Autor: MOT » dt. feb. 12, 2008 1:56 pm
Autor: ru » dt. feb. 12, 2008 2:41 pm
, jo porto una de temps sent bi-milenària!!! I d'aquí no em moc!!!

Autor: MOT » dt. feb. 12, 2008 2:50 pm
Autor: MOT » dt. feb. 12, 2008 2:52 pm
ru ha escrit:Bon dia al matíiiiiiii!!!!
Ahir vam passar la proposta de menú a l'Ariana, de seguida que sàpiga us dic el que!
Mar, encara no tinc preus, però si vols puc omplir el quadre amb els plats!
Anna! Felicitats bi-milenària!!!![]()
![]()
, jo porto una de temps sent bi-milenària!!! I d'aquí no em moc!!!
Nenes, jo el 29 malament, que és un divendres i treballo fins tard!![]()
![]()
No tícia! Ja tenim les aliances!!!! He intentat fer fotos, però em sortien totes borroses, ho tornaré a intentar i ja les penjaré!!!
Autor: ru » dt. feb. 12, 2008 2:54 pm

Autor: ru » dt. feb. 12, 2008 2:56 pm

Autor: MOT » dt. feb. 12, 2008 3:15 pm
ru ha escrit:Ah! Per cert! Una pregunta, quants dies us va tardar a passar el pressupost l'Ariana??? És que tinc el Manel que ja està dels nervis!!!! I ho vam passar ahir a la nit!!!
Autor: MOT » dt. feb. 12, 2008 3:18 pm
ru ha escrit:Eix! Hola Mot, si, ja el té!!! Tot negre, traje, camisa, sabates,... sort de la corbata que té unes ratlles platejades, que si no... sembla que vagi d'enterro!!! jijiji!!! I el Paco, ja el té???
Autor: ru » dt. feb. 12, 2008 3:48 pm
, jo no podria pas!!! Estaria dels nervis, la veritat és que jo m'ho volia treure de sobre com abans millor, ja no sóc de comprar roba ni anar de botigues, i, com que tampoc tenia molt a on triar!!!
, però suposo que si tingués un tipet com el vostre, segurament estaria igual!!! jijiji!!!

Autor: MOT » dt. feb. 12, 2008 4:32 pm
ru ha escrit:El Manel va tenir sort amb això, tenia clar el que volia i el primer que es va provar... ale! i xa tà!!!
Lo teu té delicte eh!?!, jo no podria pas!!! Estaria dels nervis, la veritat és que jo m'ho volia treure de sobre com abans millor, ja no sóc de comprar roba ni anar de botigues, i, com que tampoc tenia molt a on triar!!!
, però suposo que si tingués un tipet com el vostre, segurament estaria igual!!! jijiji!!!
El que et vas provar aquí Manresa, el tens descartat?
Autor: ANEROLA » dt. feb. 12, 2008 5:06 pm

Autor: Deshix » dt. feb. 12, 2008 5:41 pm
wolas!!!, em colo aqui per que em caso a Ca n'alzina el proper 29 de març i estic super nerviosa, m'han parlat molt be d'aquest forum i he entrat per veure si coneixeria algú que es cases al mateix puesto, per un altra banda tinc que dir que m'estan tractant super be i em porta l'ariadna.

Autor: ru » dt. feb. 12, 2008 6:51 pm

Autor: ANEROLA » dt. feb. 12, 2008 7:25 pm

Autor: Capdemar » dt. feb. 12, 2008 8:44 pm

Autor: annakaes » dt. feb. 12, 2008 8:48 pm

Autor: Deshix » dt. feb. 12, 2008 8:57 pm
Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, ho porto bastant be, estic super nerviosa, de menu fico, de primer carpaccio de rap a la vinagreta catalana, de segon, medallons d'iberic a la salsa de no se qué ja no men recordo, de pre postre, muse de taronja amb gelat de xocolata i gelatina de menta i de pastís muse de xocolata, que us sembla????
Autor: annakaes » dt. feb. 12, 2008 9:06 pm

Autor: LABANDA » dt. feb. 12, 2008 9:31 pm