Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 11, 2008 5:53 pm

CROKETA jo les targetes d'agraïment crec que posaré només una cosa així:

Gracias por haber venido.

Lo de la direcció tipus tarjeta de visita no crec que ho faci.
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 11, 2008 6:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 11, 2008 6:03 pm

Aleshores seran targetes en blanc i ho escriuràs a ma, no? És q a mi lo de fer-ho en una targeta de visita, no sé si m'acaba de convencer... Però ho he vist fer un munt de vegades!!
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 11, 2008 6:10 pm

jo havia pensat fer les targetes d'graïment només amb el nostre nom i posa alguna frase d'agraïment... xo no faré targetes de visites, no em convencen!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 11, 2008 6:11 pm

Si crec que ho faré així o un a tarjeta blanca o platejada com diu la RACHI pero simplement el text que t'he dit i poc més pq lo de la direcció no sé sembla cóm no sé tens les tajetes per casa i les aprofitas... no sé ami em dona esa sensació però vaja q tampoc tinc ni idea del es sol fer.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 11, 2008 6:27 pm

noietes...

les segones aliances, peòr totalment rodones son les que he demanat jo... si us fixeu aquestes son de mitja canya.

Tema tarja de visita, aquestes no macaben de convencer, jo possare una d´aquestes amb els nostres noms, la data i despres nosaltres possem el comentari...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 11, 2008 6:28 pm

noies, plego, crec que marxo al raima a pillar papers i aquesta nit fare bricolaje i fare proves per veure com faig les invitacions...

ens veiem dema!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 11, 2008 7:06 pm

Bueno chicas yo también me voy, pero antes os dejaré una imagen que he cogido de una web. He pensado que podría utilizar este fondo para las tarjetas de agradecimiento... hay muchos diferentes y podeis sacar ideas!

A quien le interese le paso la web por privi no vaya a ser q nos digan algo... jijiji
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: G14 » dl. feb. 11, 2008 10:41 pm

Aaaaaaallo,
Jam´he actualitzat de tot el que heu parlat avui!!!!
He estat de curs i ara us llegeixo. Demàtambéestaréde curs. Per tant si quedem ja direu quan,comon i hora,ok????

Les2º aliances sónmolt finetes i molt maques!!!Nosaltres també ens tirarem cap al or blanc!!!!!
Nosaltres suposo que anirem a mirarles aliances capel març.
Ilo de la tarja d´agaïment també ho faremi ho adjuntarem amb eldetallque entregiuem!!!!

Bé, jo divendres vaig fer feineta i vaig comprar llençols,tovalloes,amntel.leries,camins i colcha, bé de fet m´ho va regalar ma mare. Estic happy happy!!!!

Rachi et poden quedar molt txules les invitacions com comentes!!!!!

Croketa les sabates molt finetes!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 12, 2008 10:02 am

Hola guapes!!!! Bon dia!!!

Com va el mati?? Jo avui molt cansadeta... Ahir em vaig estar fins les tantes parlant amb el meu nen per l'skype pq m'havia d'explicar tot el seu periplo per NY... Tinc unes ganes d'anar-hi!!

Fiancée, passa'm per privi aquesta web, q així hi faig un cop d'ull!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 12, 2008 10:07 am

Bon día ara t'ho passo CROKETA!!
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dt. feb. 12, 2008 10:10 am

Noies...

necessito ajuda!!!
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 12, 2008 11:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 12, 2008 10:25 am

Jope RACHI!! Els meus sogres también són molts més convidats que els meus pares... però ara ja em dona igual jo vaig optar per donar manga ample i que cadascù convidés a qui li donguès la real gana...

Però t'entenc perfectament... jo no volia discutir amb el meu nen pq ja hem discutit bastant sobre si casar-nos per l'esglesia o no... i la veritat tot s'està fent com jo vull aixì que em va sapiguer greu tallar-li tambè aixó...

Però no sé es dificil el plantejar-lo als sogres...
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 12, 2008 10:30 am

Uixxxxx... Complicat, complicat!!!! Però tot té solució en aquesta vida!

Aquesta gent q han convidat els teus sogres són els compromisos obligatoris q tenen? O han convidat a diestro y siniestro?? Jo el q faria és parlar primer amb el teu nen, però sense emprenyaments, q no val la pena, per dir-li q t'agradaria parlar amb la seva mare per veure si realment cal convidar a tothom, si són compromisos ineludibles o q... Així, la truques (jo no li enviaria un mail) i en parleu. I si no hi ha res a fer i els teus pares han deixat de convidar a algú pq la llista de gent no fos tant nombrosa, doncs q no se n'estiguin... Dintre d'uns limits!!

El meu pare va començar a pensar l'altre dia en la gent de l'empresa a la q hauria de convidar i li va sortir tot el comité directivo en bloc... Si convida a un ha de convidar a l'altre pq no s'enfadi, etc... I ara de la seva empresa ens sortiran 2 taules com a poc...

I si tu no vols q es convidi a tantissima gent, jo els hi diria clar, q a la meitat no els coneixes, etc. No per dir-ho s'ha d'emprenyar ningú!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dt. feb. 12, 2008 10:37 am

aixxxxxxxxxx...

croketa, has vist el mail??? es el trajecte que va fer una amiga meva per lluna de mel i va quedar encantadissima i la veritat es uqe mho explicava tot amb tanto lujo de detalles que vaig pensar en enviartho... no es ben be el mateix trajecte, però segurament tajudara...
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. feb. 12, 2008 11:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 12, 2008 10:46 am

I tant!!! Moltes gràcies pel mail!!!! La veritat és q la zona de les PhiPhi és una passada i molt més paradisiaca q d'altres. Encara li estem donant voltes...

T'entenc perfectament... Però els cincuentones no s'aduenyaran de la festa!!! Q per això ja estan els amics!!! El q entenc és q et faci ràbia si a més estan rajant els uns dels altres constantment...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 12, 2008 10:53 am

RACHI si de veritat no et bé de gust que vingui tanta gent... i més aquesta gent que no tens cap relació diga-li al teu nen si amb ell li bé de gust q vingui tota aquesta gent i no el possis al mig, sinó que si ho has de fer pren tú la iniciativa i ho parles amb els teus sogres. Però bueno no sé pq la veritat que es dificil i jo soc més corta per això que ningú i no podría fer-ho... deu ser per aixó que vaig decidir que vingui tothom... jijiji jo sóc molt vergonyosa per dir qualsevol cosa que no m'assembli bé als sogres... el q passa es q desprès li poso el cap com un bombo al meu partenaire...
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. feb. 12, 2008 10:55 am

bon dia guapes!!!!

uixxx ..............rachi quan comencen amb tema convidats és un merder!!! xo buenooo jo el que faria és parla-ho amb el teu nen comentar a veure si realment és impressindible que vinguin tots els que diuen els seus pares... i després ho parlaria amb la teva sogre!!! i si diuen que han de venir... pues que els teus pares convidn a qui vulguin!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dt. feb. 12, 2008 10:58 am

CROKETA jo vaig a estar a Phi Phi només un día i es molt bonic!! Nosaltres teniem l'hotel a Koh Samui també va estar molt bé a l'hotel s'estaba de conya i nosaltres vam llogar un ciclomotor i ens vam recorrer la illa, a mi em va recordar a Formentera.
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dt. feb. 12, 2008 11:05 am

nenis vosaltres que creieu que és millor islas mauricio, seychelles o maldivas???? estic pensant que una altra opció de viatge podria ser paris + maurcio??? alguna opinió???? rachiii li podries preguntar al teu cunyat que tal la illa de Aruba???? com veieu estic feta un bon lio!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dt. feb. 12, 2008 11:08 am

Ah si?? Això también podria estar chulo!!! A quin hotel vas estar???

Per cert, d'on has tret la imatge q ens vas posar ahir?? He estat fent una ullada a la pàgina mentres esmorzava i no la trobo... Després em miraré les tragetes de visita a veure si es poden fer sense text pq les q tenen d'agraïment em semblen una mica grans
Imatge
CROKETA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants