Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 21, 2008 11:50 am

Fiancée, t´importa passar-me la teva proposta de phlox?? Es que estic flipant amb la meva, ja no sé que es basic i el que no...

G14... això ho solen fer els tius, carpetazo i, no ha pasado nada. A mi quan em fa això m´entra una mala hostia... que no veas!!!!! perque SI... ha passat algu!!!! I aleshores es quan em diuen que soc molt rencorosa... aixxxxxxxx aixxxxxxxxxxxxxx
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dj. feb. 21, 2008 11:50 am

A nosaltres PER SORT el tema flors ens entra!!!!! MENYS MAL perquè sino uuuuuuf ja la tindriem liada!!!!!
Ademés em va agradar el que em van oferir i si volia fer algun canvi podia parlar amb la floristeria de Gelida i demanar-ho por un modico precio!!!!!
Ens inclou també les flors de la ceremionia per tant......

Ademés tal i com és Can Bonastre tampoc vull que em posin molta flor perquè el lloc ja llueix!!!!!!
Per tant en això benne!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: G14 » dj. feb. 21, 2008 11:52 am

aaaaix
G14 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 21, 2008 12:12 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 21, 2008 12:09 pm

RACHI pensaba que t'habia passat ahir el presupost de Phlox... ara t'ho paso!
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 21, 2008 12:30 pm

Finacée... mes o menys es el mateix, però sense el chill out de los huevs!!!!

Per cert, això no m´ha quedat clar.... la opció c es la de la cangui, i la d???, la b es la rara, no???

Et faras el ram amb ells???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 21, 2008 12:39 pm

RACHI la d em sembla qeu era un normal baixet però no m'el van arribar a ensenyar pq ens agradaven els alts.

D'extra volem posar la alfombra aromática la posaria a la sortida on la gent estará fumant quedará molt maca i a més fará bona olor.

I de coses que treurem... 1er a l'esglesia potser treiem els rams de l'entrada pq la ermita es molt maca i no sé no m'agarada posar-li gaire cosa... vam fer un excell a casa desprès te l'enviaré de coses que ens podem estalviar...
El ram el trobo car i les solapes una pasada!!!!! Però el meu novio diu que podem regatejar jugant amb el tema del ram etc... no sé que si agafem tot allà que ens ajustin el presupost ell es l'expert en regatejar jijijiji

Però jo ho faria a una floristeria de BDN molt més barat segur... a més potser también agafaré petals pq ens llenci la gent.
Tu que farás amb el ram??
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 21, 2008 12:47 pm

La catifa aromatica jo tambe la vull possar!!!!! jajaja. Ells m´han ossat que val 550 euros. Jo haig de treure molta cosa també, perque per exemple a mi m´han possat masses candelabros d´aquests grans i trobo que si posses molts perd la gracia... En quant als centres, em va agradar l´estructura de la cangui pel bellrecó, però no amb aquella folr, el faria mes modernet.

En quant al ram no se, jo havia pensat que això potser era millor fer-ho a una floristeria floristeria, que pugui veure la flor quan hi vagi i demes... perque ells em sembla que alla no tene flors, no??? però no ho sé.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 21, 2008 12:53 pm

Si si jo penso igual el ram crec que m'el faré a un altre lloc... peró bueno ho hem de parlar.

Una cosa a mi de la alfombra no m'han posat 450€?? De totes formes els hi direm que volem veure-la... bueno ja veurás aquesta tarda t'enviaré el excell que va fer el meu novio per rebaixar preus i per concretar coses que volem...
Nosaltres al menos ens desgraven l'IVA de tot pq el meu novio es autónomo així que l'IVA intentem ficar-ho...jijijiji
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 21, 2008 1:53 pm

jijijijjiji...

Fiancée, a mi m´han ficat 550 euros de la catifa, però no se... potser es més gran o algu.

Una cosa, els centres aquells que ens van ensenyar haviem de mirar l´estructura, no???? despres et possa tot tipus de flors i demes..., no???
Per cert, the enviat un privi amb els preus dels globus i demes...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 21, 2008 2:28 pm

Si si més que res l'estructura... desprès les flors es podien canviar però segons quina flor tambè pot variar el preu...

Per cert quan jo vaig entrar a la sala encara hi eren les presentacions per la familia d'abans i pensava que t'els posarian a tu pq eren 5 diferents però totes de l'estil de la cangui amb diferents flors i diferents combinacions més carregadas a dalt o més a sota però cap amb vidre.
Si decidiu fer-ho amb ells o esteu entre dos llocs jo els hi demanaria tornar a mirar centres d'aquest estil però que et presenti uns quants... aquests eren tots en tons blancs i verds molt bonics la veritat, em sembla que havia un de roses blanques, un altre amb hortensias (em sembla que aquest es el que desprès ens van ensenyar...) un amb orquídeas i no estic segura si havia un amb calas...
Eren tots de l'estil que jo crec que va amb Bell Reco.
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dj. feb. 21, 2008 3:54 pm

Hola guapes!!!
Veig que teniu força avançat el tema de les flors!!! Benne... ja va quedant menys!!
Gi, m'alegro que hagis passat pàgina!!
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dj. feb. 21, 2008 4:11 pm

hola guapes!!!!
nenes he estat tot el matí fora de l'oficina... ei encara no us he pogut esanejar el pressupost és que no tinc escanner a l'oficina a veure si aquest finde puc fer servir el del meu nen!!!!

rachi em miraré tota la llista que ens van donar als del BR i començaré a demanar hores!!!! pq abans de decidir vull veure més pressupostos!!

fiancee em podries passar elressupost i l'excel??? x veure si s'assemblen!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 21, 2008 4:19 pm

Mary ja ta!!
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 21, 2008 6:47 pm

ja ta fiancée--- enviat!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 22, 2008 9:33 am

Hola noietes!!! Bon dia!!!

Jejeje... Avui de moment tic al lab!!!! Ueeeeeeeeee!!!! Mai havia pensat q arribaria a alegrar-me d'estar akí en comptes de por ahí, però és el q hi ha... Mireu com vaig, q avui m'he despertat a les 7 pensant q m'havia adormit!!!

Bueno, el tema flors el meu nen el porta més costa avall, ja veu q ens costarà un pastón ho fem on ho fem... De totes maneres avui trucaré a una floristeria de Mataró q és una passada (i q serà igual de cara...) per anar-hi demà a veure q em poden fer. Més q res, per comparar i pq acostumen a fer les flors de l'esglèsia d'allà.

Més cosetes... Ah!!!!!!!!!!!!!!!!! Ahir em van trucar per dir-me q la segona visita d'obra la tinc el 6 de març i q signarem la setmana del 10-14 de Març!!!!!!!!!!!!!!!!! Ole, ole!!! Bueno, falta q no es retardi pel q sigui, però avui he parlat amb el del banc q porta els pisos i amb qui farem la hipoteca i m'ha dit q sí, q està previst per aquelles dates. Jejejeje...
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dv. feb. 22, 2008 9:56 am

Olé corketa, Olé!!!!

Felicitats!!!! encara tindras el pis abans que jo...jejejejjejje. Vaig a mirar el pressupost d´arranz, de totes formes ja he demanat hora amb ells...

Aix noietes, vamos en pack, eh?? Ara totes a mirar flors... dintre de poc, ens possem ambel tama music... o ja us heu possat??? Per cert, aquest finde em toca trasllat, quin horror, i a viure amb els pares, no sé com ho portare això.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dv. feb. 22, 2008 10:05 am

Bon díaaa!!!

RACHI asies per les fotos!!!
CROKETA felicitaaats!!!! que bé dintre de res ja tens el teu piset!!!

Jo tema música l'únic que estic fent es a una carpetra que tin al meu PC em vaig posant les cançons que vull que sonin segur, però vamos que no tinc gairebé encara res...
RACHI amb els pares estareu de conya, a més ara que us caseu i tot el rotllo tothom estará super feliç jijiji será faciul la convivencia, encara que clar no es lo mateix estar solets a casa q amb més gent.
A SB a més no tinc opció de DJ ni res... bueno encara ni ho hem parlat amb ells... un altre cop estic negra!!! però bueno no vull ratllarme lo sea seraaaa!!
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 22, 2008 10:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 22, 2008 10:09 am

Aneu a viure tots dos a casa dels teus pares?? Pq havieu de deixar ja el pis de lloguer, oi? Vaya tela... Saps alguna coseta més?

A mi ahir em van trucar els de la música... Ja sé el preu pq me'l van donar directament els del Castell, però vaig preguntar per posar un quartet de corda o jazz a l'aperitiu i em penso q no ho faré... Ens han dit q ens sortirà cap a 1500 euros i si ja m'està costant covèncer el meu nen pel tema de la guarderia dels nens, amb això si q no hi haurà discusió, directament em dirà q no! De totes maneres tampoc ho tenia com a cosa prioritaria de les coses a concretar, així q bueno...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dv. feb. 22, 2008 10:22 am

Fiancée... jo tambe tinc als ASB, els haig de trucar, pe`ro suposo que ho fare mes endavant.

Croketa, marxem a casa dels meus pares a viure perque divendres que ve el pis de lloguer ha d´estar lliure i clar, treballant els dos no podem fer trasllat la setman que ve, aixi que el farem aquest finde. Dema ja he quedat amb la noia perque m´ajudi a netejar el pis, mentre el meu nene comença a portar coses... aixxxxxx... I clar, com que encara no podem firmar, el que em fastidia es que ells ja sabien que aquest mes em quedava fora. De fet havia de deixar el pis al novembre però em van comentar que el prollongues lo que necessites, aquesta gent em va prometre i prometre que al gener ja estaria, jo vaig donar un mes de marge, però mira on estem!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 22, 2008 10:28 am

Això és com el q ens va passar amb la casa de valromanes (amb la q vam vendre) i q ens podria haver passat también amb el pis... A nosaltres la casa ens l'havien de donar el maig de l'any passat, nosaltres la casa la vam vendre i vam posar com a data d'entrega, el juliol (a finals) per tenir una mica de marge... I mira el q ha passat...

Però bueno, potser ara anireu una mica més de bòlid, però segur q a casa els teus pares estareu bé, i només és temporal!!! Segur q d'akí res tenen els papers llestos i podeu signar! Mira-ho d'aquesta manera, t'anirà molt millor per muntar el pis pq no hi estareu vivint, q sinó és un follón!!!
Imatge
CROKETA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants