NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: ise » dc. feb. 13, 2008 7:20 am

Ei noies, bon dia!!!

Una pregunta, les que feu cerimonia civil al restaurant, quant us demanen per fer-ho? Es que l'altre dia vaig anar a mirar al Palau de Margalef, i només per fer la cerimonia, ja et demanen 1200 €! :-( . Bé, tot el que no estigui dins el menu, són 1200 €! A tots els llocs és així? i amb aquest preus? Si es que si em sembla que em plantejaré casar-me per l'esglesia... :-/ :-/

Bueno noies, ànims amb els preparatius!!!
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: gloripage » dc. feb. 13, 2008 10:06 am

Bueno Ise si et consola, si et cases per la esglèsia entre les flors, la musica i el que tens que pagar de muscia i tal estem a les mateixes....
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dc. feb. 13, 2008 10:09 am

Ise, no hi ha a tots els llocs els mateixos preus,...vaig estar mirant restaurants, i el que demanaven més diners per la cerimònia civil, amb diferència, era Margalef, vam mirar cal molí, masia salat i algun lloc més, se que al resquitx també en fan, però no se el preu...els que vam mirar nosaltres, el lloc més car eren 450€...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. feb. 13, 2008 10:09 am

Ei ise! Al castell d'albatarrech dintre del preu del banquet entra la cerimònia civil i a les carpes mas den xep també. És a dir, no et cobren res adicional. Tans menus, tal preu inclosa la cerimònia civil. Espero haver-te ajudat.
lluneta29
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. feb. 13, 2008 10:14 am

ise ha escrit:Ei noies, bon dia!!!

Una pregunta, les que feu cerimonia civil al restaurant, quant us demanen per fer-ho? Es que l'altre dia vaig anar a mirar al Palau de Margalef, i només per fer la cerimonia, ja et demanen 1200 €! :-( . Bé, tot el que no estigui dins el menu, són 1200 €! A tots els llocs és així? i amb aquest preus? Si es que si em sembla que em plantejaré casar-me per l'esglesia... :-/ :-/

Bueno noies, ànims amb els preparatius!!!

Bon dia a totes... al restaurant on nosaltres fem el banquet val només 250 € però t'has de portar tut qui et casi. Però els altres llocs que vam mirar era més car, en algun em sembla que eren 900 €.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dc. feb. 13, 2008 10:46 am

Hole noies bon dia,no parlo massa akests dies no estic massa be i no tinc ganes de res,estic una mica vaija de moral,pero crec ke ja es passará.
Estic acollonida dels preus ke us demanen per fer coses,jo no se si es ke al poble es tot mes barat o tot el ke faré jo no te res a veure amb vosaltres.Jo em caso a l´esglesia del poble,no et fan pagar res,si vols arreglar l´esglesia es problema teu sino tal cual está,si li vosl donar la voluntat al capellá o fas i sinó tan amics,no se crec ke us demanen molts diners per tot.Jo l´esglesia,el cotxe,els rams,les solpes dels nois i alguna cosa mes crec ke no pasará de 300 euros.al capellá li donaré 30-50 euros,per fer-me el favor,i les noies ke venen a cantar a l´esglesia ke son dues i un altra ke toca el piano, m´han demanat 200 euros.no se,casi em feu dubta si la meva boda será inferior...... :hmm::
RAKI32
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: gloripage » dc. feb. 13, 2008 12:42 pm

Pues si que és més car a Lleida ciutat, pero es normal, no te res a veure si es inferior o superior, seguriiiiisim.

Tenen preus estipulats i punto. Aixo que t'estalvies!

A mi em costa la esglesia 350 euros, les flors 760 i encara em queda.....
gloripage

EntradaAutor: ise » dc. feb. 13, 2008 2:36 pm

Gràcies noies! És que ho vaig trobar car, i ademés ho fan a 25 metres de la carretera que sents passar tots els cotxes :-( . Bueno, continuarem mirant a aquests llocs que heu dit.
ise

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. feb. 13, 2008 5:05 pm

RAKI32 ha escrit:Hole noies bon dia,no parlo massa akests dies no estic massa be i no tinc ganes de res,estic una mica vaija de moral,pero crec ke ja es passará.
Estic acollonida dels preus ke us demanen per fer coses,jo no se si es ke al poble es tot mes barat o tot el ke faré jo no te res a veure amb vosaltres.Jo em caso a l´esglesia del poble,no et fan pagar res,si vols arreglar l´esglesia es problema teu sino tal cual está,si li vosl donar la voluntat al capellá o fas i sinó tan amics,no se crec ke us demanen molts diners per tot.Jo l´esglesia,el cotxe,els rams,les solpes dels nois i alguna cosa mes crec ke no pasará de 300 euros.al capellá li donaré 30-50 euros,per fer-me el favor,i les noies ke venen a cantar a l´esglesia ke son dues i un altra ke toca el piano, m´han demanat 200 euros.no se,casi em feu dubta si la meva boda será inferior...... :hmm::

Per favor Raquel!!!!! Com ha de ser inferior!!!! Mira al meu poble tot és súper car per un motiu molt senzill: només hi ha tres restaurants que facin boda a tota la comarca i els tres valen el mateix, es diferencien després en coses específiques, però per exemple el menú als tres val 125 euros. No hi ha més opcions, no hi ha competència... poden demanar el que vulguin. I les altres coses ja són opcions que vas triant tu i que fan que pugi o no el preu total de la boda... com per exemple el viatge, que si te'l montes tu és més barato que per agència... però crec q no té res a veure en que la boda sigui de menys categoria!!!!!! No pateixis dona... que tindràs un casament preciós!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dc. feb. 13, 2008 6:03 pm

Chicas que tal como llevais la tarde, yo por aqui con una faena que ni os cuento, con esto del nuevo plan general contable me voy a volver loca, ademas no encuentro ningun seminario por aqui por Lleida... estoy estresada porque no me entero de nada... vaya kk mas grande lo podian haber cambiado otro año no???????????
Bueno chicas deciros que desde noviembre que encargue mis invitaciones y a dia de hoy aun no tengo ni la prueba, ya le he dicho que le doy una semana mas y luego me tiene que enseñar otras que ya no las quieroooooooo... jolinnn eso que fui con tiempo sino a mi me da un ataqueeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrr
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dc. feb. 13, 2008 6:12 pm

Las invitaciones quien te las hace? Está tardando mucho!!!! De que estilo son?

Nenes a veure si em podeu ajudar... jo de números vaig fatal... lletres pures... jejejeje

A veure hi ha una disco, que he vist recomanada per aquí el foro. Els he demanat pressupost i m'han dit que em cobrarien 400 euros tot inclòs!!!! Em proposen que si m'ho fan en negre serien aquests 400 i si em fan factura li sumi l'IVA.

Però es que el més fort és que l'empresa és d'una noia del fòrum.... Li he enviat un privi pq em donés info sobre l'empresa, si ella ja els havia vist i tal... i m'ha dit que ho porten ella i la seva parella...

Què faig..., l'agafo??? En negre??
alfonsoicecilia

EntradaAutor: marjo » dj. feb. 14, 2008 6:59 am

Hola noies que tal? Jo de cul com sempre, tinc unes ganes que s'acabin les classes d'angles i aixi poder estar una mica més relaxadeta, pr fins al maig res de res :-( :-( :-(

Alfonsocecilia jo no m'ho pensaria dos vegades i ho faria sense Iva, total tu l'Iva no te'l pots desgravar i pagar per pagar doncs que vols que et digui. Ara no se si en l'ambit artistic l'Iva esta al 7% o al 16%. Si es al 7 suma als 400€ 28€ més i si es al 16% doncs 64€. Això t'ho dirà millor la ferminacora :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Per cert, no crec que pugui venir quedar aquest dissabte pq ens ha arribat el material per acabar els obsequis i tenim feina tot el cap de setmana. Ho sento molt, tenia moltes ganes de coneixer-vos a totes :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: ise » dj. feb. 14, 2008 7:06 am

Bon dia!

Ceci, jo no ho faria amb negre. L'iva són 64€, ho sigui que la factura et pujaria 464€ i si haguessis de fer alguna reclamació, que no serà el cas, tindries el comprovant. Però si decidiu pagar-los després de la boda no crec que hi hagi problema per fer-ho en negre. Depen de les condicions que us demanin. :-/
ise

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 14, 2008 10:26 am

Doncs em sembla que ho faré en negre, el dia del pagament seria el mateix dia de la boda, un cop acabat el servei...
Merci per l'ajuda... que jo d'aquestes coses... ni flowers!!!!

Marjo.... jooooooooooooooooooooooo :-( :-( :-( :-(

A veure, el dissabte està ja aquí mateix, i em sembla que hi ha força baixes... hauríem de veure quantes podem, o no, quedar...
No sé la Key com es veu per poder venir... sembla q anava millorant, però crec q cada dia és un repte... Com ho veus Gemma???

Més que res, que si majoritàriament no es pot, ho podem aplaçar... però a mi em feia molta il·lu!!!!!!! Va animeu-vos les que no teniu compromisos!!!

Fem una llisteta de les que podríem???? Començo:

Cecília - ok
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dj. feb. 14, 2008 10:34 am

neujor:-) neujor:-) neujor:-) m'ha agradat com ho has dit..cada dia és un repte ...jeje :-()-) jo crec que sí, avui hem trobo millor, jo tinc esperances i hem fa milta il·lusió....aspiro a sortir de la bombolla, que això de quedarse tant a casa..... (això es signe que estic millor, ahir al migdia no volia sortir de casa ni a la cantonada, i el jesus es preocupava pq sempre vull estar al carrer ::-) )
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 14, 2008 10:58 am

VA... pos venga... que jo crec que aquets virus els tindrás ja a punt de morir!!!! jejejejejeje

Fem una llisteta de les que podríem???? vaig afegint...:

Cecília - ok
Key - ok (virus fuera! *.-o-o.* a veure què tal avança...)
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dj. feb. 14, 2008 11:44 am

Bones,

Jo Ceci, ho faria en negre... Aixo que t'estalvies... 60 d'aqui i 60 d'alla....
Ja tinc els puros! No crec que els hi posi res, no els tinc ni aqui aixi que suposo que no passa res no? Que en penseu?

He decidit que aniré a una altra perruqueria a fer-me més proves... M'estic gastant una pasta amb la boda i per estalviar-me 50 euros no aniré comoda amb el pentinat... Aixi que cambiaré de pelu i a seguir probant. No?
gloripage

EntradaAutor: Key » dj. feb. 14, 2008 11:46 am

Glori, hem sembla molt encertat :-)ok: ja ens contaràs. Tens alguna opció de perruqueria?
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dj. feb. 14, 2008 11:49 am

Bueno aniré on va ma mare... Al menos li va dir que faria i desfaria fins que m'agradés... Cosa que l¡'altra va fer i punto, sense més opcions... Quan vagi a Lleida a final de mes o així hi aniré ja us contaré
gloripage

EntradaAutor: Key » dj. feb. 14, 2008 11:50 am

TRanquila, segur que aquest cop trobes el que et faci senti còmoda :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any