RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: mima » dv. feb. 08, 2008 7:27 pm

Ei Janna,també hi ha una botiga q es diu detalls al carrer sant pere q allà hi ha molts detallets x casaments.

Ninou, ara feia dies q no et veiem x aqki!!
Doncs jo, mes q posar autocar xl tema d si es poden perdre o no, ho feia mes q res xl tema dla beguda. Hi ha molt jovent i es un pal dps tornar havent begut bastant! Potser x això m'ho pensava... Nose, ja veurem! La veritat es q és un dls temes q mes voltes li stic donant!
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima » dv. feb. 08, 2008 7:29 pm

Ninou, siiiiii diumenge pujo a fer els tastets! Ostres kines ganes q en tinc! Em sembla q és el primer cap d setmana q vull q pasi rapid i q sigui ja diumenge!!!! jeje!!
Aviam si jo també us puc ensenyar foticos!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: rubgal » dv. feb. 08, 2008 8:02 pm

Noies ja tenim dia de tastet!! anem el dissabte 23 a sopar, hi ha algu que también hi vagi??

Ara hem reservat el viatge, al final fem combinat Sri Lanka + Maldivas.

Aquest finde escollirem els plats que volem.
rubgal
:: núvia rookie

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: mima » dv. feb. 08, 2008 8:20 pm

Rubgal q be q ja tinguis data dls tastets! I noia, al final feu un gran viatge! Ha d ser molt maco tot allò.
Imatge
mima

EntradaAutor: SONIA18 » dv. feb. 08, 2008 9:40 pm

Noies, q passada!!!! Esteu super animades!!!!

A mi también m'han truca't per lo del tastet però encara no se quan anire. Per cert això de q els acompanyants paguin no ho veieu una mica fort? A mi els meus pares i sogres em paguen el dinar i veig lleig q a Can Ribas también li vulguin treure profit al tastet.

Veig q ja teniu moltes coses preparades, jo encara segueixo igual sense invitacions i sense detallets. Ara de moment estic amb el viatge q com m'esperi molt em quedare sense lloc.

Per cert quan jo vaig parlar amb els musics ens van comentar q això de la música a l'entrada dels plats no els hi agrada molt ni a ells ni Can Ribas; a nosaltres ens agradava la idea de posar-ne, com ho veieu?

Ja explicareu q tal el tastet d' aquest cap de setmana.

:-)) :-))
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: ninou » dv. feb. 08, 2008 9:50 pm

Sonia, a nosaltres els de Gartur no ens van dir res d'això i anàvem disposats a discutir amb ells, perquè ho havia llegit al foro que es veu que no ho volen...Doncs a nosaltres no ens van dir en cap moment que no. Tot el contrari, ens van dir que farien el que volguéssim! i evidentment, vam posar música a l'entrada dels plats. Inclús, mentre menjàvem el primer plat, li vaig fer un detall a una amiga, i van posar una cançó que li agrada a ella, més alta de volum que la música ambient que tenen posada durant el banquet. Gartur, per mi van ser genials!

Mima, sí, entro poquet, és que tinc molta feinaaaaa....Que vagi molt bé el diumenge! nosaltres també vam fer el tastet en diumenge!
Això de que els acompanyants hagin de pagar, ja els hi val, sí.... però per altra banda, pensa que menjareu molt, i quan dic molt, és MOLT! i altres restaurants potser no t'ho cobren aquí, però et cobren un extra que a Can Ribas ja està inclòs. De totes maneres, a nosaltres els tastets ens els van incloure a la factura final, i quan ho has de pagar tot, ja no et ve d'aquí...

Jolin rubgal, quin viatge més xulo!!!!
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

EntradaAutor: mima » ds. feb. 09, 2008 10:14 am

Sonia, jo no crec q hi hagi problema amb la musica. Com diu la Ninou, a ella no li van posar cap pega. Jo ho tinc molt clar el posar musica entre els plats, i sinó estiguesin d'acord hauriem d discutir mooooooooolt!!
Xmi, la muscia és un tema molt important, m'encanta,i porto temps triant les cançons. Trobo q és el q li dona ambient a la festa és la música. Sense ella, crec q és bastant soset, penso jo!

Això d pagar els pares els tastets, doncs també ho trobo malament, xo mira, a altres llocs no t'ho fan pagar, xo et fan pagar altres coses... Això depen dl restaurant.
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » ds. feb. 09, 2008 10:16 am

Ninou, siiii, merci, espero q vagi be el tastet. Tinc moltes ganes d'ensenyar el restaurant als meus pares. Ncara no l'han vist i em fa molta ilusio! Els meus sogres ja van venir una vegada q vem anar a parlar. Ja faré fotos, i les penjaré, ok!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: ninou » ds. feb. 09, 2008 4:19 pm

ostres mima, que guai, que els teus pares ho veuran per primer cop! Es quedaran =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) !!!!!!

A veure si us fa un dia tan preciós com avui!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » ds. feb. 09, 2008 6:19 pm

Ai siii, avui ho pensava! Aviam si demà fa aket solet tan xulo!!
Jo crec q als meus pares els hi encantarà1 B, la meva mare algunes fotos ja ha vist, xo no és el mateix... :-)
Imatge
mima

EntradaAutor: rayma2009 » ds. feb. 09, 2008 11:24 pm

mima ha escrit:Sonia, jo no crec q hi hagi problema amb la musica. Com diu la Ninou, a ella no li van posar cap pega. Jo ho tinc molt clar el posar musica entre els plats, i sinó estiguesin d'acord hauriem d discutir mooooooooolt!!
Xmi, la muscia és un tema molt important, m'encanta,i porto temps triant les cançons. Trobo q és el q li dona ambient a la festa és la música. Sense ella, crec q és bastant soset, penso jo!

Això d pagar els pares els tastets, doncs també ho trobo malament, xo mira, a altres llocs no t'ho fan pagar, xo et fan pagar altres coses... Això depen dl restaurant.

Eiii guapes!!! jo també ho trobo fort però mira , no hi ha cap altre remei. Us explico un secretet.... SEGURAMENT DEMÀ FEM LA RESERVA!!!! ens casarem el 21 de març del 2009. Estic nerviosa perquè tinc ganes de veure com serà el tracte dels jefes perquè fins ara no hem parlat amb ells i tinc dubtes que vull resoldre.
Per mi la música també es una cosa molt important. M'apasiona i vull que sigui perfecte. T'entenc perfectament, jo també tinc cançons triades.
Gracies Ninou pels teus consells i per la tranquilitat que ens dones perquè tenia por dels músics.
rayma2009
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: ninou » dg. feb. 10, 2008 10:45 am

De res, Rayma! a mi també em servia molt llegir els missatges de les que ja s'hi havien casat!
Us explico una altra anècdota de Gartur, perquè veieu que ho van fer molt bé! : Vam portar-li un pastís al meu pare amb el número 60 d'espelmes, perquè la setmana abans havia fet 60 anys i no ho vam poder celebrar com déu mana... Doncs bé, els de Gartur sabien que en aquest moment havien de posar "Anys i Anys" del Club Super3, i ho van fer. Però llavors el meu pare, inesperadament, va bufar les espelmes i es va aixecar, i com que la meva àvia (la seva mare) havia fet 90 anys un mes abans, va portar-li el pastís a ella (i jo flipant!!! jajaja) i va girar el 6 per fer un 9!!!! i tot era improvitzat, i els de Gartur estaven totalment pendents, i van tornar a posar "Anys i Anys" per la meva àvia!!!! Va ser molt guai!

El nostre primer ball, que vam triar "Jo ho espero tot de tu" de Sau, van deixar toooooota la cançó! Va ser super guai, perquè hi ha cançons que cap al final són encara més maques. No sé, una pila de coses. Ja us dic, estigueu tranquils. Jo patia perquè com que ens regalaven la música, vaig pensar que potser no s'hi matarien tant... I res de res, ho van fer perfecte!

mimaaaaaaaaaaaaa, fa un dia FANTÀSTIC!!! Això és un presagi del dia que et farà pel casament! Nosaltres vam enganxar un sol espectacular tant pel tastet com pel casament! però pel casament, també vam enganxar un fred de mil dimonis!!!

Imatge
ninou

EntradaAutor: mima » dg. feb. 10, 2008 12:18 pm

Siiiiiiiiiiiiiiiiii, kina da més maco q faaaaaaaa!! Ostres Ninou, ojalà tinguis raó amb això q dius!! Espero q el dia dl casament fagi aquet dia tan maco!!

Noies, i avuiiii, em falten 3 mesos justos!! :-) Em fa molta ilusio fer el tastet també amb dia 10!! M'encanta aket dia!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: rayma2009 » dg. feb. 10, 2008 2:46 pm

Noies!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que acabo de fer la reserva, és a dir que........
ENS CASEM EL 21 DE MARÇ DEL 2009 A CAN RIBES!!!!!!!!!!!!!!!!
Ostres, no sabeu la il·lusió que ens fa dir que per fi tenim restaurant.
Acabem de venir d'allà, hem vist tot el saló muntat per fer el tastet i fa un dia... maquísim. Això és una bona senyal!!
rayma2009

Entrades: 2218
Membre des de: dl. feb. 05, 2007 10:42 pm
Ubicació: Terrassa i Sant Feliu de LLobregat

EntradaAutor: mima » dl. feb. 11, 2008 1:30 pm

Noies, el tastet va anar super be! Ns va fer un dia precios! Ns van rebre molt be, i la veritat és els meus pares i els meus sogres van sortir encantats d'allà!
Vaig fer algunes fotos, quan pugui us faig tota la croncia dl meu tastet, amb fotos i tot! Ja vem triar tots els plats!! Vem menjar moooooooolt be!!
Un 10 x Can Ribas!!!
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dl. feb. 11, 2008 3:28 pm

Hola a todas!! que tal el fin de semana????

Ya de nuevo a la rutina....
Mima que bien!!!! ya has hecho la prueba del menú, yo me acordé ayer de que ibas y estaba pensando si te acordaste de hacer fotos...VENGA VENGA >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: cuelgalas en cuanto puedas que nos morimos de ganas por leer la mini crónica de tu día. Yo tengo muchas ganas de hacerlo, lo que pasa es que por motivos de trabajo yo tengo que ir de noche y no es tan bonito como de día. Y el camino es como más difícil.... pero bueno!!!

Por cierto Rubgal yo voy el día 22 de febrero, un día antes, que sinó.... nos hubíeramos conocido allí. Alguien va ese día??

Por cierto Mima que has cogido al final?? y los postres??

Bss a todas
Imatge
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: rubgal » dl. feb. 11, 2008 4:23 pm

Mima, queremos las fotos ya!! :-)
Ya tengo ganas de ir yo también, nos dieron a elegir y al final vamos el 23. Es de noche pero bueno... asi vemos como queda de noche...

Mima que plaos habeis escogido??
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: pilimili » dl. feb. 11, 2008 4:35 pm

eysuke, yo fui de noche y que quieres que te diga.... de noche encuentro que es igual o más bonito que de día, pq ponen antorchas iluminan todo con velas, de lo más romántico en serio :-)ok:
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: SONIA18 » dl. feb. 11, 2008 4:41 pm

Mima, q tal??

Us van agradar a tots els plats?? i q tal el servei??

Nena nomès 3 mesos!!!! :-///: :-///:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
SONIA18

Entrades: 105
Membre des de: dv. juny 30, 2006 7:01 pm

EntradaAutor: pilimili » dl. feb. 11, 2008 7:16 pm

up :-///:
Imatge