Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 18, 2008 4:56 pm

No sé RACHI a mi m'ha trucat aquest matí la dona i m'ha demanat si podiem anar abans i tal, llavors jo li he dit que no podiem pq el Xavi sortia a les dues així que no arribariem fins dos quarts de tres... llavors m'ha dit si ens anava bé desprès li he dit que sí que si volía anavem a les 15, ja pensant que tú aniries a les 16 per tenir una horeta... però m'ha dit que millor a les 15.30 així que no sé si coincidirem o qué...
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 18, 2008 5:03 pm

Que guay, que et donguin les claus del pis!!!! Jo lo que tinc ganes es d'acabar ja de una vegada... perque encara que siguin cosetes com pintar etc... estic ja fartaaaaaa!!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 18, 2008 5:03 pm

fiancee molt xula la taula!!!!

rachiii felicitats que ja tindras les claus!!!! que bé!!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 18, 2008 5:04 pm

Asies mary!! Vosaltres mirareu alguna cosa de mobles o ja els teniu??
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 18, 2008 5:11 pm

jo vull fer obres pq anirem a viure en el seu pis!!! volem fer cuina i bany... cuina integrada al menjador... comprar els mobles del menjador i més endevant potser canviarem l'habitació!! xo 1r l'haig d'acabar de convencer!!!! :-/
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 18, 2008 5:13 pm

Mica en mica Mary pq amb el tema boda, mobles etc... li pot agafar un pasmo pobret!!! El meu ja está resignat i sort que li dic "Miralo por el lado bueno i lo que nos estamso ahorrando???" Pq els mobles ens el treu el seu tiet que sinó... em fa emportar-me els que tenim al pis d'ara!!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 18, 2008 5:16 pm

és que jo li dic si no ho fem ara, després ens farà mandra... a més ara que viu ell sol pot anar a casa la seva mare... i després si ho fem quan visquem els 2, jo no hem veig vivnt amb la seva mare nose quan de temps!!!! i a més si ho fem ara els meus pares ens ajudarien amb el tema obres... a veure si tinc sort jeje
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 18, 2008 5:18 pm

Aixì sip Mary pq jo no m'imagino vivint al pis i fent obres... si solsament es canviar 4 mobles no passa res però si heu de fer obres jo ho faria ara. Tens raó.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 18, 2008 5:22 pm

a veure si ho aconsegueixo!!!! pobre... entre la boda i les obres!!!! xo jo li dic que així després ja estarem tranquils i no haurem de pensar amb res!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 18, 2008 5:26 pm

Ja... tot es amb l'excusa de fer-ho ara que desprès estarem tranquils... però jo ultimament estic amb uns nervis que no m'aguanto no sé si es que em coincideix amb que m'ha de vindre la regla... però estic super nerviosa molt ploranera... no sé l'altre dia mirant els mobles em donaven ganes de plorar i la veritat que no sé ni perquè... vaig estar molt agobiada!! Però bueno... m'haig de relaxar així que em sembla que m'aniré a fer aquesta setmana una massatge de xocolataaaaaaaaaaa!!! No sé alguna cosa haig de fer perquè estic fatal!!
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 18, 2008 5:42 pm

neni ... has d'intentar tranquilitzar-te... lo del massatge pot estar bé jeje xo realment ara estem en un moment de molts de canvis i estres... entre boda, mobles, obres.... és normal que t'agafi algún moment de nervis...xo quan t'agafin has de parar respirar fons i pensar en una altra cosa... a mi em va passar dissabte amb les invitacions, no veia res clar, res m'agradava... fins que al final vaig dir pensar que m'havai de desbloquejar pq sn no fariem res de pofit!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 18, 2008 5:47 pm

Fiancéee.... ANIMSSSSS... Jo fa dos setmanes estava igual que tu!! uns nervis... em donaven ganes de plorar per tot! A part, jo crec, que dels nervis em va donar un atac de dermatitis i tinc la cara feta un fastig!! Aixi que... RELAX...
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 18, 2008 5:48 pm

Si MAry aquesta sensació es la que tenia jo... no veia res clar, res m'agradava... no sé ho veia tot negre amb el mobles... i la questió es que després al arribar a casa ja es com si em relaxes i ja ho veies tot més clar... no sé va ser una sensació de rabiet ade niña pequeña com de no aguanto més casi estallo... jijiji tu imaginat allà a la botiga amb el tiet del meu novio explicant-nos les diferents possibilitats etc.. i de sobte!!! NO AGUANTO MAAAAAAAAAAAASSSSSSS!!!!!! jajajja menos mal que me pude controlar pq tenia una rabieta de niña de 5 años!!
::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr:: ::brr::
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 18, 2008 5:49 pm

Ai... Fiancée, tranquil·la!!!! Fes-te un massatget i relaxa't!! No val la pena posar-se dels nervis per aquestes coses... Tot i q bueno, jo entre la casa, el pis i el casament, ara mateix también estic una mica desbordada... Hi ha dies de més nervis i de tot en faig una muntanya, però bueno... Poc a poc!!! I això q encara no m'han donat el pis!!! Lo bo és q els mobles ja els vam escollir, ara només he d'aconseguir anar a prendre mides i encarregar-los ja d'una vegada...

Per cert, el nostre sofà también és de l'estil d'aquests q dieu, fa 3m*1.70m (amb chaise-longue) i d'amplada de seient crec q fa 90-95... Nosaltres tampoc l'agafarem blanc, de fet és molt probable q l'agafem en un gris molt xulo.

RACHI!!!! Q guay q ja et donin les claus!!! Ànims amb la mudança!!! Jejejeje... Aquest cap de setmana estarem les 2 igual...
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 18, 2008 5:51 pm

RACHI aixó es una altre cosa!! A mi també m'està sortit un sarpullido o no se qué per tota la cara... la meva cosina per la seva boda estava fatal li van sortir uns grans impressionants i jo que estic obsesionada pq no em passi lo mateix i de moment ja tinc la cara tota com plena de cositas rojitas...

Aix... vull que passi tot ja!!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 18, 2008 6:18 pm

Jejeje, a mi el q em passa quan estic molt nerviosa és q em surt un bultet com si fos una picada de mosquit a la galta... Però bueno, m'han dit q hi ha coses d'aquestes miraculoses q et treuen els granets en un moment, així q no patiu!!!!!!!!!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 18, 2008 6:22 pm

Canviant de tema... on es mirarán les vostres mares els vestits?? La meva mare m'està tot el dia preguntant li agrada un vestit de pepe botella però la veritat que no ha vist gaire la pobre... i no sé on portar-la perque agafi idees... Les vostres mares ja s'ho han mirat??
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 18, 2008 6:24 pm

CROKETA ha escrit:Jejeje, a mi el q em passa quan estic molt nerviosa és q em surt un bultet com si fos una picada de mosquit a la galta... Però bueno, m'han dit q hi ha coses d'aquestes miraculoses q et treuen els granets en un moment, així q no patiu!!!!!!!!!!!!

Jo els hi dic PINS jijijiji tambè quan em poso nerviosa em surten... i em pica i tot rollo el de Algo pasa con MAryus enrecordeu??? jajaja ara tinc la imatge al cap jajaja que bó!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 18, 2008 6:24 pm

Q va... La meva està igual... Li vaig dir de la botiga on la G14 es fa el vestit, i una amiga meva em va comentar q la seva mare se'n va fer un a una botiga de Via Augusta q està molt bé, però no recordo el nom ni res... Encara hem d'anar a mirar, però fins q no passi tota la mudança de la casa no hi anirà
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 18, 2008 6:25 pm

la meva mare esta igual... tp sap on mirar, l'altre dia vem anar a tothom xo al migdia estava tancat... m'han dit que x mares allà tenen coses que estan bé!!! xo la veritat és que anem una mica perdudes!!!!

tinc unes ganes de plegar!!!! i encara em queda 1 hora :-/
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants