Autor: annakaes » dt. feb. 19, 2008 1:13 pm

Autor: Deshix » dt. feb. 19, 2008 1:19 pm
si ja avisareu d'on es el sopar o el que feu pero si mirem algo tipo brasería, que et fican el pa amb tomàquet i embotit i carn a la brasa, algo així, no????, sobretot que surti be de preu.
Autor: LABANDA » dt. feb. 19, 2008 1:22 pm

Autor: Deshix » dt. feb. 19, 2008 1:29 pm
a mi a barcelona ja m'está be, i si jo marcaría la data pero que algú ho confirmi ja, per que les que som mamis ens ho hem de montar.......

Autor: Deshix » dt. feb. 19, 2008 1:44 pm
ok quina ilu, per lo que estic veient a mes es costum que hi vagi gent del foro a veure les núvies, no?????
Autor: gonna » dt. feb. 19, 2008 3:11 pm
Autor: JB » dt. feb. 19, 2008 3:19 pm
Autor: MOT » dt. feb. 19, 2008 3:48 pm
ANEROLA ha escrit:Ei Mot t'ha contestat algu l'Ariana? ja em diràs quan et contesti, haver-ha quin preu et diu.
Autor: ru » dt. feb. 19, 2008 4:11 pm

Autor: MOT » dt. feb. 19, 2008 4:23 pm
J&B ha escrit:Si LABANDA, pero amb la persona que amb caso no es el pare. Amb el pare mai ens vem casar ni ajuntar ni res de res.
Pero amb qui amb casare es una persona estupenda!!!!!!!
Aveure, confirmen, sopar o dinar dia 1????!!!!!!!!!!!!
Aqui ja lo que digui la majoria.
Aixo si aviseu que intentare colocar el nen, ejejej.
Autor: MOT » dt. feb. 19, 2008 4:25 pm
ru ha escrit:uOLA!!!
Anerola, havia de fer la prova el dimecres passat però me mare no podia i la vam canviar per avui!!! Si que sembla que no ho he pregonat massa..., serà que estava acollonideta!!! La veritat és que no en tenia gens de ganes!!! Però ara ja estic més contenta!!!
Labanda! Gràcies per dir-me lo de la kdada!!!treballo al matí, però a la tarda anem a cal ble a parlar de tot amb l'Ariana... aiaiai!!!
Volia fer fotos de tot el llibret, però el Manel em va dir que no us atabalés tant!!!![]()
Ara acabarem de fer 4 canvis i si per la kdada tinc ja les de veritat les porto, si no us portaré la maqueta!!!![]()
AH! Gonna, ja deia jo que em sonava que tu eres 2007era!!! Com que el teu ticker posa que falten 200... jo ja em liava!!!!![]()
Ei! que guay guanyar el millor stand!!!! No tens foticos??? coticoti!!!
El tema minutes, gonna, no et van descomptar res per no fer-ho amb ells??? Jo li vull demanar...
Autor: ru » dt. feb. 19, 2008 4:40 pm

Autor: ru » dt. feb. 19, 2008 4:42 pm
MOT ha escrit:ru ha escrit:uOLA!!!
Anerola, havia de fer la prova el dimecres passat però me mare no podia i la vam canviar per avui!!! Si que sembla que no ho he pregonat massa..., serà que estava acollonideta!!! La veritat és que no en tenia gens de ganes!!! Però ara ja estic més contenta!!!
Labanda! Gràcies per dir-me lo de la kdada!!!treballo al matí, però a la tarda anem a cal ble a parlar de tot amb l'Ariana... aiaiai!!!
Volia fer fotos de tot el llibret, però el Manel em va dir que no us atabalés tant!!!![]()
Ara acabarem de fer 4 canvis i si per la kdada tinc ja les de veritat les porto, si no us portaré la maqueta!!!![]()
AH! Gonna, ja deia jo que em sonava que tu eres 2007era!!! Com que el teu ticker posa que falten 200... jo ja em liava!!!!![]()
Ei! que guay guanyar el millor stand!!!! No tens foticos??? coticoti!!!
El tema minutes, gonna, no et van descomptar res per no fer-ho amb ells??? Jo li vull demanar...
Descompte? no ho crec!!! no faré servir la música de la cerimònia i me la cobren igualment!!!

Autor: NUMA » dt. feb. 19, 2008 6:45 pm
Autor: ANEROLA » dt. feb. 19, 2008 7:51 pm
, per fi la primera ca n'alzinera vestideta de nuvia
. Et queda genial noia, no sé perque no ho volies dir. I la peça aquesta es pot ficar i treure no? Pues la portes a sobre i durant el convit te la treus per estar més còmode com diu l'Annakaes.

Autor: MOT » dt. feb. 19, 2008 8:53 pm
ANEROLA ha escrit:Annakaes llavors les minutes les fan a partir de la foto que has posat a la invitació no? perque la teva invitació era amb aquesta foto si no recordo malament.
Ru carinyo![]()
![]()
![]()
, per fi la primera ca n'alzinera vestideta de nuvia
![]()
. Et queda genial noia, no sé perque no ho volies dir. I la peça aquesta es pot ficar i treure no? Pues la portes a sobre i durant el convit te la treus per estar més còmode com diu l'Annakaes.
Tema quedada dia 1 per sopar, perfecte!!
Numa wapa que ens tens abandonadetes!! Tot bé?
Gonna tu podràs venir per sopar un dissabte? I així ens portes la informació. Annakaes tu tampoc no faltis, que així podem tancar el tema música.
Mot al final que et farà la música l'Annakaes per la cerimònia? aquí no et desconten per res..., només saben sumar, no restar.