CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: MOT » dt. feb. 19, 2008 8:54 pm

Noies tinc un gran dilema, de fet, és que estic moooolt confusa.

Vaig a buscar la càmera de fotos us explico perquè, bé, ho veureu vosaltres mateixes... i vull que em doneu la vostra més SINCERA opinió, eh?!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ANEROLA » dt. feb. 19, 2008 8:56 pm

Ei Mot que tal? jo quan entro a aquest fòrum m'estresso!! Aquí la gent té les sabates, el vestit, el viatge, els detallets...fins i tot la roba interior. I jo no tinc res d'això...quin estrés!!
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dt. feb. 19, 2008 8:57 pm

Ei Mot quin suspense!!
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: JB » dt. feb. 19, 2008 9:04 pm

HOLA NUMA!!!!!!!!
MOT Que pasa!!!????? :-/ :-/ :-/ :-/
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
NO TE PROCUPES TANTO POR LA VIDA PUES NO SALDRAS VIVO DE ELLA
JB

Entrades: 1571
Membre des de: dl. nov. 19, 2007 8:57 am
Ubicació: premia de mar

EntradaAutor: MOT » dt. feb. 19, 2008 9:14 pm

ANEROLA ha escrit:Ei Mot que tal? jo quan entro a aquest fòrum m'estresso!! Aquí la gent té les sabates, el vestit, el viatge, els detallets...fins i tot la roba interior. I jo no tinc res d'això...quin estrés!!

Com t'entenc!!!! Carai, que després de la Ru vaig jo i hi ha una distància tremenda entre tot el que ella ja té i jo encara no tinc!!! aaaaagggghhh!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dt. feb. 19, 2008 9:15 pm

J&B ha escrit:HOLA NUMA!!!!!!!!
MOT Que pasa!!!????? :-/ :-/ :-/ :-/

ja vaig, ja vaig...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dt. feb. 19, 2008 9:20 pm

la primera és de la invitació tancada, és una cartolina que fa com ondulacions, molt... rústica...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dt. feb. 19, 2008 9:23 pm

següent, la invitació oberta, com veureu és molt senzilla.

El que no m'acaba d'agradar és que la pega que faig servir per enganxar el paper vegetal del mapa amb la cartolina, deixa marca (ja sigui de barra, ja sigui cola blanca) i no em fa el pes.

De tota manera, a mida que la treballo, penso que és molt rústica i que potser no fa gaire per nosaltres, o per la imatge que volem donar... no sé, la imaginava com... més elegant... i ara no ho és gaire...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: JB » dt. feb. 19, 2008 9:28 pm

Jo el mapa no l'enganxaria. Peruqe es algo que la gent s'enportara el dia del casament per saber on es.
Por el resto me encanta. La foto vuestra y los colores.
Jo per lo demes no hi veig cap pega
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: JB » dt. feb. 19, 2008 9:32 pm

DE totes maneras hiha...
en castellano que me saldra mejor, ejejej
En las casas de fotos o en laas papelerias hay omo si fuera un tipex de esos de citna que son de cola y sirven para pegar.
Lo pegas solo por la parte superior y listos. :hmm::
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: JB » dt. feb. 19, 2008 9:32 pm

Me voy a dormir que no estoy muy catolica y mi cuerpo no puede mas. Buenas noches mañana mas y mejor. :-)ok:
www.nuvis.org/juanraybea
Imatge
JB

EntradaAutor: MOT » dt. feb. 19, 2008 9:39 pm

J&B ha escrit:DE totes maneras hiha...
en castellano que me saldra mejor, ejejej
En las casas de fotos o en laas papelerias hay omo si fuera un tipex de esos de citna que son de cola y sirven para pegar.
Lo pegas solo por la parte superior y listos. :hmm::

Ostres, veus, doncs això no se m'havia acudit"!!!!

Moltes gràcies J&B!!!! Que bé!!!! Ja començo a veure la claror... però no us penseu... tinc els meus dubtes de la invitació en general, vull dir, de l'envoltori...

Bona nit guapa!!! Fins demà!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Capdemar » dt. feb. 19, 2008 9:58 pm

Ui! Quantes coses!!! I no tinc gaire temps...

Ru, quina elegància! Això va de debó, eh! I ara sí que és el TEU vestit.

Mot, molt guais les invitacions. També podeu fer-les de colors diferents. Així cadascú tindrà una d'un color. I penso el mateix, millor el plànol fora, per si la gent l'ha d'agafar.

A totes: nosaltres l'1 a la nit no podíem. Però que us ho passeu molt i molt bé i esperem poder apuntar-nos a la propera trobada.
Capdemar
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: ANEROLA » dt. feb. 19, 2008 10:00 pm

Haver-ha Mot. Lo del mapa jo ho veig com la J&B, de fet nosaltres el ficarem a dins del sobre de la invi però sense enganxar a la invitació, per separat. També ho pots fer en un foli que sigui gros, jo ho he provat i també queda bé. Pel tema cartolina que dius que no t'agrada, jo la veritat que la trobo xula. Però si finalment no la vols perque no fiques el targetó i el mapa a un sobre i ja està. De sobres hi ha d'un munt de tipus i de colors, pots trobar algun divertit que combini amb el color de la invi.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: LABANDA » dt. feb. 19, 2008 10:40 pm

el vestit Ru et queda preciós!!!!!!! et veig molt guapa!!!! i és un vestit molt pràctic si vols, el quita i pon és estupendu!!!!! ja veuràs amb el pentinat i aquelles joies maques... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Espero que vagi molt bé el divendres amb l'Ariana... em va caure tant bé!!!! que continui així!!!!

DESHIX, jo també m'apunto a fer el coti coti, faltaria més!!!!! espero no tenir res aquella tarda!!

J&B, segur que el teu futur és una boníssima persona i segur que el teu nen se l'estima molt!!!

Numa, no ens oblidis!!!!!

DISSABTE 1 DE MARÇ SOPAR..... on???????????????????????????????
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: LABANDA » dt. feb. 19, 2008 10:44 pm

INVITACIONS MOT:

el mapa, m'agrada més que vagi sol, és més pràctic pel dia del casament... que total nosaltres sempre ens el solem oblidar.... però per als que son previsors els hi va molt bé.

LA cartolina vermella ondulada és xula i jo de rústic li veig molt poc... a l'escola sempre la fagi servir pels cartells divertits!!!!!!! :-)

Sobre lo que us falta i lo que no.... no patiu que al post manresà hi ha una noia que a 1 mes i poc del casament encara no s'ha fet cap prova del vestit i encara no li ha arribat a la botiga... aixo si que és per estar dels nervis... per tant... no patiu...

però Mot, estic intrigadaaaaaaaaa!!! que farem???????
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: gonna » dt. feb. 19, 2008 11:03 pm

hola a totes,
Mot lo del mapa ho pots posar amb uns "punts adhesius" de doble cara que ho venen als llocs de fotos, d aquest manera sols queda enganxat per la part de dalt cosa que evita que nomes obrir l invitacio caigui per terra si el deixes suelto pero en canvi si li poses el punt adhesiu s aguanta pero queda prou "suelto" per qui el vulgui arrencar per endurse'l el dia de la boda.

Per lo de les minutes, no se si ho desconten o no, be a mi no m ho van descontar pero tampoc ho vaig demanar. No se si les fan amb referencia a l invitacio de boda, es que jo tenia molt clar com la volia inclus abans que les invitacions i al final ho vaig fer tot relacionat, jo li vaig dir com ho volia a una noia que sap molt de disseny grafic m ho va saber interpretar super be tal i com jo volia inclus em va fer la numeracio de les taules i aixo jo n hi havia pensat i ho fa fer ella de sorpresa i ho vaig rebre el dia abans de la boda ( per portrli a l Ariadna) i tambe feien joc amb les minutes i em va fe una il.lusio, si voleu per el sopar us ho ensenyo tot i si us agrada l idea ja us donare la seva direccio d internet, jo amb ella sols ens vam tenir de veure un dia la resta a traves de mail o telefon, es que ella no es d igualada es de granollers.
gonna
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dv. març 02, 2007 1:23 am
Ubicació: L' anoia

EntradaAutor: gonna » dt. feb. 19, 2008 11:10 pm

anerola ni cas del cargolet que surt a sota dels meus missatges no se perque surt ja mirare de treure'l, a vegades i m enrecordo com ara fare poso no posar signatura i no surt, inclus ara m he fixat que surt la pagina de nuvis i jo desde que em vaig casar que no hi entrat que fort, hauria de posar les fotos del viatge un di ao altre ja ho fare.
gonna

EntradaAutor: gonna » dt. feb. 19, 2008 11:23 pm

Mot si em parmets jo et dic una opinio de l invitacio, jo no canviaria el color de la cartolina ,vermell ja esta be perque a dins has jugat amb els vostres noms tambe amb vermell, i el mapa de ca n alzina sino ho recordo malament tambe porta vermell i negre.
Jo per la meva invitacio tamb vaig jugar amb vermells i negre i algo de blanc, nomes aquets colors, la minuta tambe, el regal tambe, inclus el sobre era negre que la meva mare a primer moment va dir , negre??? pero quan ho va veure li va agradar.
Espero poder venir al sopar o dinar i ensenyar vos ho perque hi vaig posar un adhesiu taladrat al sobre que eren les nostres inicials, ho sigui les lletres retallades , i quedava molt personalitzat, Mot tu podries posar els dos nom tal i com els has escrit a dins l invitacio amb la mateixa tipografia de lletra pero enlloc de vermell ara negre perque es per posar ho a fora, tinc una adreça d internet per qui la vulgui que es d aixo d etiquetes taladrades, els vaig coneixer a fira de madrid quan la meva boda ja havia passat, si no ho podeu fer en una copistaria com jo,pero la calitat d etiqueta es milllor la d internet, no se si sabeu que vull dir, no es una etiqueta ni rectangular ni quadrada es solament la lletra. be no us atablao mes, sols us volia donar idees.
gonna

EntradaAutor: gonna » dt. feb. 19, 2008 11:39 pm

Nomes una cosa mes, ara he llegit en un altre post de manresa que la Labanda parlava del noi que feia caricatures a la fira d igualada,per lo que dius val 300 euros i fa caricatures, doncs a sota de cada caricatura com si fos la signatura del autor del dibuix s hi pot enganxar un adhesiu d aquest que us dic aixi queda constancia i record, com si fos un altre regal de la vostra boda. ohhhhhh si ho arribo a saber a mi aixo de les caricatures m hauria agradat per la mevaboda , aixi mentres fan l aperitu esperant que arribin els nuvis estan entretinguts aixi no se els fa pasat, perque jo patint perque no es fes pasat vam anar molt rapid ( inclus ens van dir masa d hora) i ara m en arrepenteixo perque m hauria agradat fer alguna foto mes ( be ja veurem el que pq encara no les he vist) pero m ha quedat aixo que m hauria agradat fer mes fotos de nosltres dos, i amb aixo del sr de caricatures els pots tenir entretinguts una bona estona.
gonna

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants