Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 20, 2008 10:05 am

fiancee una pregunta... a la pg de venta privada que em vas dir el preu es manten tots els dies de la venta o a mesura que s'acosta l'últim dia de la venta els preus baixen més???
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. feb. 20, 2008 10:07 am

G14... ja som dos les que estem xof amb les familis contraries... jajajajaj Tu passa, no et preocupis, ara temps al temps i ja veuras com tot s´acaba arreglant. En el fons, es millor no fer res amb la familia, perque feina i familia.. MALAMENT!!!!

Noies... NO HE FIRMAT!!!!! jajajajjjajajaj ja m´ho prenc a caxondeig... per cert ara estic mirant de trucar a la garriga perque sem va anar la olla amb el sofa, vaig pillar un de 3 metres i queda massa gos.
Imatge
RACHI
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 20, 2008 10:12 am

ya ya
G14 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 20, 2008 10:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 20, 2008 10:12 am

mary8 ha escrit:fiancee una pregunta... a la pg de venta privada que em vas dir el preu es manten tots els dies de la venta o a mesura que s'acosta l'últim dia de la venta els preus baixen més???

Mary el preu sempre es el mateix.

G14 guapa!
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 20, 2008 1:03 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 20, 2008 10:14 am

3 metres és un peaso sofa!!!!!
Bé amb tranquilité lo de la firma!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 20, 2008 10:18 am

g14 jo también canviaria d'agència... pq sn encara pot ser pitjor!!!! xo prent'ho amb calma... jo passria totalment d'ella, tal i com és no val ni la pena que t'hi enfadis...

si el meu nen s'el mirarà a selecta... ahh m'acaba de trucar k hi anirà demà...

rachiii tranqui amb lo de la firma... agafat'ho amb calma i paciència!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dc. feb. 20, 2008 12:51 pm

Rachi!!! No t'esveris amb lo de la firma!!! Però tu colla'ls tot el q puguis, q sinó es fan els "suecos" i no és plan!!!!

G14, he llegit abans el temita... Vaya tela!!! Jo también canviaria, com diu la fiancée, ara és el moment...

Bueno, al tema! Acabo de tornar d'Arranz... I la veritat és q molt bé! Bueno, com a mínim la impresió ha estat molt bona... Ara falta el tema monetario! M'han deixat veure centres, ella m'ha dit tot el q acostumen a posar al castell i més o menys hem anat decidint alguna coseta pq em facin un pressupost. He mirat centres alts i baixos, tot el q s'ha de posar per l'aperitiu, algún canelobre per marcar l'entrada del saló i también per l'entrada del castell (però en aquest cas, només amb flor pq encara hi haurà massa llum) i bueno, coses varies com espelmetes per tot arreu (q m'encanten, jejeje)

Ja us diré q tal de preu pq avui em passen el pressupost. De totes maneres, m'ha dit q els centros de taula cap a uns 80-100 euros en funció de quin escollim, o sigui, q no serà baratet...
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 20, 2008 1:09 pm

CROKETA ja ens dirás... la RACHI i jo auqesta tarda tambè tindrem noticies fresques!!!! A veure que em diuen... em fa un pal gastar-me tants diners en flors... jo aniré a la floristeria de Manresa aquest cap de setmana ara trucaré per demanar hora...
Així tindre presupostos dels tres llocs que em donen a Sant Benet.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. feb. 20, 2008 1:22 pm

Bueno... sofa solucionat. Ara sera de 278... menos mal que mhe donat conte i ho he pogut canviar...

Fiancée, e¡ns veurem ara en breu, no??? jajajajajaja

G14... neni... no testressis, a mi tambe em fot rabia que no em defensi davant la seva familia de vegades, però jo penso que nosaltres som mes idrectes i que els nenes son mes diplomatics... Jo canviaria d´agencia o be mániria auna altra que et pacin tot e que vulguis i despres l passes amb ella i li dius, vull aixì i que et miri que tal els preus...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 20, 2008 1:57 pm

A veure que us diuen amb tema flors!!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: CROKETA » dc. feb. 20, 2008 2:42 pm

Nenes!!! Ja m'han enviat els pressupostos!! El tema de l'esglèsia no el veig gaire car, però pel banquet... Ara he de marxar, però si algú ho vol, li envio el pressupost!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 20, 2008 2:47 pm

Croketa per curiositat me´l pots enviar???
Jo també marxo a dinar que tinc una gaaaaaaaaana
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 20, 2008 3:48 pm

croketa me'l podries enviar??? així también compraro una mica amb els pressupostos que tinc!!!

merci guapa
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dc. feb. 20, 2008 4:17 pm

Holaaaa, uff fins ara no he tingut un descans per poder-me conectar!! Avui he estat a Madrid i ara he arribat a caseta.... Ara toca fer-me la maleta per demà marxar cap a Palma.. Estic fins el gorro d'aeroports!!

G14 que ha passat?????

Rachi i el pis???????????? Però ok pel tema del sofà :-)ok:
Per cert, com us ha anat a tu i a la finacée???

Croketa, molt de susto amb els pressupostos???

Mary, el traje del novio tbé és secret, jajaajja
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 20, 2008 4:45 pm

rachi, fiancee.... com ha anat??? us he trobat?? quina gracia jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 20, 2008 5:35 pm

Hola!!

Ja estic aquí!!! Bueno a Phlox anaven fatal de temps i es clar a les 16 jo encara no havia entrat així que es clar que ens hem trobat... però hem fet com sino ens coneguéssim la veritat una situació molt estranya... jajajaja que noooooo que molt bé, ens hem presentat els nostres futuros jajaja però bueno res, ens hem vist 5 min pq de seguida nosaltres hem entrat.
El presupost molt semblant al de la Mary 5.615 més iva però hi ha moltes coses que es poden treure creiem... per exemple la nostra ermita es molt petita i trobem que han posat massa cosa i no sé també algunes coses de decoració que ens sobren a nosaltres... així que ho mirarem aquest cap de setmana a Terrassa i decidirem, però Phlox ens encanta i més al meu novio que no vol mirar res...

A veure que ens explica la RACHI
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dc. feb. 20, 2008 5:57 pm

Noies.....

jajajaaj.... fiancée, quina situació mes rara, laltre dia alla bla bla bla i avui totes timides...

Pues el meu pressupost, molt malament... els hi vaig dir de fer un chill out i bueno... si voleu us el passo. Fiancée, quins centres than enssenyat??? a mi un de la copa, un que era com si amb filferro i amb orquideas y una ltre com el de la cangui...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 20, 2008 6:04 pm

kina situació jejej quina gràcia!!!!

rachi molt malament pq??? molt car???? bufff tema flors m'estressa pq no em vull gastar tants diners!!! a mi también em van ensenyar el de la copa amb roses i candelabro, un com el de la cangui i el de filferro también m'el van ensenyar!!!

pues si em podeu passar el pressupost així comparo!!! si voleu us passo el que jo tinc d'ells i el de navarro!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dc. feb. 20, 2008 6:04 pm

Ha estat molt bo, perque em diu...

Es una amiga teva del foro, oi???? i quan li he dit que si, el tiu ha començat a riure... jajajaja...

El meu pressupost es similar, la unica cosa que el tema del chill out puja 10000 euritos i.... como que NONONONONONONONONONONONOONOONONONONONONONONONONONONONONONONNONONONONONONONONONONONOONOONONONONONONONONONONONONONONONONNONONONONONONONONONONONOONOONONONONONONONONONONONONONONONONNONONONONONONONONONONONOONOONONONONONONONONONONONONONONONONNONONONONONONONONONONONOONOONONONONONONONONONONONONONONONONNONONONONONONONONONONONOONOONONONONONONONONONONONONONONONONNONONONONONONONONONONONOONOONONONONONONONONONONONONONONONONNONONONONONONONONONONONOONOONONONONONONONONONONONONONONONONNONONONONONONONONONONONOONOONONONONONONONONONONONONONONONON
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dc. feb. 20, 2008 6:05 pm

Mary... passam navarro i phlox...
Imatge
RACHI