NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » ds. feb. 09, 2008 8:51 pm

Key, lo siento me da mucha rabia, porque me gustaria conoceros pero..... claro como Manel baja el sabado pues aprovechamos para hacer cosas de la boda......
Cuidate wapa......
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. feb. 09, 2008 9:42 pm

nani quina pena jjoooooooooooooooooooooooooo :-( :-( :-( :-(

pero el primer és la boda... i si has d'aprofitar.. pos fes,.. que jo donaré la tabarra pq ens anem trobant de tant en tant... ::-)

Key i Raki... veig que aneu tirant... però noi, quina pega això d'estar malalt... molts ànims!!!!!!! key.... és bona idea això de plantar-te a la consulta... digues "QUE ESTOY MUY LOCA, QUE ESTOY MUY LOCAAAAAAAAAAA"... A VEURE SI ET MIREN BÉ D'UNA VEGADA!!!!!

Raquel... fes fotos dels detallets... jo els vull veure!!!!!!!!

Gloriiiiiii que volem saber coses!!!!!!!!!!!!!!!

Elena... estic molt d'acord amb tu... per la proposta kroxan!!!! ueeeeeeeee - esmorzarillo!!!!!!! Però el més fort de tot: vas a veure la comadrona???? ja ens ho pots explicar bé això, eh!!!!!! Què tal les flors... has vist alguna cosa interessant?

Urgell... clar que et convé venir... jo també us vull farcir a preguntes!!!!!! jejejjejeje

marjo... venga soparet.. també a la llista de coses per fer... però ens esperarem a que l'Azi estigui millor...
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Key » ds. feb. 09, 2008 9:52 pm

Tens raó, he llegit tot i m'he deixat de comentar el més important...tema comadrona de l'Elena...que ja voleu enllestir al viatge de noces??

Ceciii, no hem diguis això que no se si riure o plorar neujor:-) no m'agraden els metges, i quan vaig intento explicar tots els sintomes, però sense ploriquejar no exagerar, que passa? que no hem fan cas... suposo que van tant a saco i deuen veure tant que si no es que et queixes molt o montes un pollastre no fan més que el mínim, pero coi, que fa tres dies vaig anar i hem van donar malament la medicació, :o-o: si marxés sol, no tornaria més ....

Weno, canviant a temes més interessants, he vist els tutorials dels ninos, és impresionant la soltura amb la que parles, :-)) he anat mirant els ninotets que vas fer, i tens un munt d'imaginació, estan plens de detalls els vestits =0-0-) =0-0-) ja saps q ficaràs a la plataforma?? el Jesus ha estat mirant els videos amb mi, i estavem els dos encissats, el que no tinc tant clar, és la meva destresa, hem vec amb els dits pegats neujor:-) neujor:-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 10, 2008 3:30 am

jajajajajjaa q bona key!!!!!!!!

a vore... tutorials per a les noies que viuen a bcn, girona, tarraco o lluny d'aquí.

Per a les noies de lleida... ja ho sabeu... taller de manualitats quan vulgueu!!!!!!

*.|.:-)
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » dg. feb. 10, 2008 12:51 pm

Hola noies!!!!

Ja he acabat la marató del dissabte... Uf! Quin cansament.

A les 10 del mati ja era a la perruqueria, que no vam sortir fins a quarts de 2.... Corrents al maquillatge... Dinar algo i corrents cap al vestit.... AGOTADOR!

Resultats, bueno a veure. Del pentinat no n'estic molt convencuda, es bonic pero no em vec identificada... No se que faré, crec que no cal fer una altra prova per arribar a algo que m'agradi pero dubto molt.
El maquillatge molt be, algun comentari concret, pero en general em va agradaro molt.

I el vestit... genial! Al final em quedo el vel de ma cunyada, i les arrecades de la meva besavia! L'unic que va ser super rapid, anaven per feina i a mi m'hagues agradat entretindre'm una mica mes....

Pero molt be. Bueno i el divendres també vaig enllestir tot el tema flors, us explico despres.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dg. feb. 10, 2008 1:01 pm

eiii Glori!! deunidó quin estrés!! no tens cap foto??? :o-o: una ni que sigui... ::-)

Si no et veus tu amb el pentinat, et diria que si pots fes una prova més, encara que no vulguis ferla sencera...pq et queda una altra prova de vestit o no??

Una amiga, es va casar fa poc, i la primera prova no lo va agradar el pentinat, al final, va canviar de tot, fins de perruquera i maquillatge, i totalment de tipus de pentinat, a l'última prova del vestit va fer operació complerta i la veritat és que va fer bé, sobretot has d'estar a gust amb la teva imatge :-()-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 10, 2008 1:49 pm

Glori... jo estic completament d'acord amb la Key... si no et convenç... prova una altra tipus de pentinat.

M'alegro molt que puguis aprofitar el vel de la teva cuñada!!!! Que jo només de pensar en la timada que m'han fet amb el meu.... 460€.... jolines!!!!! em fa una ràbia que ni t'ho imagines.... i ara ja no puc desdir-me.

foto, foto, foto......foto, foto, foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dg. feb. 10, 2008 1:51 pm

ceci, no et pensis que el teu es troba dins els baratets, n'hi ha molts que costen el mateix que el vestit...
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 10, 2008 1:58 pm

pues es que em sembla molt fort...´que es un vel!!!!!!! només un vel!!!!!!! suposo que també és més car pq té molta tela, és força llarguet. Però em sorprèn que aq sigui 100 euros més car que el que vaig descartar. Aquest és llis, no té cap misteri... l'altre era més barato i tenia un munt de pedreria i punta!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 10, 2008 2:04 pm

PER CERT: NECESSITO AJUDA!!!!!

ALGÚ SAP O CONEIX UNA DISCO MÒBIL QUE PUGUI ANAR A PUNXAR A LA SEU D'URGELL????

Els del restaurant m'han dit que la gent allí es contracta grups o disco mòbil... ja que ells no tenen ni tan sols els equips!!!! Uffff..... una altra súper despesa. La veritat és que no entenc massa com un lloc amb tant de renom a la zona no ofereix aq servei... no m'ho van dir, i m'he quedat a quadres!!!!!!!

quan costarà una cosa així? en sabeu algo?
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dg. feb. 10, 2008 2:05 pm

No tenen equip?? :-( osti,,,,, jo de discomòbil no en conec, pe`ro si hem puc enterar d'algun et dic de seguida
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dg. feb. 10, 2008 2:13 pm

merci!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ara estic mirant per internet... però enlloc hi ha preus!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Key » dg. feb. 10, 2008 2:36 pm

és el mal de molts llocs... :-( jo he vist preus de dj's i normalment estan sobre 600€ en amunt, però això es diferent...a veure que aveuriguo
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. feb. 10, 2008 5:53 pm

Wapis!

Cecilia no sé de cap discomòvil, però si esbrino alguna coseta tranquila que t'ho dic! Busca per guianupcial a veure si troves alguna cosa, si no recordo malament quan vaig mirar la música de l'església em sona haver vist algun anunci.....

Què bé Glori! Que t'hagis pogut veure tota enllestida! Hi ha una coseta en la que m'he perdut! El pentinat i el maquillatge t'ho fan a LLeida no? Si no t'acava de convencer el pentinat jo diria que et provessin d'altres opcions fins que no trovis el que realment et faci el pes! I el vestit, l'havies comprat a Madrid no? Que t'han deixat provar-te'l a la botiga de Pronovias d'aquí per fer-te la primera prova amb pentinat i maquillatge? Potser ho he entès jo malament....Si és així considero que se t'han portat de conya perquè realment t'has pogut fer a la idea de com estaràs el teu gran dia! Menys de 2 mesets ibaixant.....

Nosaltres ahir al final no vam anar a la floristeria.... Em feia ilusió ja deixar tot ben triat però a ell li va fer presa..... En fin, aquests homes que mai troven el moment....

I pel tema comadrona, al novembre vaig demanar visita al cap i fins aquest dimarts no hem toca! Volia visita amb el ginecòleg però em van dir que la citologia me la faria la comadrona... Així que aprofitaré a comentar-li quina és la nostra intenció i que em recomani.... Ja os contaré!
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Elena Set'08 » dg. feb. 10, 2008 5:54 pm

Os deixo fins demà perquè he d'anar a fer de maruja..... Planxa, banys i cuina..... Només de pensar-ho quina morrinya m'agafa......

Milloreuse les malaltones i aprofiteu a que els vostres homes os facin molts mimitos!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: marjo » dg. feb. 10, 2008 9:45 pm

Hola noies que tal el cap de setmana? Jo estic intentant escriure una redacció en aglès que he d'entregar demà i no hem surt ni a tiros :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(

Jo lo de quedar dissabte vinent no ho sabré fins a última hora, pq la meva vida últimament es una mica improvització, ja us diré alguna cosa. Raki no crec que semblis la mare de la canalla pq pel que he vist al teu perfil nomes ens portem un parell d'anyets o sigui que com a molt serem dos mares de canalla :-()-) :-()-) :-()-)

Ceci encara no he vist el tutorial pq aquest cap de setmana no m'he conectat fins ara pr me'l miraré segur a veure que tal :-)ok: :-)ok: Tema dj, jo estic esperant que hem passin preus de un duo+disco mòvil. Ho he preguntat a un representant artístic d'aqui a Mollerussa que li tinc força confiança. Si per cas ja et diré el que m'ha dit i si vols et pregunto preus o et passo el telèfon

Elena nosaltres també ens posarem a buscar canalla just despres de casar-nos. De fet per ganes ho fariem abans (dos o tres mesos) pr t'arrisques a que surti be a la primera i que el dia de la boda estiguis amb vòmits i marejos i clar no es plan. Ja ens explicarás que t'ha dit la comadrona :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Bueno nenes vaig a veure si hem ve la inspiració i acabo la ditxosa redacció :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: gloripage » dl. feb. 11, 2008 9:05 am

Bones!

El pentinat a veure, era molt xulo pero no em veia identificada, jo crec que amb un parell de retocs a lo millor ja està, pero no em vull agobiar.
El vestit també me'l vaig comprar a Lleida, era la primera prova, ara la següent és a la setmana de la boda... Quins nervis.

Fotos, a veure si mon germà me les envia perque les van fer amb la seva camara....

Les flors també les vaig enllestir totes, totes: esglèsia, ram, cotxe i restaurant! Alegria! Ah, i els cistellets per a que les nenes portin els anells i les arres...

I també ja vaig encomanar que grabessin les aliances...

I vaig parlar amb el mossen i ara tenim que quedar un dia pero em va aclarir el tema de peles i musica.

Crec que es prou per un cap de setmana oi?
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Urgell2 » dl. feb. 11, 2008 9:07 am

Hola,
Tranquil.litat per aquest dilluns! Jo intentaré possar el nas pel tema de les discos, i si m'entero us ho comunico. Nosaltres aquest cap de setmana no hem avançat gaire, per no dir gens, l'únic que hem fet és anar a mirar l'església i és una passada, com que l'han restaurada! I ja tenim la música, però de la resta, res més!
A veure si concretem...
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dl. feb. 11, 2008 9:34 am

nens... que malament.... :-( :-( :-(
ahir vaig passar tota la tarda enfadada amb l'alfon... si es que és la bomba!!! Per un dia que té festa a la setmana i no té ganes de col·laborar en res. Vam estar parlant de la disco mòbil... i com que vaig demanar molts pressupostos vaig començar a rebre preus. I resulta que no està d'acord a pagar una disco. Diu que un colega seu pot portar un ordinador i uns bafles i apanyats. Però es qe no entre enraó, que la música és súper important, que ha e sonar amb els plats, amb les entregues... que no és només pel ball!!!! I a sobre el noi penso que no és plan que un dels nostres convidats (que és molt amic nostre), s'hagi d'estar pendent de la música!!!! No em sembla bé, pq no podrà gaudir de res encara que a ell li agrad fer aquestes coses... a sobre ha de rebre un regal... i què faig... li dóno a la cabiona de Dj?

jolines... ja sé que és normal que comencem a barallar-nos, però es que és molt frustrant que la teva parella no participi en res i quan hi participa sigui per espatllar coses!!!

Res, que no vam acabar massa bé la setmana.... i el berrintxe encara em dura! ::brr:: : sgra :
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dl. feb. 11, 2008 9:50 am

Ceci, tranquila que es normal que se tengan algunos piques, encima que tu tienes que llevar toda la responsabilidad de las cosas para una que le pides que colabore..... pero en fin los hombres son asi.... yo no me puedo quejar porque Manel es un amor.... claro que el como esta en bcn y solo nos vemos cada 15 dias pues no nos podemos pelear mucho jejejejejeje.... ahora que se viene en marzo ya os contare como va la cosa....
Animate Ceci wapaaaaaaaaaaaaaa
:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants