Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 19, 2008 12:22 pm

Doncs sip... i a més aquests de ventas privadas!!! Pq son com ventas que duren només un parell de díes!! I de marques que costan la meitat del que valen normalment... mary passa'm el teu mail que t'enviaré de les que están millor!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: RACHI » dt. feb. 19, 2008 12:54 pm

Fiancée... demá ens veurem, perque acabo de trucar a phlox i m´han confirmat la visita... no entenc molt, perque jo laltred ia vaig estar mes de mitja hora...

Encara no tinc les claus del pis, i no se si podrem escriturar perque encara no tenen el seguro decenal i no se quines histories mes... bé, que li farem! Aquesta tarda ja us informare...

Per cert croketa... tu que ets q_____, digam un farmac mágic que tregui els grantes aquests histerics... que estic ficantme de ot i res!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 19, 2008 1:06 pm

Doncs segur que coincidim no sé... potser per mirar els centres es més ràpid pq jo l'altre dia también vaig estar més d'una hora casi.
RACHI intenta passar una mica dels granets i així s'aniran més ràpid bueno això em diu a mi tothom... però no sé, cremes miraculoses no conec... hi ha una cosa que va molt bé q es la radio frecuencia crec q es... la meva esticien m'ho posa quan em surt un gra i va molt bé... però son nervis!! Així q relax!!!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. feb. 19, 2008 4:53 pm

jo l'altre dia que vaig anar a phlox vaig estar 1h!!! és a dir que nose... segur que us veieu!!!!
com va el dia??? amb aquests temps no es pot fer res!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 19, 2008 6:12 pm

Segur, no sé quin plan tindran... he trucat aquest matí per confirmar. pq dic a veure si es que jo no ho vaig sentir bé... però que va m'han dit que tenía hora demà a les 15.30. Bueno ja veurem...
He vist aquesta web Mary per la roba interior del día de la boda... te la poso a veure si t'agrada:

http://www.emperatriz.com/

Potser ja l'has vist ho venen a molts llocs CI etc...
A mi m'agraden els conjunts de la portada el nácar i el bianca, bueno el que vull es cullotte pq no m'agrada el tanga.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. feb. 19, 2008 6:31 pm

fiancee són super macos.... molt finets i molt elegants!!! el nàcar és molt maco... también m'agrada el camiso curt de dalia... xo jo sóc més de tanga!!!! jo aniré a una botiga a bdn, que tenen varies marques i demanaré x aquest pq m'hn agradat molt!!! els sósten del bianca 3 és molt finet!!!
aiii quan miro aquestes pgns m'agafen unes ganes de que sigui el dia... jejeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 19, 2008 6:43 pm

Si a mi también m'agrada molt el 3, on anirás a la Dora?? o coneixes un altre??
Jo potser vaig al CI pq una amiga em va dir q anès allà pq si desprès al emprobar-me el vestit no em queda bé no tindré problemes per fer un canvi. Pq ella va haber de canviar-lo iu al final s'el va comprar a Pronovias... A RC no en tenen no??
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. feb. 19, 2008 6:51 pm

si aniré a la Dora, que ens coneixen i m'en deixarà 2 o 3 x emprobar a RC amb el vestit!!!también em miraré el camiso de la nit de noces... la meva mare m'el va regalar x nadal xo era simbòlic pq ens estem esperant a que arribi la nova temporada... no crec que trigui a anar-hi!! a RC no sé si en tenen xo a mi em van dir que el dia de la prova havia de portar la roba interior i en cap moment m'han van oferir elles.

ahh he anat a cartir aquest migdia x veure l'anell que m'agrada després explicar-li al joier de bdn!!!! m'he enamorat.... xo ara haig d'esperar a veure kin pressupost em fa el joier!
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dt. feb. 19, 2008 7:13 pm

Hola noietes!! Només entro un momentet a saludar, no he pogut connectarme en tot el dia....
Fiancée, m'encanten els conjunts de roba interior que has penjat!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: ofcourse » dt. feb. 19, 2008 7:15 pm

Per cert, rachi espero que tot vagi be i que pogueu escripturar sense problemes!!!!!!! Molta sort :-) :-) :-)
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 19, 2008 7:16 pm

Ofcourse guapi, fa uns dies que els vaig veure i no m'en vaig enrecordar de posar-los ...

Petonets jo marxaré también aviat!!!
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 19, 2008 11:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 19, 2008 7:17 pm

Per cert m'acaabo d'adonar que cada cop que escric (t b) abreviat m'escriu también... jijijiji
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. feb. 19, 2008 7:21 pm

guapes jo ja marxo!!!!! un dia menys!!!

ens veiem demà!!!

un ptnt x totes
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 19, 2008 8:38 pm

Hola noietes!!! Ara us acabo de llegir, però no he mirat res de les webs q heu posat... estic baldadaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Mare meva, m'he passat tot el dia a Vallro... He arribat allà a les 8:15 per obrir al fuster q ens fa els armaris i q ens ha de muntar l'hab dels meus pares i la q jo tenia q ara farà les funcions d'hab de convidats. Doncs bueno, acabo d'arrribar ara a caseta... El resum del dia és q m'he mort de fred (serà un miracle si no agafo un refredat o una pulmonia, directament) i q no he parat d'anar cap a munt i cap avall fent coses (hem anat a empadronar-nos, al Ba de baño a comprar accessoris, a una botiga del costat de casa a mirar mobles de bany i a les estones q he estat a casa, he estat regirant el garatge per trobar totes les parts per muntar la hab dels meus pares... q vaya telita!!)

Rachi, saps algo del piset??? ja ens explicaràs!!!

Jo la roba interior me la miro al C.Inglés. De fet ja vaig veure un conjunt molt mono de Chantelle i q em quedava bé (cosa q no és tan fàcil!) i quan tingui un momentet me l'aniré a comprar
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 19, 2008 8:39 pm

Per cert, demà vaig a Arranz a les 11:30... A veure q tal!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 20, 2008 9:27 am

Bon dia guapes!!!

rachi alguna novetat del pis???? ja ens aniras informant!!!

avui el meu nen es va a mirar el traje.... jejej a veure que m'explica!!! no vol que l'acompanyi pq diu que ha de ser sorpresa!!!

croketa... vaya far de treballar... no m'extranya que acabessis KO!!! ahh ja ens explicaràs que tal amb els de Arranz!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 20, 2008 9:33 am

Bon día!!!

Mary clar que ha de ser sorpresa!!! El meu encara no ha anat i trigará perque per això es una mica desastre... em podrieu dir botigas on mirar-ho perque no tinc ni idea i ell menys.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 20, 2008 9:38 am

segur que si és sorpresa quan el vegi amb quedaré amb la boca oberta, pq només l'he vist una vegada amb traje!!! jejeej el meu se'l comprarà a badalona!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dc. feb. 20, 2008 9:59 am

Hola noietes!! Bon dia!!

No hay nada como una cura de sueño, jejeje... Avui tinc menys feina de la casa, però per contra estic al lab. Tot i q ho prefereixo!!!!

Rachi!!! Q ens expliques del pis???

El meu nen, com ja us vaig dir (crec) es va comprar un chaqué. És l'únic q sé, pq no em vol dir el color de l'armilla i la corbata pq diu q és sorpresa. Jo li vaig dir q m'ho havia de dir pq el meu pare i el meu germà no anessin iguals, però ja s'ha posat d'acord amb la meva mare i ella tampoc suelta prenda, jejeje... Però ja m'agrada el factor sorpresa!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 20, 2008 10:03 am

Bon dia!!!!!!
Si vol mirar-ho a Badalona que miri a Selecta, no?????
El meu nen s´ho mirarà a principis de març i jo crec que anirà a Selecta vaig indagan però em diu que no sigui tan coti que ha de ser sorpresa!!!!!

Ja explicaràs Rachi!!!!!!
G14 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 20, 2008 10:15 am, en total s’ha editat 1 vegada.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants