jajajaja, no es que m'agraden, per que semblen que estiguin una mica bojes com jo, jajajajajaja
Autor: Deshix » dc. feb. 13, 2008 8:38 pm
jajajaja, no es que m'agraden, per que semblen que estiguin una mica bojes com jo, jajajajajaja
Autor: Deshix » dc. feb. 13, 2008 8:39 pm
, a venir a on???? digamo i jo hi aniré am la meva parella.
Autor: MOT » dc. feb. 13, 2008 8:40 pm
Autor: MOT » dc. feb. 13, 2008 8:41 pm
Deshix ha escrit:*.-o-o.*, a venir a on???? digamo i jo hi aniré am la meva parella.
Autor: MOT » dc. feb. 13, 2008 8:43 pm
Autor: MOT » dc. feb. 13, 2008 8:46 pm
Autor: Deshix » dc. feb. 13, 2008 8:46 pm
ostras on es aquesta quedada, ho dic per que alomillo si que vaig, i a quina hora es. Si conec molt a la numa la seva germana ve a la meva boda per que es de la meva colla, tinc 28 anys fa 8 que vivim junts i tinc una nena de 3 anys. Em vaig decidir abans de saber que ella es casaba alla, i em vaig decidir per que quan ho vam veure ens vam quedar muts tots dos, jajajajajaja
Autor: annakaes » dc. feb. 13, 2008 8:53 pm

Autor: ANEROLA » dc. feb. 13, 2008 8:54 pm
diga-li al Jordi Anna i agafeu els instruments..jaja.

Autor: annakaes » dc. feb. 13, 2008 8:55 pm

Autor: annakaes » dc. feb. 13, 2008 8:59 pm
ANEROLA ha escrit:Noies quina xerrada que porteu!!!
Així que Mot vosaltres també penseu de fer-ne una altre prova de menu? Pues casi que podríem coincidir en el dia i així provem més plats...vosaltres els nostres i viceversa...jajaja.
Jo crec que lo seu seria una audició el dia 1 de març![]()
diga-li al Jordi Anna i agafeu els instruments..jaja.

Autor: LABANDA » dc. feb. 13, 2008 9:13 pm

Autor: MOT » dc. feb. 13, 2008 9:16 pm
Autor: ru » dc. feb. 13, 2008 9:18 pm
abandonosiva!!!!

Autor: MOT » dc. feb. 13, 2008 9:19 pm
LABANDA ha escrit:uuauaaaa!! feia molt de temps que no tardava tant a llegir-os!!! que bé!!!
Doncs m'agrada molt DEsihx que estiguis tant convençuda de tot!! perquè a mi cada vegada que llegeixo a les "nenes" em ve cangueli!!!! que jo estaré així d'emprenyada daki a un any!!! ais ais!!!! quin patiment!!!!
va... TOTES A LA MACROQUEDADA EH? 1 de març? doncs 1 de març, és el cumple del meu germà...!!!!!!! però no el celebrarem aquest dia...
Bé maques, petonets!!! veig qe aquest èxit ANNA&JORDI está que se sale... feu-ho bé... q a mi también m'interessarà!!!jejejejejejej![]()
![]()
Així DEshix que ets de la LLacuna!!!! no hi havia anat mai de la vida, ni sabia que existia fins el dia del casament de la Numa que ens hi vam apropar per veure-la!!! molt maco!!!!!! i encara m'enrecordo de les veïnes xafarderes que teniem a darrera... oi Anerola?jejejejejkejejej que bones!!! i akella senyora!!!!
Autor: MOT » dc. feb. 13, 2008 9:21 pm
ru ha escrit:CORDONS!!!! PERÒ COM GARLEU XAVALES!!!!
Ei! MOT!!! Que nosaltres el dia 1 també podem!!! Que no m'has posat a la llista...![]()
abandonosiva!!!!
![]()
A mi em sembla que farieu molt bé de fer el tast el mateix dia les dues... i espereu que no hi acabem nosaltres també!!!![]()
Ens ha trucat l'Ariana, i demà segurament tindrem preu... jurjurjur!!! Ara volia saber els vins i l'hora de la cerimònia...

Autor: MOT » dc. feb. 13, 2008 9:23 pm