RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: rayma2009 » dv. feb. 15, 2008 7:59 am

mima ha escrit:Bon dia a totes!
Rayama, si ho demanes al restaurant, et donaran un llistat amb totes les esglesies dl voltant. N'hi ha unes quantes. Val la pena anar a mirar l'esglesia d Llerona, és molt maca, xo el mossen és una mica carca i pot ser q us posi problemes x no ser dl poble. I dps hi ha la d l'Atmetlla q també és maca. La d Bigues i Riells no hi ha passadís al mig x entar la nuvia, és tan petita q has dentrar xl costat, i això fa q molta gent la dscarti.
Espero haverte ajudat!!

Ets un solete, mima, m'has ajudat molt. Can Ribes ja em va facilitar la llista i em va dir casi casi el mateix que tu. Nosaltres tenim mossen així que intentaré que l'església triada em deixi portar el meu. Aniré a la de l'ametlla i llerona. GRACIESSSSS
M'en vaig a treballar!
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: rubgal » dv. feb. 15, 2008 9:25 am

Eysuke tu has escogido el vestido de carla de manuel mota,no?? como son los zapatos?? yo también he escogido este vestido.
Yo también voy el 23 para cenar, nos veremos en la prueba del tastet.
rubgal
:: núvia rookie

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: carmends » dv. feb. 15, 2008 10:01 am

Hola a tothom!

Ja fa temps que us vinc llegint, però no tenia el compte activat i no podia escriure!. Jo també em caso a Can Ribes...
Rayma...vam coincidir dissabte allà...quan volies fer una pre-reserva, t'enrecordes?. M'ha fet molta gràcia trobar-te al foro!. Jó soc de les teves i també em caso al 2009 (30 de Maig)
Salutacions per a tothom!. Una coseta, com puc fer per veure les fotos que penjeu, jo no puc veure cap, o per visualitzar els posts dels que parleu????
Un petó per totes!
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: pilimili » dv. feb. 15, 2008 10:59 am

has d'estar registrada per poder veure les fotos :-)ok:
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: pilimili » dv. feb. 15, 2008 11:17 am

Lea, el senyor bonamusa en cap moment ens va demanar res de nosaltres, va preguntar si algú llegiria per saber-ho i prou, q ell legiria un poema indú i prou, no entenc q vol la teva organitzadora?? :-/
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: carmends » dv. feb. 15, 2008 11:20 am

Ja estic registrada!. Com he de fer-ho?
carmends

Entrades: 57
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: montsecica se casa » dv. feb. 15, 2008 12:40 pm

Bufff noies quantes pàgines que heu escrit en tres dies!!!!

Mima m'han encantat les fotografies, són molt maques. De veritat.
Quina gràcia que coincidim amb els postres i el pastís, jijiji es que eren molt bons. Les sabates també m'han agradat moltíssim. Són molt finetes i elegants.
Saps que t'imaginava que tenies el color del cabell fosc? Ai no se a vegades et fas una idea equivocada de les persones no?

UI quines ganetes que tinc de que arribi el dia!!

Ah i benvingudes a les noves noies que hem escollit el millor restaurant per casar-nos.

http://www.novios.org/jaimeymontse
montsecica se casa

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: Eysuke » dv. feb. 15, 2008 1:04 pm

Hola a todas,

Bienvenida Carmends, enorabuena por elegir el mismo restaurante que nosotras, ya verás que bien que nos lo pasamos aquí todas contándonos nuestras experiencias en el foro.

Rubgal he escogido de manuel mota, pero el pruea te digo como se llama, pq mi futuro marido entra a veces y se lee el foro y no quiero que lo sepa. Los zapatos son preciosos, había muchos modelos de manuel mota también, un poco caros, pero ya se sabe, siempre con el tema de que sólo es un día te lo gastas. Son muy altos y llevan como tul aiss no se explicartelos, es que no tengo fotos. Son abiertos por delante un poquito y del mismo color que el vestido exactamente el mismo color. Y se ven muy de veranito. Tu cuando te casabas Rubgal??? no se cñómo reconocerte el día de la prueba... creo que vamos bastantes parejas ese día.

Bss
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: mima » dv. feb. 15, 2008 1:43 pm

Montsecica, siiii, els postres i el pastis estaven boniiiiisiiims!! A si? Jo morena?? jeje! Dfet, enganyo una miketa he... Tens raó, quan portem temps parlant x aki et fas una imatge d cada una i dps es totalment diferent! Ja se sap...

Carmends, benvinguda!!

Rayma, d res noia!! Aviam si tens sort!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: rubgal » dv. feb. 15, 2008 5:59 pm

Eysuke em caso el 27 de juny a bcn. Bueno si ens coneixem el dia del tastet ja em diràs lo del vestit jajaj
Quins plats heu escollit?? nosaltres de 1er triarem mig llamantol amb arros i llamantol a la brasa. I de 2on mar i muntanya i chuleton de bou amb ou pouche, que per cert, algu sap el que es??
També volem preguntar si podriem tastar un altre 1er que es el gazpatxo de melo.
rubgal

EntradaAutor: rayma2009 » dv. feb. 15, 2008 6:50 pm

carmends ha escrit:Hola a tothom!

Ja fa temps que us vinc llegint, però no tenia el compte activat i no podia escriure!. Jo també em caso a Can Ribes...
Rayma...vam coincidir dissabte allà...quan volies fer una pre-reserva, t'enrecordes?. M'ha fet molta gràcia trobar-te al foro!. Jó soc de les teves i també em caso al 2009 (30 de Maig)
Salutacions per a tothom!. Una coseta, com puc fer per veure les fotos que penjeu, jo no puc veure cap, o per visualitzar els posts dels que parleu????
Un petó per totes!

EYYYYY i tant que em recordo de tu i del teu futur maridet! Al final ja ho has vist, vam fer la reserva aquell dia. Gracies per la mini xerrada, va ser molt agradable!

Per cert, nosaltres ens voliem casar el 2 de maig 09 (ja que divendres era festa) però com tinc un cosí que es casa el 30 de maig doncs...hem hagut d'avançar la data.

PETONETSSS
rayma2009

EntradaAutor: Eysuke » ds. feb. 16, 2008 9:10 am

Buenos días chicas....

Como se presenta el fin de semana??? yo ya tengo ganas de que lleve el sábado que viene para ir a Can Ribas y hacer fotitos. De todas maneras mi hermana también se casa en Can Ribas pero no está en el foro :o-o: :o-o: pero le he dicho que haga fotos y si puedo os cuento su experiencia y os pongo las fotos.Yo cuando vaya hago mi pequeña crónica también.

Rubgal yo de 1 he elegido gaspatxo de meló amb pinxo de gambes. Ravioli de crustacis amb llàmantol y el llàmantol a la graella 1/2 amb arrós.... y de segundo mar i muntanya amb langosta y la gran amanida de llamàntol, langostins, etc....el filet de l'avi y la caldereta que creo que me va a gustar mucho. No se estaba muy dudosa y me han dicho que no hay problema por probar 3 platos. Han sido muy amables y no me han puesto pegas. De postre no lo se hasta que no los vea y de pastel ya os contaré.

Bueno chicas que paséis buen fin de semana.
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: rayma2009 » ds. feb. 16, 2008 10:15 am

Eysuke ha escrit:Buenos días chicas....

Como se presenta el fin de semana??? yo ya tengo ganas de que lleve el sábado que viene para ir a Can Ribas y hacer fotitos. De todas maneras mi hermana también se casa en Can Ribas pero no está en el foro :o-o: :o-o: pero le he dicho que haga fotos y si puedo os cuento su experiencia y os pongo las fotos.Yo cuando vaya hago mi pequeña crónica también.

Rubgal yo de 1 he elegido gaspatxo de meló amb pinxo de gambes. Ravioli de crustacis amb llàmantol y el llàmantol a la graella 1/2 amb arrós.... y de segundo mar i muntanya amb langosta y la gran amanida de llamàntol, langostins, etc....el filet de l'avi y la caldereta que creo que me va a gustar mucho. No se estaba muy dudosa y me han dicho que no hay problema por probar 3 platos. Han sido muy amables y no me han puesto pegas. De postre no lo se hasta que no los vea y de pastel ya os contaré.

Bueno chicas que paséis buen fin de semana.

IGUALMENTE EYSUKE!!! que disfrutes mucho del fin de semana y mantenos bien informadas!
rayma2009

EntradaAutor: mima » ds. feb. 16, 2008 12:20 pm

Eysuke, nosaltres també estavem dubtosos amb els plats, i no ns van posar cap problema alhora d triar 3 plats x probar. Van ser molt amables amb això!
A mes, quan stavem dinant, l'Alex anava pasant xles taules i anava preguntant si tot estava b, i fins i tot ns deia q ens podia fer algun plat q no haviem triat. Molt be la veritat!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Janna » ds. feb. 16, 2008 5:56 pm

Benvinguda Carmends!!!

Ja veuràs que per aquí ens ho pasem molt bé parlant de tots els preparatius del casament!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: mima » ds. feb. 16, 2008 8:15 pm

Es veritat Janna, això d q ns ho pasem molt be! La veritat és q ja et fa ilusió preparar el casament, q akí ncara es fa més intens! Agrada parlar d'aket tema, i akí pot saber coses i trobar noves idees...
Es una altre manera d disfrutar d tots els preparatius!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dg. feb. 17, 2008 7:34 pm

Buenas tardes, noches a todas. Alguna forera ha ido este fin de semana a hacer el tastet????

Es para que nos cuente más novedades...jejejeej!!! Yo a la semana que viene os cuento cositas frescas.

Ala!! espero que hayais pasado un buen fin de semana.

Bss
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: rubgal » dl. feb. 18, 2008 1:00 pm

Hola chicas!!! alguien ha ido este finde?? las que vais este ya habeis confirmado los platos con can ribas??
Yo voy el sabado pero aun no me han llamado para que les diga los platos. Tengo unas ganas de probarlos...
rubgal

EntradaAutor: mima » dl. feb. 18, 2008 1:38 pm

Eysuke, Rubgal, ja us kda menys xl tastet!! Ja veureu com sortireu moooooooolt contentes amb tot! Xmi, va ser un dia molt maco!
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dl. feb. 18, 2008 3:20 pm

Siiiiii, tengo muchas ganas de ir. Rubgal yo voy este sábado y ya tengo confirmado los platos, tienen que estar a punto de llamarte.

Mima prometo crónica y creo que tienes razón, que saldremos muy contentas, lo malo es que creo que hará mal tiempo. A mi ya me gusta que llueva pero me gusta más verlo con sol, pero no me condiciona.

Bueno chicas que paseis un buen día.

Saludos
Imatge
Eysuke

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat