CA N'ALZINA 2008!!!!

any olímpic.

EntradaAutor: Deshix » dc. feb. 13, 2008 7:41 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* , pues vaya tela, ho sento noia, perque per lameva part no he tingut cap problema, de totes maneras no has provat de dirli el presupost que tens i que et diguin el que podries provar per que s'adecui al teu presupost????, jo ho vaig fer així amb l'ariadna i em va anar be, només vaig provar de lo que sabía que m'aniria be de presupost..
Imatgehttp://www.nuvis.org/sergioidesi Ca n'Alzina.
SE ACERCA EL GRAN DIA!!!!!!!!!
Deshix
:: núvia experimentada

Entrades: 412
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 7:14 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dc. feb. 13, 2008 7:43 pm

Jo també li vaig dir el meu pressupost, i em va deixar provar el pollastre amb llamantol, i ara és l'unic plat que m'agrada...
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: Deshix » dc. feb. 13, 2008 7:48 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* ja pasa aixó, jo li vaig recalcar aixó per també soc de morro fi, i vaig provar xai, que es carillo, pero vam dir no, per que no li agrada a totom.
Deshix

EntradaAutor: ANEROLA » dc. feb. 13, 2008 7:50 pm

Tu vas provar el braó de xai? i que tal? és molt fort de gust?
26/07/2008
ANEROLA

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: Deshix » dc. feb. 13, 2008 7:55 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* que va está boníssim, jo m'el volia quedar pero el segon el va escollir la meva parella i em va dir que clar el xai no li agrada a totom així que millo anar a lo segur i no arriscarnos a que la gent s'ho deixi.
Deshix

EntradaAutor: Hansen » dc. feb. 13, 2008 8:06 pm

Deshix ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* bueno si que paso si li fiques l'iva i la barra lliure i la cerimonia civil si ho juntes tot si que es pasa, respecte al dj es que la meva parella i jo tenim un negoci de discomobils i t'ho pots imaginar nosaltres fiquem l'equip i un dj nostre ens fica la música, ens dediquem a fer aixo festes majors casaments, festes privades, despedidas, etc....

Feu de Dj? Potser sou vosaltres els que heu convidat a ma mare! Ella té una boda de aquí a res i sé que el nuvi es dedica a dj els caps de setmana i tal. D'on sou? (si no és gaire indiscreció)
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: Deshix » dc. feb. 13, 2008 8:08 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* soc de la llacuna y tu qui ets qui es la teva mare????.
Deshix

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 8:16 pm

Deshix ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* bueno si que paso si li fiques l'iva i la barra lliure i la cerimonia civil si ho juntes tot si que es pasa, respecte al dj es que la meva parella i jo tenim un negoci de discomobils i t'ho pots imaginar nosaltres fiquem l'equip i un dj nostre ens fica la música, ens dediquem a fer aixo festes majors casaments, festes privades, despedidas, etc....

mmm... mira, perquè ho tenim pràcticament decidit, que sinó... *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* les foreres músiques!!
MOT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. feb. 13, 2008 8:20 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 8:17 pm

Deshix ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* wolas ru:

Jo de moment no he tingut cap problema en tema preus, em surt a 96€ mes iva cada menú adult i 38€ mes iva, l'unic que em preocupa una mica es no recaptar els calers que em falten per cobir el banquet......

Això és al que jo vull arribar!!!! Molt bé, doncs ja m'he apuntat tot el teu menú, je je

I de vins i caves, quins agafes??? Els que et donaven amb el menú 1?
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Deshix » dc. feb. 13, 2008 8:21 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* de cava tinc el bohigas brut y de vi el joan sardá, pot ser no son gaire coneguts pero quan estás de festa el que vols es pasar-tho be i vam pensar que no valia la pena pagar mes per tenir un cava o un vi millor ja que la gent despues so fot tot igual., jajajajajajaja
Deshix

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 8:25 pm

ANEROLA ha escrit:Noies estic una mica desesperada...no sé que fer amb lo dels menús. Deshix has tingut sort, menys de 100€ està prou bé, ja m'agradaria a mi... No sabem si fer una segona prova del menú. Si anem i provem i despres no ens agrada cap!! que fem? tindrem que passar per l'aro i pagar els 113€ per persona. Tu Mot que faràs?
Per cert Ru estas fatal noia!! jaja. Nosaltres de DJ encara no l'hem decidit, però suposo que finalment seran "Anna&Jordi Company" perque tenen de tot, fins i tot karaoke..jaja.
Pel tema kedada, cap problema per l'1 de març.

Nena, podria haver escrit jo exactament aquest mateix missatge ja ja ja

Menú: ens estem plantejant la 2ª prova, per provar els medallons d'ibèric i tornar a tastar el melós (jo li vaig posar un 5 sobre 10 i, en canvi, la resta de plats, no baixava del 8 o el 9), així que està difícil. El primer plat... no sé, a mi cada vegada em pica més el carpaccio de rap, estava molt bo, però clar, l'amanida de formatge...

Música: pràcticament decidit per Anna i Jordi, je je, així que casi que ens feu una audició a tots/es el dia de la trobada!!!! je je je

Quedada: 1 de març... TOTALMENT LLIURE! (matí, tarda i nit)
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 8:28 pm

Deshix ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* soc de la llacuna y tu qui ets qui es la teva mare????.

JA JA JA!!! És la Hansen, que es casa al Mas dels Vivencs i sa mare ha d'anar a una boda a Ca n'Alzina i no sap de qui és la boda... entenc... no sé, Hansen, replica'm!! :-///:
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Deshix » dc. feb. 13, 2008 8:30 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* jo he agafat el rap de primer está delicios, la veritat no hi va haver cap dubte, a mes despres de l'aperitiu va ver ficar un plat que no carregui gaire per poder fer forat y que es mengin el segon, no???, jajajajajajaja
Deshix

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 8:31 pm

Deshix ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* de cava tinc el bohigas brut y de vi el joan sardá, pot ser no son gaire coneguts pero quan estás de festa el que vols es pasar-tho be i vam pensar que no valia la pena pagar mes per tenir un cava o un vi millor ja que la gent despues so fot tot igual., jajajajajajaja

Ostres, tan de bo jo pugués... és que la meva família és molt de beure bé, són del morro fi, saps?! i cal que estigui tot moooolt bé, per això haviem triat un molt bon cava, que cal que el canviem i els vins... no sé pas com ens ho farem... haurem de provar-los tots fins arribar a un que ens agradi i sigui assequible...
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Deshix » dc. feb. 13, 2008 8:32 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* es que pot ser que sigui la meva, pro vull saber qui es la seva mare, que ara estic super intrigada i vull saber si per aquesta casualitat resulta que conec a la seva mare, jajajajajajajaja, quins nervis...
Deshix

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 8:33 pm

Deshix ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* jo he agafat el rap de primer está delicios, la veritat no hi va haver cap dubte, a mes despres de l'aperitiu va ver ficar un plat que no carregui gaire per poder fer forat y que es mengin el segon, no???, jajajajajajaja

Exacte!! això és el que jo pensava amb el primer, però a tots (tret de ma mare) ens agrada molt el formatge i vam pensar que aquella amanida de formatge de cabra estava boníssima, ara bé, clar, si hi penses com a plat suelto està molt bé, però clar, és que venim d'un aperitiu moooolt complet i no sé si el segon l'arribaran a tastar.

Els medallons eren tendres?
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 8:35 pm

Deshix ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* es que pot ser que sigui la meva, pro vull saber qui es la seva mare, que ara estic super intrigada i vull saber si per aquesta casualitat resulta que conec a la seva mare, jajajajajajajaja, quins nervis...

je je, t'anava a dir que miressis la seva web de nuvis, però la té pràcticament buida... Hansen, xata, omple-la!!!!! què diran els teus convidats quan vegin que no la tens actualitzada??!! je je je (que torrecollons que sóc)
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: Deshix » dc. feb. 13, 2008 8:36 pm

*.-o-o.* *.-o-o.* si eren super tendres i ens van agradar molt, de veritat, pero clar aixó va a gustos.
Deshix

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 8:36 pm

Deshix m'acavo de fixar que sempre poses: *.-o-o.* *.-o-o.* a l'inici dels teus missatges... que ho tens predefinit així??? molt bé, molt bé.
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dc. feb. 13, 2008 8:37 pm

Deshix ha escrit:*.-o-o.* *.-o-o.* si eren super tendres i ens van agradar molt, de veritat, pero clar aixó va a gustos.

Crec que aniré de cap a fer una segona prova. mmm... mmm.. sort que he berenat, que sinó, tindria una gana...

T'animes a venir el dia que quedem?
Imatge Imatge
MOT

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants