NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. feb. 08, 2008 10:45 am

Cuida't Raquel... que si no després és pitjor... i no hi ha manera de curar-ho del tot.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Key » dv. feb. 08, 2008 10:56 am

Bon dia!!

Ceci, al final, ara, m'han donat antibiòtic.... no tinc angines, però les amigdales estan com a tomates....lo fort ha sigut que la medicació que hem van donar fa dos dies hem fa més mal que bé.... :o-o:

Gloriiii, que poquet queda!!és molt emocionant, és veritat :-)ok:

Al final vas arreglar lo de que et deixesin aparcar el cotxe on la catedral??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dv. feb. 08, 2008 11:16 am

Ola Noies,jo ara he arrivat del metge i també m´ha donat antibiotic,akets cambis de temps son fatal,jo no tinc amigdales me les van treure de petita
i ara agafo unes faringitis de por,bueno jo demá tenim previst anar a mirar els detallets ja us explicaré ke fem al final.ja tinc ganes de acabar la jornada de avui,estic paxuxeta..........i no me keda naaaaaaa.
Un petonás per totes.Glori fes foticos ke segur estas guapissima com totes.
RAKI32
:: núvia rookie

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: gloripage » dv. feb. 08, 2008 11:33 am

En un parell d'hores surto cap a Lleida!

Del tema d'aparcar, em van dir que truques un mes o 15 dies abans, que era massa aviat encara pero que no hi havia cap problema.
gloripage
:: núvia experta

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: Key » dv. feb. 08, 2008 12:09 pm

que bé!!!! Glori!! tas nerviosa??

que vindreu uns dies abans de la boda cap aqui??
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: gloripage » dv. feb. 08, 2008 12:19 pm

Depen del que tinguem que fer... La meva idea és venir dimecres o dijous com a molt aviat, que alla segur que em posaré més nerviosa encara!

A veure si agafaré un virus per alli el finde, que vec que esteu totes igual! Cuideu-vos!
gloripage

EntradaAutor: marjo » dv. feb. 08, 2008 3:45 pm

Ostras glori es que no et queda res. Si que posa una mica nerviosa veure el teu comptador pq penses que fa dos dies totes ho teniem super llunyà i ara ja està a punt de casar-se la primera

A les fotudetes cuidevos noies que hem de quedar per fer un caferet i coneixer-nos en persona. Podriem aprofitar i anar a patinar que a mi hem fa gracia provar-ho (nomes hi he anat dos cops i fa un munt d'anys,...)

Per cert, teniem que fer un soparet també no? A la marisqueria de l'Azi. Algu sap alguna cosa d'ella, fa dies que no la veig per aquí :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. feb. 08, 2008 4:46 pm

marjo.... gran idea aq de la del patinatge!!!!!!!!!! PEr mi ja saps que sí!!!! Encara que igual les que esteu fotudetes,,... igual correu risc a la pista fa una mica de fred encara que un cop has fet una volta entres en calor!!!! jejejeje Fins al 16 de març no tanca la pist... però jo us vull conèixer abans!!!!!!!! De fet jo proposaria aquest finde, o el que ve... a veure si podem ser-hi totes!!!

Key... Raquel... nenes no us deixeu cap dia l'antibiòtic i acabeu-lo, eh!!!!! que sino després és pitjor... i això s'ha de curar bé!!!!

Per cert, ja tinc data per la prova de menú: el 10 de març. Hi anirem l'alfonso i jo, i així ningú sabrà què hi ha de menú!!!! (bueno en realitat es q els pares de l'alfon no poden... i casi q si no venen ells es una mica lleig fer-ho només amb els meus pares, així que dinar-tiberi de parella!!!!).
alfonsoicecilia

EntradaAutor: feminacora » dv. feb. 08, 2008 5:07 pm

Ceci, hareis la boda antes de la fecha, jejejejejejee......
*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*

CUIDAOS CHICAS QUE ESTO DE LAS ANGINAS Y FARINGITIS ES MUY MALO...
Raquel a mi me pasa como a ti de pequeña me quitaron las amigdalas y ahora siempre faringitis que se pasa tan mal.....
(+:-) (+:-) (+:-) (+:-) (+:-) (+:-) (+:-) (+:-) (+:-) (+:-) (+:-) (+:-)
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Key » dv. feb. 08, 2008 5:19 pm

Huolaaa

tranquila Ceci, que són tres dies d'antibiotic, no m'el deixaré de pendre...

Per mi si es la setmana que ve la kedada millor...pq estic fotudeta! a mi también hem va millor dissabte al matí, però com us vagi millor a la majoria... el patinatge us ho deixo a les vostres mans!

neujor:-) neujor:-)

Amb l'Azi vaig parlar, tot i que ja fa dies, està passant una època una mica complicada, hem va dir, que ja tornaria quan pugués a saludar.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dv. feb. 08, 2008 5:44 pm

Per mi, en principi el dissabte vinent pel matí :-)ok:

Feie dies que volia preguntar per ella pq em preocupava no veure-la per aquí sobretot tenint en compte que era una de les que escribia més. Be, ja vindran èpoques millor i tornarà a apareixer per aqui. De totes maneres si hi tornes a parlar dona-li records i diga-li que pensem en ella :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. feb. 08, 2008 6:05 pm

jo també voto dissabte vinent al matí!!!!!!!!
:-///: :-///:
alfonsoicecilia

EntradaAutor: gloripage » ds. feb. 09, 2008 9:43 am

Noies me'n vaig a la pelu! Quins nervis... Es com si avui fos el dia del casament.....
gloripage

EntradaAutor: Key » ds. feb. 09, 2008 10:01 am

ânims Glori!! ja veuràs com surts encantada!! :-///: ja ens explicaras :-)ok: :-()-)
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: alfonsoicecilia » ds. feb. 09, 2008 11:40 am

*.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.* *.-o-o.*
QUE VAGI MOLT BÉ GLORI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

EntradaAutor: Urgell2 » ds. feb. 09, 2008 2:52 pm

Hola a totes!
Estic una mica fora de joc però us vaig llegint... recupereu-vos les que esteu fotudes!
Dissabte dia 16 al matí? A mi de moment em va bé. A veure si durant la setmana ho concretem... jo em prepararé la llista perquè us penso farcir a preguntes... i segur que surto acollonida perquè no tindré res decidit! Ai que no sé si em convé vindre! JEJEJEJEJEE!
Imatge
Urgell2
:: núvia experimentada

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: feminacora » ds. feb. 09, 2008 4:03 pm

Buenas chicas, que tal como va el sabado, Glori wapa que tal como ha ido la prueba.....
Lo siento pero yo el sabado no puedo, tengo que ir a hablar con el cura y despues por la tarde tenog que ir a mirar lo del coche.... joooooooooooooo vaya kk, tenog ganas de conoceros pero bueno otra vez sera......
BESINESSSSSSSSSSSSSSSSS
feminacora

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » ds. feb. 09, 2008 4:32 pm

Wapis!! Ami disabte pel matí em va bé si no surt res de nou!! Podríem anar a esmorçar a algún Kroxan, cafetonet, croissantet i xerradeta!! Ja concretem durant la semana oki??

Glori! Cuenta cuenta detallitos del maquillaje y la pelu!!! Cómo te has visto??? Ostras te queda super poquito!!! Al final no nos dejan nuestra habitación gratis....... Nos obligan a que tengamos mínimo ocupadas 40 habitaciones y no creo que llenemos más de 30 así que no sé si dormiremos en el AC o a ver qué hacemos nosotros..... Estoy contenta por lo menos porque con los amigos que hemos hablado no lo ven exagerado de precio.....

Oni! Wapi! Yo creo que te tendrían que haber dado antibiótico desde un buen principio porque eltrancazo que estás arrastrando durante tantos días no es demasiado normal.... Mejórate wapi que el sábado tenemos que vernos.....DESPUÉS DE CASI 12 AÑOS!!!!! Por cierto cada día alucino más con tus 10.000 msjes, eres una máquina!

Esta tarde vamos a hablar con la floristería! Ya os contaré qué tal! Ah! Y el lunes a comprar las alianzas! Por cierto, y el martes voy a la comadrona para comentarle que en Sept. queremos ir a por el bebito para que me de indicaciones! :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-): :-):-):-):

Besitos y buen fin de semana!!!!
Elena Set'08

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: RAKI32 » ds. feb. 09, 2008 7:55 pm

Ola nenetes,gracies a totes per preocupar-vos de les ke estem una mica costipadetes,jo avui estic molt millor aixo si no deijo el antibiotic,bueno ahir divendres a la tarde varemm anar a la Casas per els detallets,una cosa menys ja els tenim,ja o tenia mes o menys clar els aviam mirat per Nadal i mes o meys estaven tots igual de preu,penso ke al final poder la gent acava fent neteja i va tot a al basura pero bueno es protocol,em agafat un tipus especier de ceramica,es boniket despres serveix per ficar-hi la sal,el pebre etc......an sortit a 2.70Eu.cada un.
Anem parlant durant la setmana i faré tot el posible per poder vaijar el dissabte per coneixer-vos a totes,jo seré la mareta de totes,pero ja veureu ke soc una canyaaaaaaa.Bueno xiquis disfruteu del cap de setmana,avui dissabte diu ke em porten a fer un soparet,dons ens ficarem mudadetes i cap a sopar,un Petonás.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Key » ds. feb. 09, 2008 8:42 pm

ufff, quin dia que porto.....al llit tot el dia... :-( al menys ara m'ha baixat la febre....

Elena, fa coseta quan has dit això dels anys...tens raó...ufff :-))
Jo també crec que m'haurien d'haver donat abans antibiòtic, de totes formes, m'han donat sense saber pq tinc febre,,, porto tres dies pujant i baixant de 39, al final hem plantaré a la consulta i fins que no hem donguin una resposta no hem mouré...tinc tantes coses a fer i estant així no puc fer res i hem fico nerviosa....

Urgell, no crec que hagis d'assustarte, cadascu fa la boda com creu, i a més si consultes i fiques en comú, unes cauen en coses que les altres no havien pensat i viceversa.

Raki, els detalls fan bona pinta pel que comptes.

Nani...joooooo
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants