RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mima » dc. feb. 20, 2008 1:43 pm

Carmends, em caso el 10 de maig. Jo també crec q millor a les 6 x casar-te. Així tens temps i vas trankila a l'hora d fer les fotos. Millor anar amb temps...
Jo és q personalment, penso q aket dia s'ha d'aprofitar al màxim, i com més dora millor. Pasa molt rapid, i d seguida dona la sensació dq ha pasat volant!
Jo x això, vaig dcidir casar-me xl matí. Aprofitar tot el dia, amb el vestit, la gent... Nose, vaig tenir discusions amb el meu novio, xq ell, era d casar-se xla tarda, xo mira, vaig guanyar jo! jeje!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: carmends » dc. feb. 20, 2008 3:19 pm

Moltes gràcies Pilimili i Mima!

Uf Mima! Això ho tens al caure ja....ho deus tenir ja tot a punt, no?. Teniu raó...miraré el vestit amb temps, i potser si que és millor a les 18h, que entre una cosa i una altra es faran les 18.30h...
Encara no he mirat res dels fotògrafs, això quan ho hauria de començar a mirar?, i...quins heu escollit?. Mima, tu crec que el portaves tú, no?
Ay! Quantes coses a pensar!!!!!....
carmends
:: núvia rookie

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: rayma2009 » dc. feb. 20, 2008 6:08 pm

mima ha escrit:Rayma, no pateixis, ncara tens temps x dir lo d l'hora. Jo quan m'havia d casar xlesglesia, faltava menys d mig any i ncara no els hi havia dit res d l'hora a Can Ribas. Vas molt be d temps...

BON DIA a totes!! Vaig a treballar!! Q tingueu un bon dia!!!

Gracies Mima, quin susto, pensava que ho havia de dir ja jeje i encara no tinc ni l'església
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: rayma2009 » dc. feb. 20, 2008 6:09 pm

Jo també he de triar els fotògrafs de la llista i els músics (suposo que em quedaré amb Gartur).
Mima, qué bé, que poquet que et falta. Jo també sóc de la teva opinió. Em caso al matí per aprofitar tot el dia i més en ser el març que el dia s'apaga abans jejeje
rayma2009

EntradaAutor: ninou » dc. feb. 20, 2008 6:46 pm

jo em vaig casar a les 12.30. A les 12.30 en punt entrava per l'església!!!! Penso com la mima totalment! Poder-me llevar aviat i poder posar-me el vestit de seguida de tornar de la pelu va ser genial. Si m'hagués hagut d'esperar fins la tarda, uf!!!! A les 11h ja el duia posat!
aiiisss, quins records!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » dc. feb. 20, 2008 7:36 pm

Ui si Ninou, jo em posaria histèrica si haguès dstar tot el dia esperant el moment d vestir-me. Jo em caso a les 14:15, una miketa mes tard q tu, xo també me'l posaré ben doreta el vestit. Ostres, quin moment....

Carmends, sii, nosaltres portem el nostre fotograf, i hem d pagar el canon d 300 €. Xl q fa a l'hora d'escollir, això depen. Si agafes algun d la llista d Can Ribas, tan fa quan hi vagis, suposo q sempre tens temps. La gent q ha agafat algun dla llista, xl q he anat llegint, sembla q surten molt contentes, i a les fotos dalgunes croniques ja es pot apreciar. Nosaltres no em vem agafar cap, xq ja el teniem dl casament dla meva germana i dls meus cunyats, i ja teniem confiança..., i q ns agrada molt!!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dc. feb. 20, 2008 7:39 pm

Ai x cert!! Akesta setmana, potser el divendres anem a mirar les aliances!
Hi anem amb la meva germana i el seu marit, q ens les regalen ells. Ja tinc ganes d tenir un altre cosa enllestida!!
Ara nomes ens falta el tema dls puros... A les dones fem detallet, i no sabem q fer amb el puros. Soooooon mooooooooolt cars!! I em fa rabia!! Potser pujem algun dia a Andorra, q allà stan molt mes be d preu. Ja veurem!
Imatge
mima

EntradaAutor: rayma2009 » dc. feb. 20, 2008 8:54 pm

Bona idea Mima, allà et surtiran més barats segur.
Jo opino exactament com vosaltres. Em posaria dels nervis i penso que pels convidats és més cansat esperar fins la tarda peeeero totes les opinions són molt respetables.
Per cert................ ACABO DE RESERVAR DIA I HORA A LA CATEDRAL DEL MEU POBLE així que ja puc dir que tinc una cosa més feta :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
rayma2009

EntradaAutor: mima » dc. feb. 20, 2008 9:49 pm

Rayma!!! Felicitaaaaaaaats!! Kina bona noticia!! Tant q paties... Ho veus, una cosa menys en q pensar!
Imatge
mima

EntradaAutor: Janna » dc. feb. 20, 2008 10:56 pm

Felicitats Rayma!!!! Una cosa menys a fer!

Carmends, nosaltres hem triat una fotògrafa de la llista de Can Ribas. Vivim a Barcelona, així que vem començar pels d'aquí: estudio3 (ens va agradar molt) i Bohemius (massa modernillos i fashion pel nostre gust, i molt car!!!).
Finalment vem anar a veure a la Laura Ruiz de Barberà del Vallès (on jo vaig viure molts anys) i l'hem triat a ella per el tracte i pq ens han agradat molt les fotos i els àlbums que ens va ensenyar,...
Els fotògrafs de Granollers com Alphaelia em consta que també estan molt bé però ja no vem volguer mirar res més després de la Laura Ruiz.
Sóc de l'opinió de que la preparació del casament s'ha de disfrutar però tampoc vull dedicar-hi més temps del necessari.
Al final, per mi, es tracta d'una festa on vull que la gent s'ho passi bé i que tothom s'enteri del que m'estimo al meu company.

Bona nit,
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: Eysuke » dj. feb. 21, 2008 2:58 pm

Hola a todas, me paso un día sin escribir y pasais casi dos hojas....jajaja.

Carmens yo me caso en julio y me caso a las 18h también. Me encanta esa hora y posiblemente tienen razón las chicas cuando dicen que es mejor por el día pq así aprovechas más el día, pero yo prefiero la tarde y que sea cena. Para mi no se hace tan pesado, imagino que es como me gustan las bodas y por eso he decidido así, y cómo es completamente verano el estar hastas las tantas de la noche no importa tanto. Yo creo mucho que tamibén depende de la época en la que te cases se aprovecha más el día que otros.

Qie bien Mima, ya te vas a mirar las alianzas, a mi también me las regala mi hermana, pero bueno lo haremos un poco más adelante. Ahora todavía estamos mirando de cerrar el viaje. Hoy creo que ya iremos a dar la paga y señal. Menudo pastón el tema viaje, pero es lo mejor de la boda.... después de la super fiesta el super viaje para estar juntitos todooooooo el día. :-///: :-///: :-///: :-///:

bueno chicas que esta semana ya pongo las fotitos del tastet, espero haga buen día el sabadito.

Petonets a todas!!!!!! =0-0-) =0-0-) :-()-)
Imatge
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: Eysuke » dj. feb. 21, 2008 3:01 pm

Por cierto Janna yo también he cogido a laura Ruiz, nos gustó mucho su trabajo. Tenemos muchas cosas en común las dos. El mismo diseñador de vestido de novia, iremos juntas a la prueva del menú, la misma fotógrafa...jajajajajaja. A ver si nos conocemos el día de la prueba, me verás haciendo muchas fotitos y soy rubia llevo flequillo. No se si crees reconocerme me saludas y hablamos, em haría ilusión. Me llamo Rosa Mari, vale??

Bss a todas *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* :-)ok:
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: Janna » dj. feb. 21, 2008 4:22 pm

Eysuke!!! Que casualidad, la misma fotógrafa!!!! Es un encanto Laura Ruiz y las fotos estan muy muy pero que muy bien!!!
Pero yo no voy al tastet este fin de semana, lo haremos más adelante,... No nos casamos hasta Octubre,...
Janna

EntradaAutor: mima » dj. feb. 21, 2008 5:35 pm

Eysuke, ja posaras les fotos dl tastet, he!!! Q això ns agrada a totes!
Tens raó, el viatge és lo millor. Els dos solets perduts xl mon, d vacances... Kina pasada!! Acostuma a ser mooooooolt car, xo jo almenys, me'ls gasto ben agust!!
Imatge
mima

EntradaAutor: rayma2009 » dj. feb. 21, 2008 6:22 pm

Eiii gracies per les vostres felicitacions. Tens tota la raó Eysuke, penso que l'hora depen molt de l'estació de l'any. Jo al matí perquè em caso al març però si la fes al juliol o agost segurament triaria la tarda.
rayma2009

EntradaAutor: SoniaJordi » dj. feb. 21, 2008 6:32 pm

Ei noies! Alguna de les que us caseu en Setembre o endavant us han trucat pel tastet? Esque a mi encara no m'han dit res!!!! :-/
Bueno, imagino que em trucaràn aviat..... quins nervis!
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: la paqui » dj. feb. 21, 2008 6:35 pm

Jo també em caso al setembre i encara no ens han cridat pel tastet. No desesperem, suposo que a l'estiu hi ha molts casaments i tenen prioritat...
la paqui

Entrades: 13
Membre des de: dg. jul. 01, 2007 7:53 pm

EntradaAutor: Janna » dj. feb. 21, 2008 8:10 pm

Tranquilles nenes! Jo em caso a l'Octubre i només m'han trucat per assegurar l'hora de la cerimònia civil... Pel tastet em van dir que més endavant, que ho estan fent per ordre cronològic,..., de totes formes no crec que triguin gaire,...
Quines ganes que arribi el moment!!!

L'ANY 2008 EL MILLOR PER CASAR-SE!!!! YYUUUUPPPPIIIII!!!
Com passa el temps, això cada cop està més aprop!!!
Janna

EntradaAutor: ninou » dj. feb. 21, 2008 10:36 pm

sí mima, el moment de posar-se el vestit és ....uuuuuf!!!!!!!!! però vas amb les presses, perquè has sortit justa de temps de la pelu, o perquè casa teva està plena de gent...i passa volant! els fotògrafs volien entrar a fer fotos mentre em vestia, però els vaig deixar tancats a fora. Volia que fos un moment íntim amb la meva mare i així va ser. Només van entrar quan la meva mare em cordava els botons.

Rayma, felicitats per ja tenir esglésiaaaaa!!!!!!!!! ara sí que sí que ja tens el més important de tot!! restaurant, església i nuvi! jajaja

Per cert: AVUI HEM RECOLLIT EL NOSTRE ÀLBUM!!!! El vídeo el vam editar nosaltres, tot i que va ser gravat per un professional i va quedar molt xulo!!!! i l'àlbum era el regal del meu tiet, que és un apassionat de la fotografia i al final vam acordar que l'àlbum el faria ell juntament amb uns fotògrafs amics seus i van venir 4 o 5 a fer fotos durant tot el dia (a la pelu i tot!!) i han fet l'àlbum entre tots. Era el tracte perquè ells poguessin tenir un àlbum com el nostre, per tenir de mostra pels clients...jeje
He anat a felicitar el meu tiet que avui és el seu cumple i ens ha donat l'àlbum!!! i a la primera plana hi ha una dedicatòria seva i m'he posat a plorar i ens hem abraçat. Buuuuuf!!! és una passada d'àlbum!!! Tic molt contenta! >.-<:

Imatge
ninou

EntradaAutor: ninou » dj. feb. 21, 2008 10:45 pm

la paqui ha escrit:Jo també em caso al setembre i encara no ens han cridat pel tastet. No desesperem, suposo que a l'estiu hi ha molts casaments i tenen prioritat...

la paqui, jo estaria estirant-me els cabells i ja hauria trucat!!! segur que et truquen de seguida però son una mica despistats i jo de tu enviaria un email o trucaria i ja et donaran dia i hora de seguida...Nosaltres ens vam casar el novembre i vam fer el tastet el 4 de març, i ja feia setmanes que sabíem la data. Vam enviar nosaltres un email...
No pateixis per si et sembla que et fas pesada. Amb el paston que us hi deixareu haurien de ser ells el pesats que us truquessin contínuament!!!!!

Imatge
ninou

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants