Autor: ANEROLA » dv. feb. 15, 2008 8:04 pm

Autor: ru » dv. feb. 15, 2008 8:05 pm

Autor: ANEROLA » dv. feb. 15, 2008 8:06 pm

Autor: MOT » dv. feb. 15, 2008 8:47 pm
ANEROLA ha escrit:Benvinguda Ru al club de les "a partir de 100€ és massa car". S'han flipat o que? 117€!!! Ara veig barato el meu. A nosaltres ens va dir lo mateix "el simpatic", si us agafeu un plat fora dels menús establerts són més cars...ja ho podia haver dit abans. Per cert Ru nosaltres també tenim aperitiu 1 del 2008 i els vins i cava baratets. Jo ja no sé si fer el segon tast, perque gastar-me els diners en fer-ho i que despres no em baixi res el menú. Estic pensant de canviar el primer...Ru i Mot vosaltres vau provar la crema de meló? que tal era?
Pel tema kedada jo no puc fer dinar el dia 1, i sopar, que no podeu? que no us va bé? que jo no m'ho vull perdreI el dia 1 finalment anirem a comprar la roba del vestit. Porfi porfi.
Mot jo ja porto uns dies somiant amb la boda, però tot es per culpa de lo de ca n'alzina que no sabem que fer.
Autor: MOT » dv. feb. 15, 2008 8:52 pm
Autor: MOT » dv. feb. 15, 2008 8:55 pm
ru ha escrit:Uola Anerola!!!
Nosaltres vam provar la crema de meló (crec que la Mot també!) (hi ha fotos!). A vore! no està malament, però a la que vam provar els altres, la crema va quedar bastant mal situada!!!![]()
Que no heu provat dels menus 1 i 2??? És qüestió de provar aquests plats...
Tema kdada, a mi m'està bé sopar també!!!![]()
El fricandó és al mateix preu que el filet, per tant, queda absolutament descartat (), si decidim fer el menú de 115 (117 és la Mot!!!), farem el filet. AAAAAIIIIIIIIIIIIIII!!!! Kin estrés!!!!
Autor: ANEROLA » dv. feb. 15, 2008 9:26 pm

Autor: MOT » dv. feb. 15, 2008 9:34 pm
ANEROLA ha escrit:O sigui que crema de meló fracàs total...no sé que farem. Poder ho deixem tal qual, espero que la gent es porti bé i faci un bon regal.
Tema kedada...jo no crec que pugui estar fins al sopar!! Haver-ha si ja no sou ninguna pel sopar.
Autor: JB » dv. feb. 15, 2008 10:14 pm
Autor: LABANDA » dv. feb. 15, 2008 10:18 pm

Autor: Deshix » ds. feb. 16, 2008 10:23 am
ei!!!!!!!!!!!!!!!!!!, que tal, veig que una mica atabalades, jo no vaig provar cap plat que no fos dels menús que ja estaben muntats, i li vaig recalcar molt el meu presupost. Pel dia 1 o 29n a mi em va be quedar per sopar, si quedeu m'aviseu que jo m'apunto y xerrem. HANSEN, JA DEIA JO QUE EM SONAVES, per cert on vius ara??, si esteu a prop podriem quedar, i no patiu que us donaré tots els detalls de la boda. Y estic d'acord amb vosaltres en lo de la crema de meló, jo també anaba decidida i quan la vaig provar em va decepcionar molt.

Autor: annakaes » ds. feb. 16, 2008 11:32 am

Autor: annakaes » ds. feb. 16, 2008 11:36 am

Autor: Deshix » ds. feb. 16, 2008 12:07 pm
wolas!!!!!, que guay lo de desapareixer no?, jo el dia 8 no puc que faig la meva despedida pero bueno no pasa res.
Autor: ru » ds. feb. 16, 2008 12:31 pm

Autor: Capdemar » ds. feb. 16, 2008 1:27 pm