RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mima » dl. feb. 11, 2008 8:17 pm

Ei noies, kina emoció!!! Ostres, dir q tot va ser genial. El servei una pasada, només arribar et reben ja amb una copeta d caldo molt bona, i més endavant una copeta d cava rosat i algun aperitiu! Tot molt maco i moooolt bo!
Ara no us puc posar fotos, potser demà, m'haguès agradat explicar-ho be amb les fotos, xo us faig un adelant i ja demà us les poso, ok!!

Mira, ens van rebre amb cava rosat, caviar de truita, xips de verduretes i crema de carbassa. Moooolt boooo!!! També ens van deixar probar uns gelats!
Tot això va ser davant d la casa, xls jardins. Mentres disfrutavem d'un sol esplendid! Va ser un dia molt maco!
Dps, et porten cap al saló d fusta, i allà hi ha les taules, amb el nostre nom. Aquí ja ens van començar a portar una petita selecció de l'aperitiu: Pernil ibèric d bellota, llonganisa, olives, formatge d parma, pa d bigues i oli d riells, foie i mango a la brasa, gambes amb rebossat de pinyons i salsa romesco, q x cert estaven boniiiiiiiiiisiiiiimes!!!

Dps ens van portar unes petites tapes recomenades, xsi feiem un primer plat molt lleuger ho podiem acompanyar d primer amb això:
Dau d morro de bacallà, mini carbassó amb flor farcida d bacallà, i ostres gratinades.
Això va star be, stava bo, xo nosaltres no ho vem triar.

Venen els primers! Nosaltres vem triar d x probar crema d llamàntol, caldereta d llagosta i mig llamantol a la graells. I al final ens vem kdar amb la CALDERETA DE LLAGOSTA!! Bonisiiiiiiiiim!!!!!! Ja us posare les fotos!

Dps els segons plats: Filet de bou a l'estil de l'avi, espatlla d xai desossada i farcida, i espatlleta de cabrit. Vem triar FILET D BOU. Boniiiiisiiiim! I la presentació també molt be!

Els postres vem triar la SOPA DE PINYA I VODKA AMB CAVIAR DE XOCOLATA I GELAT DE LLIMONA. Per mi va ser el postre mmeeees bo q hi havia.

El pastís, ncara tenim un dilema, xq estem entre el COULANT D XOCOLATA I GELAT D CANYELLA, o PASTIS D MOUSSE D TRES XOCOLATES. Stem en dubte ncara! Ja veurem!

Noies, tot molt be, ja veureu quan hi aneu. Us tracten molt be, i us sentiu com a casa.
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima » dl. feb. 11, 2008 8:21 pm

La veritat és q jo vaig sortir d'allà molt contenta. Dsd el primer moment t'atenen molt be, i et deixen anar molt al teu rollo. Nosaltres voliem donar un voltet x allà x ensenyar als pares i dps d dinar vem star pasejant x allà. Molt be!
Ah! X cert, també vem triar els centros d taula, ja us posare una foto!!

Quan marxeu us donen un detallet molt bonic. No us ho dic, xq així es sorpresa!! Tot un detall!! La veritat és q m'agrada Can Ribas, xq cuiden fins a l'ultim detall i estan pendents en tot moment d q stiguem be.

Noies, us ho pasareu pipa!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dl. feb. 11, 2008 8:26 pm

Us deixo amb un poema q m'encanta, q Can Ribas et donen en el tastet:

COMENÇA LA FESTA, BROGIT DE CASSOLES,
BARREJA D'AROMES, ESCLATS DE CANÇONS,
DE PERFUMS I SOMRIURES.
DE DALT DE LA TORRE MAJESTUOSA I VIVA,
LA CASA SALUDA VESTIDA DE FLORS.

M'encanta...
Imatge
mima

EntradaAutor: rayma2009 » dl. feb. 11, 2008 9:17 pm

mima ha escrit:Ei noies, kina emoció!!! Ostres, dir q tot va ser genial. El servei una pasada, només arribar et reben ja amb una copeta d caldo molt bona, i més endavant una copeta d cava rosat i algun aperitiu! Tot molt maco i moooolt bo!
Ara no us puc posar fotos, potser demà, m'haguès agradat explicar-ho be amb les fotos, xo us faig un adelant i ja demà us les poso, ok!!

Mira, ens van rebre amb cava rosat, caviar de truita, xips de verduretes i crema de carbassa. Moooolt boooo!!! També ens van deixar probar uns gelats!
Tot això va ser davant d la casa, xls jardins. Mentres disfrutavem d'un sol esplendid! Va ser un dia molt maco!
Dps, et porten cap al saló d fusta, i allà hi ha les taules, amb el nostre nom. Aquí ja ens van començar a portar una petita selecció de l'aperitiu: Pernil ibèric d bellota, llonganisa, olives, formatge d parma, pa d bigues i oli d riells, foie i mango a la brasa, gambes amb rebossat de pinyons i salsa romesco, q x cert estaven boniiiiiiiiiisiiiiimes!!!

Dps ens van portar unes petites tapes recomenades, xsi feiem un primer plat molt lleuger ho podiem acompanyar d primer amb això:
Dau d morro de bacallà, mini carbassó amb flor farcida d bacallà, i ostres gratinades.
Això va star be, stava bo, xo nosaltres no ho vem triar.

Venen els primers! Nosaltres vem triar d x probar crema d llamàntol, caldereta d llagosta i mig llamantol a la graells. I al final ens vem kdar amb la CALDERETA DE LLAGOSTA!! Bonisiiiiiiiiim!!!!!! Ja us posare les fotos!

Dps els segons plats: Filet de bou a l'estil de l'avi, espatlla d xai desossada i farcida, i espatlleta de cabrit. Vem triar FILET D BOU. Boniiiiisiiiim! I la presentació també molt be!

Els postres vem triar la SOPA DE PINYA I VODKA AMB CAVIAR DE XOCOLATA I GELAT DE LLIMONA. Per mi va ser el postre mmeeees bo q hi havia.

El pastís, ncara tenim un dilema, xq estem entre el COULANT D XOCOLATA I GELAT D CANYELLA, o PASTIS D MOUSSE D TRES XOCOLATES. Stem en dubte ncara! Ja veurem!

Noies, tot molt be, ja veureu quan hi aneu. Us tracten molt be, i us sentiu com a casa.

JAJJAJAAJ MIMA, S'ASSEMBLA MOLTÍSSIM EL TEU MENU AL QUE NOSALTRES HEM PENSAT PEL DIA DEL NOSTRE CASAMENT. !!!!!!! VA FER UN DIA TAN MACO!!!
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: rayma2009 » dl. feb. 11, 2008 9:18 pm

mima ha escrit:La veritat és q jo vaig sortir d'allà molt contenta. Dsd el primer moment t'atenen molt be, i et deixen anar molt al teu rollo. Nosaltres voliem donar un voltet x allà x ensenyar als pares i dps d dinar vem star pasejant x allà. Molt be!
Ah! X cert, també vem triar els centros d taula, ja us posare una foto!!

Quan marxeu us donen un detallet molt bonic. No us ho dic, xq així es sorpresa!! Tot un detall!! La veritat és q m'agrada Can Ribas, xq cuiden fins a l'ultim detall i estan pendents en tot moment d q stiguem be.

Noies, us ho pasareu pipa!!!

Els centres de taula els inclouen en els preus, oi. Els vaig veure mima i eren realment preciosos. Jo no sabria quin triar, potser el de l'aigua o el de la bola de fusta però eren tan macos. Jo se el regalet jjejejej pero shshshhshhshs guardem silenci.
rayma2009

EntradaAutor: Eysuke » dl. feb. 11, 2008 9:32 pm

eiii chicas que tal?

Mima me ha gustado tu mini crónica, faltan las fotitos... está todo muy bien explicado y tengo muchas ganas de ir, todavia quedan 2 semanas... aiissssss

Gracias Pilimili, me alegra saber que ponen todo bonito así a mis suegros les parezca bonito como nos pareció a nosotros cuando lo vimos, con esa magia que tiene y el entorno es muy bonito.

Tengo ganas de ir y de hacer fotos.

Bss
Imatge
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: kanaya » dl. feb. 11, 2008 10:09 pm

:-):-):-): :: orrr:: :: orrr:: ;.:love_: holaaaaaaaaaaaaaa Eysuke.......
A MI YA ME QUEDA MUY POQUITO PARA ;.:love_: IIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR JJEEJJEJEJEJEJEJque ganas que tengo.Hoy me han llamado del can ribas para confirmar....
kanaya

Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 10:15 pm

EntradaAutor: kanaya » dl. feb. 11, 2008 10:18 pm

:-):-):-): :: orrr:: :: orrr:: ;.:love_: holaaaaaaaaaaaaaa Eysuke.......
A MI YA ME QUEDA MUY POQUITO PARA ;.:love_: IIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR JJEEJJEJEJEJEJEJque ganas que tengo.Hoy me han llamado del can ribas para confirmar....
kanaya

Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 10:15 pm

EntradaAutor: Janna » dl. feb. 11, 2008 10:45 pm

Que bé Mima! Gràcies per la teva crònica!!!!

Quines ganes de que ens truquin per fer el tastet!!!!

Demà per la tarda vaig de botigues amb ma mare a buscar vestit pel casament del meu germà que es casa a l'Abril (no a Can Ribas), ja us explicaré què tal,...
Janna
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: Eysuke » dt. feb. 12, 2008 8:18 am

Hola Kanaya....

Que bien, yo en breve también iré... nos cuentas como te ha ido cuando lo hayas probado todo.

Janna que casualidad, mi hermana también se casa este año y el mismo sitio en Can Ribas igual.. jajajajajaaj nosostras hacemos la boda en el mismo sitio de lo que nos gustó. Y tu hermano dónde se casa??

Bss :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: rubgal » dt. feb. 12, 2008 9:13 am

Mima molt chula la mini cronica, ara ens falta veure les imatges... em queden dues setmanes per anar i tinc unes ganes i ara més de llegir les croniques de la gent que hi ha anat.
Hem triat el millor restaurant!!!!!!!!!! :-) :-)

Quines ganes de veure les fotos!!!

Heu escollit tres plats de cada?? a nosaltres ens van dir dos. Sabeu si es pot tastar el gazpatxo de melo?? es que nosaltres voliem provar aquest plat pero ara no es temporada,no?
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: montsecica se casa » dt. feb. 12, 2008 10:25 am

Ei mima!!!

Me n'alegro que anés tot tan bé. Jo ho vaig dir que ho tenen tot supercontrolat. Per cert, has vist que hem agafat el mateix postre?? Per nosaltres era el més bó. I de pastís nosaltres al final hem agafat el coulant. A veure si coincidim!!

http://www.novios.org/jaimeymontse
montsecica se casa

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: pilimili » dt. feb. 12, 2008 1:04 pm

Rubgal, jo quan vaig fer el tastet l'any passat vam tastar el gaspatxo de meló. Així que demana'l a veure que et diuen!! L'únic que a veure, estava moolt bo, però tenia un gust a all força predominat, però bueno, demana'l, jo no crec que no et diguin res!! I també una coseta, jo també vaig demanar dos plats de cada pel tastet però ells, sense dir res ens van posar uns quants més :-)ok:
Respecte els centres de taula, nosaltres no vam escollir cap i ho vam deixar a càrrec de la Teresa, i al final ens van fer girasols amb uns miralls, espelmes quadrades i unes fulles verdes mooolt mono. ho dic per si no us agrada els que presenten, q ho deixeu a mans de la Teresa q ho fa genial, oi Ninou?? =0-0-)
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Eysuke » dt. feb. 12, 2008 1:15 pm

Jo!!! que bien todo lo que nos explicais Pilimili.... cuantos detallitos y cuantas sorpresas que nos decís. Que bonitas bodas que saldrán todas..... yo la verdad es que me fío mucho de como son ellos y de que saldrá todo genial, se les nota que lo tienen todo controladísimo.

Bss a todas
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: pilimili » dt. feb. 12, 2008 1:45 pm

a veure si ho podeu veure, també tenia pomes verdes
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
pilimili

EntradaAutor: pilimili » dt. feb. 12, 2008 2:14 pm

una coseta que he vist que rayma ho ha preguntat al 2007. Al casament tothom pot tornar a repetir de plat, a nosaltres ens van passar i als convidats també i la gent flipava, pq vam posar llamantol tal cual, i quan van veure que passaven els cambrers i preguntaven si volien més la gent flipava, del segon plat igual, així que no patiu que la gent quedarà més que tipa!!! :-))
Imatge
pilimili

EntradaAutor: rayma2009 » dt. feb. 12, 2008 5:34 pm

Em repeteixo, sou uns amors. Gracies per tota la tranquilitat que ens transmeteu totes les que us heu casat. Es fantàstic poder comptar amb el vostre suport.
pd: em sembla que totes hem triat el mateix postre jejej
rayma2009

EntradaAutor: mima » dt. feb. 12, 2008 6:25 pm

Me'n alegro d q us hagi agradat la cronica.
Rubgal, ens van deixar triar 3 plats, xq no ens decidiem, i fan la vista gorda una miketa. Si ho proposes segur q també et deixen.

Montsecica!!! Siii, hem triat el mateix postre1 Es q stavaaaaa..... bonisiiiiiim!!!!! jeje!! I al final, ens hem dcidit xl coulant. Si! També coincidim amb això!

Xl q fa al centre d taula, vem triar el de l'aigüa. La veritat és q no em feien gaire el pes cap dls q hi havien, xo x triar algun vem triar el d l'aigüa.

Ara si puc us poso les fotos. Es q jo d la informatica a mi, no se'm dona gaire be, i em faig un lio.... :-/
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dt. feb. 12, 2008 6:39 pm

Noies, estic intentant posar les fotos, xo em diu q no es permet l'extensió array! I això q carai és????????????????????? Ai mira, aviam si arriba el meu novio i m'ajuda, ok!!
Mentres us haureu d'esperar a veure les fotos!! jeje!!
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » dt. feb. 12, 2008 7:09 pm

nosaltres vam fer:
aperitiu recomanat
llamantol tal cual a les 4 salses
filet de l'avi
Peres al vi amb gelat de canyella
i Mil fulles amb crema i fruita, mooolt bo =0-0-)
Imatge
pilimili

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants