NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Key » dg. feb. 17, 2008 9:26 pm

Ceci, es que com publicitem la web? abans cada cop que actualitzavem, enviavem un correu dient que haviem actualitzat i ficant l'enllaç... però com va haver uns dies que actualitzavem molt ens vam replantejar, vam plantejarnos ficar seguretat a la web, per visites negatives però això implicava que la gent per comentar haguèssin de fer-se compte de gmail i era més farragós.

No sabem encara quan tocaran superglue, estem en negociacions el jesus i jo, jo dic que al mig de la boda i ell pensa que trencarà molt al mig del sopar.... no sabem que fer... :o-o:

Marjo, que bé que ja tingueu tots els detallets del homes :-)ok: una cosa que us treieu de sobre >.-<: ja ens ensenyaràs :-)) .

Les caixetes negres encara no les hem fet, dimecres anirem a l'abacus a veure si ja han portat els ninos i si tenen la cartulina negra etc...

Nosaltres encara no hem tancat la llista de convidats... :o-o:

4 dissabtes fins les 12 de la nit????? :-(
Key l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 17, 2008 10:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dg. feb. 17, 2008 9:32 pm

Ja els havia penjat fa un temps, pr hi torno i aixi els veieu i hem dieu que us semblen. Els platets son per les dones i els vasos pels homes. A dins els vasos hi falta una bosseta amb ametlles grapinyades que farem mes endavant pq sino es destorraran
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 17, 2008 9:34 pm

quina currada nena!!!!!!
És molt xulo!!!!! mare meva... que bé que us han quedat!!!!! És impressionant!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: marjo » dg. feb. 17, 2008 9:37 pm

A mi tambe em van agradar molt els tarritos de mermelada i que dir dels ninos, son impresionants. Crec k a totes ens quedaran unes bodes xulissimes pq ens ho estem currant un munt >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 17, 2008 9:39 pm

Doncs què vols que t'hi digui Key, però jo penso que a la gent li fa molta gràcia lu de la web. Jo gairebé no actualitzo mai la de nuvis... però tothom em diu que hi entra i que hi hem de posar més coses. Evidentment no m'ho diu segons qui, m'ho diuen els amics... i de fet qui em fa gràcia que entri són ells...
Es tan senzill com treure de la llista del mailing a les persones que presumiblement es poden agoviar.. o que no entenen massa bé això que tingueu una web i que demaneu partic`pació.

Ja vaig veure que hi havia algú que deixava anar comentaris indesitjables... però crec q és tan senzill com treure'ls de la llista de mails de distribució.

Marjo, tens raó... la gent no té ni idea de com ens ho estem currant.-.. però el dia de la boda.... tothom amb la boca oberta!!!! jajajajja
alfonsoicecilia l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. feb. 17, 2008 9:40 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dg. feb. 17, 2008 9:39 pm

són una pasada, i amb les atmetlles quedaran supercomplerts *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dg. feb. 17, 2008 9:55 pm

Fa temps que estic donant tombs a una idea que vaig treure del foro. Pensava en posar a les taules, enlloc del tipic numero que indica la taula que et toca, cartells de pel·licules relacionades amb una boda:

la boda de mi mejor amigo
siete novias para siete hermanos
novia a la fuga
el padre de la novia...

El meu xicot diu que es una xorrada que ningu entendrà pr es que a mi m'agrada canviar les coses tipiques i sorpendre a la gent i crec que aixo els sorpendria. He intentat trobar un altre tema pr aquest m'agrada força. No se que en penseu?
Imatge
marjo

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 17, 2008 10:12 pm

MArjo, a mi em sembla bona idea... de fet amb l'alfon també ho hem parlat i la nostra proposta és posar noms de diaris espanyols (el Periódico, el País, Segre, La Mañana, Avui, ABC, El Mundo, etc.) per a les taules, ja que tots dos som periodistes i ell treballa a la Mañana. A mi no em sembla una idea gens descabellada... ara la història és que hem d'agafar un a portada de cada un, fer el cartellet, ... més feina, vatja... jejjejejeje

Però a mi em sembla que està molt bé.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dg. feb. 17, 2008 10:22 pm

A mi la feina no em fa por, ja no vindrà d'aix` :-) De fet ja tinc un munt de cartells baixats d'internet i nomes caldria imprimir-ho i plastificar-ho. Em sembla que tiraré pel dret i en faré algun de prova per a que ho vegi pq sino no es fa a la idea de les coses
Imatge
marjo

EntradaAutor: Key » dg. feb. 17, 2008 10:44 pm

Del tema de taules, porto una ma de temps rumiant..la idea que més hem va agradar era semblant a la que proposes Ceci, era agafar portades de revistes, relacionades segons la gent de la taula, i anar ficant com noticies de la boda i dels convidats,... però el Jesus hem va dir que m'havia begut l'enteniment, que era massa curro.

Per la boda de la Pao, li vam fer cartells de petons de cine clàssic, i per darrera sortien ells també i la presidencial era una foto d'els a contrallum, molt maca.... la idea de muntatge de caràtules de cinema de pel·lícules de bodes està molt bé :-)) I la dels diaris ja... vostra total
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. feb. 18, 2008 11:18 am

*.-o-o.* *.-o-o.*

Bon dilluns a totes!!!!

... i ara va i plou.... quines ganes que comenci a fer caloreta!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dl. feb. 18, 2008 1:36 pm

Chicas, estais muy guapas en la foto, vaya rollo no haber estado, tanto parloteo y parloteo, que bien......
Otra vez sera.........
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: gloripage » dl. feb. 18, 2008 1:44 pm

Això de les taules és una bona idea... Lo que passa que és una currada.

Jo el que havia pensat, pero dubto que arribi a fer es posar a cada taula un paper describint als que s'hi seuen, del tipo, "company de feina de la nuvia, i algun adjectiu curios, sense ofendre a ningu es clar...."

També pensava en posar un explicatiu de les tradicions catalanes, ja que ve molta gent de fora i no es fa lo d¡entregar parelles ni lo del ram de les mares.... Per a que se'n enterin de que va la cosa... Pero no se si farem res finalment.

El que també estic rumiant i si que faré, es enviar la tarja d'agraïment el dia següent de la boda, sobretot a la gent que s'hagi portat BE o simplement m'apeteixi més... Als compromisos no crec.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dl. feb. 18, 2008 2:47 pm

Bones

Ceci, ja convé que plogui que si no, pasarem un estiu.... el que m'emprenya és que quan surto de casa no plou, i quan baixo del bus sí, i au, després per molt que et cuidis......

Weno, primer dia superat, amb una mà de feina acumulada i històries a fer però weno.... ara me n'aniré a la dietista i a la tarda anem a veure flors i a la joieria, vaig amb les fotos ja impresses ::-)

Glori, les taules depen com és més feina ... els cartells que vam fer per una boda, eren efectius i eren ràpidissims de fer.... el que comentes de les tradicions, doncs tens raó, si que es sorprendran però potser que hi haurà coses que no sabran a que venen i si fiques una explicació, encara que sigui breu, ho pareciaran més.

Les targetes d'agraïment també m'agrada; nosaltres pensem en ficar alguna nota a cada persona de la boda, al seu seient, però la veritat és que agrair després pel dia de la boda, és tot un detall
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dl. feb. 18, 2008 2:56 pm

Si, lo de les targes d'agraîment es com dir despres de la boda que gràcies per tot... Lo qeu les vull preparar ja per no pensar despres....

I lo de les tradicions no se que fer, perque és una mica rollo, que expliques?
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dl. feb. 18, 2008 8:21 pm

Nu se tampoc cal explaiar-se molt, però fer cinc cèntims de les tradicions catalanes: donar nuvis, el ram, la lliga (no se si estic dient coses que a fora es fan) i el significat, no se.... :o-o:

Avui he anat a la piñol i m'he quedat decepcionada.... primer m'ha atés una noia que no m'ensenyava res, només parlava jo, ella hem responeia escuet i callava i hem mirava... li he comentat que m'agradava l'estil de l'aparador i no m'ensenyava res semblant, tota l'estona a lo clàssic...li he comentat lo de fer per noies un "braçalet" i no sabia que li estava dient, no he gossat treure el tema de portar els anells en un muntatge de flors.... nu se... esperava que m'assesoressin i res... no se on miraré, m'he quedat xafada....
Potser vaig on te les fas tu Elena.

On miraré es a la floristeria d'una amiga d'uns amics nostres, que hem va dir que va a moltes fires i que li agrada fer coses estrambòtiques....

Vosaltres un ram petit amb cales, 200€ ho trobeu bé?? jo crec que s'ha passat potser una mica... però potser no soc prou conscient dels preus..jo imaginava uns 120€
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. feb. 18, 2008 8:54 pm

Gemma, ens hem creuat!!!!! t'he respost al teu...

Pos eso, que no et preocupis que trobarem la floristeria més moderna d'aquesta ciutat... que segur que no ha de ser tan difícil... que molt gran no és!!!! jejejeje

Per les joies fa més ràbia pq encara que no hi ha problema, ja hi has hagut d'anar un cop i hi hauràs de tornar.. però tot sigui per tenir les joies més perfectes del món mundial!!!! Però dona... a vegades hi ha coses que si un les va a mirar sol, casi que és tot més fàcil. Ma mare, igual que la teva... i jo q no sé on posar-me!!! acabo dels nervis!!!

Per lu del preu del ram... ni idea de preus... jo em pensava q aniria pels 150.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dl. feb. 18, 2008 9:00 pm

Ara vaig a llegir ::-)

Ja, a veure, que hi ha moltes botigues, però quan anaves amb la idea que t'entendries a la primera, fa cosa...però weno....

Sip, aniré sense tanta companyia la pròxima vegada, aquest cop era pq ells llocs on anavem coneixien a ma mare, però millor, vaig primer jo, miro, i ja a l'hora de tancar tractes en tot cas, que vingui, que ja no és el mateix.

Nu se, el ram ara hem comentaven algunes noies que per cales demanaven uns 80€ :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dl. feb. 18, 2008 9:07 pm

Ja he llegit ::-)

Primer hem sembla que a veure si puc i aniré a la amiga dels meus amics (a veure pq amb ells mai es pot quedar....) que allà puc rascar una mica el preu

Després d'haver, s'hi ha un fotimer, però la de l'Elena, és flaires i flors (que hi son a Pardinyes i a Cappont), hi ha la Kentia, que teniem un vale de fira nuvis i també els coneix ma mare... hi ha una al meu barri també... i més però de les altres ja no controlo...

Ja hem diràs la teva teoria, que m'has deixat amb la curiositat....

Ta mare és florista, o se n'hi enten??

Més o menys tinc una idea, però estic oberta a consells evidentment,

de forma m'agradaria una cosa com la segona foto, però amb menys verd... m'agrada de flor principal la cala morada però m'agradaria afegir algun toc diferent, he vist que hi ha rams que li afegeixen boletes, com una mica de purpurina o cintetes molt fines, us fico un rosetó que porta coses en dorat, a mi m'agradaria fe color predominant morat i platejat.... inclòs en fiquen plomes!!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. feb. 18, 2008 9:26 pm

Ma mare fins ara no s'hi dedicava professionalement a això de les flors, hi entén moltíssim... se les coneix totes amb els noms normals, nom en llatí, propietats, i a més... té unes mans privilegiades, de no res et fa una meravella de ram, o de centre de taula... o del que sigui. Mira, aquest nadal li va donar per fer una mena de centre per la taula per al sopar. Pues no sé com s'ho va fer amb tot de plantes de nadal, ginebró, avet, musgo.. i alguns fruits vermells i branquetes... doncs ho va fer gelar i va posar una espelma al mig i durant el sopar allò era una passada pq a banda de preciós, brillava menrte es desfeia l'aigua i va durar per a 4 sopars seguits!!! Ara però vol muntar un jardí botànic a Puigecrdà, ja està mirant tot el papeleo i tal.

Em semblen molt bonics els colors!!!! Les cales m'encanten.. !!! encara q el meu no tindrà cales segur... però m'ha agradat molt el que és prim i allargat, i els adornos, en plata poden quedar molt bé!
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants