Autor: Estherroger » dc. feb. 20, 2008 1:02 am

Autor: Estherroger » dc. feb. 20, 2008 1:32 am

Autor: LABANDA » dc. feb. 20, 2008 8:48 am
!!!

Autor: NUMA » dc. feb. 20, 2008 9:04 am
MOT ha escrit:ANEROLA ha escrit:Annakaes llavors les minutes les fan a partir de la foto que has posat a la invitació no? perque la teva invitació era amb aquesta foto si no recordo malament.
Ru carinyo![]()
![]()
![]()
, per fi la primera ca n'alzinera vestideta de nuvia
![]()
. Et queda genial noia, no sé perque no ho volies dir. I la peça aquesta es pot ficar i treure no? Pues la portes a sobre i durant el convit te la treus per estar més còmode com diu l'Annakaes.
Tema quedada dia 1 per sopar, perfecte!!
Numa wapa que ens tens abandonadetes!! Tot bé?
Gonna tu podràs venir per sopar un dissabte? I així ens portes la informació. Annakaes tu tampoc no faltis, que així podem tancar el tema música.
Mot al final que et farà la música l'Annakaes per la cerimònia? aquí no et desconten per res..., només saben sumar, no restar.
I tant, noia, quanta raó tens,... només saben sumar...
Numa!!! bentornada!! T'esperem el dia 1 per sopar!!!
Ru, estàs preciosa amb aquest vestit!! Ara el que deu tocar és el tema del pentinat, no?! ufff, un rera l'altre... ufff!! quin stress...
Autor: NUMA » dc. feb. 20, 2008 9:08 am
Autor: JB » dc. feb. 20, 2008 9:25 am
Autor: NUMA » dc. feb. 20, 2008 9:32 am
J&B ha escrit:Donç jo les que tinc a casa no posa el aperitiu que vem menjar. Tampoc es una cosa que em preocupi gaire. Pero posarlo fora perque ho vegin si.
Autor: Deshix » dc. feb. 20, 2008 10:32 am
ei!!!!!!!!!!!!!, que tal Marian????, finalment m'he enganxat al foro, jejejejeje, a mi m'ha dit l'Ariadna que ara cambien el tema de les minutes i sortirá tot, será una cartulina plegada i en una pàgina sortirá l'aperitiu i a l'altra el menú..., Per cert!!!!!!, que tens les fotos ja???, a veure si me les ensenyes un dia, wapi, tia estic isterica, jajajajjjajajjaja
Autor: annakaes » dc. feb. 20, 2008 11:14 am
evidentment no l'he tingut! Llastima de no haver-ho demanat!

Autor: annakaes » dc. feb. 20, 2008 11:15 am
NUMA ha escrit:MOT ha escrit:ANEROLA ha escrit:Annakaes llavors les minutes les fan a partir de la foto que has posat a la invitació no? perque la teva invitació era amb aquesta foto si no recordo malament.
Ru carinyo![]()
![]()
![]()
, per fi la primera ca n'alzinera vestideta de nuvia
![]()
. Et queda genial noia, no sé perque no ho volies dir. I la peça aquesta es pot ficar i treure no? Pues la portes a sobre i durant el convit te la treus per estar més còmode com diu l'Annakaes.
Tema quedada dia 1 per sopar, perfecte!!
Numa wapa que ens tens abandonadetes!! Tot bé?
Gonna tu podràs venir per sopar un dissabte? I així ens portes la informació. Annakaes tu tampoc no faltis, que així podem tancar el tema música.
Mot al final que et farà la música l'Annakaes per la cerimònia? aquí no et desconten per res..., només saben sumar, no restar.
I tant, noia, quanta raó tens,... només saben sumar...
Numa!!! bentornada!! T'esperem el dia 1 per sopar!!!
Ru, estàs preciosa amb aquest vestit!! Ara el que deu tocar és el tema del pentinat, no?! ufff, un rera l'altre... ufff!! quin stress...
SI PODEM NOSALTRES T.B VINDREM EL DIA 1......

Autor: annakaes » dc. feb. 20, 2008 11:19 am

Autor: annakaes » dc. feb. 20, 2008 11:24 am
ANEROLA ha escrit:Ei Mot que tal? jo quan entro a aquest fòrum m'estresso!! Aquí la gent té les sabates, el vestit, el viatge, els detallets...fins i tot la roba interior. I jo no tinc res d'això...quin estrés!!

Autor: NUMA » dc. feb. 20, 2008 11:31 am
Deshix ha escrit:*.-o-o.*ei!!!!!!!!!!!!!, que tal Marian????, finalment m'he enganxat al foro, jejejejeje, a mi m'ha dit l'Ariadna que ara cambien el tema de les minutes i sortirá tot, será una cartulina plegada i en una pàgina sortirá l'aperitiu i a l'altra el menú..., Per cert!!!!!!, que tens les fotos ja???, a veure si me les ensenyes un dia, wapi, tia estic isterica, jajajajjjajajjaja
CADA DIA QUEDA MENYS EHH!!!!!
Autor: NUMA » dc. feb. 20, 2008 11:32 am
Deshix ha escrit:*.-o-o.*ei!!!!!!!!!!!!!, que tal Marian????, finalment m'he enganxat al foro, jejejejeje, a mi m'ha dit l'Ariadna que ara cambien el tema de les minutes i sortirá tot, será una cartulina plegada i en una pàgina sortirá l'aperitiu i a l'altra el menú..., Per cert!!!!!!, que tens les fotos ja???, a veure si me les ensenyes un dia, wapi, tia estic isterica, jajajajjjajajjaja

Autor: NUMA » dc. feb. 20, 2008 11:33 am
ES QUE LA MEVA GERMANA I JO ENS VAM POSAR COM UNA MOTO!!!! jajajajajajaNUMA ha escrit:Deshix ha escrit:*.-o-o.*ei!!!!!!!!!!!!!, que tal Marian????, finalment m'he enganxat al foro, jejejejeje, a mi m'ha dit l'Ariadna que ara cambien el tema de les minutes i sortirá tot, será una cartulina plegada i en una pàgina sortirá l'aperitiu i a l'altra el menú..., Per cert!!!!!!, que tens les fotos ja???, a veure si me les ensenyes un dia, wapi, tia estic isterica, jajajajjjajajjaja
ELS VAIG DIR JO AIXÓ DE L´APERITIU!!!!

Autor: NUMA » dc. feb. 20, 2008 11:35 am
Autor: NUMA » dc. feb. 20, 2008 11:36 am