CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: ru » dc. feb. 13, 2008 9:25 pm

:-///: :-///: :-///:
Imatge
ru
:: núvia d'argent

Entrades: 2620
Membre des de: dj. març 08, 2007 8:36 pm
Ubicació: la meva MANRESA!!!

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 9:25 pm

Ru, tu què vas demanar per provar de nou? i per quin us heu decidit?

Sé que t'ho he preguntat un munt de vegades, però entre unes i altres... uff, quin cacau!!! a veure si omplim l'excel de la Capdemar, que tant s'ha currat... mira, vaig a omplir-lo i li passo, o ens els passem nosaltres entre nosaltres???!!!
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ru » dc. feb. 13, 2008 9:25 pm

Imatge
ru

EntradaAutor: ru » dc. feb. 13, 2008 9:27 pm

vam repetir el fricandó (més cuit!!!), però al final hem optat pel filet de bou a la llosa... boniiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmm!!!!! (aportació del Manel!!! :-)) )
Imatge
ru

EntradaAutor: ru » dc. feb. 13, 2008 9:30 pm

Nenes!!! me voy a cená!!!

Nanit!!!
Imatge
ru

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 9:30 pm

ru ha escrit:vam repetir el fricandó (més cuit!!!), però al final hem optat pel filet de bou a la llosa... boniiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiimmmmmmmmmmmmmm!!!!! (aportació del Manel!!! :-)) )

Segur que estava molt bo, però a mi el cuiner em va dir que si volia canviar el cérvol per un altre peça de caça hauria de ser el filet de vedella o de bou a la llosa, però si el que volia era abaixar el preu, que em mirés el melós de vedella... així que... si us baixa el preu, aviseu-me que llavors ens hi llancem... què havieu triat primer com a segon plat?
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 9:31 pm

ru ha escrit:Nenes!!! me voy a cená!!!

Nanit!!!

Bona nit xatona!!!!
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 9:35 pm

Ah! Labanda, tu tranqui, ara, quan encara et queda un anyet, pensa que el lloc que has triat és preciós, que és fantàstic i que el tema del menjar, ja vindrà, i després et trobaràs amb les típiques discussions de totes les parelles per trobar el millor menú a un preu més econòmic... crec que per aquí hi passa tothom, no t'has de desesperar perquè ens sentis renegar, sinó seria tot massa fàcil i no tindriem tema de conversa... :hmm:: tot i que ben mirat... potser seria millor estalviar-nos els maldecaps oi?! :--=-) :P

Apa, doncs, a veure si avui puc dormir una mica millor... que la nit passada he estat somniant amb elefants!!! tot bé perquè ahir ens vam ficar molt amb el tema del viatge i ja gairebé tenim decidit que serà Thailandia i hi ha majoristes que ofereixen un "safari" per la selva a sobre d'un elefant!!! jo vull!!! ha de ser divertit i molt emocionant!!! a veure què ens diuen els de l'agència...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 9:36 pm

Am I alone????

Ok, així doncs, NA NIT a totes!!! i que somnieu amb... els angelets!!! je je
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: ANEROLA » dc. feb. 13, 2008 10:05 pm

Bueno jo entro ara que totes us heu anat...que hi farem!!
Anna com vulguis lo de la música si vols fer un macromail i ens ho envies a totes les interesades, jo encantada. Però estem molt convençuts en que ho fareu vosaltres.
Ostres Labanda si que m'enrecordo sí de la dona aquella, mare meva com xerrava, més que nosaltres al post.
Això Ru que us heu demanat de primer? perque jo li vaig dir a l'Ariana de canviar el pollastre pel filet de bou i em va dir que aquest plat també pertanyia als carets.
Mot llavors que fareu? Thailandia? ahh molt guai. Nosaltres segurament farem Mèxic, alguna ruta acabant a la Riviera Maya, o sinó directament Riviera Maya i fent excursions des d'alla. Lo que volem és un bon hotel de TI per relaxar-nos.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: Hansen » dc. feb. 13, 2008 10:11 pm

MOT ha escrit:
Deshix ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* soc de la llacuna y tu qui ets qui es la teva mare????.

JA JA JA!!! És la Hansen, que es casa al Mas dels Vivencs i sa mare ha d'anar a una boda a Ca n'Alzina i no sap de qui és la boda... entenc... no sé, Hansen, replica'm!! :-///:

Tot correcte Mot, gràcies. Jejejjeje

Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Estherroger » dj. feb. 14, 2008 12:29 am

Hola noies esteu molt xerraires eh!!! ara no puc entrar molt al post pq vaig molt liada de feina i ultiman elsultims preparatius x el gran dia que nomes hem queden 3 setmanes.
A vera tema quedada jo no puc pq el dia 1 hem fan la despedida ja us explicaré i vosaltres paseu-lo be a vera si tenim alguna altre oportunitat de coneixens jeje.

Mot, Anerola a nosaltres el menu ens surt x 100€ +iva i 38+iva el de nens. Chop suey de verdures amb calamar(ens ho han cambiat pq el pop no ens agradaba.) i de segon el Melós de vadella amb foie q ens va encantar i creiem q pot agradar a tothom, gelat de poma amb maduixots i el super coulant, els vins i el cava son del menu 1 o 2 ara no m'enrecordo.

Benvinguda deshig, crec q ens vem coneixer un dia q vam pujar a ca n' alzina a veure com estaba tot muntat, jo vaig anar amb la meva parella i els meus pares; sino recordo malament crec q et cases despres de setmana santa, oi??. Jo también estic contenta amb ca n' alzina i l'Arianna encara q el bernat es una mica especial. Pero bueno que hi farem, el lloc es preciós.
.:*:*:.
Q hem caso no m ho crec!
http://www.nuvis.org/rogeriesther2008
Imatge
Estherroger
:: núvia rookie

Entrades: 89
Membre des de: dt. set. 18, 2007 7:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Capdemar » dj. feb. 14, 2008 12:30 am

Nenes, Déu ni do la xerrera d'avui!!!!
Com és tan tard, he hagut de fer una lectura per sobre. Però suficient com per:

- L'1 de març podríem quedar però hauria de ser per dinar. A la nit ja tenim un sopar

- El quadre s'ha començat a omplir... Us el passo quan tingui totes les dades, ok? (Anna, no pateixis que a tu també te l'enviaré...)

Fins demà noies!
Capdemar
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dv. ago. 24, 2007 11:20 am

EntradaAutor: Estherroger » dj. feb. 14, 2008 12:36 am

Vaya rotllo us he ficat eh!! es q ara no puc entrar molt.

X cert aquest dissabte passat vam anar ha escollir els centres de taula i les flors de la cerimonia i creiem q quedarà monissim ens van encantar floralba tenen ideas mot xules i modernetes.
A part vam decidir possar unes antorxes al caminet del aperitiu i una decoració q ens va semblar molt divertida i com no pujava molt ala al lio, a gastar!!!!!! De les estructures de ferro del aperitiu penjaran com unes cordes de color verd a les cuals aniran encetades unes pomes vermelles( q seran de veritat), la veritat es q li donaven un toc molt maco ja ho vureu.

Bueno no m'enrotllo mes un besito a totes la forera nocturna. .:*:*:. .:*:*:.
Q hem caso no m ho crec!
http://www.nuvis.org/rogeriesther2008
Imatge
Estherroger

Entrades: 89
Membre des de: dt. set. 18, 2007 7:46 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Hansen » dj. feb. 14, 2008 12:15 pm

Quan vaig anar a veure Ca n'Alzina hi havien aquestes estructures amb pomes que dius. Quedava molt xulo! Estaven els nens menjant-se les pomes!
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: ru » dj. feb. 14, 2008 2:47 pm

Hola nenes!!!

Feliç sant valentíiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! =0-0-) :-))

Ara si que m'esteu acollonint!!! El filet de bou car???!!!! justament el Bernat ens va dir que el bou era econòmic, i que per això no ens havia fet de vedella!!! :-/ Jo és que alucino!!! Em sembla que tot i sabent que estem al forum i xarrem de tot, a cada una li diuen el que els hi surt dels ...

Anerola, el primer plat (en principi :o-o: ) és supremes de daurada.

La veritat és que ja tinc unes ganes que em passi el pressupost...

Caodemar, tinc un dubte amb el quadre!!! A la part de l'aperitiu, l'hem de posar tot? posem el nº?... :-/
Imatge
ru

EntradaAutor: ANEROLA » dj. feb. 14, 2008 8:47 pm

Ei noies avui heu escrit poquet ehh!!
Ru haver-ha si et diu algu l'Ariana.
Esther el teu menú està bé de preu per lo que estic veient de plats... I explica això de la decoració, com és? coticoti.
Llavors el dia 1 que fem dinem o sopem??
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: Capdemar » dj. feb. 14, 2008 8:55 pm

ru ha escrit:Hola nenes!!!

Feliç sant valentíiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! =0-0-) :-))

Ara si que m'esteu acollonint!!! El filet de bou car???!!!! justament el Bernat ens va dir que el bou era econòmic, i que per això no ens havia fet de vedella!!! :-/ Jo és que alucino!!! Em sembla que tot i sabent que estem al forum i xarrem de tot, a cada una li diuen el que els hi surt dels ...

Anerola, el primer plat (en principi :o-o: ) és supremes de daurada.

La veritat és que ja tinc unes ganes que em passi el pressupost...

Caodemar, tinc un dubte amb el quadre!!! A la part de l'aperitiu, l'hem de posar tot? posem el nº?... :-/

Ei guapa! Feliç Sant Valentí a tu també!
Podeu posar el que volgueu. Jo havia pensat en el nº ( 1 o 2) i l'any (2007 o 2008) i si heu fet algun canvi o heu afegit alguna cosa també ho podeu posar si voleu.
Capdemar

EntradaAutor: Capdemar » dj. feb. 14, 2008 8:56 pm

Bé, FELIÇ SANT VALENTI A TOTES!! =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Capdemar

EntradaAutor: MOT » dj. feb. 14, 2008 9:44 pm

Hola noies!!!!

Felicitats a tot/es els enamorats/des!!!!

Ru, com l'Anerola, opino que per fer Supremes d'Orada i filet de bou, si et surt per 90€ estarà molt i molt bé.

A veure quan em poso les piles jo, encara no he respost a l'Ariana, a veure si dissabte puc.

Ei, el dia 1, podeu quedar per DINAR??? Segueixo amb la llista!
Imatge Imatge
MOT

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants