Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 11, 2008 11:14 am

CROKETA molt maques jo no m'enrecordo d'haver vist aquestas... son molt boniques!
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 11, 2008 11:36 am

nenis ha sortit la telva nuvies... hi surt un detall de la fandilla del meryl!!!!! jejjejej
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 11, 2008 11:38 am

Si es q estais de moda!!!!!!!!!! Jejeje...

Per cert, lo del dijous segueix en peu??
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 11, 2008 1:14 pm

NOietes............
Bon diaaaaaaaaaaaaa

Que tal??? Croketa, vaig anar a mirar vestits i els de sara navarro mels vaig provar, son molt comodes....

Tema invitacions, vaig anar a eventus i a conesa, i hi ha de molt maques, el que passa es que es veu que soc rareta i vull fer algu mes a mida... ara em possare a ferho al photoshp, despres us ho posso i em dieu...

Jo ja passo de si sel possa la esteban o si el porta la verbeke.. total, em sembla que la gent que vindra al meu casament, no estara mirant l´hola ni el que me dices de la esteban i menos los serrano... jejeje

Per mi ok, queda en peu lo de dijous.
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 11, 2008 1:23 pm

Rachiiiiiiii!!!! Vas anar a mirar sabates??? I en vas trobar???

Per cert, q és el q vols fer amb les invitacions??? Bueno, després ens ensenyes el "boceto"
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 11, 2008 1:55 pm

ah... pèr cert, vaig anar a mirar les aliances al mateix lloc on em van comprar lanell, em van agradar unes molt primetes i totalment rodones d´or blanc... lo xungu es que la noia em va veure lanell i em va dir que manava molt gran i que el perdria i no se que... total, que mhe quedat sense el meu anell per una semana...

Les sabates, vaig anar a el tocador i nomes em van agradar les de la croketa, però el que passa es que magradaria mes unes que magafessin be el talo i descobertes per davant. Vaig estar a prnovias i vaig veure unes moot maques, pe`ro no se, vull mirar una mica mes.

Les invitacione3s les vull en un format americà 20x10 en color plata i quan obris la lletra es crita en un paper vegetal que superpossat amb el plata queda maco. Es que vull fer tot en blanc, plata gris i negre. he pensat en possar abanicos blanc a les tales de les noies amb la targeta dagraiment en color plata... pot quedar molt fi... us imagineu la invitacio???
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 11, 2008 2:17 pm

Si!!! La meva cosina también ha fet les invitacions en color gris plata amb paper vegetal a dins amb la lletra negra... Serà cosa d'arquitectes??? jejeje

Lo dels ventalls pot quedar molt mono! Jo amb el tema dels detallets ja no sé q fer... No sé si donar els ventalls a l'esglesia, si donar-los al banquet i pensar algo pels nois... No m'aclareixo!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 11, 2008 2:26 pm

RACHI quedará molt maco! Nosaltres regals ja casi segur que deixarem a les taules per les dones la pashmina i pels nois el CD amb tota a música dels moments més importants de la boda...

Per cert no í si poré quedar dijous però us ho diré entre demà i demà passat!! :o) Es que tinc classes però no sé si aquesta setmana el dijous farem o no.

Jo ara estic liada amb la musica de la boda...
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dl. feb. 11, 2008 2:29 pm

jajajajaja

croketa... que la teva cosina es arquitecte??? Com es diu?? encara la coneixere... per cert, has vist les invitacions??? com han quedat??

Tema ventalls, jo volia donarlos a lesglesia que es on fara calor realment, el que passa es que la meva esglesia amb la de guiris que hi ha no puc fer res... per això he pensat en possarho a les taules i ja ta. Jo pels homes, no fare detalls, donare puros i ja ta... el que si possare son tarjetes d´agraiment, en color plata amb els nostres noms i tal ,i amb lletra possarem "molt agraits" escrit per nosaltres que aixi es com mes personal, queda millor, no?
Imatge
RACHI

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 11, 2008 2:33 pm

Si quedará molt bé a mi m'agradaria tambè fer les tarjetes d'agraïment a mà...
Lo del CD es per fer algo pq no donarem puros ni res...

Jo si que et recomano q els ventalls els posis a les taules perque Sta. Maria es una mica caos per controlar a la boda de la meva cosina ella ho vafer igual els ventalls els va donar al restaurant pq a Sta. Maria li van recomanar que no ho fes, pq hi passa molta gent i no es pot controlar.
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 11, 2008 2:58 pm

Si, potser a Sta Maria és una mica complicat... Nosaltres les targetes también les farem a mà... El q no sabem és qui les escriurà o si ens les repartirem o q...

Si he vist les invitacions de la meva cosina?? I tant!!!! Han quedat maquíssimes!!!! M'agraden moltíssim!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 11, 2008 5:10 pm

hola guapes!!!

acabo de tornar de parlar amb els músics del BR!! em donaran un tlf d'un grup de gosspel x demanr pressupost xo a part jo también estic buscant... vull comprar pressupostos... ja us explicaré!

tema targetes d'agraïment jo también les posaré a la taula.... amb plata pot quedar molt maco rachi... jo em vull esparar a veure quina manteleria poso i com són les minutes de airolo....
com són les aliances rachi??? d'on són?? jo también les vull d'or blanc... crec que són més finetes! ahh els ventalls jo els posaria a la taula del BR!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 11, 2008 5:30 pm

Jo vull unes aliances tambè lo més probable en or blanc o platino no sé... m'agraden d'aquest estil, us poso fotos... però vaja son lo més senzill del món.

Mary si m'entero de cap grup de gospel t'els paso.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 11, 2008 5:32 pm

Jo he d'anar al Castell pq m'ensenyin les minutes también pq ja no recordo com eren... I a part vull q em donin els mini-planos de com arribar-hi. Les targetes d'agraïment seran targetes vostres de visita (amb l'adreça i tota la pesca) i amb el "moltes gràcies" a mà, o targetes amb el vostre nom i ja està??

Mary, estàs molt posada amb tot, eh!!! Jo he de començar a demanar pressupostos, pq sinó no sé q farem!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 11, 2008 5:32 pm

ok fiancee!!! merci

a mi m'agraden les 2n i les 3res... vull que siguin així rodones o ovalades... estan xules aquestes 2!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 11, 2008 5:33 pm

quina diferencia hi ha entre les segones i les terceres??? a mi d'aquest estil són les q m'agraden... però no crec q les comprem de platí pq el nen diu q ni de conya, q no cal...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 11, 2008 5:33 pm

per cert, d'on són??
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dl. feb. 11, 2008 5:37 pm

crec que no n'hi ha cap... me les he tornat a mirar i no li veig la diferencia... jo crec que les agafaré d'or blanc!!
croketa és que m'hi haig de posar, k només em queden 4 mesos jejeje no hem vull estressar!
Imatge
mary8

EntradaAutor: CROKETA » dl. feb. 11, 2008 5:38 pm

Uix, es veritat, q a tu et queda una mica menys!!! És q jo encara ho veig com molt llunyà, jejeje, i no me n'adono i el temps passa volant!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dl. feb. 11, 2008 5:41 pm

croketa crec q no hi ha diferencia jijijiji jo vaig buscar-les per internet però potser el que farem será fer-les per encàrrec directament, a més tinc un amic que treballa a Unión Suiza i li demanarem un presupost perque ens les faci... Tambè la meva sogra coneix una fábrica de joies que és on el meu nen em va comprar el meu "peaso" d'anell i et fan tot com tu vols així que ho faré o a un lloc o a l'altre.
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants