NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. feb. 20, 2008 10:37 pm

Ica... per al meu gust... el que t'has quedat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

és que em sembla preciós...

de l'altre m'agraden les flors que brillen... però pel que fa a forma... la cua, el coll... a mi m'agrada més el que t'has quedat... jejejjejee
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 20, 2008 10:37 pm

Ica, en realitat soc de Castellserà, la noia de la floristeria no em coneix de Molle. A Molle fa tres anys que hi visc, quan em vaig independitzar :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dc. feb. 20, 2008 10:37 pm

Hola noies!

A veure ICA enhorabona pel vestit!

Elena, lo mismo per les invitacions!

Key, tu busca fins que trobis el que et convenç....

Ja tinc data pel tastet: 1 de març. Li he preguntat al restaurant el tema del menu de fotografs i m'ha dit que toca apoginar, i que alguns es mosquegen si els hi poses menu infantil.... En fin.
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: ica » dc. feb. 20, 2008 10:45 pm

Ahhhh vale... si hi vaig ja ho diré.... :-))

Bueno, veig que dieu el mateix que ma mare i ma germana, és més original el que m'he quedat i quan sigui el meu a mida la forma guanyarà molt...
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: Key » dc. feb. 20, 2008 10:47 pm

Guauuuuu Ica, és preciós!! s'asembla un cxic a un que hem vaig emprobar... coincideixo amb el que t'ha dit, el de peiró, en serio, et queda ideal, la cua es molt original. Per cert, quina botiga es la que tenia pignatelli?? no sabia que la veneien a lleida??

Glori que bé, perfi el tastet *.-o-o.* ara si que ho podràs lligar tot :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: ica » dc. feb. 20, 2008 10:54 pm

Els pignatelli me'ls vaig emprobar a Satu (una de les dues que hi ha a blondel), la botiga a primera vista no em fa cridar gens l'atenció, però la botiguera va ser superamable i tot i que no té moltíssims vestits, me'n vaig emprobar varios i eren força xulos, també teníen alguns de Vittorio i Luquino però eren petits i cars... jajajaj
També he de dir que n'hi havía alguns que no m'agradaven gens però com que hi ha gustos per tot...
Imatge
ica

EntradaAutor: gloripage » dc. feb. 20, 2008 10:56 pm

Ala Ica, jo també vull veure el vestit!

Si, sembla que tot, poc a poc va lligant... Ahir em vaig posar una mica histèrica pero sembla que avui estic millor... Quins nervis deu.
Ah! Tambe tinc hora a una altra pelu.
gloripage

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 20, 2008 11:03 pm

Ostras glori es que ho tens aquí mateix, si em poso nerviosa jo i tot només veure el teu marcador .*...*..* .*...*..* .*...*..*
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dc. feb. 20, 2008 11:04 pm

Pues jo estava molt tranquila fins que ahir em vaig posar a pensar en viatges a Lleida, organització i demés... En fin. A més, ara tot depen d'altres i ho tinc menos controlat....
gloripage

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 20, 2008 11:10 pm

Poc a poc anirà sortint tot. Si ho tens tot lligat tranquila que tot sortirà bé. El que passa, o almenys a mi em passa, es que com que les coses que depenen d'un mateix sempre es fan amb el màxim de temps possible per si un cas, quan depenen dels altres es fan més lentes i sembla que tot vagi tard. :-) :-) :-) :-) :-) :-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dc. feb. 20, 2008 11:13 pm

Si, tens raó, i a mes no es que sembli que tot vagi tard, es que tothom vol anar tard! Tot el que em queda com a minim un mes abans del casament, no m'han deixat fer-ho abans! I amb setmana santa pel mig!

Me toi estresando!
gloripage

EntradaAutor: Key » dc. feb. 20, 2008 11:23 pm

Que no cunda el pánico Glori, que fins ara portaves els nervis supercontrolats, una passada. La veritat és que la distància i haver de dependre d'altres persones, crea una mica d'incertesa, però tranquila, tot va genial i seguirà sent així! :-)ok:

Ica, doncs no tenia ni idea que a satu tenien a pignatelli, jo anava a anar, però al final hem vaig cansar de voltar, i vam anar un dia a la novia que està al cantó i aquesta encara estava tancada ... si no potser hagués anat, perquè vaig demanar hora a la novia quan era fira de lleida i els catàlegs més nous els tenien a la fira, així que al final vam quedar en tornar un altre dia, però hem vaig decidir abans
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 20, 2008 11:23 pm

Tranquila glori que al final tot surt :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Ara el que has de fer es relaxarte i cuidar-te molt que l'estres fa sortir grans i ulleres o sigui que a pensar només amb tu i si convé et vas a fer uns massatges o et busques un jacuzzi i a disfrutar dels pocs dies que et queden de soltera :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dc. feb. 20, 2008 11:26 pm

jajajajaa aixo mateix, me'n anire a un spa!

