RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: pilimili » dj. feb. 14, 2008 11:06 am

i per davant
pilimili l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 15, 2008 10:53 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
pilimili
:: núvia experimentada

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: pilimili » dj. feb. 14, 2008 11:29 am

pàgina 149
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dj. feb. 14, 2008 3:21 pm

Moltes gràcies mima! La veritat és k totes teniu raó! Havent escollit can ribas, jo crec k no ens hem de preocupar per res! escollim lo k escollim serà un éxit!
SoniaJordi
:: núvia rookie

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Eysuke » dj. feb. 14, 2008 3:40 pm

Hola a todas... me despisto un día y pasais de página jajajajaja.

Pilimili me gusta mucho tu coleta por detrás, está muy bien trabajada. A mi me recomiendan lo mismo que a ti Mima que me haga un semi recogido.

Mima yo me he cogido el vestido de Manuel Mota y los zapatos al final también.

Mientras escribia esto me han llamado del Can Ribas para cambiar el día de la cena por el sábado día 23 de febrero, quien iba ese día para cenar también??

Bss
Imatge
Eysuke

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: mima » dj. feb. 14, 2008 4:30 pm

Janna, doncs si és el q tu dius, l'alçada dles sabates q no siguin massa altes! Sinó dps es pasa oooolt malament!

Ei Pilimili, doncs si i tant, ja kdarem algun dia i mensenyes el album!! Merci guapa!!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima » dj. feb. 14, 2008 4:34 pm

Ei Pilimili, q guapa q staves!! M'agrada molt el teu pentinat d veritat! I un ram molt maco! El color molt encertat!!
Imatge
mima

EntradaAutor: rayma2009 » dj. feb. 14, 2008 5:36 pm

Janna ha escrit:CARAI!!!! Que animat que està el foro NENES i NEN!!!!

Moltes gràcies Migraz per la teva crònica, dóna molta tranquilitat!

Mima, les sabates són genials, l'alçada perfecte de taló per no fotre's de lloros i que estilitza la cama, MAQUÍSSIMES!!!

Ahir em va trucar la Isabel de Can Ribas per concretar l'hora que ens casarem: finalment serà a les 13:00h i ja està reservat i parlat amb el Sr Bonamusa!!!!
El tastet nosaltres el farem més endavant, a partir de Juliol perquè ara els meus pares van una mica de cul (el meu germà es casa en 1 mes i mig), i total no ens casem fins a finals Octubre, ara encara és molt aviat!!!

Janna! només més i mig??? no m'estranya que estiguin atabalats. Es clar que sí, deixa-ho per una miqueta més endavant i ara gaudiu de la del teu germà!!. On et cases?
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: rayma2009 » dj. feb. 14, 2008 5:38 pm

pilimili ha escrit:pàgina 149

Pilimi, qué guapa! yo tambien quiero algo así, para el lado. Gracias por seguir ayudandonos aún estando ya casada!!!
rayma2009

EntradaAutor: rayma2009 » dj. feb. 14, 2008 5:39 pm

QUÈ BÉ!!!! COM PUJA AQUEST POST!!!!
rayma2009

EntradaAutor: Lea » dj. feb. 14, 2008 6:15 pm

Jo vaig anar a mirar les sabates però massa cares per ser una botiga qualsevol.. Potser no estic masa posada en preus, pero crec que 190 euros unes sabates que es d'una botiga de barri és un preu exagerat.

La proba del pentinat la tinc aquest diumenge!! Com m'ho fa la meva amiga, puc canviar-ho totes les vegades que em doni la gana ^_^ Em farà dos, un semi y l'altre totalmente recogit.

*.-o-o.*
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dj. feb. 14, 2008 6:17 pm

Sí k estàs molt maca Pilimili! Jo tmb tinc idea d'un "semi" i així de costadet! eske si portes vestit rollo "romàntic" crec que és lo més encertat!!!!!!! Jo tmb tinc dubtes amb les sabates pk entre el meu novio i jo hi han gairebé 30cm de diferència! i és clar, al seu costat no vull semblar una nena de comunió! ara, tinc decidit comprar-me dos parells de sabates! una de taló alt per la cerimònia i banket i unes altres més baratetes pel ball i ben còmodes!!!!!!!
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Lea » dj. feb. 14, 2008 6:18 pm

Una altre cosa... resulta que l'organitzadora ens ha dit que tenim que preparar com un llistat de com ens vem coneixer, els nostres gustos, aficions... etc etc, tot això per donar-lo al Sr. Bonamusa. Nosaltres pensabem que el home parlava un discurs ja preparat, però no que jo tingués que explicar ma vida...
Les noies que heu parlat amb ell, que us ha dit???? :-(
Lea

Entrades: 101
Membre des de: dg. juny 17, 2007 11:43 pm

EntradaAutor: mima » dj. feb. 14, 2008 7:34 pm

Hola Lea, mira nosaltres fa un parell d setmanes q vem anar a parlar amb Bonamusa i no es va dir res d'això. Ns va dir q llegiria un text d'un profeta indú. No ens va comentar res mes, tan sols d q si hi havia algú d la familia o amics q volien llegir q li diguèssim abans, i ja stà. Xo això q tu dius res d res.
Imatge
mima

EntradaAutor: rayma2009 » dj. feb. 14, 2008 8:10 pm

mima ha escrit:Hola Lea, mira nosaltres fa un parell d setmanes q vem anar a parlar amb Bonamusa i no es va dir res d'això. Ns va dir q llegiria un text d'un profeta indú. No ens va comentar res mes, tan sols d q si hi havia algú d la familia o amics q volien llegir q li diguèssim abans, i ja stà. Xo això q tu dius res d res.

Qui és Bonamusa???
rayma2009

EntradaAutor: mima » dj. feb. 14, 2008 9:28 pm

Rayma, e senyor Bonamusa és el jutje d pau d Bigues i Riells. Ell és qui et casa en la cerimonia civil al mateix restaurant.
Imatge
mima

EntradaAutor: rayma2009 » dj. feb. 14, 2008 9:47 pm

mima ha escrit:Rayma, e senyor Bonamusa és el jutje d pau d Bigues i Riells. Ell és qui et casa en la cerimonia civil al mateix restaurant.

Gracies per la informació, us quedarà preciós i les fotos.... buah, genialss. jo em caso per l'esglèsia i aquest cap de setmana toca trobar la nostra. Aniré per les del voltant del restaurant a veure què tal
rayma2009

EntradaAutor: Janna » dj. feb. 14, 2008 10:58 pm

Rayma2009 escrigué:
Janna! només més i mig??? no m'estranya que estiguin atabalats. Es clar que sí, deixa-ho per una miqueta més endavant i ara gaudiu de la del teu germà!!. On et cases?

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: Janna » dj. feb. 14, 2008 11:04 pm

Pilimili, estaves guapíssima!!! M'encanta el pentinat i també el ram!!!
Janna

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: rayma2009 » dv. feb. 15, 2008 7:54 am

Janna ha escrit:Rayma2009 escrigué:

Sí jejejejeje, a tu ja et tinc fitxada com una riberenca jeje, preguntava pel teu germà. Enhorabona pels dos casaments!
rayma2009

EntradaAutor: mima » dv. feb. 15, 2008 7:56 am

Bon dia a totes!
Rayama, si ho demanes al restaurant, et donaran un llistat amb totes les esglesies dl voltant. N'hi ha unes quantes. Val la pena anar a mirar l'esglesia d Llerona, és molt maca, xo el mossen és una mica carca i pot ser q us posi problemes x no ser dl poble. I dps hi ha la d l'Atmetlla q també és maca. La d Bigues i Riells no hi ha passadís al mig x entar la nuvia, és tan petita q has dentrar xl costat, i això fa q molta gent la dscarti.
Espero haverte ajudat!!
Imatge
mima

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants