NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: XIPI » dt. feb. 19, 2008 6:56 pm

Wole noies!!! Deunidó quant escriviu!!!Es que no em puc ficar gaire sovint!!! Com va anar la kedada??? ohh!! jo estava a Lleida, pero a les 9 havia d'anar a la imprempta per triar les invitacions!!! ja les tenim!!!
Es molt senzilleta, quan tingui una foto ja us la ficaré. Es una "cartulina" blanca on hi va una foto nostra i a sobre en paper vegetal la invitació en si, lligadet en un costat amb un llacet marró. La foto es aquesta
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 19, 2008 7:25 pm

XIPI... QU ROMÀNTICA AQUSTA FOTO... QUE BONICA.... :-)) :-)) :-)) :-)) :-))

Acabo de veure que et cases una setmaneta després que jo!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: XIPI » dt. feb. 19, 2008 7:49 pm

Gràcies ceci!!
:-)) :-))
XIPI

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: Key » dt. feb. 19, 2008 9:10 pm

OOhhhh Xipi, amb el mar de fons =0-0-)

Avui ma mare ma dit que la noia que portava tota la vida a la piñol, que era la seva amiga, obre una floristeria, però que la obrirà per sant jordi,,, ben pensat, tard tampoc és... de moment esperaré primer a veure si podem anar a la d'alcarràs.. que així mentres faig net, no se si us passa, però si us entra malament, fa mandra tornar al tema de seguit.... ara ens ficarem amb els detalls i ninots (a veure si hem porten el material)

Quan tornem a mirar et dic alguna cosa Marjo, :-)ok: perquè de fet no han de montar res, el cotxe... els centres si fiquem un a l'ajuntament i algun a casa, es poden recollir quan es vagi a guarnir el cotxe, així que tampoc fa que estigui una mica més lluny
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 19, 2008 9:15 pm

Key... avui he anat a abacus, i els hi he demanat una bossa de ninus. Allà en tenien tres amb tot de ninus trencats...(les mateixes q quan en vaig comprar per darrera vegada) i els he demanat si es podien reomplir, treure els trencats pels sencers... i ho han fet!!!!!

Així que quan vagis a buscar els teus... com que no està precintat, que sembla ser q si estés precintat no es podria, però no ñes el cas... pos q si n'hi va algun de trencat tu demana... (jo he fet cara de molt bona nena, de que em sabia molt greu i de q era una pena tan gran q estéssin trencats.... jajajjajaja)
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. feb. 19, 2008 9:27 pm

JOoooooooooooooooooooooooooo com demà hi vagi i no els hagi separat ja els pelo.... que fa ja molts dies que els vam encomanar! hi havia escurapipes?? també he de mirar si hi ha cartulina per fer els sobres dels cd's en negre.... tinc moltes ganes de probar però es que no hi ha manera... (el que podria haver fet ja és la plantilla... jo també..... t'enrecordes de les mides??)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 19, 2008 9:54 pm

si les mides eren 19x8,5 jejejejje o 20x8,5... com t'agradi més. Pensa que has de doblegar a 8,5, són dos quadrats més la llengüeta. No sé si els havia arribat, però crec q hi havia tres bosses igual com quan tu hi vas anar. Jo nomes me n'he endut una per això, pq si hi vas com que encara hi ha dues bosses que te'ls puguin donar bé!!!! Però si els vas demanar no els treuran a fora, estaran dins.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: ica » dt. feb. 19, 2008 10:17 pm

Hola noies!!!

Per fi tinc vestit!!!!!!!!!!!!!!!! Ja era hora no.......? :-///: :-///: :-///:
He anat amb ma germana i una amiga a tornar-me a probar el primer vestit que m'havia agradat i que elles no havien vist, els ha agradat molt i
la noia de la botiga m'ha donat una espenteta amb un petit descompte!!

Ja no hi he volgut donar més voltes i li he dit que me'l quedava....! >.-<: >.-<:

Ufff quin descans! :-)ok:
Imatge
ica
:: núvia experimentada

Entrades: 286
Membre des de: dg. ago. 19, 2007 4:47 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 19, 2008 10:24 pm

Ica!!!!!!!!!!!!! Enhorabona.... explica, explica... com és el vestit????????????????????????????

on l'has comprat??????
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. feb. 19, 2008 10:35 pm

Ica!! enhorabona!!! explica explica, com és, on te l'has comprat, t'has fet fotos?? :-)) :-)) :-))

A nosaltres ens van dir que el material arribava dimecres, ens pasarem demà a veure... en principi si hem encomanat els ninos, i ja ens van fer la pua l'altre dia... si ens guarden les boses al magatzem haurien d'estar sencers, perquè si no estan cara al públic, la gent no ho pot toquetejar i trencar,,,, :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dt. feb. 19, 2008 10:38 pm

Doncs l'he comprat a La Lluna de Drap de Mollerussa i és de Jesús Peiró... m'encanta! Es diferent a la resta de vestits que hi havía por ai...
Com que hi ha alguna espía que entra al fórum si voleu us enviaré alguna foto quan me les passi ma germana!

De totes maneres, no es fàcil d'explicar cóm es però es vestit sencer encara que sembla dos peces, va lligat al coll i té l'esquena descoberta fins a la meitat. La part de dal es d'una blonda molt "diferent" al que es veu a tot arreu, es moderna, desenfadada... i la part de baix es com arrugada molt original!

Va ser el que em va agradar al novembre tot i que el trobo una mica massa car. Me n'ha agradat d'altres però no m'he l'he tret del cap i com que per culpa de les talles tampoc he pogut comparar massa, al final passo de trencar-m'hi més el cap! Quin descans...
Imatge
ica

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 19, 2008 10:40 pm

ei.... doncs quan tinguis les fotos... les volem veure!!! quina il·lu.... nena.. que ja tens vestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. feb. 19, 2008 10:43 pm

xiiiii, ens ensenyes alguna :-)) Els vestits de Peiró son wapissims, jo m'en vaig probar dos a la lluna de drap d'aqui, hi havia un que s'asemblava una mica al que he agafat, però diferent... (ara, era el més car de tots :-( ) Quines ganes de veuret!! segur que estàs maquisima!!
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ica » dt. feb. 19, 2008 10:49 pm

Bueno, quan sigui el meu espero que sí... aquest per devan es veia mes o menys bé, pero per darrera impossible tancar!!!! neujor:-)

A veure si ma germana arriba a casa i me les envía, llavors us passo un privi!
Imatge
ica

EntradaAutor: Urgell2 » dc. feb. 20, 2008 3:43 pm

Hola a totes...
No em puc encantar ara! Com sempre! tinc unes ganes de seure i anar responent amb tranquil.litat... bé, al directe: Oni, bé a totes les propostes que he vist de caràtules de minidvd... les negres no les he vist però la proposta de combinar colors em sembla encertada. Sobre el ram i floristeries... jo també sóc de l'opinió que m'esperaria i que mentrestant miraria la dels teus amics.
Ica: jo vull veure el teu vestit per privat! Jo també hi vaig anar a la lluna de drap i em sembla recordar aquest vestit! segur que et queda genial! ja me n'enviaràs alguna!
Ceci: jo pel tema dels mapes també faria (ja sé que és molta feina), algunes indicacions per arribar a l'ermita, les podries plastificar i penjar-les pel camí fins arribar-hi. Com que ja tens la base de la invitació...potser ajudaria a què el personal no es perdés!
Sobre la quedada l'hem de repetir... vam riure molt, però no sé on són les fotos que la Key ha penjat! A veure si tinc algun altre moment i continuo opinant...
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Urgell2 » dc. feb. 20, 2008 3:44 pm

Ja he vist les fotos... jajajajjajajajaj!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. feb. 20, 2008 6:50 pm

Wapis!!! Com os trovo en falta!!! Desde dilluns que dic entraré al foro entraré al foro.... i fins avui!!! Quina semana més fastigosa!!!

Vaig per parts!! Oni me gustan muchísimo los marcasitios i Ceci els teus mapes també m'encanten..... Jo estic decepcionada perquè no acavo d'encertar amb l'invitació..... He tornat un altre cop a l'impremta i nanai i ja se'm comença a fer pesat tans dies....Ai Marjo i els detallets teus també m'agraden molt! Ja t'ho havia comentat! Vaya currantes esteu fetes noies!!

Ica, jo també vull veure aquest vestit eh??? Què bé que t'hagin arreglat el preu! Si ja ho sabies tu i ja ho havies dit que aquell era el teu! ENHORABONA WAPA!!!!!!

Nosaltres ahir també vam encarregar les aliances!!! Qué bé què bé!!!!! Al final a Mollerussa a la joieria Torres, tinc unes ganes bojes de tenir-les ja!!!

I en cuanto a las floristerias..... Ya te comenté Oni que yo salí casi Llorando de la Piñol con una impotencia que ni tecuento....... y una rabia por dentro y una decepción y un disgusto.... con toda la ilusión puesta en esa floristería y me atendieron tan mal que salí con el ánimo por los suelos.... En fin, la chica que a mi me atendió fatal tenía el pelo largo y castaño luego había otra que lo tenía cortito que lo intentó medio arreglar..... Yo con la mia estoy super contenta así que ya verás que encuentras floristeria rapidisimo y al final quedas encantada!! Por cierto me gustan muchísimo los ramos!!

Ah!!! Cogete si quieres el coche y acercate en Nueva Balafia a una tienda nueva que han hecho! Yo la vi cuando ya había escogido mi floristería y me hubiera encantado ir a preguntar porque es super moderna! Sabes donde está el PLus nuevo de nueva Balafia que queda en Baro de Maials???? Pues está en la acera de enfrente en Baró de Maials un poquito más hacia delante (no en dirección a Pardiñas si no en la dirección contraria) EL ESCAPARATE LO TIENEN MONTADO TIPO PIÑOL! Yo la vi cuando ya había dado paga y señal pero tiene muy buena pinta! Y al ser nueva a lo mejor hacen descuento!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dc. feb. 20, 2008 6:53 pm

Ceci el meu ram s'assembla molt al teu! És un bouquet de roses blanques amb baies de color blanc i verd claret intercalades! Al voltant porta unes fulles d'aquelles grosses que es dobleguen per enmarcarlo i uns filferros am unes perletes (ja sé que no t'agraden....) que queden entre els filferros! El tall me l'agafen amb el mateix encaje que el vestit! M'encanta!

El precio del ramo de calas que has dicho Oni me parece super caro..... 200 euros un ramo es una barbaridad..... El mio es de rosas que de por si ya son caras y me cuesta 100 iva incluido.

Marxo a la impremta aveure si enllesteixo alguna cosa perque estic desmoralitzada..... Besitos carinyets!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Key » dc. feb. 20, 2008 7:21 pm

Buenoooo noietes!! desaparegudes!!

a veure..... Urgell ja vec que has trobat les fotos, no les vam penjar aqui per si de cas i hem anat rulant per privat alguna.

Elena, perquè dius que no t'acaba d'agradar la invitació?? però si el montatge que ens vas dir ha de quedar genial!!

Pel que fa als detallets, hem comprat cartulines, dos negres, una morada i una color cartró una mica dorat... anavem a fer dos colors però el Jesus al final m'ha dit de ferles més variades....

Una amiga que treballa a la Caselles, ens ha començat a liar amb segells i tinta transparent per la boda, molaria molt però després he pensat.. si no hi haurà llum de disco d'aquesta que es veu el reflectant....

:hmm::

Pel que fa al tema flors, hem sembla que se quina dius de Balàfia, i hem sembla que es diu espiral, les noies de lleida 2006 me l'han recomanat...

De moment hem sembla que aniré a la dels amics i esperaré perquè ahir ma mare va parlar amb la noia que portava tota la vida al piñol i es monta una pel seu compte.... aixi que esperaré a que l'obri per decidir (almenys que no s'hem giri la pilota, comenci a mirar més i trobi una que m'agradi) però penso que una noia que es amiga de ma mare, que era la que treballava amb l'estil modern i que al damunt obre ara, hi ficarà ganes.. a veure...

ânims Elena, a veure si et donen ja la invitació :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: feminacora » dc. feb. 20, 2008 7:34 pm

Buenas chicas... Key yo si te quieres mirar donde he encargado yo, esta en balafia en la calle lleida de colombia, se llama l'espiral, la chica se llama Dulce y tiene unas manos y es super agradable, ademas is dejas que ella te haga las cosas alucinaras.... es bastante moderna... pero si quieres lo clasico te lo hara claro....
Bueno chicas hasta otro rato......
Besitossssssssssssssss
feminacora
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants