NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dc. feb. 20, 2008 7:41 pm

Nani, si acabo de hablar de esa tienda!! me la han recomendado un par de chicas que lo hicieron una el año pasado y otra hace dos años.

Y que has escogido?? no sabia que ya lo tenias!! y el ramo y todo??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 20, 2008 7:56 pm

Hola noies, avui he fet un intensiu a la feina i fa mitja horeta que he plegat desde les 7 del matí (bueno he parat una horeta per dinar) pr clar acostumada a fer de 7 a 3 estic morta.

ICA MOLTES FELICITATS PEL VESTIT!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: Una noia de la meva colla que es casa a finals de maig també s'ha comprat el vestit a Lluna de Drap de Molle. Ja m'enssenyaras les fotos quan les tinguis que tinc ganes de veure-les

Elena a veure si hi ha sort amb les invitacions, tranquila ja veuras com al final l'encertes :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Oni jo vaig comprar les cartolines per les caixetes de les invitacions en aquesta pagina web que surten força be de preu. No se com surten a l'abacus. Be et deixo l'enllaç per si de cas et serveix :-()-) :-()-)

http://www.material-de-oficina.com/spa/item/286410.html

Bueno vaig a fer les targetetes de les invitacions. Anire passant per aqui :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dc. feb. 20, 2008 8:09 pm

A l'abacus valen 0.80, però com no ha arribat rs del que hem van dir que seria avui, hem anat a la caselles, que costaven 1.10 .. pe`ro mira... hem fan el 10% de descompte i es que a l'abacus ja no se quants viatges porto....
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. feb. 20, 2008 8:33 pm

Wapis! ja per fi tinc les invitacions encarregades ! Menosmal!

M'he quedat alucinant de lo barates que mesurten! Tot, les 130 invitacions foradades per passar el llacet que os vaig comentar d'organza, tallades impresses i les 130 targetes bancàries que vau veure per 140 euros! Ho he trovat super bé perquè la invitació són 3 pàgines impresses i la targeteta és per les 2 cares! Em surt a 1,07 em sembla per invitació més el sobret no arriva a 1,5! Què bé! Em sembla que els hi compraré als 2 nois una botelleta de cava perquè la veritat és que s'han portat super bé fent-me 50 mil proves!

La floristeria no sé com es diu però segurament deu de ser aquesta! Jo no l'havia vist mai i aquell dia em vaencantar! Jo hetriat per l'església gerberes blanques, lilium blanc, anthuriums blancs i alguna rosa també blanca, tot blanc perquè l'església es molt fosca..... Os agrada la combinació o potser hi ha massa varietat de flors???? Ai quin lio tinc amb tot!
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 20, 2008 9:44 pm

Veus Elena una coseta menys i es veritat que et surten molt be de preu. Ja posaras alguna foto de com han quedat que ja saps que això de veure fotos es lo nostre >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dc. feb. 20, 2008 9:50 pm

Noies, no me'n surto de posar més d'una foto ni enviar-vos el privi a totes de cop algú sap com va?
Imatge
ica

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 20, 2008 9:54 pm

Oni amb el teu permis he recuperat la llista de casaments del 2008 pq crec que es bo que l'anem salvant de les pagines anteriors i mes ara que ja s'atansen les primeres bodes :-)ok: :-)ok:

Llista de foreres Lleida '08

MARÇ

29/03 - Taki: Surt de: ??
Cerimònia: ??h Resquitx
Restaurant: Resquitx

29/03 - Mohnt: Surt de: Lleida
Cerimònia: migdia?? h Palau de Margalef
Restaurant: Palau de Margalef

ABRIL

05/04: Nurya: Surt de:
Cerimònia: ??h Alcarràs
Restaurant: Gran Palermo

05/04: Gloripage: Surt de:
Cerimònia: ??h Catedral
Restaurant: Bodegues de Raïmat

JUNY

14/06 -Raki32: Surt de Alguaire
Cerimònia:18h Alguaire
Restaurant:

28/06 - Aina: Surt de ??
Cerimònia:
Restaurant

07/06 - Urgell 2: Surt de Balaguer
Cerimónia: Balaguer
Restaurant: La Dida de Vallfogona

JULIOL

19/07 - Aneta: Surt de: ??
Cerimònia: Esglèsia de Raïmat
Restaurant: Bodegues Raïmat

AGOST

9/08 - Nanitic: Surt de: Raïmat
Cerimònia: 18h. Esglèsia de Raïmat
Restaurant: Nou forn

23/08 - Cecilia&Alfonso: Surt de Puigcerdà
Cerimònia: Convent de les Carmelites de Sant Josep - Tartera (Prats de Cerdanya)
Restaurant: Hotel el Castell (Castell Ciutat-La Seu d'Urgell)

30/08 - Xipi: Surt de: ??
Cerimònia: ??h. Ajuntament de Lleida
Restaurant: Palau de Margalef

SETEMBRE

06/09 - Marjo: Surt de: Mollerussa
Cerimònia: 18h. Castell del Remei

13/09 - Elena Sep'08: Surt de: Lleida
Cerimònia: 13.15h. Esglèsia S. Llorenç
Restaurant: Caves de Raïmat

27/09 - Onikey: Surt de: Lleida
Cerimónia: 18h Ajuntament de Lleida
Restaurant: Petit català

OCTUBRE

11/10 - Ica: Surt de Mollerussa
Cerimónia: 17:30h Jardins Resquitx

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 20, 2008 9:57 pm

Ica no tinc ni idea de com fer-ho. Un a un si pr mes d'una persona i més d'una foto :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. feb. 20, 2008 9:58 pm

Gracies Marjo per la llista!

Ostres xipi que avans no he pensat a dir-te res! M'agrada moltíssim la foto de l'invitació! Nena esteu canviadissims de la foto de la fira de nuvis! Tots 2 guapíssims! El gran dia ja s'apropa!!!!!!!!!

La Raki ho celebra a la Fonda del Nastasi crec...

Ica, no sé pas com s'envia un privi de forma conjunta, jo fins ara tots els que he enviat els heenviat per separat de manera individual!!!! Ja tenim ganetes de veure el teu vestit pinxa!

Petonets i fins divendres xq demà no crec que em pugui conectar......
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: ica » dc. feb. 20, 2008 9:59 pm

Doncs ara miraré de passar-vos les fotos als mails personals (em sembla que alguns hi son) perquè sinó em floriré una a una i per totes...
Imatge
ica

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. feb. 20, 2008 10:04 pm

Ica... només es pot enviar una foto per mail....
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. feb. 20, 2008 10:10 pm

Elena Set'08 ha escrit:La floristeria no sé com es diu però segurament deu de ser aquesta! Jo no l'havia vist mai i aquell dia em vaencantar! Jo hetriat per l'església gerberes blanques, lilium blanc, anthuriums blancs i alguna rosa també blanca, tot blanc perquè l'església es molt fosca..... Os agrada la combinació o potser hi ha massa varietat de flors???? Ai quin lio tinc amb tot!

Elena... li he preguntat a ma mare la teva combinació de flors... i m'ha dit que és xula, però... que pensis a demanar que hi posin falgueres o esparreguera pq són tot flors molt grans i totes blanques... i que el toc verd quedaria bé, sobretot amb esparraguera... i que no pateixis pq no es menjaria llum a l'església.... Bueno, això és la idea de la meva mama... però és a tu a qui ha d'agradar...

Felicitats per les invitacions.. ja posaràs una foto quan les tinguis montades!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dc. feb. 20, 2008 10:11 pm

sip, els privats has d'enviar d'una a una i foto per foto, ara t'envio el meu mail que el vaig treure de la pàgina de nuvis... l'altre dia que us comentava esmorzant lo de les webs de nuvis, jo també hem vaig trobar amb un missatge un tant impertinent, el vaig contestar i vaig deixarho uns dies (a més van signar com si fos el administrador) i ara ho tinc ocult perquè si no, ningu signava, donava mal rollo....

Weno, Elena, veus que bé?? ja ho tens! :-)ok: de flors si no ho vec hem costa situarme, però les flors blanques són molt fines, no crec que quedi malament

Marjo, no m'has de demanar permís, si us plau, si hem fas un favor! això s'apropa noies!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. feb. 20, 2008 10:18 pm

ICA!!!!! ACABO DE VEURE EL TEU VESTIT......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

És és preciós!!!!!!!!!!!!!!
M'acabo de quedar garrativada!!!!!!!!!!!!!!!!!
És genial, nena.... genial!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I mira q aq no és l'estil q jo prefereixo..... però es q és diferent a tots els que havia vist!!! La cua, genial, i el coll és fantàstic!!!!! Q xulo....
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
alfonsoicecilia

EntradaAutor: ica » dc. feb. 20, 2008 10:22 pm

Elena i Urgell, no tinc els vostres mails, si me'ls voleu passar en un privi, us enviaré les fotos...

De flors la veritat es que jo no he mirat res, però m'esperaré a saber per quins tons es mourà el traje del nuvi... i així ho conjuntem tot una mica. Ostres Marjo, jo volía anar a donar un cop d'ull a la Ràpita però se me n'han tret les ganes... Suposo que miraré per aquí a Mollerussa a veure què m'ensenyen! Per cert, els preus dels rams dieu que es mouen entre els 80 i els 100? Jo no tinc ni idea del que vull però depén de cóm sigui 100€ ho trobo una mica car no? Igual dic una rucada... no en tinc ni idea...
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 20, 2008 10:25 pm

Ica la ceci m'ha tret les paraules de la boca (o millor dit dels dits :-) :-) ). El vestit molt xulo i et queda genial. El darrera es super espectacular i original igual que el coll. =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

FELICITATS PER L'ELECCIÓ :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dc. feb. 20, 2008 10:27 pm

Ostres, gràcies.... Encara tinc dubtes de si em quedava millor un altre que em vaig emprobar a lleida, però aquest es com més "diferent"...

Mira, ara us el passo i em dieu quin us agrada més (tot i que ja he dit a la botiga que em quedo aquest)... soc una cagadubtes...
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 20, 2008 10:27 pm

Ica a mi a la Rapita em van tractar fatal pr això es boig i igual a tu et va super be :-/ :-/ :-/ Es el que deiem mes enrera, els agafes amb un mal dia i faltal i igual hi tornes i super be. El que si tinc clar es que amb aquestes coses jo sols dono una oportunitat.
Imatge
marjo

EntradaAutor: ica » dc. feb. 20, 2008 10:33 pm

I tant, jo també soc així! Si vaig a un lloc i em tracten malament a mí no m'hi veuen més el pel! I si a sobre hi vas il·lusionat encara t'enrabies més...

Bueno, primer miraré per aquí i si no m'acaba de fer el pes igual hi passo... Ah i potser també m'arribo a la Fuliola, ja els diré que me n'ha parlat una noia de Molle que es casa al setembre...! :-///: *.-o-o.* :-///: :-)ok:
Imatge
ica

EntradaAutor: marjo » dc. feb. 20, 2008 10:35 pm

Sincerament Ica, a mi m'agrada molt més el que t'has quedat pq es molt més original i t'afavoreix més, sobretot el coll li dona un toc molt original

Crec que has encertat en l'elecció :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants