NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dj. feb. 21, 2008 2:08 pm

No et pensis, son més cars els rodets que la càmara, a mi en principi me la deixaran...

Els pomperos... nu se,... hem sembla que he sentit a vegades que taca .. però diuen el mateix de l'arròs aixi que... :-/ Per entretindre's els nens s'entretenen amb tot si es a la sortida de l'esglèsia i li dones algo per llençar, es tornen bojos... després a tots els veus pel terra recollint confeti etc i tornant-ho a llençar....

NOIES, PER QUI TINGUI INTERÉS, AQUEST DISSABTE A LES 12H A PLAÇA CATALUNYA HI HA UNA MANIFESTACIÓ PER LA DEFENSA DELS DRETS DELS ANIMALS.

Jo m'hi vec sola allà, però és un tema que hem pot, m'afecta moltíssim
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 21, 2008 4:47 pm

Nenes... que em despito un moment i empleneu dues pàgines!!!!! :-.:·:: De tant que he llegit que ja no recordo què he de contestar!!!!! Dioxxxx!!!!!!!! :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Bueno... Glori.... després de l'1 el dos... però si entremig pots anar a un spa o a fer-te un massatge amb xocolata... ves-hi!!!! jejejejeje
El tema dels bombollers, a mi m'encanta, ma mare m'ha dit que els comprarem a Puigcerdà... com la majoria de coses de papereria a un majorista del poble... però és com lu de les bengales... a mi em sembla genial.... total si taca... a mi m'és fo´ça igual pq el vestit no me'l posaré per anar a passejar els diumenges... jajajjaja (encara que si pogués.... jajajajjajajaj).

Key... jo aquest cap de setmana marxo... quina ràbia, pq si no en Lucas jo anàvem segur a la mani!!!! ostres, hi ha molts caps de setmana que em quedo ben avorrrida a casa... i mira el que marxo... si és que sempre passa igual...

Aquelles invitacions plened'estrelletes????? On estan les fotos Elena???? Va dona, demà quan entris a veure si ho llegeixes i t'animes a penjar fotikis!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Laura31 » dj. feb. 21, 2008 5:54 pm

Bones a totes,

Fa dies que us llegeixo però em donava problemes al entrar.

Enhorabona a totes!!!
Nosaltres estem pensat de casar-nos a principis del 2009 i voldria saber on ho feu i com està el plat, més que res per saber com ronden.

Gràcies, i sobretot no deixeu d'escriure, doneu un munt d'idees. :-/

Laura
Laura31

Entrades: 34
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 4:54 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 21, 2008 9:00 pm

Benvinguda Laura!!!!!
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

ja ens aniràs explicant tot allò que vagis concretant.... jo et puc ajudar poc amb preus de per aquí, ja que em caso a la Seu d'Urgell (però visc a Lleida..jejeje).. però totes les altres noies es casen per aquí i ho saben tooooooooot... són unes cracks!!!!

Espero veure't sovint per aquí!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: ica » dj. feb. 21, 2008 9:16 pm

Hola Laura, benvinguda!

Ja veuràs que bé va aixó d'unir forces, al menys a mí tota aquesta colla m'han donat un munt de bones idees!

Jo si vols et puc passar per un privi els preus del Resquitx per a que et facis una idea del que puja tot, però ronda els 105 - 120 per cap.
Imatge
ica
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: gloripage » dj. feb. 21, 2008 9:33 pm

Ica, el vestit és genial! Al final ho has trobat, és qüestió de buscar!

Benvinguda Laura, ja veuràs que be, aqui tindràs informació i a on poder-te desfogar i comentar cosillas...

Si, suposo que em tinc que tranquilitzar, vamos, segur, perque estic tenint unes enganxades... I se que és culpa meva. En fin. Suposo que em calmaré. També se m'ha ajuntat amb la feina que estic una mica liada.

Ara em començat a muntar les taules.... No està mal també el lio....
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 21, 2008 9:57 pm

m'has fet molta gràcia glori... jejejjeje sort que tu mateixa ho reconeixes...

i en aquests moments, ja et planyo... això de muntar les taules... és el que veig més complicat de tota la organització de la boda!!!!! T'envio molts ànims!!!!!

I sí que t'hauries de tranquilitzar una miqueta dona... que estás atacáááááááááááá!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jejejjejejejeje.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dj. feb. 21, 2008 10:00 pm

jejeje

Crec que penso massa... Perque si ho miro, ho tinc tot controlat, pero tinc tantes coses que suposo que m'atabalo. M'agrada tenir-ho tot controlat i en aquesta ultima "fase" depenc de massa gent (restaurant, cures, floristeries, fotografs, familia,....).

En fin!
gloripage

EntradaAutor: Key » dj. feb. 21, 2008 10:31 pm

Benvinguda Laura!!

Els preus d'uns anys a uns altres varien força (també depen del restaurant, nosaltres ho fem al petit català i de l'any passat que ho vam contractar a aquest any, deunidó) dels restaurants que vam anar a veure, més o menys els preus van de 110 a el que et vulguis gastar però més o menys el que vam veure entre 110-160€.

Glori, les taules és tema delicat, al Jesus és el que més "por" li fa... a mi el que hem mata és com dius tu, acabar de lligar tot
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dv. feb. 22, 2008 9:07 am

Bon dia guapes. Laura benvinguda al foro, com diuen les altres ves passant per aqui que ja veuras com trobes molta ajuda :-()-) :-()-) :-()-)

Jo et puc dir mes o menys els preus de Margalef que anaven entre 110 i 130, La Dida estava al voltant de 120, La Prats entre 120 i 140 i el Resquitx que ja t'ho ha dir Ica. Aquests preus son del 2007 o sigui que segur que al 2008 han pujat pero no se quan. T'aconsello que aquest tema l'intentis tancar com més aviat millor pq hi ha llocs, com Margalef, que omplen molt aviat :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Glori, com van aquests nervis? Nena no pateixis que ho tens tot controlat i ja veus que els nervis de l'únic que serveix es per enfadar-te per no res i saltar a la primera de canvi.

Que tal portes el tema de les taules, te n'estas sortint? Jo també crec que es el mes complicat pq segons qui no el pots posar a la taula de segons qui i clar a veure com fas cuadrar les taules per arribar al ditxos numero 10-12? :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dv. feb. 22, 2008 9:33 am

Bones!

Gràcies per intentar tranquilitzar-me noies!

Les taules anar fent... El que fem es posar grups, res d'intentar integrar al personal.... A veure.

Ara a més la familia es comença a posar en tot... Ahir el meu novio la va tenir amb sa mare per temes organitzatius i pels testimonis...
gloripage

EntradaAutor: RAKI32 » dv. feb. 22, 2008 10:36 am

Ola Noies bon dia a totes,he tingut una setmana mogudeta a mes de algo
engripada,continuo amb mal de gola etc....,Vaig llegint cada dia una estoneta estic al corrent de tot,La Ica del meu poble ke ja te el vestit,ja saps si vols passar un privat estaré encantada,uis ke poket li keda algunes per donar un pas important,despres ja descansarás de tot l´estress ke comporta una boda,molts anims ke ja o tens a sobre,jo poca cosa puc dir,algunes invitacions ja les he entregat perque van a fora de Catalunya i les altres esperarem passat setmana Santa Sobre Abril crec ke ja hi ha temps,marxarem 4 dietes a cambrils com fem sempre per descansar una mica i despres ja cuna tornem casi casi o tenim damunt.
De moment o portem be está tot enbastat ke diuen pero sense repolir.
Una Abraçada per totes,habere si fen un altra trovadeta ke em vaig kedar amb les ganes.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Key » dv. feb. 22, 2008 11:01 am

Cuidat Raki!!

Deunidó Glori, a aquestes alçades que us vinguin a intentar ficarse en com fer les coses... Intenteu evitar consultes, ara ja està tot fet, no cal argumentar, ara que esperin a la boda i ja ho sabran tot
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. feb. 22, 2008 12:14 pm

Glri, carinyín... fes cas a la key... té tota la raó... a aquestes alçades, cas omís a qualsevol cosa que tingui a veure amb la organització... que s'esperin ... més que res que ja teniu els nervis rou a flor de pell com pq la gent s0'hi posi... orelles tancades... feu la vostra.

Raki... ja m'estranyava a mi... feia dies que no deies res.... guapi cuida't molt... segur que uns dies a cambrils us senten de fàbula!!!!!

Jo estic estressadíssima!!!! Aquesta tarda tenim reunió amb els polítics!!!!! I tot ha d'estar perfecte... Buffff... quin fart de currar q porto tota la setmana. I amés estic emprenyada.. per culpa els polítics no podem marxar avui a Puigecrdà... haurem d'anar-hi demà, i la veritat és q no és el mateix fer el viatge per a 3 dies ue per a 2. Però bé, ja no hi puc fer res... què hi farem???

Una abraçada!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dv. feb. 22, 2008 12:18 pm

Que feu avui xiqueta??

Doncs si que és una guarrada si, ves si no podien en un altre moment més propici que divendres a la tarda!!

M'estic colocant.. estant pintant al pis de dalt i fot una olor.... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Laura31 » dv. feb. 22, 2008 12:37 pm

Bones a totes de nou!!

De veritat que ajuda llegir-vos perque aneu comentant tots els temes.
Nosaltres encara no ens hem ficat ben bé al mogollo però vaig tenint en compte tot el que dieu.

Ica: T'agrairia que em passessis preus per privi si no et sap greu, el Resquitx és un dels llocs on ens agrada, hem vist els jardins i son de veritat bonics, ademés es poden fer bodes civils que és la nostra idea.

Ceci: Bueno, jo ja m'agafo la confiança de dir-te així (... com totes ho fan...), molts ànims perque a vosaltres casi no us queda res *.-o-o.*

Glori: Et fic el mateix que a la ceci pel que fa a la confiança... :-)ok:
Et dono ànims també i tranquil.la (diuen que és normal)

Marjo, Key, Raki32, a totes de veritat gràcies per la benvinguda.

Us aniré llegint, i dient el que pugui.
Laura31

Entrades: 34
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 4:54 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dv. feb. 22, 2008 12:47 pm

Benvinguda Laura31,be totes tenim un a mica d´estressss,tindrem ke anar al balneari o el dia de la boda frem por,jo ara esic preparnat el dinar,que els divendres tinc algo mes de temps ke arriven tots a les 2.30.
I bueno aj estem a divendres la cosa es una mica mes relaxant al menys no anem a cop de rellotge.Laura31 jo faig la boda a la Fonda del Nastasi,puc orientar-te una mica sobre els preus van desde 87 Euros el mes bara fins a 100-110 el mes car,no se si podem variar massa per l´any vinent 10 amunt deu avall por ahi por ahi.Bueno chiquis ens veiem els dilluns explicant alguna novetat.Ahhhhh,no pensava jo dema dissabte tinc hora a pronovies a les 4.30 amb la meva filla Tania ke s´ha kedat un vestit precios i be tenim ke anar amb les sabates per pendre mides,Per Cert el meu Petit Aitor el diumenge fa 13 anys,tot un home,i bueno la meva filla ja te la teorica del carnet tota una doneta.Ke pot dir una amre dels seus fills,em cau la babaaaaa.Bon cap de setmana.
RAKI32

EntradaAutor: feminacora » dv. feb. 22, 2008 1:22 pm

Buenas chicas, que tal, bienvenida laura31, raki32 cuidate que estos virus son mu malos.... preguntaselo a Key... porbrecita.. como te encuentras aun estas pocheta o ya estas mejor.....
Ceci, que tal has visto la foto, que te parece, no se aprecia my bien verdad... este mediodia te miro en nombre vale??? ahh que sepas que el precio es mas o menos como el que has pedido...
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. feb. 22, 2008 1:44 pm

Així el v-255 és el q va amb el vestit... es q si es el que surt al catàleg... no m'agrada massa tota la tira de sota... jo necessito una coseta molt simple... ai.. crec q he demanar hora a pronovias, ara que ja han tret el vel de l'aparador ii veure si queda bé o no amb el vestit.. però em fa por que m'enviin a la me..

Merci de totes maneres guapi...

Laura.. clar q em pots dir ceci... jejejjee tothom em diu així...
Raki... felicita la teva nena... ara a per la pràctica!!!!! i al nen també.. que 13 ja en són molts!!!!

Key.. jo no ho entenc.. venen de Bcn a Lleida en divendres i a les 19,30!!!! ja m'explicaràs... aquests fijo que s'han muntat un finde al pirineu i han dit.. mira aprofitarem i anirema veure els arreplegats de les ONG... buffff. Ei... compte que la peste de pitura es terrible!!!! es posa a casa i no la treus!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: RAKI32 » dv. feb. 22, 2008 1:48 pm

Gracies Ceci,no tinguis por de ke a pronovies t´engeguin a la mer......
la seva obligació es atendre al personal,jo tambe hi he anat un munt de vegades,la Tania i la meva Germana Romina s´han kedat el vestit de allí
aleshores hi estem casi cada dissabte.Gracies a tu tambe Feminicora,ja estic molt millor avui.
RAKI32

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants