ei xatones!!!
Els menús, estupendus!!!
Perfecte!!!
Hem d'estalviar els que ens casem i els que ens fem la casa, així que nosaltres, hem d'estalviar el doble, pq ho fem tot!!!! aaaa!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ànims nois!!!!!
Autor: MOT » ds. feb. 23, 2008 12:04 pm
ANEROLA ha escrit:Pues jo tema viatge volia anar avui a demanar pressupostos però....tot el finde a casa, que encara tinc una mica de febre. I si no es molt preguntar us surt molt car el viatge a Thailandia? Nosaltres encara estem amb les tres propostes: Mèxic, Cuba i New York + Punta Cana.
Ja ens explicaras que tal els vestits d'avui.
Autor: MOT » ds. feb. 23, 2008 12:07 pm
Capdemar ha escrit:MOT ha escrit:Bon dia Noies!!!
Jo crec que el millor que podem fer és parlar directament amb en Bernat per deixar d'atavalar a l'Ariana, perquè ella, vulgui o no, té un vincle amb nosaltres que la fa patir quan veu que no estem satisfetes amb el que ella ens proposa (que ho proposa el Bernat) i crec que això l'afecta a nivell sentimental. Així que, vulguent-ho o no, prefereixo deixar d'atavalar a l'Ariana i parlar el tema de plats i preus amb en Bernat directament, trucant a Ca n'Alzina. Així a l'Ariana li fem un favor.
Estic d'acord amb tu. Allà qui talla el bacallà és el Bernat, sense dubte. L'Ariadna, pobre, és la que ha de fer de mediadora entre Ca n'Alzina i nosaltres i no ho deu estar passant gens bé.
Nosaltres ens esperarem a la setmana vinent i si no, trucarem i parlarem amb qui sigui.
Sort amb els vestits!!!
Autor: MOT » ds. feb. 23, 2008 12:09 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.*WOLAS!!!!!!, A TODAS QUE TAL TODO???, YA AVISAREIS DEL SITIO Y LA HORA. POR CIERTO!!!!!!!, MAÑANA ME ACBAN DE HACER EL PREVIO EN LA LLACUNA, YA SE ACERCA EL GRAN DIA, QUE NERVIOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......
Autor: MOT » ds. feb. 23, 2008 12:42 pm
MOT ha escrit:ANEROLA ha escrit:Pues jo tema viatge volia anar avui a demanar pressupostos però....tot el finde a casa, que encara tinc una mica de febre. I si no es molt preguntar us surt molt car el viatge a Thailandia? Nosaltres encara estem amb les tres propostes: Mèxic, Cuba i New York + Punta Cana.
Ja ens explicaras que tal els vestits d'avui.
Hola guapi!
Doncs no és massa preguntar, no. Jo pregunto els preus de tot a tothom! ja ja ja
Ens vam marcar un límit de 3000€ per persona amb TOT inclòs, amb això vull dir totes les taxes aèries, els trasllats i tot menys el menjar, perquè puguem anar allà amb "lo puesto" i gastar només per atipar-nos. Així doncs, ens passen pressuposts de justament aquest preu. Ara bé, s'ha d'anar molt encompte perquè mira que els ho vaig deixar clar, i ara, després d'escriure als de Viatges Ecuador dient-los que si de debò estava tot inclòs, em diuen que "bé, cal sumar-hi 350€ per taxes de "apto" (que no sé què vol dir), clar, si li sumo això, just m'arriba a 6000 però si aquest preu és per persona, ja ens passem i llavors triariem a Viages Halcón perquè ens fan un 7% de dte amb la targeta d'allà. Ufff!!! cal mirar fins l'últim cèntim!!!
Ara, ja et dic, que quan vam dir el pressupost, a moltes agències ens deien: "Carai que bé, podeu fer un viatge la mar de xul.lo" i després, tot és encara més car... així que... paciència, i no us fieu de res que sigui molt més barat que la resta...
Vaya rotllo...
Autor: annakaes » ds. feb. 23, 2008 12:55 pm

Autor: MOT » ds. feb. 23, 2008 1:00 pm
annakaes ha escrit:Quin viatge més xul.lo MOT!!!!
Quina enveja que em feu!!!
Autor: annakaes » ds. feb. 23, 2008 1:14 pm

Autor: LABANDA » ds. feb. 23, 2008 1:19 pm

Autor: LABANDA » ds. feb. 23, 2008 1:25 pm

Autor: MOT » ds. feb. 23, 2008 1:46 pm

Autor: Capdemar » ds. feb. 23, 2008 6:55 pm

Autor: ANEROLA » ds. feb. 23, 2008 7:23 pm