Ostras, si que es noten els nervis, mira que estava super tranquila i de repent zas! nervis....

Ara tinc que comprar tambe les figures per donar, no se quantes fer, 5 son moltes? No vull que es faci llarg.... Mes ram, rams mares, pastis cumple,... no se. Tambe encarregaré llibre de firmes, crec que pot ser curios el que escrigui la gent despres de sopar....

Estic taquicardica... Uno, dos y tres... Yo me calmaré... Todos lo vereis....Uno, dos y tres... Yo me calmaré... Todos lo vereis....Uno, dos y tres... Yo me calmaré... Todos lo vereis....Uno, dos y tres... Yo me calmaré... Todos lo vereis....
gloripage

EntradaAutor: Key » dc. feb. 20, 2008 11:29 pm

Nenaaaaaaa, sosiegaaaaa

Els nuvis si et fa ilusió regalar 5 i creus que es pot fer llarg, pots donar-les a la vegada, agafar les parelles, aixi els agafaràs una mica descolocats i zas! en caixes o algo, donar-lis els ninos.

El llibre de signatures hem sembla genial, crec que es un record molt bonic, nosaltres volem ficar a més una polaroid i que es facin fotos però no se si ho farem o no (son bastants cuartos)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dc. feb. 20, 2008 11:32 pm

jajajaja

A mi tambe m'agrada la idea de la camara, el que passa que diuen que tothom porta camara digital i no se, al final ho he descartat.

Jo pensava donar-ne un parell per canço, no se, tampoc ho vull allargar gaire perque el nuvi no ho vol ni fer... Està d'un pasota... En fin. Aixi que potser faig ma germana i 3 amics... nose
gloripage

EntradaAutor: ica » dc. feb. 20, 2008 11:37 pm

Glori xata, respira fons que no et queda res però hi ha temps per tot!!! Si tu vas fer la major part de la feina en una setmana i ens teníes alucinades....!

No et preocupis que tota aquesta gent que s'ho pren amb calma es perquè ja hi están acostumats i saven que no cal correr... No et preocupis que el més important ja ho tens i que tot sortirà perfecte!

Ahhh i si vols passa'm el teu mail per privi i t'envío les fotos que per privi es una mica rollo enviar més d'un arxiu...

Aixó de l'spa trobo que és una idea genial, o si no et fas fer algun tractament corporal que són molt relaxants i al mateix temps et posaràs la pell tope guapa per la boda! :-)
Imatge
ica

EntradaAutor: Key » dj. feb. 21, 2008 9:18 am

Sip, les càmares a les taules ho vam descartar pel mateix, la majoria porten càmara digital i no es faran fotos, el que va fer Pao a la seva boda i va ser genial, va ser al costat del llibre de signatures, ficar una polaroid, la gent es feia una foto i llavors ficava una dedicatòria. Jo anava a ficar al llibre fotos, però pensant que després t'ho quedes tu, ficar tu mateix fotos que tens a casa, no es igual que si aquell dia els convidats es fan fotos i te les fiquen amb les dedicatòries....

Jo també faria si pots lo del spa, ha de ser la llet! només per poder fer això val la pena correr abans....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dj. feb. 21, 2008 9:26 am

Buenos dias chicas, como le dais a las teclas, joooo yo no puedo entrar mucho estoy liada con el plan de cuentas nuevo... que no tengo ni idea... que mania me esta dando....
Key, yo solo tengo escogido la decoración de la iglesia, que sera todo de calas blancas, mi preferida...
El ramo tengo que volver, le lleve una foto del vestido para que se fuera haciendo a la idea...
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gloripage » dj. feb. 21, 2008 1:56 pm

Key, la idea de la Polaroid és genial... Però és clar, falta tenir-ne una!

La veritat és que si que estic més nerviosa.... A més avui m'ha petat l'ordinador a la feina... Estic en plena crisis...

A veure si vaig a comprar el llibre de firmes i les figures... POc a poc.

Havia pensat en comprar pomperos pels nens, al sortir de la esglèsia i tal, pero em sembla que hjo deixaré... Que en penseu? Mes per entretindre'ls que una altra cosa
gloripage

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants