NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dl. feb. 18, 2008 9:30 pm

Que bé lo de ta mare!! un jardí botànic!! deunidó!! :-)ok:

El primet m'agradava des del principi, però hem fa pot que aquesta forma és per les noies més altes... per això vaig començar a decantarme pel més curt.... com la segona foto, aquest m'agrada pq no es rodó del tot....

PQ dius que el teu ram no tindrà cales segur?? serà rosa??? :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. feb. 18, 2008 9:41 pm

siiiiiiiiii ha de ser rosa!!!!!!!!!!

jejejejeje jo vull posar gerberes, al ram potser no quedaran bé, així que a les taules segur que ho faré tot amb gerberes i a l'església també,... de ram,... no sé estic amb tu que a les que no som tan altes ens va més bé un ram tipus bouquet... però es q el primer q has triat és preciós. També he pensat que segons la forma del teu vestit també pot quedar bé aq primer. Mira amb el meu quedaria fatal, ja saps quina forma té la meva faldilla, però en el teu cas... crec que no l'has de descartar d'entrada pq igual amb la forma del vestit hi queda bé.

Pel ram a mi m'agrada una cosa així... la vaig treure d'una foto d'una de les noies del foro que tenien vestit a base de tul.... jejejej
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dl. feb. 18, 2008 9:51 pm

Hola noies. Quins rams mes xulos que heu penjat >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: A mi també m'agraden molt les cales, pr m'agradarien taronges pq es el meu color predilecte (juntament amb le vermell) i el del meu xicot. No tinc ni idea de com vull el ram pr la floristeria on he encomanat les flors m'ha dit que tranquila que quan toqui xerrarem una mica i segons el vestit i els meus gustos ella ja farà. La veritat es que la noia te molta idea i m'agrada això de que ho faci ella i no ho copiï d'un cataleg pq així segur que no hi ha dos rams iguals :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: Key » dl. feb. 18, 2008 10:00 pm

On te ho fas?? es que això es el que jo esperava, portar dos o tres fotos, però deixar fer....

Ceci, pensava en el mateix pel teu ram :-))

Que son les gerberes?? hem sembla que se... espera, que busco per intenet.... neujor:-) neujor:-)

no, no era el que pensava, es això no??
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. feb. 18, 2008 10:02 pm

sí!!!! es que m'encanten!!!!!

Són molt ceci!!!! jejejejej

de fet les flors del ram de les noies solteres... no són ben bé gerberes, però són semblants... jejejeje
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. feb. 18, 2008 10:08 pm

Marjo, hi ha cales vermelles, estan menys vistes però son precioses....

Molt Ceci diu...jejejejeje vaig anar a la casas... però només tenien un model de flors a 0.90 :hmm::

Pensava que tenia guardats rams de roses rosa.. però vec que no.... mira que he trobat per això.... per ficar els anells i una altra flor rosa.. les peònies son molt dolces també
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dl. feb. 18, 2008 10:11 pm

Que maques les gerberes, s'assemblen a una altra flor (pot ser els pensaments?) es que soc un desastre pels noms i les flors no son una excepció :-( :-( :-(

Nosaltres ho fem a La Fuliola. Es una floristeria petitona que sempre li fem fer un munt de coses pq la noia que ho porta te molta idea i es molt moderna. També volia proposar-li si hem podia fer lo del cucurucho per portar els anells amb les mateixes flors que el ram
Imatge
marjo

EntradaAutor: marjo » dl. feb. 18, 2008 10:22 pm

No, no pensaments segur que no. No se com es deien, les tenia plantades al jardí de casa els meus pares pr no recordo el nom. Es que soc un desastre dels grans pels noms :-( :-( :-(

Oni lo del cono per portar les flors es si fa o no fa lo de la foto pr m'agradaria un cono de color verd (pq imita millor el tall d'una flor) i la flor igual que la del meu ram
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. feb. 18, 2008 10:28 pm

Ai... al CASA han d'arribar les flors, ara només tenen les grosses... que valen molta pasta i són massa grans.
M'encanta el cucuruxo de les roses pels anells!!!!! jo ja li he dit a ma mare que n'ha de muntar un.. la pobre dona va flipar pq ella preferia el típic coixí, no ho havia vist mai, però li vaig ensenyar la foto i ja la tinc convencuda!!!!!

Mira Key... igual a la floristeria de la marjo, si es moderna, trobes alguna cosa.

Per cert... key, perles no.. que he llegit al teu post que a la joieria n'hi havia moltes. La meva amiga joiera sempre m'ho diu, totes les núvies volen perles, però les perles porten llàgrimes. I casi que llàgrimes el dia del casament, vale, ja va implícit... però llàgrimes pel matrimoni... no gràcies! així que jo de perles res.

Marjo n'hi ha moltes que s'assemblen a la gerbera... ma mare l'altre dia me'n va ensenyar més de 30!!!! que em deia que si aq és igual però més peque, que aquesta aguanta més, que aquesta surt al junt, aquesta floreix al setembre... però jo les que veig que s'assemblen són les margarides grans de colors. si fa no fa...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. feb. 18, 2008 11:46 pm

Aquestes margarides grans m'encanten, li vaig regalar de petita a ma padrina... de fet havia pensat fer amb aquesta flor amb un to que tingui a veure amb el ram, per ficar els anells dins :o-o:

Ceci, no vull perles, hem referia, que hem veia que amb les fotos de les joies que m'agraden..(ara us les penjo, ja posats) sembla que siguin perles, però no ho son... i pensava que m'intentarien encolomar les perles...

Marjo, la floristeria teva que es de Balaguer?
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dt. feb. 19, 2008 7:27 am

Hola bon dia nenes, dilluns superat ara a pel dimarts :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::

Key la floristeria on he anat es a La Fuliola (està a mig camí entre Tàrrega i Balaguer), es petitona pr tenen bona idea i el preu es si fa o no fa com a tot arreu (crec que em puja uns 800€ tot el guarniment de l'esglesia, cotxe,...)

Tema joies vaig molt perduda. No se que hem pot quedar be i que no. Suposo que ho preguntaré a Pronovies quan vagi a fer la prova al Juny i a la perruquera quan m'orienti sobre el pentinat pq no deu ser el mateix portar un recollit o el cabell suelto (digo yo :-/ :-/ :-/ :-/ ) El que si miraré es de trobar algo que doni el pego pr que no sigui bo pq es una pasta i ja estic més que tipa de gastar. He vist algun conjuntet de cristall d'svarovky (o com s'escrigui) a ebay que es super mono. Es una possibilitat :-)ok:
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dt. feb. 19, 2008 8:56 am

Key jo ho he fet tot a la Piñol i em van tractar super be, pero aixo si, em va atendre el Manel que es el jefe.... La cosa canvia. Ves-hi quan hi sigui ell, es super majo i ajuda un munt! Inclus amb els preus segur que canvia la cosa, perque ell decideix...

Jo havia mirat varies floristeries, pero o se'n anaven de preu o no assessoraven gens... Per exemple aquesta que dieu de Pardinyes a mi em van atendre super malament i la vaig descartar... Va com va.
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dt. feb. 19, 2008 9:04 am

Glori, en Manel hi era, i ma mare el coneixia, perquè estava ja abans quan estava el piñol, però li va dir a la noia que ens atenés ella que havia de marxar, tot plegat encara quan vam marxar ell estava allà.... tens raó, va a dies i no es el mateix que t'atengui ell, la noia es veia que dominava les coses senzilles però res més.... però clar, tornar pq potser hem passi el mateix, que hem torni ella, doncs nu se....

De moment rumiaré i esperaré, crec que el primer que faré quan torni a mirar serà anar a la floristeria que ho van fer uns amics, crec que era a Alcarràs.... a veure....

Tens raó Marjo, no hauria de mirar les joies abans de mirar el pentinat.... :o-o: jo tampoc vull gastarme gaire pasta.... a veure si tenen algo semblant i si no, si m'ho fessin en plata si es dispararia molt.... nu se...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 19, 2008 11:25 am

Key, quina mena de material és la perla de les fotos????

Són molt maques aq joies... crec q en plata no han de ser gens cares, en or blanc, platí o acer potser sí, però en plata... són molt finetes i no crec q es dispari massa. Si no les trobes ja fetes, no descararia que te les poguessin fer.

Tema floristeria,... jo a la piñol no hi tornaria. Si el jefe estava allà i s'estava parlant d'un casament... on ell guanya molta pasta (que no és ni un ni dos rams.... és tota la decoració+ram denúvia+prendidos+cono dels anells+....) i no va intervenir, és un mal símptoma. Jo n hi tornaria a anar ni de conya.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. feb. 19, 2008 3:10 pm

Doncs aquestes son una d'acer i altra és perla real,,, i piquen una mica.... per això pensava en dir de fer-les en plata i una bola rosa ¿? :o-o:

Nop, rumiar tema flors en referia on anar, crec que esperaré que uns amics puguin acompanyarnos on ho van fer ells, que feia bona fila,,, i si tampoc... doncs nu se...pensarem...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dt. feb. 19, 2008 3:39 pm

Bueno ja te dic que depen de com enganxis al personal... Jo vaig anar a 5 floristeries... I un desastre. De fet, jo em vaig quedar amb la PIñol perque em van atendre super be, de fet, fins i tot va treure el cataleg del Pronovies per assessorar-me amb el ram segons el meu vestti!
gloripage

EntradaAutor: Key » dt. feb. 19, 2008 4:46 pm

Evidentment Glori, si no t'haguessin atés bé, no t'hi haguessis quedat,,, mira, es trist que canviin tant el tracte segons el dia que tenen, però funcionen així a molts llocs...

A flaires i flors tu vas tenir mala sort i l'Elena bona, i a la piñol era al revés i a mi m'ha tocat el dia xungo..... jo tenia molt bones referències de la piñol, tota la vida el tema flors ho haviem fet allà, ma mare estava encantada i jo anava decidida, però evidentment, si te trobes que no et volen assessorar ni res, que t'ensenyen 4 coses ràpides i a còrrer, doncs se't passen les ganes, si no hi ha més opcions mira, però no és el cas... el que més m'ha fotut és que anava convençudissima de ferho allà, però weno, no passa res, és una llàstima, però tot fos tan fàcil de solucionar.

No pretenc criticar la botiga, vaig tenir mala sort, ahir és que estava molt xafada, però no cal donar més voltes
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 19, 2008 4:54 pm

és que aquestes coses van així... a un el poden tractar molt bé un dia... i al següent et pots trobar en una situació desagradable. però és tan senzill com mirar en algun altre lloc, que serà er llocs. Simplement si tenen un dia dolent perden un client... és així. La pua és que perds temps... pq de saber-ho inverteixes la tardaen una altra cosa... però què hi farem,... a vegades les coses passen per alguna cosa... :-/

:hmm:: :-)) una q creu en el destí...jejejeje
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dt. feb. 19, 2008 6:38 pm

Bueno una clienta que han perdut! La veritat és que la gent que atèn de cara al public a vegades sembla que no sigui conscient de que perden clients... En fin.

Ostras, estic mirant els viatges que tinc que fer a Lleida el mes de març i m'arruinaré abans del casament! Minim, 9 trajectes... Deu!
gloripage

EntradaAutor: marjo » dt. feb. 19, 2008 6:44 pm

A mi també em va passar una cosa semblant amb la floristeria de La Rapita. Te molt bona fama i una amiga meva ho va fer allí i estava encantada pr hi vam anar nosaltres i vam arribar i ens van fer esperar un munt d'estona (això que no hi havia ningú més apart de naltres), després ens treuen el cataleg i de mala manera el tiren a sobre la taula i ens diuen "aneu mirant" :-/ :-/ :-/ Tornen al cap de 10min i diuen "que heu vist alguna cosa?". Com vol dir, de coses n'hem vist moltes pr no tenim ni simpatica--- idea de com es monten les flors en una boda :--( :--( :--( :--(

Total que vam marxar i no hi penso tornar més. Potser si que tenien un mal dia pr es el seu problema i no penso anar-hi un altre cop a provar sort i a donar-los una segona oportunitat que no es mereixen :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(

Key si volguessis mirar allà on ho faig jo, fes-me un truc i t'hi acompanyo un dia :-)ok:
Imatge
marjo

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants