CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: ANEROLA » ds. feb. 16, 2008 4:15 pm

Nosaltres el dia 1 només podem sopar, dinar no. No sé haver-ha lo que decidim per majoria i ja està.
Labanda no t'estressis wapa. La veritat es que jo aquesta setmana i el cap de setmana passat em vaig estressar molt, pero no treus res en clar. Jo crec que sincerament no posen els preus perque així ens poder cobrar lo que els hi passi pels pebrots i ja esta. Haver-ha si tu tens més sort i per l'any vinent posen els preus d'una vegada. Jo també havia pensat de demanar pressupost de lo mateix que té una altra, però és dificil, perque nosaltres almenys hem canviat algun plat de l'aperitiu, i mai serà igual.
Annakaes pel tema de la música com a vosaltres us vagi millor, si no ho parlem el dia de la kedada. Però nosaltres estem molt interesats en que ens ho feu, ja ho saps :-) I això de desapareixer. Jo sempre he volgut saber com ho fan, ja ens ho explicaras.
Capdemar lo del pa amb tomaquet estaria bé i sortiria super economic la veritat...es una opcio!! Jaja.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: Hansen » ds. feb. 16, 2008 4:41 pm

Deshix ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!, que tal, veig que una mica atabalades, jo no vaig provar cap plat que no fos dels menús que ja estaben muntats, i li vaig recalcar molt el meu presupost. Pel dia 1 o 29n a mi em va be quedar per sopar, si quedeu m'aviseu que jo m'apunto y xerrem. HANSEN, JA DEIA JO QUE EM SONAVES, per cert on vius ara??, si esteu a prop podriem quedar, i no patiu que us donaré tots els detalls de la boda. Y estic d'acord amb vosaltres en lo de la crema de meló, jo també anaba decidida i quan la vaig provar em va decepcionar molt.

Em reconeixes??? Doncs jo no sé qui ets!!! Potser de vista sí. Tens alguna foto posada per algún post?

Ara visc a Vilanova del Camí, però de tant en tant vaig els divendres a sopar al restaurant de les Quatre Carreteres per veure a la meva mami. M'encantaria conèixe't!!!! Diguem quan tens lliure i ens veiem per allà, a la Llacuna o per Igualada, a on vulguis!!!!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Capdemar » ds. feb. 16, 2008 8:01 pm

Ru, nena, que no t'he contestat...

Ens casem el 20 de setembre.

I merci pel post de lluna de mel, però no sé si embolicar-me amb un altre post... amb el que em costa seguir aquest!!
Capdemar
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: Capdemar » ds. feb. 16, 2008 8:04 pm

Més coses,
m'he estat mirant el quadre...
L'he anat omplint també amb el que deieu pel post, però si cadascú omple el seu, millor que millor.
Mot, et volia proposar una cosa? Per què no li demanes a l'Ariana el mateix menú però amb el melós en lloc del cérvol? Te n'adones que així s'assemblarà moltíssim al menú 1 del 2008? A veure si coincideix el preu? O hi ha diferència?
Capdemar

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: gonna » ds. feb. 16, 2008 11:48 pm

Bones a totes!!!!!!!!
Jo feia molt de temps que no em conectava, de fet del forum nomes conec la Mot,la Ru, l Anerola , Labanda i Anakes d haver parlat amb vosaltres al forum de l any passat. Era per consultar-vos si anaveu a la fira de nuvis d Igualada, jo hi sere en un stand, pero ja es molt justa la consulta ja que nomes queda dema de fira, era per si anaveu saber ho perque almenys aixi us hauria conegut en persona, ja que un dia que vau quedar per anar al Mango (restaurant) jo no hi vaig poder anar i quan anaveu a les bodes a ca n alzina tampoc podia venir jo treballo tots els dissabtes. Be si hi aneu i passeu per l stand de ca n alzina a veure si us veig. ( el meu stand esta al davant una mica mes amunt, si no pregunteu al a ariadna i ja us dira quin es) Si passeu per alli presenteu-vos que em faria molta il.lusio coneixer -vos *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* A veure si ens veiem dema!!!!!!!!!!!
gonna
:: núvia rookie

Entrades: 123
Membre des de: dv. març 02, 2007 1:23 am
Ubicació: L' anoia

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 17, 2008 10:00 am

MOT ha escrit:1 DE MARÇ: PROPOSO TROBAR-NOS X DINAR les que podem i ALLARGAR FINS QUE PUGUEM o trobar-nos per berenar i allargar fins al sopar...

Anerola (sopar)
Annakaes
MOT (dinar i sopar)
Capdemar (dinar)
Ru (dinar i sopar)
Capedemar (dinar)
J&B (dinar i sopar)

No pot: Miriami

Les altres opcions de dates:

NOVA PROPOSTA: 29 DE FEBRER:
- Annakaes
- Capdemar
- MOT

No poden: RiM

Sopar 15/02/08: MiP, AneiJ, AnniJ, LiS
Dinar 16/02/08: MiP, RiM,
Sopar 16/02/08: MiP, RiM, AneiJ, AnniJ, LiS
Sopar 22/02/08: MiP, AneiJ, AnniJ, LiS
Dinar 23/02/08: MiP, RiM, AneiJ, AnniJ,
Sopar 23/02/08: RiM, AneiJ, LiS, AnniJ
Sopar 08/03/08: RiM, LiS, AneiJ, AnniJ, MiP

RiM= Ru i Manel
MiP= MOT i Paco
AneiJ= Anerola i Jordi
AnniJ= Annakaes i Jordi
LiS= Labanda i Sergi
C: Capdemar (nom de la teva parella?)

Impossible, sigui quan sigui, per a: J&B (però un cafetó llarguet sí que poden)
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 17, 2008 10:09 am

Capdemar ha escrit:Més coses,
m'he estat mirant el quadre...
L'he anat omplint també amb el que deieu pel post, però si cadascú omple el seu, millor que millor.
Mot, et volia proposar una cosa? Per què no li demanes a l'Ariana el mateix menú però amb el melós en lloc del cérvol? Te n'adones que així s'assemblarà moltíssim al menú 1 del 2008? A veure si coincideix el preu? O hi ha diferència?

Ho farem, no pateixis Capdemar.

Vull demanar-li el mateix menú amb Melós i amb medallons, però la diferència hi és en l'aperitiu, perquè hem afegit coses que no hi eren i en els vins, tot i que també els canviarem... a veure si avui li envio el mail amb els canvis....
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 17, 2008 10:11 am

gonna ha escrit:Bones a totes!!!!!!!!
Jo feia molt de temps que no em conectava, de fet del forum nomes conec la Mot,la Ru, l Anerola , Labanda i Anakes d haver parlat amb vosaltres al forum de l any passat. Era per consultar-vos si anaveu a la fira de nuvis d Igualada, jo hi sere en un stand, pero ja es molt justa la consulta ja que nomes queda dema de fira, era per si anaveu saber ho perque almenys aixi us hauria conegut en persona, ja que un dia que vau quedar per anar al Mango (restaurant) jo no hi vaig poder anar i quan anaveu a les bodes a ca n alzina tampoc podia venir jo treballo tots els dissabtes. Be si hi aneu i passeu per l stand de ca n alzina a veure si us veig. ( el meu stand esta al davant una mica mes amunt, si no pregunteu al a ariadna i ja us dira quin es) Si passeu per alli presenteu-vos que em faria molta il.lusio coneixer -vos *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* A veure si ens veiem dema!!!!!!!!!!!

Ostres Gonna!!!

Carai, carai, però de què treballes? Quan has dit que passessim per l'stand de Ca n'Alzina m'has espantat!!! ostres, per un moment he pensat que hi treballaves!!! ufff!!! No per res, però com que estem una mica nervioses ara, doncs,...

Al final no hi anirem, ens quedarem a casa enllestint les invitacions, i com que ja ho tenim pràcticament tot triat, no ens serviria de gaire anar-hi... Que passis un bon dia!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: gonna » dg. feb. 17, 2008 3:16 pm

Hola Mot!!!
Jo estic en una joieria, estic amb un stands d aliances. Com que no hi podeu anar si vols et puc passar les adreces de tots els expositors d un triptic que donen aixi si us fa falta alguna cosa us poodeu posar en contacte amb aquets en concret.
gonna

EntradaAutor: ANEROLA » dg. feb. 17, 2008 3:32 pm

Ei Gonna que tal?? I com són les vostres aliances? A nosaltres encara ens queda comprar-les. No tens algun cataleg?
Mot ja ens diras que et diu l'Ariana amb aquests canvis. Nosaltres encara pensem en que fer, no ho sabem, en quant al menú.
I per cert també estem amb el tema invis. Ahir ja vam comprar els sobres, les hem ensobrat totes i posarem els noms al sobre. Ens queda comprar el paper vegetal per imprimir el mapa i ja estaran enllestides per repartir. Una cosa menys.
Ahir vam mirar els sabons que regalarem, els comprarem a una botiga de la Maquinista que està força bé. Però no sabem que més regalar. Crec que donarem això i una targeta d'agraïment.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 17, 2008 9:29 pm

ANEROLA ha escrit:Ei Gonna que tal?? I com són les vostres aliances? A nosaltres encara ens queda comprar-les. No tens algun cataleg?
Mot ja ens diras que et diu l'Ariana amb aquests canvis. Nosaltres encara pensem en que fer, no ho sabem, en quant al menú.
I per cert també estem amb el tema invis. Ahir ja vam comprar els sobres, les hem ensobrat totes i posarem els noms al sobre. Ens queda comprar el paper vegetal per imprimir el mapa i ja estaran enllestides per repartir. Una cosa menys.
Ahir vam mirar els sabons que regalarem, els comprarem a una botiga de la Maquinista que està força bé. Però no sabem que més regalar. Crec que donarem això i una targeta d'agraïment.

Ei guapa!!! està molt bé això dels sabons!!! No cal que feu res més, amb la targeta n'hi haurà de sobres!!! Pensa que és un record. A la boda de mon cosí van donar, com a detall, una proveta que vam haver d'omplir de l'ambient de bon rotllo que hi havia durant el dinar, i el vam lacrar amb l'espelma que teníem sobre la taula... així que... després d'això penso que realment, el que te n'endús és una bona experiència i un detall per recordar,... estic filosòfica ara...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 17, 2008 9:33 pm

És un d'aquells moments en que penses que tot passa i que, fet i fet, per més pedres al fetge que ens posem per què la boda surti bé i no hi hagi res fora de lloc, segur que tot serà genial, serà el millor dia de les nostres vides perquè ho celebrarem en un lloc especial amb tota la gent que volem compartir la felicitat d'aquell moment, i per aquest motiu, cal esperar-lo amb il.lusió i no de manera tan amargant com jo, fins ara, ho he estat vivint...

Així que... a esperar el preu del menú, i quan arribi, ja veurem si l'abaixem més, que segurament sí, però,... fet i fet... ara que hi penso, no recordo el menú que vaig prendre en cap de les bodes que he anat!! així que és una cosa secundària, tot i que si no està bé (hauria d'estar molt malament) la gent es queixaria i llavors se'n recordaria... però a Ca n'Alzina no passarà, perquè a ells, com em va dir el Bernat, no els interessa quedar malament amb els convidats perquè el boca-orella fa molt.

Ah! i no m'he fumat res, eh?! senzillament és un plantejament que em faig... :P :-)) :-))
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 17, 2008 9:36 pm

gonna ha escrit:Hola Mot!!!
Jo estic en una joieria, estic amb un stands d aliances. Com que no hi podeu anar si vols et puc passar les adreces de tots els expositors d un triptic que donen aixi si us fa falta alguna cosa us poodeu posar en contacte amb aquets en concret.

Ok, gonna... escolta, l'any passat a la fira d'Igualada, ens va tocar, un "sorteig" d'una joieria, en que, segons deien, teniem el brillant gratis pels anells que ens fessim, si ens els feiem allà, no serà pas aquesta mateixa joieria?! Encara val aquest "regal"?
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ANEROLA » dg. feb. 17, 2008 10:13 pm

Mot wapa si que estàs filosofica noia!! Ei que encara que aquí posem coses dolentes de lo que ens passa, jo crec que és aquí a l'unic lloc que ens desfoguem, però realment hem d'estar molt ilusionades amb el nostre dia, jo almenys ho estic. Volem que tot surti perfecte i per això quan hi ha algu que no ens agrada ens posem així, perque ho posem tot en cada cosa.
Per cert Mot vosaltres que l'heu dit a l'Ariana? que us faci un pressupost amb alguna altre cosa? Nosaltres encara no sabem que fer...deixar-lo tal qual?? Però la pregunta és podrem pagar tot a lo que la gent no es cobreixi amb el regal?? No ho sabrem fins l'ultim moment. :-/
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 17, 2008 10:26 pm

ANEROLA ha escrit:Mot wapa si que estàs filosofica noia!! Ei que encara que aquí posem coses dolentes de lo que ens passa, jo crec que és aquí a l'unic lloc que ens desfoguem, però realment hem d'estar molt ilusionades amb el nostre dia, jo almenys ho estic. Volem que tot surti perfecte i per això quan hi ha algu que no ens agrada ens posem així, perque ho posem tot en cada cosa.
Per cert Mot vosaltres que l'heu dit a l'Ariana? que us faci un pressupost amb alguna altre cosa? Nosaltres encara no sabem que fer...deixar-lo tal qual?? Però la pregunta és podrem pagar tot a lo que la gent no es cobreixi amb el regal?? No ho sabrem fins l'ultim moment. :-/

Nosaltres hem demanat a l'Ariana que ens canviï el cérvol per l'ànec mut, que suposo que no variarà gaire a la baixa, i llavors ja demanarem que ens posi el melós o els medallons, i quan veiem el què, decidirem si fer un altre tast, perquè el melós ja l'hem provat, i sabem que no ens va entussiasmar (li vam donar un 5 sobre 10, imagina't!), clar que potser aquell no era el dia del cuiner! bé, tot serà esperar i després del mail que li he enviat a l'Ariana, espero que ens entengui i ens continui tenint bona consideració, perquè li he deixat una mica malament al Bernat, la veritat. Tot serà que em torni a trucar en Bernat, i suposo que llavors la tindrem, però, mentrestant... tot és qüestió d'esperar!!!

Labanda, tu continua connectan-te eh?! que no volem perdre una ca n'alzinera pel fet de desfugar-nos en el tema dels preus!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: gonna » dg. feb. 17, 2008 10:27 pm

Hola Mot i Anerola,
ara acabao d arribar de la fira, estic mes cansada... aquest any hi havia el doble o casi el doble d stands que l any passat, ha estat molt be.
Si Mot el val de brillant no caduca, soc d aquesta joieria, aixi que et va tocar un brillant???? aquest any hi havia una diana (amb imans, no punxes, que si no hauria sortit algu ferit) i si l encertaves al centre et tocava el brillant aquest any crec que era mes dificil encertar pero be a algunes persones els hi ha tocat.
Catalegs si que en tinc si voleu us els puc fer arribar pero hi ha alguns models que entre la foto i la realitat... guanya la realitat sobretot amb unes aliances combiandes d or blanc i or vermell.
Si un dia voleguessiu fer una ullada a les aliances, un dia que vingueu a cal ble, jo sense cap compromis us les ensenyo, pero aixo si digueu-me que sou les del forum i a part de regalar-vos el brillant tambe arreglariem preus.
Be m en vaig a dormir que estic rebentada.
gonna

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 17, 2008 10:37 pm

gonna ha escrit:Hola Mot i Anerola,
ara acabao d arribar de la fira, estic mes cansada... aquest any hi havia el doble o casi el doble d stands que l any passat, ha estat molt be.
Si Mot el val de brillant no caduca, soc d aquesta joieria, aixi que et va tocar un brillant???? aquest any hi havia una diana (amb imans, no punxes, que si no hauria sortit algu ferit) i si l encertaves al centre et tocava el brillant aquest any crec que era mes dificil encertar pero be a algunes persones els hi ha tocat.
Catalegs si que en tinc si voleu us els puc fer arribar pero hi ha alguns models que entre la foto i la realitat... guanya la realitat sobretot amb unes aliances combiandes d or blanc i or vermell.
Si un dia voleguessiu fer una ullada a les aliances, un dia que vingueu a cal ble, jo sense cap compromis us les ensenyo, pero aixo si digueu-me que sou les del forum i a part de regalar-vos el brillant tambe arreglariem preus.
Be m en vaig a dormir que estic rebentada.

Carai, carai, gonna, a aquesta oferta no podem dir pas que no... je je je. Estàvem dient de trobar-nos, t'aniria bé, a tu algun dia dels que a la pàgina anterior hi consten? Així ja matem dos ocells d'un tret!!! je je i ens portes allà el catàleg i anem mirant... ostres que bé!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ANEROLA » dg. feb. 17, 2008 10:38 pm

Mot ja ens explicaràs que et diu. A nosaltres es que el melós no ens va agradar gens ni mica, i el tournedó de xai tampoc, llavors no li podem demanar cap altre pressupost. Suposo que tindrem que anar a fer un altre tast. Ens mirarem el plats ben mirats i haver-ha si hi ha algu baratet que ens vagi de gust. No sé els medallons, el braó de xai, l'anec... Però jo la mato si despres d'anar a provar-los em dona el pressupost i no em baixa el preu considerablement.
Gonna si em vols passar el cataleg per privat, jo encantada. I envia'm la direccio, com encara haurem d'anar algun dia més a Cal Ble pues ja ens passarem a mirar la botiga.
Mot felicitats pel teu brillant de regal.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: MOT » dg. feb. 17, 2008 10:39 pm

Ei, noies, jo amb els dies que us va bé per quedar o no quedar, ja m'he perdut, així que serà millor que copieu el quadre i vosaltres mateixes us esborreu dels dies que no us va bé o us incloiu en el que sí que us vagi bé.
Aquest matí m'havia apuntat tot el que havia de canviar, i ara ja no sé a qui he modificat i a qui no... quin embolic!!! hi ha tants dies i tan pocs en què totes puguem!!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ANEROLA » dg. feb. 17, 2008 10:39 pm

Ei Mot molt ben pensat. Així el mateix dia ja mirem aliances i música, jaja.
26/07/2008
ANEROLA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants