NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. feb. 15, 2008 6:05 pm

Wapis!!!

Oni, no te he dicho nada de tus tarjetas! Me encantan! Aparte lo encuentro una idea muy chula el marcar el sitio de cada invitado con vuestra foto!! MUY CHULAS!! Yo si puedo mañana os traeré muestra definitiva de la invitación que voy a recogerla (si la tienen ya porque me están mareando con tanto viajecito) y así os la enseño!

Tema comadrona! Me encantó! Es una chica super joven y majísima! Me dio un nombre de unas pastillas de ácido fólico y me comentó que debería empezar a tomarlas en julio 2 meses antes para evitar malformaciones en el feto y abortos prematuros. Además, comer mucha fruta y verdura, sal iodada nada de sal marina y pescado azul 2 veces por semana. Ah! Y no obsesionarme con los días del ciclo, nada de ir contando ahora toca ahora no toca porque la psicología influye muchísimo...

Glori! Me parece muy bien que hayas decidido cambiar de pelu, al fin y al cabo es tu grandía y debes sentirte lo más cómoda y agusto posible! En cuanto al viaje, menudo incremento..... una cosa es que te apliquen un incremento por la subida del precio del carburante y la otra es que te intenten cobrar un 15% de más.... Poco profesionales, menosmal que asumen ellos la diferencia que sino..... ¿¿¿Cuántos días os vais al final??? Nosotros ya casi lo tenemos todo pagado, vuelos, lodge, sólo nos faltará pagar en destino el hotel de Mauricio porque no han querido ningún depósito, únicamente TC para garantizar... Mucho mejor que así podemos ahorrar un pelín más....

Ceci, m'has deixat acollonida amb el preu de la font de xocolata..... A nosaltres ens la posa el restaurant i per un costat m'has donat una alegria perquè totes aquestes cosetes si les has d'agafar sueltes valen un pastón al anar sumant.... Li volia dir al del rest. que ho cambies per xurros amb xocolata, no sé em feia molta gràcia servir xurros amb xocolata però després de veure el preu em sembla que prefereixo que acoquinin amb el gasto ja que ho tenim inclòs i segur que pel canvi no em fan cap rebaixa.....
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Urgell2 » dv. feb. 15, 2008 6:06 pm

PErfecte per les indicacions! Quedem allí i a veure si algú es pot afegir!!!
començo a sortir de Barcelona... ens veiem demà!! ole setmaneta!
altra racció de cafè doble per mi Elena!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. feb. 15, 2008 6:11 pm

Percert! Jo agafaria el grup de música en negre! T'estalvies calerons i tot acava sumant un pico al final! I a més si no cal que els paguis fins al final i tens bones referències endavant!

No sé qui ho ha preguntat, em sembla que una noia nova que es diu Ise! Per cert benvinguda al foro! A nosaltres l'església ens surt per 220 euros i les flors i la música apart! No sé quan demanen pel civil als diferents llocs xq nosaltres ens casem per l'església però 1200 euros despres del que et costa el cobert ho trovo una barbaritat.....
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. feb. 15, 2008 6:14 pm

Laura, res de ganduleria!!!!!! Que tu ets l'unica que estàs casada i ens has de contar com vas viure el teu gran dia en persona!!!!! ANIMAT DONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
Elena Set'08

EntradaAutor: gloripage » dv. feb. 15, 2008 7:29 pm

Uole noies!

Per fi es divendres! Quina enveja demà, ja expicareu alguna cosa....

Elena on vas de viatge? Potser ja ho has dit pero no ho recordo. Al final fem 15 dies clavats, en tinc unes ganes!!!

El marcataules es genial Key! Jo volia fer algo similar, o posar a cada lloc una nota pero no se si a final ho faré o no.... Sobre la marxa.

La veritat es que al final ho facis per lo civil o per la esglesia tot costa diners, perque sino es un es atre i les flors et donen un bon pa, encara que a mi em diuen que em surt be de preu, no se. M'han dit que hi ha llocs a Lleida que cobren mes de 2000 euros per les flors! Deu meu!

A veure si un altre finde que estigui per Lleida quedem, que sino al final no ens podrem coneixer!

Passeu-ho be!
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: gloripage » dv. feb. 15, 2008 7:29 pm

Ei! Ho acabo de veure... CINQUANTA DIES!!!!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. feb. 15, 2008 8:37 pm

50 dies glori, 50 diessssssssss!!!!!!!!!!!!!! MAre meva, amb la veloitat amb la que passen les setmanes... això ja ho tens aquí!!!!!!!!! jejejejeje... bueno, que tampoc et vull estressar... jejejeje però fa tanta ilu veure aquests números tant baixos!!!!!

A totes les que no podeu venir... tranquiles dones, que segur que farem alguna trobada més... i ja us ho explicarem tot!!!

Elena... si et poden la font de xocolata... per favor... res de xurossssssss home.... que són 800 eurazos!!!!! Les dues empreses que he trobat que ho fan, les dues demanen el mateix, així que... que apoquini el restaurant!!!! Que et surt a compte... i és súper xuli!!!!!

Nenes... que tinc ganes que sigui demà... que tinc ganes de conèixer-vos!!!!

Jo em demano ració normal de cafè... que porto dos dies sense estrés!!!! jejejejejejejje
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. feb. 15, 2008 9:21 pm

Noies! Ja tinc els vostres mòvils! Portaré un projecte de la invitació i porto les fotos de les noies de Puigcerdà Ceci tot i que són de fa la tira de temps i em perdut el contacte em fa gràcia si les coneixes! Demà ens veiem!

Glori! Només 50 dies quins nervis! Que això ja ho tens aquí! Ostres que ràpid està passant tot! Per cert nosaltres fem un safari a Sudàfrica al Parc Kruger i una semaneta a Maurici! Em moro de ganes de marxar de safari per veure els animalets! A part el lloc sembla molt idílic i molt romàntic..... A veure si encarreguem el nostre bebito a Sudàfrica.....

Per cert! Abans d'ahir vam parlar amb el mossèn! Tenim el curset prematrimonial al maig-juny i dura 5 dimecres de 9 a 11 de la nit! No sé com ho farem xq al dia següent es treballa i sortirem ben tard sense haver sopat xq no es plan de portarse el soparet a la xerrada....Ja em contareu les que l'hagueu fet avans.....

Fins demà!
Elena Set'08

EntradaAutor: Elena Set'08 » dv. feb. 15, 2008 9:27 pm

Per cert Glori i Aneta, ahir vaig comprar un cor de St. Valentí a la Tugues i el poquet que vam menjar perquè no estava massa gustós que diguem ens va caure malament i hem passat una nit....... La veritat és que m'ha sorprès perquè fins ara tot el que hi havia comprat sempre estava boníssim......

Demà hi aniré per dir-ho no per reclamar ni res però avui jo (que sóc la que en va menjar més per animar-lo a ell i que no es quedés tot sense tastar) tinc l'estómac destrossat! Imagino que hi haurà més d'un cas perquè els veneien com a xurros! Ja pateixo pel dia de la boda, os imagineu que alguna cosa no els surt bé?? De veritat que he passat una nit i encara em trovo mig tocada de la panxa....
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dv. feb. 15, 2008 9:57 pm

que era de nata Elena?? :-( dona, no tenen perquè passar el mateix, i més el dia de la boda.

Glori, que poquet que et queda< *.-o-o.* *.-o-o.*

La font de xocolata hem sembla que la tenen també al petit català, quan hi vaig anar jo no, però ara si, el que ja com han canviat tot els menús i tot si ens entrarà o no, perquè en principi no tenim pensat fer el ressopó que fiquen ells que son a base de pizzes i entrepans i sent sopar no ho vec clar...unes xuxes, ells fiquen fruita, i si fiquessin la font doncs genial
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. feb. 16, 2008 2:12 am

home lau... clar que has de venir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vinga,.. anima't dona.... !!!!

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. feb. 16, 2008 2:42 pm

Lau... al final no has vingut.... :-( :-(

Nenes/nen... m'ho he passat genial... de fet m'ha passat el temps volant!!!!! jejejejjejee :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » ds. feb. 16, 2008 3:32 pm

Ja veus!! i perquè haviem d'anar a dinar, que si no...encara estem allà! ::-)

Moltes gràcies per la idea pel detallet, ens ha agradat molt! :-))
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Sho_Fukamachy » ds. feb. 16, 2008 9:06 pm

Hey, hemos echo una prueba, mira:
Que os parece!?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Sho_Fukamachy
:: nuvi Rookie
:: nuvi Rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. abr. 22, 2007 11:08 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. feb. 16, 2008 9:24 pm

Ei!!!! Però què ràpids!!!!! És impressionant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

On heu trobat les rodones pel MiniCD i el velcro??? Queda molt xulo de color blanc amb el llaç de color... contrasta molt!!!!

Ara faltarà penjar la foto de grup d'avui... per fer una mica de dents llargues a les que no han pogut venir... que la propera no se la perdin per res del món!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » ds. feb. 16, 2008 9:27 pm

Es que pensava que no volieu que penjesim les fotos :hmm::

Les rodones les hem comprat a l'abacus, tot i que ens deien que no havien ::-)
El velcre a una merceria, en farem de blanc amb granate i de negre amb pistacho :-)) Així t'agrada la rafia??

També hem encomanat per internet els minidvd, que hem trobat un lloc on encara sortien bé :-)) :-)) :-)) que contenta estic!!! *.-o-o.* *.-o-o.*
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » ds. feb. 16, 2008 9:31 pm

Sabeu que avui li hem donat la volta ja al contador de la càmara? la tenim desde el maig i hem fet les 10.000 fotos! :-))

Ceci, m'he oblidat de preguntar-te si sabies on es poden comprar carrets per polaroid? vam mirar per internet però no vam treure aigua clara... hem pensat de mirar-ho al fotògraf de la boda :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. feb. 16, 2008 9:46 pm

Queda súper xulo!!! M'encanta... i el millor de tot és que és molt fàcil de fer.. i encara q se n'hagin de fer molts no serà tant pesat que haver de muntar les maleïdes caixetes!!! Que acabes fins el monyo de caixetes!!!! jejejejej

pos jo a l'abacus havia vist lu dels CD... però es q a vegades no s'empanen del què tenen en estoc.... tenien peons de pòrex?

Ostres... l'alfon té una polaroid... i fa temps q la temin aparcada pq són molt cars els carrets... a cerdanyola jo els comprava a qualsevol botiga de fotos... aquí supos que també.. n'havia arribat a comprar a l'opencor.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » ds. feb. 16, 2008 9:53 pm

Siiii en tenien dos bosses amb tots els ninos descapçats i hem anat a veure que passava perquè nosaltres haviem encomanat i ens havien d'haver guardat i al damunt els que havia els haviem d'endur trencats i reclamar i he dit que res, que m'en portin tres boses :o-o: escurapipes tampoc n'hi havia, hi havien bosses barrejades amb marrons i no les he agafat.

Jaaaa, es que els carrets de polaroid piquen, però ens agradaria ficar-ne pel llibre de signatures, primer volia fer amb fotos de la gent, però això ens ho quedarem nosaltres, llavors fa més il·lusió fotos de gent el dia de la boda que no pas fotos que hem ficat nosaltres... :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. feb. 16, 2008 10:05 pm

Ostres no t'he dut escurapipes... sabia que em deixava algo!!!
ostres quina ràbia... amb el munt que en tinc...!!!!!
alfonsoicecilia

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants