***OCTUBRE 2008***

any olímpic.

EntradaAutor: nereasistac » dc. feb. 20, 2008 2:36 pm

Hola nuria jo ja tinc vestit peorn o es de nuvia per temes economics (ja ho aniras veient) es de festa y encara no el tinc jo ara esta a al modista.
ImatgeImatge
nereasistac
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2194
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:15 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Laida » dc. feb. 20, 2008 2:44 pm

Madre mia estoy un dia sin pasarme x el post y mira como crece..... neujor:-)

Nereasistac y Nuria74 bienvenidas :-()-) :-()-) :-()-) !!!!! Cuantas octubreras nos estamos juntando >.-<:

Artemis m encantan las tarjetitas de agradecimiento con el vistaprint!!! Q pasadaaa :-)ok: Nosotros aun no hemos pensado q haremos con eso..

Xai q pena q no hayan corazoncitos para las invis! Aunq eso d las bolitas no suena mal... Tienes foto? Por cierto enhorabuena x esas Maldivas!!! ::-) Cuantos dias teneis?
Imatge

Imatge
Laida
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1310
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 11:20 am

EntradaAutor: inmiki » dc. feb. 20, 2008 4:21 pm

HOLA NURIA!!!!

OTRO MÁS PARA OCTUBRE ASI ME GUSTA, YO ME CASO EL DÍA 11 Y SOY LA MÁS REZAGADA YA QUE ENTRE EL PISO Y EL CURRO SIGO SIN RESTAURANTE NI EL TRAJE, PERO SIEMPRE SACO TIEMPO PARA TODO

NEREASISTAC, LA IDA DE HACER ALGO TIPO PICA PICA ESTA BIEN, Y SINO TE QUIERES COMPLICAR MUCHO PORQUE NO ENGARGAS POLLOS, EN MUCHAS DE ESAS TIENDAS TAMBIEN TIENEN YA PREPARADOS CANALONES, CROQUETAS...... Y SI ES CASA RURAL LUEGO SOLO ES CALENTARLO UN POCO Y FUERA A JALAR.

ESO ES LO QUE COMPRAMOS NOSOTROS PA LA DESPEDIDA DE UNOS AMIGUETES EN UNA CASA RURAL Y NOS FUE MUY BIEN.
Imatge
inmiki
:: núvia experta

Entrades: 625
Membre des de: dc. gen. 23, 2008 7:00 pm

EntradaAutor: XAI » dc. feb. 20, 2008 4:24 pm

EN FARE 28 NURIA!

EM CASO L'11/10 AL MONTANYA A LES 18.00 DE LA TARDA!
Imatge
XAI

Entrades: 2470
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 11:50 am

EntradaAutor: artemis » dc. feb. 20, 2008 4:44 pm

Nuria, la majoria tenim ja el vestit ja triat, o sigui que ja pots començar també a buscar, que som molt xafarderes i ens agrada estar informades!!!! jejeje
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: nuria74 » dc. feb. 20, 2008 10:25 pm

doncs aquesta tarda he anat a bety núvies a platja d'aro, me n'he emprovat alguns, però encara no he tingut el flechazo... n'he encarregat 2, he de tornar-hi la setmana que ve.

quants vestits us heu provat abans de trobar el bo?
nuria74

Entrades: 715
Membre des de: dt. feb. 19, 2008 6:22 pm
Ubicació: Calonge, Girona

EntradaAutor: artemis » dj. feb. 21, 2008 7:40 am

BON DIA A LES MEVES NENES!!!!!

Nuria, jo vaig anar a dues botigues. A la primera me'n vaig emprovar tres, però la sensació de veure'm de blanc, va ser xula, però cap era el meu vestit.

I després vaig anar a una altra botiga, on me'n vaig emprovar com uns 15!!! i allà si, vaig trobar el meu. Vaig notar la sensació aquesta tan famosa i fins i tot em vaig emocionar!!!!

O sigui que tranquila, que ja trobaràs el teu, et cridarà ell !! jejeje :-()-)
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: XAI » dj. feb. 21, 2008 8:05 am

bon dia!!!!!

yo vaig anar a 2 llocs también, a pronovias i a un "multimarca", jejeje al final m'he quedat un de pepe botella, jo la sensació aquesta la vaig tenir kla 2º vegada q me'l vaig posar, q vaig anar amb la meva amiga i qn ens vem mirar casi plorem les 2 ..... jejejeje

el 15 de març tinc cita amb la "jutgessa" al montanyà! per definir la cerimònia!!! uooooo que aixo es mou!

ja he encarregat el paper de les invitacions! la setmana q ve o l'altre el tindré!
Imatge
XAI

EntradaAutor: artemis » dj. feb. 21, 2008 8:09 am

hola guapi!!!! ja tens cita amb la jutgessa???? jooo que ràpid ho teniu tot!!! Jo fins al juny res de res, de tema restaurant, cerimònia i demés...

El que haig de fer és trucar perquè em donin els mapes per posar a les invitacions, que per Setmana Santa ja n'he de donar algunes, aprofitant que baixem a Còrdova.
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: XAI » dj. feb. 21, 2008 8:28 am

jo ja el tinc, l'he escanejat i le posat a la invi, i els preus de les habitacions también ....

es que hem va coemntar que ara ja començarà a tenir casaments llavors ho fa abans!
Imatge
XAI

EntradaAutor: nereasistac » dj. feb. 21, 2008 8:48 am

bon dia guapes! que mogudet esta aixo!!!!!!!!!1

Gracies per les idees de la casa rural, noies parlare amb el meu pare a vere que opinan. Pero es clar es uqe si la vull peor mes persones pica mes. Pero es clar que i es vulgui quedar a dormi que pagui, no estic jo per anar pagant el de tots
ImatgeImatge
nereasistac

EntradaAutor: artemis » dj. feb. 21, 2008 9:14 am

no clar!! només faltaria que haguessis de pagar-ho tot tu!!! Si algú es vol quedar a dormir, doncs ale que apoquini jejeje
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Iona_ » dj. feb. 21, 2008 9:22 am

Bon dia guapes!!!

Hola Núria, crec que ahir no et vaig donar la benvinguda... vaig tenir un dia molt mogudet. Jo estiuejo desde que vaig neixer a platja d'aro... estem en un camping, es com la meva segona residència, pq hi he anat tota la vida.

Per cert, jo encara no tinc vestit tampoc... el dissabte vull anar a fer una ruta per provar-me molts, a veure si tinc la sensació famosa...

El divendres ve el fotograf a explicar-nos de tot una mica, encara no li hem donat paga i senyal, pero la veritat es que em fa molt bon preu i ens regala el video... a veure si ens convenç, pq si l'agafem haurem de pagar canon al restaurant, pero tot i així surt a compte...
Iona_

Entrades: 2394
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 7:14 am
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: La Noe » dj. feb. 21, 2008 9:31 am

BON DIA!!!!!
QUE TAL OCTUBRE???? ESTAMOS A JUEVES *.-o-o.* *.-o-o.*
NIÑAS YA HABEIS PENSADO QUE RAMO LLEVAREIS EL DIA DE LA BODA??? VA QUE NUNCA HABLAMOS DE ESTOS DETALLITOS!!!!! Y LAS JOYAS???????????????? :-)) :-))
Imatge
La Noe
:: núvia d'argent

Entrades: 2787
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 5:09 pm

EntradaAutor: Iona_ » dj. feb. 21, 2008 9:43 am

Hola Noe...
pues yo como aun no tengo ni vestido, aun no pienso ni en ramos ni en joyas... aunque seguramente le pido prestados unos pendientes a mi tia, que tiene muchisimos, y sé que le hará ilusion prestarme unos...

Por cierto, viste ayer al DUQUE???? Buufff, que momentazos!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Iona_

EntradaAutor: La Noe » dj. feb. 21, 2008 9:49 am

ES VERDA IONA!!! CUANDO TE VAS A COGER EL VESTIDO??? QUE SOMOS MUY COTILLAS... JEJEJE
SI QUE LO VI NIÑA QUE BUENISIMO ESTA ESTE HOMBRE.... =0-0-) =0-0-) =0-0-) POBRETE LA PALIZA QUE LE VAN A PEGAR LA SEMANA QUE VIENE...
Imatge
La Noe

EntradaAutor: Iona_ » dj. feb. 21, 2008 10:03 am

El sábado por la mañana intentaré ir con mi madre i mi tia a probarme mil!! Seguro que encuentro el mio, jejeje... ya me vereis ya...
Iona_

EntradaAutor: nereasistac » dj. feb. 21, 2008 10:14 am

yo aun no he pensado ene l ramo pero claro es uqe me veo uqe es muy pronto! y de joyas pues es que no se poruqe como no llevo nunca ni penditnes.... Lo que tengo claro que en el cuello, llevare mi collar que me regalo mi niña en el primer dia de la madre (bueno lo compro el papi claro ella solo tenia meses). Yde pendientes pues no se. Y pulsera tampoco se y de naillos nada, solo el que me ponga Jaunjo en la boda jajajaja :o-o: ya los esoy un poco sosa, pero asi soy y asi seguire nunca cambiareeeeeeeeeeeeeeeeeee nananana
ImatgeImatge
nereasistac

EntradaAutor: La Noe » dj. feb. 21, 2008 10:27 am

SOSA NO MUJER!!!!!! MIRA YO SOLO VOY A LLEVAR LOS PENDIENTES Y EL ANILLO DE PROMETIDA :-)) Y YA TA!!!!! OS PONGO LOS PENDIENTES QUE QUIEROOOOOOOOOOOOOOO
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
La Noe

EntradaAutor: La Noe » dj. feb. 21, 2008 10:28 am

DE ESTE ESTILO, UN POCO MAS PEQUEÑOS :-))
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
La Noe

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants