CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: JB » dj. feb. 21, 2008 8:43 pm

Ve donç el dimecres que algu s'encarregui de reservar. OK??
el dimecres us confirmo si venim amb el nen o que, pero segur que sera que si.
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB
:: núvia de bronze

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: ru » dv. feb. 22, 2008 8:29 am

Uoles!!!!

Com anem???

Anerola! Mi niña!!! cuidateme!!!! :-()-)

Anna, jo estic com tu!!! no fa ni un any que rondo per aquí!!! ::-)

Ahir vam parlar amb l'Ariana per acabar de quedar per avui, i tela nenes!!! Ens va dir que estava farta!!! (no de nosaltres, de la feina) que es passa tot el dia fent pressupostos, i que s'ha hagut d'agafar vacances ara al Març pk no pot més!!!
I jo apa! A demanar-li un nou pressupost, però que he de fer si no ens volen dir preus???!!!! oi???
El pressupost és de primer l'amanida de roast beef (no sé com ho escriuen ells), i llavors de segon el mateix peix (orada).

Soparet:
Marta i Paco
Bea i Juanra, y los mas seguro que el enano
Desi ( pitufina x confirmar )
Lorena i Jordi
Anna i Jordi
Sergi i Lídia
kiko i marian ( 90% )que si
Roser i Manel

El lloc... Jo no ho conec pas, però si dieu que està bé... pos vale!Labandaaaaa!!!! ens trobem a fora a fiumaaaaaaaaaaaarrrrrr!!! :o-o:

Kines ganes tinc de tornar-vos a veure!!!! AIX!!! MIS NENAS!!!! :-()-) :-))
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: ru » dv. feb. 22, 2008 8:33 am

Uoles!!!!

Com anem???

Anerola! Mi niña!!! cuidateme!!!! :-()-)

Anna, jo estic com tu!!! no fa ni un any que rondo per aquí!!! ::-)

Ahir vam parlar amb l'Ariana per acabar de quedar per avui, i tela nenes!!! Ens va dir que estava farta!!! (no de nosaltres, de la feina) que es passa tot el dia fent pressupostos, i que s'ha hagut d'agafar vacances ara al Març pk no pot més!!!
I jo apa! A demanar-li un nou pressupost, però que he de fer si no ens volen dir preus???!!!! oi???
El pressupost és de primer l'amanida de roast beef (no sé com ho escriuen ells), i llavors de segon el mateix peix (orada).

Soparet:
Marta i Paco
Bea i Juanra, y los mas seguro que el enano
Desi ( pitufina x confirmar )
Lorena i Jordi
Anna i Jordi
Sergi i Lídia
kiko i marian ( 90% )que si
Roser i Manel

El lloc... Jo no ho conec pas, però si dieu que està bé... pos vale!Labandaaaaa!!!! ens trobem a fora a fiumaaaaaaaaaaaarrrrrr!!! :o-o:

Kines ganes tinc de tornar-vos a veure!!!! AIX!!! MIS NENAS!!!! :-()-) :-))
Imatge
ru

EntradaAutor: ru » dv. feb. 22, 2008 8:36 am

uax!!! me repito!!!! :o-o:
Imatge
ru

EntradaAutor: JB » dv. feb. 22, 2008 8:42 am

Buenos dias!!!!!
RU ostres aixo de l'Ariadna, la veritat es que li hauriem de dir que si sabesim tots els preus o una referencia no estaria tot el dia atabalada. Seria mes facil per ella i per nosaltres.!!!!!!!
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: NUMA » dv. feb. 22, 2008 9:07 am

Capdemar ha escrit:Hola nenes!

Anerola, cuida't aquesta grip o el que sigui! I fés bondat!

Numa, Anna, gràcies pels vostres mails. La veritat és que el nom de "papillote de verdures amb marisc" sona molt bé. EL menú de l'Anna ja el conec, i tu Numa, que més vas posar?

Nenes, quina enveja em doneu amb el sopar!!!!! Encara que no poguem anar, l'altre dia vaig veure que a La mamasita (de la cadena Les quinze nits, Market, Basilisco... no sé si els coneixeu...) hi ha menú de nit per uns 20 euros no arriba (amb primer, segon, vi o aigua, postres i cafè). Que ho sapigueu...

Bon dia familia!!!! :-))

Nosaltres vam agafar:
APERITIU 2 MODIFICAT
PAPILLOTE DE MARISC
LA CUIXETA D´ANEC ( EXQUISITA )
2 POSTRES ( UN ERA CREMA DE PAPAIA I L´ALTRE LA CREMA DE MADUIXOTS )
PASTIS NUPCIAL : COULANT AMB GELAT DE MANGO
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
NUMA
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: ANEROLA » dv. feb. 22, 2008 12:26 pm

Vaja vaja així que tenim a l'Ariana estressada!! Pues si aquesta s'agafa la baixa per estrés....no ens posaran al Bernat no?? uyuyuy quina por.
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dv. feb. 22, 2008 12:29 pm

Uff quina pinta que fa aquest coulant...
Per cert Mot ja us ha dit algu l'Ariana a vosaltres? Nosaltres finalment anirem a fer tast de segons plats.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: Capdemar » dv. feb. 22, 2008 3:02 pm

Hola nenes!

Anna, gràcies per la informació!!

Ai, mare meva!! Si l'Ariana s'agafa vacances i la Marta està de baixa, qui s'encarregarà de nosaltres???? Amb raó no m'ha contestat un mail que li vaig escriure fa més d'una setmana...
Capdemar
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: MOT » dv. feb. 22, 2008 3:04 pm

ANEROLA ha escrit:Uff quina pinta que fa aquest coulant...
Per cert Mot ja us ha dit algu l'Ariana a vosaltres? Nosaltres finalment anirem a fer tast de segons plats.

Uola Anerola!! Com et trobes avui?

Doncs a nosaltres, com a tu, ens va trucar en Bernat, enlloc d'escriure'ns l'Ariana. Justament ahir, i em va dir que havia vist el missatge que li vaig enviar a l'Ariana dient-li que havia quedat molt decebuda de la conversa amb ell. La veritat és que aquest home es tanca en banda a l'hora de dir NO, no diu altra cosa, però intenta fer veure el perquè... vull dir, que no va ser en cap moment gens groller, però clar, jo li vaig deixar molt clara la nostra postura respecte al tema que discutiem... bé, el cas és que si ens quedem amb el mateix menú i canviem els vins pels que proposen ells, ens baixa el preu de 117 a 111, la qual cosa està molt bé, però clar, jo no en tinc prou i vull abaixar-ho més, així que, potser acabarem provant el braó de xai, que ell diu que recomana 100% i així potser aconseguim abaixar el preu.

Per cert, em va dir ell mateix: si canvies el cérvol per l'ànec mut, el preu del menú et baixarà 1€ per persona!!!! que fort!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dv. feb. 22, 2008 3:05 pm

ANEROLA ha escrit:Uff quina pinta que fa aquest coulant...

Quan hi aneu?
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dv. feb. 22, 2008 3:06 pm

Capdemar ha escrit:Hola nenes!

Anna, gràcies per la informació!!

Ai, mare meva!! Si l'Ariana s'agafa vacances i la Marta està de baixa, qui s'encarregarà de nosaltres???? Amb raó no m'ha contestat un mail que li vaig escriure fa més d'una setmana...

... depèn de com sigui, et trucarà en Bernat...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dv. feb. 22, 2008 3:09 pm

Labanda, per la teva informació: je je
Avui a la tarda vaig a Badalona (Mireya Núvies) i demà faig marató per la província, al matí a Cornellà (Groccetta) i a la tarda a Vilanova i la Geltrú (ENNE58) i a Granollers (Jordi Dalmau). La que més gràcia em fa és la de Vilanova, que diu que, com que estem al mes dels enamorats (14/02), que fan un 20% de dte!!! aquesta m'agrada! I a més a més, tenen vestits de Marylise que m'agraden força.

Ja us explicaré què tal.

Vinga, noies, que ja és divendres tarda!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Deshix » dv. feb. 22, 2008 5:52 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* WOLAS!!!!!!, A TODAS QUE TAL TODO???, YA AVISAREIS DEL SITIO Y LA HORA. POR CIERTO!!!!!!!, MAÑANA ME ACBAN DE HACER EL PREVIO EN LA LLACUNA, YA SE ACERCA EL GRAN DIA, QUE NERVIOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......
Imatgehttp://www.nuvis.org/sergioidesi Ca n'Alzina.
SE ACERCA EL GRAN DIA!!!!!!!!!
Deshix

Entrades: 412
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 7:14 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dv. feb. 22, 2008 8:14 pm

Mare meva Mot quin dissabte de vestits que tens ehh!! Ja ens explicaràs quines impressions has tingut. I jo aquí a casa tot el finde...me cagu en.... Menos mal que el dissabte que ve, finalment, aniré a comprar la roba del meu vestidet!!! Biennnn!!!
Així que tenim al Bernat de telefonista ehhh. Sembla que el braó de xai aquest li regalen perque nosaltres també provarem aquest. L'altre serà el confit d'anec, que no és el mateix que l'anec mut. I el tercer em va dir que li deixessim a la seva elecció...quina por que em dona. Espero que no ens fiqui verí ni res d'això. De moment no hem decidit el dia d'anar a fer el segon tast, estem pensant en que sigui el divendres 7 de març. I vosaltres?
Capdemar wapa, no li fiquis pressió a l'Ariana en que et contesti perque t'acabara trucant qui ja saps.
Ho sento noies però estic una mica decebuda amb tot aquest tema del restaurant, espero que amb els dies se'm passi l'empipament que porto a sobre... Per mi una solució seria no tornar a parlar amb aquest home, que realment aconsegueix sempre treure'm de polleguera, però serà difícil no parlar-hi amb ell...és el cuiner. :-(
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: JB » dv. feb. 22, 2008 8:15 pm

Mi hermana me ha comentado que mi madre ese finde no se va a ningun sitio, asi que provare de dejar a jordi ahi. ya os contare. *.-o-o.*
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: LABANDA » dv. feb. 22, 2008 9:37 pm

Sobre l'estrés de l'Ariana....

ja m'ho va comentar el dia de la Fira, pobre... és que se la veu esgfotada... pobre, ja em va dir,.. bueno, nos vemos para el año que viene si és que aun estoy yo....

la veritat és que si ja no hi és ella l'any que ´ve... que almenys és la cara amable de Ca n'alzina... a qui cony posaraan?????

per favor... que anem de mal en pitjor?!!!

i lo que li facilitarien la feina si el senyor cuiner es dignés a posar els preus dels plats??? realment és ... un aspecte molt molt en contra... però., com que no es poden negar a donar-te'ls...perquè els ofereixen... doncs ah!!!!! se siente!!!!

ueueuueeueu MArta, tinc un presentiment!!!! demà trobes vestit!! SEGURÍSSIM!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ANEROLA » ds. feb. 23, 2008 9:05 am

Jo crec Labanda, que pel vostre any segur que sí que hi haurà preus als plats. Aquest any estem sofrint tots molt amb la tonteria de no posar preus.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: MOT » ds. feb. 23, 2008 9:23 am

Bon dia Noies!!!

Jo crec que el millor que podem fer és parlar directament amb en Bernat per deixar d'atavalar a l'Ariana, perquè ella, vulgui o no, té un vincle amb nosaltres que la fa patir quan veu que no estem satisfetes amb el que ella ens proposa (que ho proposa el Bernat) i crec que això l'afecta a nivell sentimental. Així que, vulguent-ho o no, prefereixo deixar d'atavalar a l'Ariana i parlar el tema de plats i preus amb en Bernat directament, trucant a Ca n'Alzina. Així a l'Ariana li fem un favor.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » ds. feb. 23, 2008 9:26 am

Ei, ahir vaig estar a Badalona provant-me vestits i psi, psa.. vull dir que no estan malament, però... quan em va dir el preu, ja vaig desistir, a veure si avui... ara vaig a Cornellà i després al migdia cap a Vilanova (aquest em dóna bones vibracions!!!) i després a Granollers! je je

Ah!!! Estic donat presses a les 3 agències que m'estan mirant el viatge i sembla que funciona, en menys de 6 hores, una em va donar el pressupost i segurament serà amb Viajes Ecuador que l'agafem. Alguna referència??? Gairebé el viatge el tenim tancat!
Imatge Imatge
MOT

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants