Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dv. feb. 22, 2008 10:35 am

RACHI a més en aquest període de nerviiiiis ja t'anirá bé arribar a casa i tenir-ho tot fet com qui diu!!! jijijiji
Més mimada que a casa dels papis no estarás enlloc!!!!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dv. feb. 22, 2008 11:33 am

Aaaaallo!!!!!!
CROKETA felicitats per lo del pis. Em sembla que anirem a la part perquè a nosaltres ens han dit que per la quinzena de març com a tope per escripturar. De fet mon germà escriptura dilluns.
Mon pare també es caniva de pis i li tenien que donar a l´octubre i segurament li donaràn a l´abril. El pobre està desesperat perquè diu que no arribarem per la boda. Però ja li dic que no es preocupi!!!!!!!

Rachi vaya tela, bueno en principi estareu poquet temps a casa dels papis!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: RACHI » dv. feb. 22, 2008 11:50 am

noies... parlant ara amb la meva mare i gent de la deina... ens sembla abusiu el tema flors... molt heavy... es carissim??? Com pot ser que et costi igual que el lloguer de la finca????
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. feb. 22, 2008 12:24 pm

jajajajajaja RACHI jo tampoc ho entenc
jajajajaj ric per no plorar... es que em fa gracia, la meva mare ahir tambè va flipar... no sé que faré... pq em sebla abusiu han de compendre que es com si els mobles del pis et costessim més que el pis!!!!!
Jo no penso pagar tant i retallaré d'on hagi de retallar.
La gent no veuré les diferents possibilitats que hi havia, nomès veurà el que nosaltres possem així que lo que hi hagi estará bé i més de 4000€ que ja es el doble de lo que tenía pensat no em gastaré...
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 22, 2008 12:52 pm

Jajajaja... Si és q és veritat!!! Són cariiiiiiiiiissimes!!!! Jo de moment también em vaig fer un full d'excel per sumar-ho tot i posant tot el q volia (sin reparar en gastos), l'esglesia em sortia per 1100 i el banquet per 3700... S'haurà de retallar alguna coseta, però lo bo és q el meu nen ja ho porta millor... Ahir es va mirar resignat el q li vaig enviar i em va dir q si havia de ser això, doncs ja està, no val la pena posar-se de mal humor...

El q espero és q a l'esglèsia hi hagi com a mínim algun altre casament i si em poso d'acord amb els altres, em sortirà millor de preu! Sembla q sigui un mica racana, però s'ha d'estalviar! jejeje
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 22, 2008 12:53 pm

Noietes, marxo ja... Vaig un moment a vallromanes... per variar... Si puc a la tarda em connecto, i sinó, BON CAP DE SETMANAAAAAAA!!!!! *.-o-o.*
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dv. feb. 22, 2008 1:18 pm

es que... a veure, el candelabros son molt macos, pe`ro son un lloguer!!! nomes han de comprar les espelmes i 300 euros... ho trobo una passada... Jo passo, en serio. A mes, la gent no s´hi fixa tant despres... De moment la setmana vinent vaig a veure a 3 mes... ay ay ay...

I el chill out "à la merde", que em possin taules de les de BR i prou...

A veure, vosaltres creieu que aqui cal possar molta flor??? Jo crec que ja esta molt maco. Dieu-me que opineu!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dv. feb. 22, 2008 3:49 pm

Eo,
rACHI JO NO LI POSARIA GAIRE FLOR SI ESTÀ AIXÍ COM ENSENYES A LA FOTO. eL QUE PASSA ÉS QUE ELLS T´HAN D´INFLAR EL CAP DIENT QUE QUEDARÀ MOLT MILLOR SI POSES AIXÒ O ALLO PERÒ HO TROBO TOTALMENT DESFASSAT.
Es el que us vaig dir ahir si l´enorn és bonic com és el cas de tots els nostres llocs poca flor li fa falta, en serio!!!!!!

Bé marxo que encara no he dinat!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dv. feb. 22, 2008 4:57 pm

hola guapes!!!

he tat tot el matí out.... porto un dia!!! bufff a més estic del tema flos fins el monyo!!!!!!! he anat a navrro pq m'ensenyessin els centres i la veritat que no m'acaben de convencer... he reduit el pressupost xo a mi no m'acaba de fer el pes!!! turcaré x anar a phlox amb el meu pare i el meu nen que encara no han vist i els hi direm que el nostre pressupost és entre 3000 i 4000, a veure com ens podem ajustar i sn pues res a buscar-ne un altre!!! ja em decidt que més d'aixó no ens gastarem pq són un munt de diners!!!!! i si els centres han de ser baixos pues els posarem baixos la gent tp dirà que els hi agraden més el centres alts!!! és a més és el que diu la fiancee la gent no ntarà les flor que no hem posat!!! rachiii jo no posaré masses flors lo just i ja esta!!!!! com veieu estic del tema flors.... xo no crec que ho faci amb navarro, nosé les 2 vegades que he anat allà he sortit super estressada... per tant passo!!!! sn podem rebaixar el prssupost de phlox, miraré a altres lloc!!!! rachii estic d'acord amb lo dels candelabros són molt macos xo es passen en posen a tot arreu!!!!

nenes sento el rotllo que he escrit xo necessitava desfogar-me... és que veig que tot puja molts diners i després la gent ni ho nota!!!!!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: mary8 » dv. feb. 22, 2008 5:00 pm

croketa moltíssimes felicitats xl pis!!!!!!! que bé!!!!

ahh ahir es van coneixer els meus pares i familia amb la mare del meu nen... pq el meu avi va fer una exposició de pintura ( és la 1ra vegada que ho fa) i va venir la mare del meu nen... i va anar tot super bé!!!!! ahh el meu nen ja té el traje i diu que esta molt guapo ejejej
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dv. feb. 22, 2008 5:23 pm

Mary... jo la setmana que ve he quedat amb

el mon de les flors,

entreacto

M&M

Ja et dire que tal!!! Ala, penso mirar.mho molt i molt be, perque ja que haig de pagar una pasta que estigui convençuda...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dv. feb. 22, 2008 5:24 pm

Maryfas molt bé d'anar a allà i proposar-li el teu presupost i q s'ajustin... una amiga que es va casar l'any pasat a Torre del PI els centres no li arribaven a 50€ vale que eren baixos, però molt bonics amb una bandeja de cristall amb flors i espelmes... i a més de propietat pq ens els vam emportar tots!!! Ella es va gastar 1700€ en tot!!!
Jo es que hi ha coses que ho trobo molt exagerat com bé diu la RACHI llogar els candelabros 300€€ ho trobo caríiisim!!! però bueno ja veurem... jo posaré poqueta cosa em vaig enamorar de Sant Benet sense res així que posi el q posi ja lluirá!!! --> q romaaaaantic jijijijiji

RACHI per mi no calen gaires flors a Bell Recó, jo em limitaria als buffets i taules.

Demà vaig a Manresa ja us diré que tal, dilluns.

No sé si podré conectar-me desprès sinó petonets a totes!!!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dv. feb. 22, 2008 5:29 pm

rachi jo también començaré a trucar als llocs.... xo el problem és que tots em diuen que començo anar justa!!!! rcahii jo tp crec que es necessitin tantes flors ni candelabros!!! jo también m'ho miraré molt

fiancee... és que és aixó si els nostres llocs són precioso sense flors x poques que posem estarà genial!!!!

ahh els de navarro m'han regalat la mostra del centre baixet...
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 22, 2008 9:05 pm

Hola noietes!!! Acabo de tornar!!! Jejeje... Avui ja no he passat fred a la casa pq per fi han vingut a posar la calefacció!!! Ueeeeeee... I ja tenim muntades les hab del meu germà i la meva... És tan maca!!!!!!!!!! Em penso q li donaré el cambiazo a ma mare, jejeje (a veure, la del pis m'encantaaaaaa!!! Però es q en aquesta m'han posat el capçal de llit del q estic enamorada des q el vaig veure... I clar...)

Per cert, mary, sé q et cases 1 mes abans q jo, però a mi em van dir a Arranz q fins i tot era aviat!!! Em va dir q tornés a anar-hi pel magi quan tornés el meu nen i q miraríem les flors de temporada, q pel maig ja hi són... Així que NO T'ESTRESSIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! A mi això em fa molta ràbia, pq et fan anar amb presses i potser no n'hi ha per tant...

bueno guapes, bon cap de setmana!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 25, 2008 10:46 am

Bon dia guapes!!!!

com ha anat el finde??? jo ple de dinars familiars... dissabte vem celebrar el cumple del meu cosí i diumenge el de la meva sogra.... i a la nit sopars amb amics... xo nenes no tinc veu tinc un mal de coll que estic bsatnt afonica semblo la nena de l'exorcista jejeje
fiancee alguna novetat amb les flors??? vas anar a manresa???
les altres alguna novetat????
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 25, 2008 11:19 am

Hola noietes!!! Bon dia!!

Doncs el meu finde de mudança... Portant coses amunt i avall i tirant coses del pis de BCN pq avui han començat a buidar els de l'empresa q ens ho fa.
Ah!!! I porto el peu amb una bena... Vam tenir un petit accident familiar, i és q el meu pare va desfrenar sense voler el cotxe (és nou i el freno de mà va una mica raro...) abans q jo pugés i... em va aixafar el peu amb la roda... No em va passar per sobre, sinó q quan se'n va adonar va fer marxa enrere i encara va anar bé, pq no m'he trencat res!!! Tengo un pie de acero!!!!!!!!!!!!! Jeejeje. Però clar, vam anar a l'hospital a q em fessin radiografies pq en el moment no sabiem q m'havia fet. Menys mal q una veïna em va portar gel i un voltaren i se'm va inflar massa...
Bueno, jejeje, ara ja tenim una batallita de l'estrena de la casa!

I vosaltres q tal?
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dl. feb. 25, 2008 11:24 am

Hola guapes!!

Jo encarara no m'he despertat... El finde tranquilet: Dissabte van venir uns amics a casa a dinar (d'aquells dinars que s'allarguen fins a les 9 del vespre, jejeje) i ahir vam anar a fer l'aperitiu amb uns altres amics.. la tarda gandula total, al sofà llegint "un mundo sin fin"...

Croketa, quina mala pata, no??? Pots caminar be?? Fins quan has de portar la bena???

Nenes, he estat llegint tot el que heu escrit de les flors, i de veritat, em sembla una passada.... No se, ho trobo moooolt car.. I mes jo que mai em fixo en aquests detalls... Aixss lo que me espera!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 25, 2008 11:29 am

Quin mal CROKETA!!! ara com el tens, et fa mal??
Mary no vaig anar a Manresa, bueno ho vam intentar... vaig anar amb la meva germana i la meva mare però primer decidim anar a buscar les invitacions a Martorell ja les tinc i son precioooooooses!!! i desprès cap a MAnresa, però va ser una odisea... ens vam perdre i total que al final cap a casa així que aniré el cap de setmana vinent...
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 25, 2008 12:01 pm

Doncs em fa una mica de mal, però res q no sigui suportable... El tema és q no estic fent gens de repòs i claro... Però bueno, la bena me la treuré dimecres pq em van dir q la portés 5 dies i en això si q els faré cas... Jejejeje...

Fiancée, ja ens ensenyaràs les invitacions!!!!!!!!

A mi em van passar divendres el pressupost de la "guarderia" pels nens... Puja 1000 euros i vindrien 2 persones durant 7 hores (de 20h a 3 de la matinada). Encara no sabem q farem, bueno, més q res pq no ens posem d'acord... Jo ho faria i el meu nen diu q es una tonteria...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 25, 2008 12:09 pm

No sé CROKETA es un servei que jo havia pensat posar però al final nomès tinc un nen i un bebé... així que res. Però ara veient el dineral que es tot flors etc... potser m'ho plantejaba i que cada pare es fes càrrec dels seus fills...
Tambè depèn... en cara que sembli egoista no sé, si els pares fossin els meus millors amics i creiès q no podríen disfrutar de la boda i jo d'ells perque han d'estar pendents dels nens potser ho posava, però si els nens son d'uns cosins o d'un amics dels pares o vaja d'algù que em dona una mica igual doncs apa!! que s'encarreguin ells dels seus fills jijijiji
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants