***OCTUBRE 2008***

any olímpic.

EntradaAutor: artemis » dt. feb. 19, 2008 11:26 am

Hola guapa, pues no te vi!! y mira que estuve buscando a gente eh!!! jejeje

Supongo que cantaban para hacer un poco más animado el desfile, y si tienes razón que los peinados era superfeos, vaya pelos....

Y nada, lo de los alianzas no es caro, porque a nosotros nos subían unos 1000 euros asi que los precios van por ahí mas o menos todos
Imatge
Imatge
artemis
:: supernúvia

Entrades: 5035
Membre des de: dt. ago. 21, 2007 10:58 pm

EntradaAutor: artemis » dt. feb. 19, 2008 11:27 am

Iona_ ha escrit:Bon dia!!! Que dia mas negro... me da rabia cuando no me entra sol por la ventana... al menos espero que llueva que hace falta...

Ayer me discutí con Eloi y con mi madre... :-( :-( y hoy estoy de mala leche...

Artemis, he vist el ninus que has fet.... t'estan quedan de luxe... quines manetes!!! Jo he d'anar a comprar el material...

no t'enfadis amb l'Eloi dona que no val la pena...

En quant als ninos, gràcies!!! LA veritat és que es molt relaxant fer-los m'agrada molt!!! I com que l'Alex m'ajuda, és mes divertit, ho faig al sofà mentre miro la tele jejeje
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: artemis » dt. feb. 19, 2008 11:27 am

Laida ha escrit:Bon diaaaaaaaaaaa :-()-)

Como se nota q ayer era lunes, jejejeje...

Artemis enhorabuena por ese premio!!!! Q pasada >.-<: >.-<: >.-<: Ya sabes algo d las fechas??

Iona q bien q ya tengais la fecha para firmar, ha sido una suerte q anulara esa pareja! Os ha venido d perlas neu:-D

Q dia mas feo hace...... :--(

Gracias guapa!!! Pues aun no sé nada de fechas, Toni ha escrito en el post del concurso y ha dicho que esta semana Gemma se pondrá en contacto conmigo. Ya os contaré a ver que me dicen!!!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Iona_ » dt. feb. 19, 2008 11:37 am

artemis ha escrit:
Iona_ ha escrit:Bon dia!!! Que dia mas negro... me da rabia cuando no me entra sol por la ventana... al menos espero que llueva que hace falta...

Ayer me discutí con Eloi y con mi madre... :-( :-( y hoy estoy de mala leche...

Artemis, he vist el ninus que has fet.... t'estan quedan de luxe... quines manetes!!! Jo he d'anar a comprar el material...

no t'enfadis amb l'Eloi dona que no val la pena...

En quant als ninos, gràcies!!! LA veritat és que es molt relaxant fer-los m'agrada molt!!! I com que l'Alex m'ajuda, és mes divertit, ho faig al sofà mentre miro la tele jejeje

Ya se que no val la pena, pero amb el tema boda no es que s'impliqui gaire... em posaré a fer ninus, a veure si em relaxo, jejeje...
Iona_
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2394
Membre des de: dc. ago. 01, 2007 7:14 am
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: nereasistac » dt. feb. 19, 2008 12:37 pm

hola guapas veo que sois unas cuantas las que os casais en octubre, bueno mejor dicho nos casamos! Yo que pensava uqe seria la unica jajajaj inocente d emi. Yo me llamo Judith y mi futurin se lllama Juanjo, tenemos una nena uqe cumplira la proxima semana 14 meses, asi que apra la boda tendra 21 meses y espero que camine porque me gustaria uqe me acercara los anillos.

Nos casamos por lo civil en el ayuntamiento del barrio de Sant Andreu en Barcelona. Es una ceremonia superlight por eso de arreglar papeles y formalizar la situacion y nada mas. AL igual hacemos algo depsues de la ceremonia peor no creo asi que........ la boda y punto. El que quiera venir esta invitado.

Buenoespero conoceros poco a poco :: orrr::
ImatgeImatge
nereasistac

Entrades: 2194
Membre des de: dl. juny 11, 2007 4:15 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Iona_ » dt. feb. 19, 2008 12:53 pm

Hola guapaaaaaaaa!!!

He ido suiguiendo un poco tu historia... que en principio te casabas en 2009, luego por temas economicos no os iba muy bien... y al final te casas en octubre de este año... aunque sea algo sencillito seguro que es muy emotivo y personal para vosotros... lo vais a disfrutar igual.

Espero seguirte leiendo por aki también!! Bienvenida al post octubril!!!

Un beso :-()-) :-()-)
Iona_

EntradaAutor: nereasistac » dt. feb. 19, 2008 1:10 pm

gracias Iona la verda es uqe sera emotivo, él es el maor d emivida y me ha dado el mejor regalo que me podia dar nadie en esta vida, mihija. Que ma spuedo pedir que casrme con el y ser felices para siemrpe? Auqneu las cosas economicamente no hayan ido bien les tengo a m,is dos doloes conmigo y estamos todos sanos. Aquello de Salud Dinero y Amor para ser feliz baaa chorrada con dos de ellas me conformo
Gracias porl a bienvenida.
ImatgeImatge
nereasistac

EntradaAutor: artemis » dt. feb. 19, 2008 1:58 pm

hola guapisima!!

Me alegro de tenerte aquí con nosotras, ya verás que aquí te ayudaremos en todo lo que quieras, y que aunque como dices, sea una ceremonia sencilla, va a ser tu día y lo disfrutaras como nunca.

Bienvenida a este post!!!

>.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: nereasistac » dt. feb. 19, 2008 2:09 pm

que bienvenida mas chula niñas. Me sientomuybein con vosotras y eso que acabo de entrar :hmm::
ImatgeImatge
nereasistac

EntradaAutor: artemis » dt. feb. 19, 2008 2:26 pm

pues a seguir hablando guapi!!!!! que así nos vamos conociendo!! JEJEJE
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: La Noe » dt. feb. 19, 2008 3:01 pm

nereasistac ha escrit:hola guapas veo que sois unas cuantas las que os casais en octubre, bueno mejor dicho nos casamos! Yo que pensava uqe seria la unica jajajaj inocente d emi. Yo me llamo Judith y mi futurin se lllama Juanjo, tenemos una nena uqe cumplira la proxima semana 14 meses, asi que apra la boda tendra 21 meses y espero que camine porque me gustaria uqe me acercara los anillos.

Nos casamos por lo civil en el ayuntamiento del barrio de Sant Andreu en Barcelona. Es una ceremonia superlight por eso de arreglar papeles y formalizar la situacion y nada mas. AL igual hacemos algo depsues de la ceremonia peor no creo asi que........ la boda y punto. El que quiera venir esta invitado.

Buenoespero conoceros poco a poco :: orrr::

BIENVENIDA A OCTUBRE GUAPI!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* BUENO TE QUEREMOS LEER MUCHO POR AQUI EH!!!!! ASI QUE YA SABES A CONTARNOS MUCHAS COSITAS!!!!!!!!
Imatge
La Noe
:: núvia d'argent

Entrades: 2787
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 5:09 pm

EntradaAutor: XAI » dt. feb. 19, 2008 3:16 pm

BIENVENIDA!!! YA NOS IRAS CONTANDO COSITAS!
Imatge
XAI

Entrades: 2470
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 11:50 am

EntradaAutor: artemis » dt. feb. 19, 2008 9:43 pm

mirad que he hecho con el vistaprint!! A ver que os parece!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: XAI » dc. feb. 20, 2008 8:19 am

bon dia !!

molt xules artemis... les hi hauria d'ensenyar a la meva mare ... pk no enten que fagi invitacions en catala x qui parla en catala (la meva familia) i en castella pels demes (tota la familia de l'isra es castellana) ....

Aquesta dona no està al dia! jejejeje

ahir vaig anar a encarregar el cors per les invitacions, total que no poden ser pk els necessito vermells i els paquets son de colorins.... he escollit unes boles vermelles de vidrets... también hi quedarà bé ...

buen que us expliqueu?!?!?!?!
Imatge
XAI

Entrades: 2470
Membre des de: dt. gen. 30, 2007 11:50 am

EntradaAutor: artemis » dc. feb. 20, 2008 9:08 am

hola guapa, si, me mare tampoc ho entén, i encara no li he dit que la cerimònia serà amb els idiomes, que sino em monta un número jejejeje

Doncs explicar-te, poca cosa, aquí està plovent. M'arriben tots els nens amb els peus xops i m'estan deixant una entrada que no vegis, després em tocarà fregar jejeje

Quins cors o boletes són el que busques?? Per posar de penjoll a l'invitació??
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: Iona_ » dc. feb. 20, 2008 9:30 am

Bon dia noietes!!

Son mol chules les targetes d'agraïment artemis...
Jo no tinc problema amb lo de l'idioma... tot en català... La família de la meva mare son castellans, però porten tota la vida aki, així que ja ho entendran... El meu germà ho va fer mig mig i va quedar molt be... ella es de Cadiz i la seva família nomes va venir per la boda... va quedar molt be quan el meu germà va parlar en castellà dient: Yo te tomo como esposa... y ella ho va fer en català: Jo et prenc com a ... Era com que a la unió intercanviaven inclús els idiomes, és una bona idea i queda molt be...
Iona_

EntradaAutor: artemis » dc. feb. 20, 2008 9:33 am

ah doncs veus aixo no ho havia pensat... pot quedar xulo

Suposo que quan anem a parlar amb el cerimoniant, ell ja ens explicarà a veure què.
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: artemis » dc. feb. 20, 2008 9:33 am

per cert, per fer les targetes d'agraïment he aprofitat un mail on em sortien gratuïtes, només pago despeses d'enviament. Si algú ho vol fer, que m'ho digui i us envio el mail de l'oferta!
Imatge
Imatge
artemis

EntradaAutor: La Noe » dc. feb. 20, 2008 9:59 am

BUENOS DIAS AMORES!!!!!!!!!!!!!
QUE XULIS ARTEMIS!!! ME AGRADEN MOLT!! :-)) NOSOTROS ES QUE HEMOS PENSADO HACER UN AUDIOVISUAL, DE TODOS O CASI TODOS LOS QUE ESTARAN EN LA BODA, NO SE QUE DURE UNOS 5 MINUTOS, Y QUE EMPIECE CON LA FAMOSA FRASE: "HAY MOMENTOS EN LA VIDA QUE SON ESPECIALES POR SI SOLOS, COMPARTIRLOS CON LA GENTE QUE QUIERES LOS CONVIERTE EN INOLVIDABLES, GRACIAS POR ESTAR AQUI" QUE US SEMBLA???
QUE MAS QUE MAS... EL DIA 1 DE MARZO VOY AL TAST!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* COMO NOS VAMOS A PONER!!!!
Imatge
La Noe

Entrades: 2787
Membre des de: dt. feb. 20, 2007 5:09 pm

EntradaAutor: nereasistac » dc. feb. 20, 2008 10:17 am

que guays les notes d'agriment. Noaltres aprofitarem les targetes amb la nostra adreça perque les varem fer fa un any y ens queden un ou, aprofitarem y les personalitzarem a ma per radera. Y com som poquets..... no ens cansarem gaire.

He vist pero algun lloc uqe hi ha gent que llogauna masia ocasa rural. Pdria ferho potser, no estaria malament, y fer jo el picapica. peor es clar al dia seguent segurament sigui el bateig de la filla d'una amiga.... y fer correr a la gent per que jo he de marxar aix que nos eque fer.
Voslatres que farieu. Som molt pocs y cada un ue vingui es pagara la seva part. No tenim peles hu sento
ImatgeImatge
nereasistac

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 10 visitants