NOVIAS DE MANRESA!

any olímpic.

EntradaAutor: Hansen » ds. feb. 09, 2008 2:35 pm

Labanda, quins rams més bonics!!! Et peguen molt! :-()-)
Imatge

Crónica de la Fiesta Pagana: viewtopic.php?p=2424903#2424903
Hansen
:: meganúvia

Entrades: 7607
Membre des de: dt. oct. 23, 2007 4:58 pm
Ubicació: Anoia

EntradaAutor: LABANDA » ds. feb. 09, 2008 2:36 pm

em falten 2

No hi ha cap que m'apassioni realment , pero almenys m'agraden perque son diferents....

Sí hansen... em peguen a mi, però amb el vestit que m'agrada no els veig.... oi?? no sé que li aniria bé...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

resposta

EntradaAutor: maeva » ds. feb. 09, 2008 5:26 pm

LABANDA ha escrit:Ei Maeva, sobre les floristeries la veritat que no hi estic gaire posada... perquè no m'interessa gaire el tema de les flors i la decoració... si vulgués fer alguna cosa especial agafaria a la Bloomie o a Maria Fort...

Els d'Harmonia tenen molt bona pinta, sempre han sigut bons i originals!
Jo l'únic original que tinc clar són els centres de taula i el meu ram...

Tu dius que vols alguna cosa diferent no? jo no vull el típic bouquet de flors, vull un ram raro i diferent... fa uns dies vaig penjar unes fotos de coses similars a les que m'agradarien... més que res per l'estil... les torno a posar a veure si anem pel mateix camí i m'agradaria que m'expliquessis això del ram que et fan els d'harmonia...

La flor està bé també!

A veure saps k la floristeria es de dos nois no????K son els k li han donat la volta!!!Abans era de una señora k no valia res!
m han ensenyat un ram de nuvia k esta fet de tronkets verds i es com un bolset,i de dins surten les cales de color lila.
también m han ensenyat un k te forma de vano (abanico) i porta les flors a la punta,también m han ensenyat un k es com un niu i porta les flors dins d un filferro,también m han ensenyat un super original k es la forma de una rosa gran,pero fet petal a petal fins fer una rosa gran.....
maeva
:: núvia rookie

Entrades: 59
Membre des de: dj. feb. 07, 2008 5:49 pm
Ubicació: manresa

resposta

EntradaAutor: maeva » ds. feb. 09, 2008 5:26 pm

LABANDA ha escrit:Ei Maeva, sobre les floristeries la veritat que no hi estic gaire posada... perquè no m'interessa gaire el tema de les flors i la decoració... si vulgués fer alguna cosa especial agafaria a la Bloomie o a Maria Fort...

Els d'Harmonia tenen molt bona pinta, sempre han sigut bons i originals!
Jo l'únic original que tinc clar són els centres de taula i el meu ram...

Tu dius que vols alguna cosa diferent no? jo no vull el típic bouquet de flors, vull un ram raro i diferent... fa uns dies vaig penjar unes fotos de coses similars a les que m'agradarien... més que res per l'estil... les torno a posar a veure si anem pel mateix camí i m'agradaria que m'expliquessis això del ram que et fan els d'harmonia...

La flor està bé també!

A veure saps k la floristeria es de dos nois no????K son els k li han donat la volta!!!Abans era de una señora k no valia res!
m han ensenyat un ram de nuvia k esta fet de tronkets verds i es com un bolset,i de dins surten les cales de color lila.
también m han ensenyat un k te forma de vano (abanico) i porta les flors a la punta,también m han ensenyat un k es com un niu i porta les flors dins d un filferro,también m han ensenyat un super original k es la forma de una rosa gran,pero fet petal a petal fins fer una rosa gran.....
maeva

EntradaAutor: ELI27 » ds. feb. 09, 2008 10:03 pm

Hola!
com va?

farem publi de la floristeria eh Maeva! je je!
es aixo, a mi em va encantar i per 800 euros ho faig tot, be, em faltaran els rams de la mare i la sogra, per tant compto sobre els mil euros tot plegat!

ja ens anirem explicant!

Avui m'he comprat les arrecades pel gran dia!
ELI27
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1129
Membre des de: dj. oct. 18, 2007 3:08 pm

res

EntradaAutor: maeva » dg. feb. 10, 2008 10:07 am

ELI27 ha escrit:Hola!
com va?

farem publi de la floristeria eh Maeva! je je!
es aixo, a mi em va encantar i per 800 euros ho faig tot, be, em faltaran els rams de la mare i la sogra, per tant compto sobre els mil euros tot plegat!

ja ens anirem explicant!

Avui m'he comprat les arrecades pel gran dia!

Bon dia wapissima!!!!Ala ja t has comprat les arrecades????kom son ?on les ha comprat?si es pot saber sobre kin preu???(k kotilla)jejjjjj.
Vaig anar también a veure la flor i em sortia mes be de preu....pero...no se....no semblava tan especial,tot i k la noia...em deia kosetes similars...i era molt agradable.....dema trucare als de harmonia a veure si m ho ajusten una miketa...creus k podra ser??a veure si puk fer baixar 1.000e.si es aixi ja em kdo amb ells....Eli kina passada el meu ram tipus bolso!!!!!M ENCANTA!!!!!
maeva

Re: resposta

EntradaAutor: Rakel88 » dg. feb. 10, 2008 10:40 am

Hola Rakel wapa!!!!On has mirat les flors????Jo et recomano k miris a Harmonia.Jo pk he triat lo mes car...pero tenen de tots els preus...Mira la Eli li surt per uns 800...aixo va segons el k tu triis.On has mirat ???k et faran???Tot aixo fa k sigui un preu o un altre.Ja diras algo wapa.[/quote]

hola!!!! la verdad hace tiempo que me lo mire en la rosa de abrir pero no me convencio mucho todo muy tipico y los precios si fa no fa rondavan x hay unos 800 eros mas o menos !!!!
me parece que la folisteria que decis no esta x las bases? nuse haver si ahora voy a meter la pata !!!!
Rakel88
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 569
Membre des de: dv. maig 25, 2007 2:18 pm
Ubicació: Sant Vicentç de Castellet

Re: resposta

EntradaAutor: maeva » dg. feb. 10, 2008 10:58 am

Rakel88 ha escrit:Hola Rakel wapa!!!!On has mirat les flors????Jo et recomano k miris a Harmonia.Jo pk he triat lo mes car...pero tenen de tots els preus...Mira la Eli li surt per uns 800...aixo va segons el k tu triis.On has mirat ???k et faran???Tot aixo fa k sigui un preu o un altre.Ja diras algo wapa.

hola!!!! la verdad hace tiempo que me lo mire en la rosa de abrir pero no me convencio mucho todo muy tipico y los precios si fa no fa rondavan x hay unos 800 eros mas o menos !!!!
me parece que la folisteria que decis no esta x las bases? nuse haver si ahora voy a meter la pata !!!![/quote]

Wapa por las bases no!Esta en plaça catalunya.Calle lleida num 2.Te aconsejo k mires alli.eso si llama primero pk tienen muchisimas novias.Mira yo fui por la mañana y no me pudieron atender.Tenia dos novias delantes.Son super agradables,jejjjLa k tu dices de les bases no te la recomiendo ni muerta!Una amiga lo hizo alli el año pasado y el ramo de novia se desmontava.Si kieres ya te pasare tl si te interesa....
maeva

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 10, 2008 11:31 am

Buenu buenu, veig que ja ho teniugairebé enllestit el tema flors...

Maeva m'agradaria molt veure això del teu ram... no em faig a la idea...

Per cert, on et cases i quan ... segur que ho has dit però no m'enrecordo... al desembre a la seu potser? i el banquet??

Bé, noies, doncs vistes les recomanacions segur que aniré a fer una ullada als d'harmonia... segur segur... els de les bases, opino igual :--(
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 10, 2008 11:32 am

i els vestits¿? tu ja el tens mirat maeva?

i tu Rakel88? fa mooooolts dies que no entraves per aki eh?? com ho tens... coti coti...

Eli... FOTOS A LES ARRECADES PLEASE... d'on son?
LABANDA

EntradaAutor: ELI27 » dg. feb. 10, 2008 12:21 pm

Les arrecades me les guarda la meva mare aixi que de moment avui no puc fer les fotos.
Son de les galeries de costat de Crsit Rei, de l'STRASS, una botiga de bisuteria, les arrecades son de plata, jo tenia clar que volia unes arrecades llargues pero no em volia gastar un paston, i aixo que la meva madrina es va oferir a regalar-me-les en or pero jo mai porto joies i per un dia em sabia molt greu i aquestes mira, em van encantar, son llargues, al costat d'unes de diamant ningu ho diria que son de plata i em van costar menos de 100 euros! ASI que si no me las pongo mas no pasa nada!

son llargues d'uns 5 cms com de brilants.
ELI27

Entrades: 1129
Membre des de: dj. oct. 18, 2007 3:08 pm

resposta a lavanda

EntradaAutor: maeva » dg. feb. 10, 2008 12:23 pm

LABANDA ha escrit:i els vestits¿? tu ja el tens mirat maeva?

i tu Rakel88? fa mooooolts dies que no entraves per aki eh?? com ho tens... coti coti...

Eli... FOTOS A LES ARRECADES PLEASE... d'on son?

Totes intrigades amb les arrecades,jejjjj.
El vestit....estic molt liada....com em caso al hivern.... a rosa clara m han donat moltes opcions de fer un vestit amb abric k es una passada...pero s haura de fer a mida...i em puja un ou!!!El vestit es vermell amb una mena de llaç negre super enorme a un costat..pero no es molt llarg i llavors han pensat fer un abrig per la ceremonia vermellos rematat tot amb plomes de marabu negre k fagi a la vegada de cua...i amb un coll molt ample i recta.A mi m encanta encara k segur k em critikareu per el color.....jejjj.El convit al presseguer.Kom k opines kom jo de les bases??
Respecte al ram es com si fos un bolset petit tipus festa amb nansa pero lo k es el bolset fet de tronkets verds i de dins surten cales color vi...k et sembla la idea?Ves a veure ho.T encantara!!!!
maeva

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 10, 2008 12:54 pm

Criticar??? dona, aquí cadascú va com vol, més faltaria que totes anessim igual... quin avorriment!!! i a mi ja veus que m'agraden les coses diferents i orignals.... i auqesta idea del vestit vermell, les plomes... em té intrigada... ara bé, et van tractar bé a Rosa Clarà d'aki Manresa??? quan llegeixi això la Mar... jo tinc dues amigues que han quedat molt descontentes del tracte...

Per la floristeria de les Bases, doncs el mateix que tu comentaves... una amiga que es va casar l'any passat va encarregar els rams dels pares allà i es van equivocar de restaurant al portar-li... imaginat!! només amb això...

Ais sí, segur que ho vas dir lo del Presseguer... està molt bé. A mi m'agrada força, vam anar-lo a veure... però al final no ens vam decidir per aquest...

Eis una cosa... no cal que citis la resposta anterior per escriure... enlloc d'anar a Citar... ves a RESPONDRE a baix.
LABANDA

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 10, 2008 12:57 pm

ahir buscant rams per internet... mireu quina cosa vaig trobar.......

és horrorós noooooooooooo?? no sabira dir que sembla... pero no té gràcia alguna...

borro la cara de la núvia por lo que pueda pasar...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
LABANDA

EntradaAutor: maduixa » dg. feb. 10, 2008 1:05 pm

Hola!!

Aix, aquest ram sembla com un pop... quina cosa mes rara... no m'agrada gens!! jejej...
Imatge
maduixa
:: supernúvia

Entrades: 5995
Membre des de: dl. jul. 30, 2007 7:37 am
Ubicació: Sant Fruitós de Bages

resposta

EntradaAutor: maeva » dg. feb. 10, 2008 1:06 pm

No era a Manresa.Va ser a rambla catalunya a bcn.Al costat de la feina...el tracte super bo...K opines del vestit???El trobes massa exagerat???Pero de veritat es el sommi de la meva vida casarme de vermell....La meva mare no li fa gens de gracia.Jo de veritat has d anar a veure alla els rams....Eli a tu k et van ensenyar???Vas veure rams raros????Encara k tu has triat classic veritat????
T estic super agraida per haberme ajudat amb les flors:UN PETO A TOTES!!!!
Dema començo amb el fotograf.te web Merce rial????
maeva

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 10, 2008 1:10 pm

q feo es el ramo!!!jejejejeje me parto!!!!

eis, huolas Madu!!! va anar ´bé per Andorra'?????

viewtopic.php?t=13969

MAeva, mira't aquesta crònica!!! segur que t'agrada... alguna cosa...
eis, però no ens has dit quin model de vestit... de RC? llavors me'l puc imaginar millor!! tinc una amiga per aki al foro... que ja la conec d'abans que li encantaria casar-se de vermell...

MERCÈ RIAL!!!!mmmmmmm boníssima!!! super professional... però fot unes clatellades de preu també que tela!! ara bé, jo amb fotografia pago el que sigui si és bo... por ahí me pierdo... te la recomana el restaurant ??
LABANDA

EntradaAutor: maduixa » dg. feb. 10, 2008 1:17 pm

Hola Labanda!! Doncs si, per Andorra genial! jejeje... Ens ho vam passar molt be! Vam dinar con senyors i vam gastar com burros!!! jajajjajaa... aixo sol passar a Andorra, oi? jejeje... Ah, i van tocar la neu!!!! jajajajajajaa... neu:-D neu:-D neu:-D
Imatge
maduixa

EntradaAutor: maduixa » dg. feb. 10, 2008 1:19 pm

Vaig a fer el dinar que avui venen els meus sogres a dinar... :o-o: Ens veiem despres!! :-()-)
Imatge
maduixa

EntradaAutor: LABANDA » dg. feb. 10, 2008 1:19 pm

molt bé doncs!! d'això es tractava oi?? i això que us vam dir que no gastessiu eh???? jejejejejejejejejeje

escolta, jo no he vist les fotos de la teva prova del dissabte... vaig a buscar-les... no em vaig conectar i aki ki no corre vola...
LABANDA

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants