Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dv. feb. 08, 2008 4:56 pm

Molt bonic también!!! Que us fareu al cabell?? Heu pensat alguna cosa?
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: mary8 » dv. feb. 08, 2008 5:01 pm

merciiiiiii guapes!!!!!!!
nose que m'ha passat xo suposo que he vist tantes decoracions, tantes flors ...... que al final m'he agafat un bajón de que com que vull que tot quedi perfecte i que la gent ho trobi tot molt maco que em fa por escollir malament.... el que tinc clar és que les flors vull que siguin de núvia xo que transmetin espritu jove no vull coses clàssiques!!!! espero aconseguir-ho!!!!!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 08, 2008 5:04 pm

Noietes!! Acabo de tornar... Hem anat a Vallromanes a mirar una cosa de les làmpares i focos q hem de posar... N'hi ha un munt!!!!!!!!!!!!
Ara m'actualitzo, q carai, com heu escrit!

Hem de posar una làmpara a les escales i volem alguna d'aquestes que pengin pq tenim un forat molt chulo... Se us acut alguna?? Demà anirem al biosca&botey per mirar a veure si en trobem...
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: ofcourse » dv. feb. 08, 2008 5:05 pm

Mary, guapa, estigues tranquil·la..... suposo que aquests moments d'atabalamenta son normals!! Si fins i tot jo em poso nerviosa quan veig el munt de coses en que heu de pensar!! Jajajaja, el dia que em toqui a mi ja us demanaré consell....

A mi zinnia m'agradan bastant... A veure, en tema casaments no els conec, però jo sempre que he de fer rams o centres.. vaig allà i la veritat és que sempre he quedat força contenta!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dv. feb. 08, 2008 5:11 pm

croketa... jo a casa dels meus papis vaig possar una molt xula... te la posso...
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 08, 2008 6:06 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 08, 2008 5:12 pm

Vale, ja estic al dia!!! I per cert, m'he tornat a perdre les fotos... Fiancée, porfisss, q me les passaràs???

Mary, jo de vegades también pateixo pq tot quedi perfecte, però amb els llocs on estàs mirant les flors, segur q t'ho fan de conya!!! A més, el lloc és maquiiiiiiiiiissim!!!

Per cert, jo no crec q l'esteban es compri el VOSTRE vesit, vamos, no fa per ella! Jo crec q portarà algo més rollo el camisón de la Paulina a la cerimònia o algo aixi... Com heu dit, voldrà ensenyar més...

La G14 ha dit q ens portarà una invitació pq la veiem... CUANDO, COMO, DONE??? Es a dir... QUAN QUEDEM!!!!???
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 08, 2008 5:13 pm

Aquesta es la de les llumetes petites???? Aquesta es la que estava buscant i no trobava enlloc!!!!!!!!!!!!! D'on es??? És q m'encanta =0-0-)
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dv. feb. 08, 2008 5:13 pm

es la random light esta al biosca... queda molt xula i dona una llum aixi fent dibuixos a les parets molt macos!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dv. feb. 08, 2008 5:16 pm

http://images.google.es/images?hl=es&re ... a=N&tab=wi

no, no, croketa aquesta no es la de llumetes... però aquesta jo la trobo molt xula... em sembla que la que tu dius tambe esta al biosca.

Alla trobaras coses xules, ja veuras!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 08, 2008 5:16 pm

Jejejeje... Habemus lámpara!!!! A la meva mare también li agradava molt pq l'havia vist en algún restaurant o no sé a on... Moltes gràcies per la info!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 08, 2008 5:17 pm

Ahhhhhh... Bueno, les mirarem les dues pq aquesta q m'has dit también m'agrada molt!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dv. feb. 08, 2008 5:19 pm

és molt xula aquest lampara!!!!!
merci xls ànims.... després trucaré a zinnia x quedar x next week! aveure si mica en mica ho veig més clar!!! crec que tots som super exigents... la semana abans estarem totes dels nervis jeje

fiancee tu tens alguna idea xl pentinat??? jo crec que faré semi recollit!!!

nenis crec ja toca que quedem.... vaja a mi em ve molt de gust coneixeus.........
Imatge
mary8

EntradaAutor: ofcourse » dv. feb. 08, 2008 5:22 pm

Eiiiii, si, pq no decidim un dia?????????

A mi el proper dijous em va be (bueno, si a la feina no m'envien a algun lloc així em plan sorpresa... Fa mitja hora m'acaben de dir que dilluns a les 6h del matí marxo a marbella!! Amb tota la face... :--( :--( )
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 08, 2008 5:25 pm

Ole, ole, així sí q et pots organitzar, eh??

A mi em va bé qualsevol dia quan vosaltres acabeu de treballar. Jo com q estic a la uni, tinc una mica més flexibles els horaris (això si, complint les meves 8 horetes com a mínim), així q com vulgueu
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dv. feb. 08, 2008 5:31 pm

Jo per quedar ho tinc fotudet però segons el día sobre les 20.30 podría vindre! I sinó quedeu vosaltres una mica abans i desprès arribo jo!!

Mary encara no sé ben bé que em faré... però la idea es un monyo baixet al cogote!! que será un postizo pq tinc el cabell curt i el "flequillo" m'agradaria rotllo cleopatra jijiji a veure si trobo una imatge per ilustrar les meves paraules!!!!

.... bueno més o menys.....
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 08, 2008 6:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dv. feb. 08, 2008 5:31 pm

Si mira, la veritat és que em fan anar una mica de cul, pq ara per la tarda estic intentant canviar reunions i temes que ja tenia planificats.. i clar, divendres a la tarda no trobo a ningú, aixsss estic desesperada...

Pero bueno, només em pot caure un viatje a Londres, i crec que si em toca a mi serà dimecres i tornar dijous al matí, així que per mi dijous a la tarda estaria be!!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 08, 2008 5:37 pm

Per mi bé!!! Jo dimecres sí q no puc pq he quedat per continuar muntant el comiat de soltera de la meva cosina. Aix, només de pensar-hi, jejejeje... Ens ho passarem de conya!!!!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dv. feb. 08, 2008 5:40 pm

Que guay un comiat de soltera!! Per quan és???
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 08, 2008 5:43 pm

Jejeje, pel cap de setmana del 11-12-13 d'abril, pq ella es casa el 10 de maig... Aixxxxx... Ploraré com una madalena!!! Jejeje... Em fa moltissima il·lusió!! A més, això està molt bé... Ahir vam quan vam quedar, en part era per mirar roba interior, eprò también vam fer posada en comú de totes les coses q tenim q preparar i com ho portem tot, pq a ella només li queden 3 mesos!

Pre ert fiancée, m'agrada la idea aquesta del serrel amb el monyo baixet! Jo no ho podria portar pq tinc el cabell mig arrissat mig ondulat (de vegades el porto llis i de vegades completament arrissat) i no crec q m'aguantés així de lliset
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dv. feb. 08, 2008 5:46 pm

la idea del serrell és xula.... xo jo no porto mai serrell i seria massa canvi no mi veuria... a mi m'agradaria un semirecollit amb una mica d'ondulacions el cabell suleto.... xo de moment no n'he vist cap que em convenci!
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants