Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dv. feb. 15, 2008 4:56 pm

Bon cap de setmana croketa!!!

el meu tp m'havia comprat res.... esta super nervios pq demà el matí té l'exam d'oposicions!!! tinc unes ganes de que el faci...
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. feb. 15, 2008 5:48 pm

Mary molta sort per teu "Futuro" ja ens dirás q tal li ha anat.

Jo m'en vaig cap a casitaaaaaaaaa!!!! Bon cap de setmana!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dv. feb. 15, 2008 6:02 pm

merci guapa!!!! dilluns ja us explicaré... espero que li vagi bé...

molt bon cap de setmana...

ahh demà a la tarda potser aniré acabr de mirar les invitacions... dilluns us poso al dia!!!

un ptnt i que tingueu bon finde totes
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dv. feb. 15, 2008 6:12 pm

ës veritat, Mary Dilluns volem informes sobre les opos del teu nen i sobre les invitacions....

Jo també plego ja!!!

Bon finde guapes :-))
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dv. feb. 15, 2008 7:00 pm

Aaaalloj a no queda ningú per aquí!!!
Estic contentilla perquè aquesta tarda he escollit l´habitació meva de casa mon pare, encara que sols hi viure un parellde mesos però bueno em fa ILU!!!!
El meu nen tampoc em va regalar :(((( però ja m´ho imaginava `perquè cap any m´ha fet res.
Ara el dia 22 farà 5 anys que ens vam coneixer que no començar a sortir!!! i sempre em regala un ram o algo perl´estil!!!!!!
Apa doncs bon finde a totes que avui tinc soparet amb les amigues i tinc el nen de un contentooooooooo!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dv. feb. 15, 2008 7:03 pm

G14... jo encar stic per aquí... buenoo em queden 20 minuts i per fi cap de setmana!!!! ueueeu en tinc unes ganes!!!!

com és l'habitació??? encara que sigui x poc temps sempre fa ilu....
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dv. feb. 15, 2008 7:20 pm

ja marxooooo

bon cap de setmana a totes!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 18, 2008 9:53 am

Hola noietes!! Bon dia!!! Q tal el cap de setmana???

Jo no he parat... Divendres sopar amb una amiga meva, dissabte al matí, cap a St. Celoni a veure a l'home q ens farà la piscina i el jardí, després vam dinar por ahi (a Alella) i a les 18h havíem quedat al Biosca&Botey de Diagonal per fer un desastre comprant làmpares... El desastre no va ser tan gros, però vam comprar la del forat de l'escala (Rachi, la q tu em vas dir!!!) i focos i apliques per la resta de la casa... D'allà la meva mare me'n va comprar una pel pis, una q m'agradava molt i, jejeje, ara ja la tinc!!
Després vam anar al BoConcept i vam comprar les de les tauletes de nit del meu germà i meves
I després vam anar al CorteInglés a comprar els nostres matalassos (els meus pares ja en tenien, però a nosaltres ens anava a tocar dormir al terra... I como q no! jejeje)

I bueno, diumenge ja ens vam dedicar por completo a la tirada de cosas inútiles q teniem per tot arreu...

Apa!! Vaya rollo!!!
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 18, 2008 10:05 am

Bon dia guapes!!!!

com ha anat el finde?????? jo per fi ja tinc invitacions!!!! ueueueu estic molt contenta.... una cosa menys!!! dissabte a la tarda vem anar amb el meu nen i els meus pares i ja les vem encarregar... xo va ser un xou jeje pq x posar-nos d'acord els 4... xo al final ho vem aconseguir!!! miraré si les trobo x internet i us les puc ensenyar!!! són de color plata jo les trobo modernes xo molt elegants i sobries...

ahh tema flors!!! ja tinc el pressupost de navarro.... i és molt similar!!!! vaig al.lucinar quan ho vaig veure!!!! nose com ho faré!!!!!! encara no li he dit el preu al meu nen pq no vull que li agafi un cbriment jejej haig de començar a mirar alternatives o sn començar a reduir coses!!!!

el meu nen li va anar bé l'exam!!!! ara li queden 2 proves més xo són més de relax.. pq una és una presentació i l'altre un problema pràctic!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 18, 2008 10:11 am

Mary!!! Ja ens ensenyaràs les invitacions!! Per cert, quantes has encarregat?? Es q a mi em fa por fer curt (n'hem demanat 100) i no sé si demanar-ne unes poques més per si les mosques...

Me n'alegro molt q li hagi anat bé l'examen...Es treurà un pes de sobre inmens, q les opos són molt durilles!

I en quant al pressupost... Q vol dir molt similar??? Per sobre, per sota... Aixxx... Jo vaig demanar hora a Arranz per dimecres, però l'hauré de canviar pq he de pujar a Vallromanes. En serio, al meu nen li agafa algo com li vagi amb un pressupost així... Pq no mires els de la fiancée? A ella liu sortia millor de preu, no?
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 18, 2008 10:16 am

croketa en principi he agafat 100 invitacions xo m'han comentat que si quan em passen la prova x donar l'ok veig que en necessito més que els hi digui... segurament faré unes 115!! les he fet a una botiga que esta a urgell que es diu mi bombon!!!

el pressupost crec que la diferencia no arriba als 1000€ menysx part de navarro... xo hi ha coses que no entenc pq x exemple he demanat posar nenufars al llac i a pholx el preu unitari és de 2,5€ i encanvi a navarro és de 10€... en canvi amb tema creació de rams... comparativament pholx és més car !!!! s'aprofiten un munt!!!!! quan vagi a navarro el divendres li preguntaré lo dels nenufars pq no entenc que hi hagi tanta diferencia!!!! siii demnaré hora a entreacto!!! crec que aquest tema va x llarg!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 18, 2008 11:01 am

Bon día!!!

Ostres Mary doncs si que et puja... dimecres et diré que tal a Phlox!! Bueno, jo i la RACHI que també va dimecres...
Jo les invitacions també les tinc i ja em van trucar per dir-me que les tenía impresses potser vaig aquest cap de setmana a buscar-les que fa una setmana q estan allà... es que em fa mandra anar-hi!! jo vaig demanar 100. La meitat en castellà i l'altra meitat en català.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 18, 2008 11:05 am

Nenes... he trobat les invitacions... ara us poso l'enllaç... és la primera de la 3ra fila començant per l'esquerra... és la que porta les inicials.. de color plata!!! ja em direu que us semblen!!!

http://www.participacionesdeboda.es/cro ... cas-1.html

fiancee a veure que us diuen a vos!!!! aniré a entreacto pq también em facin pressupost!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 18, 2008 11:17 am

Está molt bé!! A mi m'agrada molt.

Ja ens dirás q et diuen a Entreacto, jo ja tinc ganes d'anar-hi a Phlox!
Us agaradn aquests rams??? Son modernets oi?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 18, 2008 11:27 am

M'acaban de trucar de Phlox per cambiar-me l'hora de dimecres a les 15h - 15.30h RACHIa ti t'han trucat???
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 18, 2008 11:37 am

Mary, m'agraden moltiiiiiiiiiiiissim!!! De fet, la combinació de colors és com la meva, jejejeje... En serio, modernetes però elegants!!

Els rams són molt monos!!! Jo el vull d'aquest tipus, però encara no sé amb quina flor ni res... Ah! A Arranz vaig el dimecres al matí al final, jejeje... A veure quin ensurt em donen!!

I he trucat al servei d'animació infantil q tenim en exclusiva pel Castell. Nosaltres tindrem com uns 15 nens d'entre 3 i 10 anys i m'estimo més q algú estigui pendent d'ells, q allò és molt gran i no tinc ganes d q passi res... M'han de tornar a trucar per parlar amb ells i dir q és el q vull pq em facin un pressupost. Ja us aniré informant.
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 18, 2008 12:51 pm

fiancee m'agraden els 2 rams!!!!
croketa a veure el pressupost que et passen... xo si que és veritat que amb tant de nens millor tenir-los controlats!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 18, 2008 1:04 pm

Hoooooola!!!!

Que tal noietes???

MAry, les teves invitacion magraden... son similars a les que vull fer jo...

Fiancée... no m´han dit res de phlox i m´estranya, perque jo haig d´anar a les 16... bueno, a veure si em diuen algu avui...

Doncs... JO... m´he comprat el sofa!!! vam anar a la garriga verda i ja el tenim!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 18, 2008 1:11 pm

rachi com és el sofa??? tens foto? jejeej ara que el meu nen ja quasi esta de les opos, a veure si comencem a mirar tema obres!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: G14 » dl. feb. 18, 2008 1:15 pm

Bon dia!!!!
Mary estàn molt bé les invitacions. L´amiga que es va casar a l´octubre la invitació seva tenia una combinació igual de colors i els hi va quedar molt elegant!!!!!!
Els rams està chulos perquè tenen color!!!!!
Deu ni do amb els de Navarro, no?????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat