NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: gloripage » dl. feb. 11, 2008 1:23 pm

Ceci anima't dona!!!! Totes passem per aixo que m'explicaràs a mi.... Costa que s'impliquin, pero com diu una amiga meva, aixi faig el que vull....

Del tema bebito, jo també em vull posar aviat, de fet ha sigut un dels motius per casar-nos.... Voliem de cara a l'estiu, pero m'han canviat a la feina i crec que tindré que esperar a finals d'any.... Bueno, ell s'esperaria 4 anys mes!

Jo a la ultima revisió li vaig preguntar al metge, i em va dir que em prengués àcid fólic un parell de mesos abans per estar més preparada... I poca cosa més, quants més cops més possibilitats :o-o:
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dl. feb. 11, 2008 7:33 pm

:-( vaja Ceci, espero que hagueu mig arreglat almenys la baralla....aquests homes!! :t:t: :t:t:

es complicat lo de la música, si només fos un dj pel ball, pero al no tenir ni equips ni ferse càrrec de la música durant els plats el restaurant...és fomut.... :-(
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: marjo » dl. feb. 11, 2008 7:49 pm

Hola noies que son durs els dilluns,...

Ceci guapa espero que tot estigui millor i la discusió s'hagi arreglat. Els homes en general sempre tendeixen a simplificar les coses i a tirar pel dret, que ens fa falta un dj doncs no ens compliquem la vida i li diem a un amic :-).|.(-: :-).|.(-: No veuen lo complicat k es cuadrar el tema de la musica apart del ball :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: aneta » dl. feb. 11, 2008 8:35 pm

Ceci, muchos ánimos... seguro que entra en razón, tu tranquila y sino yo te cuento: En la boda de un amigo, recuerdo que todo el tema de las músicas de los regalos, se encargaba el restaurante... pero después para el baile un amigo de los novios, se llevo un ordenador con música seleccionada por los novios y fue pinchando... te lo digo porque este amigo en concreto disfruta pinchando, se lo pasa igual de bien que bailando, no sé... si consiguieras que el restaurante se hiciera cargo de la música durante la comida, quizás podrías barajar la opción... pero sino creo si que deberias buscar algo.
Cambiando de tema...Bueno, bueno... vaya tutorial de los muñecos... una pasada, muy bien explicado, todo paso por paso, animas a hacerlos.

Glori, que montón de cosas que has arreglado, ya queda menos... disfruta de tus últimos preparativos.

Elena... me ha hecho gracia lo del bebito.

Key, Raki ya estais mejor?? cuidaros
Imatge
aneta
:: núvia rookie

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: Key » dl. feb. 11, 2008 9:09 pm

Gracias por preguntar Aneta, :-()-)
en mi caso estoy mejor que este findesemana, pero me he quedado muy muy debil, he ido a trabajar y mi cara era un poema.....tenia visita a la dra y me ha dado la baja, hasta que recupere fuerzas, y luego me haran analíticas etc, porque este año, virus que pasa cerca, lo cojo...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RAKI32 » dl. feb. 11, 2008 10:22 pm

Gracies Aneta,jo en el mes cas estic ja recuperada,jo tinc ke está al front de tot es a dir ke poc puc estar malalta.Gracies per tot.Ceciiiii,no t´enfadis amb l´Alfons aixó ja passa,ells son aixi fets i deijats de fer,amb el llarg del temps anira´s entent als homes i al final farás el ke voldrás sense preguntar-ho a ell,aixo o dic per experiencia,enfadar-te per enfedar-te val mes fer-ho i ja estará fet,no se si entens la teoria.......
Bueno bueno jo aket finde poca cosa he fet a part de anar a escollir els detalls,no vaig pensar en agar-ne cap per poder-lo penjar al foro,pero si vaig per Carre Major cualsevol moment entraré per agafar-ne un,Un Petó per a totes,avui he tingut molt poc temps,estic fent un curs de prevenció de riscos i he estat tot el dia liada.Bona Nit i fins demá a totes
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 12, 2008 12:59 am

Gràcies guapes... no ha estat greu, però són aquelles coses que saben greu, que et dona la sensació que a l'altre li és igual una cosa que una altra o que les coses puguin sortir bé.

Avui no he seguit massa el fil... a veure si demà contesto en condicions...

KEy... ostres, quin greu... altre cop de baixa, però bueno millor estar a casa i a veure si et pots curar del tot aquesta vegada... que anar a la feina estant tan dèbil és pitjor.

Una abraçada ben forta per a totes!!!!!
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dt. feb. 12, 2008 9:00 am

Vinga Va! PAciència per totes... que ja se sap... la col·laboració és extrema! Jo sobre la música t'anava a recomanar el mateix: si potsmuntar-t'ho durant els plats que se n'encareguin els del restaurant... llavors el dj segur que surt més barat, i pot ser un amic o contractat. Tampoc costa tant posar l'on a un cd... apreta al restaurant Ceci!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 12, 2008 11:07 am

El problema del restaurant és que no tenen res!!!! No tenen l'equip de so, ni altaveus, ni equip per posar cd... res de res!!!!! Tenen un piano... ya ves tu.... un piano per a què??????? mare meva!!!!

Bueno he començat a rebre pressupostos... i hi ha una mica de tot però estan força bé pq porten fins i tot l'equip d'il·luminació. Els hi he demanat per fer una festa temàtica de pop-rck espanyol anys 80-90 i m'han dit que cap problema. De moment tinc preus de 700, 800 i un de 480+despeses per desplaçament. Aquest últim està súper bé... però em trenquen la idea que jo tenia de contractar la font de xocolata!!!! Jo la volia... però si he de pagar la disco mòbil... impossible també agafar la font de xocolata!!!!

Què hi farem....
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. feb. 12, 2008 11:52 am

I si lloguèssis un equip de música, el restaurant suposo que que menys que fiqués una persona perdonar-li al play i al stop.... :o-o: jo quin palllllll.....

El pressupost que comentes últim està força bé, però cal saber que et cobren de desplaçament..
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dt. feb. 12, 2008 12:55 pm

Ei, Ceci!! Segur que trobe solució! No et poden demanar una barabaritat pel desplaçament, que les terres de Lleida estem mal comunicats però no som la fi del món!!! Ànims, si convé vinc jo a donar-li al play i a posar la música!!!
Una pregunta: he demanat pressupost dels gorros de Gaucha's que va fer la PAO, m'han dit 5.5 la unitat. Creieu que ara que és Carnaval, a la bolsera de Barcelona o alguna botiga d'aquestes podria trobar també gorros, més baratets? Ja sé que no és el mateix, però què en penseu de la idea? SEgur que la Ceci diu que els fem nosaltres... però no ho veig gaire clar, davant de lo patosa que sóc... el dissabte a l'esmorzar us avassallo amb el tema...
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 12, 2008 1:25 pm

ufff.... acabo de rebre més pressupostos. Algun em demanen que el DJ es quedi a dormir al MATEIX hotel on es fa la boda!!!! a compte nostre!!! jajajaja allí una habitació val 400 eurazos!!!!! què es pensen...????

Per desplaçament la majoria em demanen 1 euro per kilòmetre!!! 1 euro?????? per l'empresa a mi me'n paguen 0,30!!! i és més del què està estipulat. Evidentment, tots demanen també sopar per al DJ... q fort!!!!!!!!! I els altres pressupost que he rebut s'enfilen als 1000 euros sense contar dieta, desplaçament i nit d'hotel!!! q fort... si el ball s'acaba a les 21 o les 22h crec q el paio en 1 hora i mitja es planta a Bcn... només faltaria... que jo em quedo a dormir a la suite pq me la regala el restaurant... si no ni eso!!! vamos!

Tema barrets: crec q ara és el millor moment per mirar-ho q acaba de passar carnaval i tindran coses q s'han de treure de sobre... evidentment... jo buscaria la manera de fer-los... però la veritat és que és molta feina... ha de ser un per convidat... crec q t'hi podries morir... jejejej de totes maneres... 5,5€ són força diners... Has anat a veure les botiues de disfresses d'aquí? A la bolsera de bcn igual tenen algo...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dt. feb. 12, 2008 2:12 pm

mmmmm, com es pasen!! i tot el que has demanat pressupost és de Bcn??

Nosaltres tenim un equip de música modular, té els seus anys, però té cd, mini disc i cassette, el que clar, amb els dos altaveus que tenim per una sala gran no s'arriba, però si es lloguen altaveus i més grans, jo crec que es podrien conectar... :o-o:

Lo dels barrets m'encanten, però estan fora de preu....almenys per nosaltres, jo també havia pensat comprar barrets, trompetes etc... aixi que miraré a veure si vec algo encara per aqui d'oferta...pq a la bolsera no puc anar
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Urgell2 » dt. feb. 12, 2008 2:15 pm

Tranqui sobre el tema dels barrets. A nosaltres de moment ens surt del pressupost. Jo ho aniré a mirar a la Bolsera o així, i us els ensenyo. No tinc cap problema en portar-vos-els, cada setmana hi he d'ana per força, així que serà un plaer fer alguna cosa divertida a part d'anar a treballar: :--(
Imatge
Urgell2

EntradaAutor: gloripage » dt. feb. 12, 2008 3:27 pm

Uole noies!

Jo tambe vaig demanar pressupost pel tema dels barrets pero em sembla que passaré... Al final sumant, sumant,....

Key, jo també vaig parlar amb l'Azi per mail a veure si torno a parlar amb ella.

Ostras estic del viatge!!!! Ja he fet la paga i senyal i avui em diuen que me'l tornen a pujar de preu que s'han confós! Vamos... M'he fotut com una moto, els hi he dit que el cancelava que anava on fos pero que no pagava ni un duro més. Al final han assumit ells la diferència. Pero quina barra!
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 12, 2008 4:06 pm

Molt bé Glori!!!! Em sembla súper bé que t'hagis queixat!!!! Home... és que a vegades sembla que a un li prenguin el pèl... però sap greu haver-se d'enfilar per les parets per posar cadascú al seu lloc. Per favor!!!!! Però mira si l'agència assumeix la diferència... t'haurà sortit bé!

Key, en alguns dels pressuposts que m'han passat conten només dos altaveus. Ara estic mirant si l'amic aquell de l'Alfonso disposa de l'equip... i potser llogar un Dj de la zona, algun colega de Puigcerdà trobaré que el sàpiga fer anar. A veure que m'aclareix aquest noi... ai... i si no sempre puc contractar el del preu més baix, els del 480 euros,... que això no em sembla tan exagerat... però clar és pura comparació.

Sabeu quan valen les fonts de xocolata???? Uala he al·lucinat. Per a 100 persones, amb una sola font... gairebé 900 euros!!!! Més desplaçament!!! Que fort. Estic per comprar fonts petites de xocolata, unes tres o quatre al CASA, que n'hi ha per 25 euros i dir-li al restaurant que les facin funcionar ells. El problema és... després que en faig de tantes fonts???? jejejejeje Però és que només valen 25 euros i després la xocolata...
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dt. feb. 12, 2008 4:12 pm

Ostras pues si que son cares les fonts, si. Pues després les sorteges i que se les emportin a casa.... Es broma, pero ni que les perdis et sortirà mes barat que llogar-les!

Home, mira algun DJ de la zona, que a lo millor us surt més barat....

Si, finalment sembla que em mantenen el preu, avui passarà el meu novio per la tarda i a veure que li conten, pero penseu que ens hauran pujat... al voltant d'un 15% del viatge... En fin. Potser si m'hagés queixat abans m'haurien pujat menos,. Quina ràbia!
gloripage

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dt. feb. 12, 2008 4:19 pm

Glori.... només una cosa... díga-li al teu xicot que els hi plkanti cara... que si l'intenten convèncer... que es posi farruco.. que encara intentaran endosa-li la pujada.
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dt. feb. 12, 2008 4:27 pm

Uy! Ell és pitjor que jo... Els volia casi denunciar per haver-nos fet perdre el temps durant un mes.... Vaja panda!
gloripage

EntradaAutor: ise » dc. feb. 13, 2008 7:19 am

Ei noies, bon dia!!!

Una pregunta, les que feu cerimonia civil al restaurant, quant us demanen per fer-ho? Es que l'altre dia vaig anar a mirar al Palau de Margalef, i només per fer la cerimonia, ja et demanen 1200 €! :-( . Bé, tot el que no estigui dins el menu, són 1200 €! A tots els llocs és així? i amb aquest preus? Si es que si em sembla que em plantejaré casar-me per l'esglesia... :-/ :-/

Bueno noies, ànims amb els preparatius!!!
ise
:: núvia d'argent
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant