Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: G14 » dv. feb. 08, 2008 9:35 am

Vaaaaaya no les he vist Fiancée les arrecades!!!!
Rachi ahir vaig anar a una agència iem van comentar que tenien que fer la consulta i que em dirén alguna coseta del tema viatge per tant ja us informaré a veure que diuen!!!!

Mary et pot quedar molt maco amb flor blanca, bé a mi m´agrada perquè sempre li pots donar un toc de color i queda bé!!!!!!

Eo eo ahir em tenien que porta la vaporetta a casa i de fet me l´han portat però s´han equivocat i m´han portat DOS, jejejejej si si quan vaig arribar a casa i ho vaig veure vaig pensar, nop potser deu ser l´emboltori però no ho vaig obrir i sorpresaaaaaaa a falta de una dos. De diferents marrques però amb les mateixes funcions.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 08, 2008 9:40 am

Bon dia guapetones!!! Per fi es divendres!! Jejeje... I jo arribo feta una caca... Això del gimnàs no és bo!!

Mary, els de les flors t'han dit q havies d'espabilar???? Aixxx... M'agafarà un atac!!! Bueno, la setmana q ve o l'altra aniré jo también

Fiancée, em pots ensenyar les arrecades?? Ahir vaig estar tota la tarda fora i no les vaig arribar a veure...

Q per cert, ahir vaig anar a mirar roba interior... Quina depre!!!! Està vist q si tens pit ets un bitxo raro... Vam anar la meva cosina i jo (amb una 95) Doncs bueno, a la Perla ens van dir q d'aquestes talles (amb un to no gaire amable) no tenen gaire cosa... Després vam anar al Janina (rbla catalunya) i la veritat es q tenien coses chules, q no ens anaven bé, però ens van dir q estaven començant a rebre la nova col·lecció, així q hi tornarem... Després a la Perla Gris i también ens van dir lo mateix i finalment vam entrar a Pronovias a veure si tenien algo, pero poca cosa...

Però el q sí q va anar bé va ser la recerca de sabates!!! Vaig anar al Tocador de la Novia i me'n vaig emprovar unes quantes, de Pura Lopez i unes de Sara Navarro. Les de Pura Lopez no em quedaven bé amb el color de la roba del vestit (és més aviat marfil i les sabates eren blanc nuclear...) i les de Sara Navarro siiiiiiiiii!!! Jejejeje... NO me les vaig comprar (vaig ser tonta) però avui truco pq me les guardin

Ala, toma peaso crónica...
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: RACHI » dv. feb. 08, 2008 9:55 am

Bon dia nenes...

Vaja... us veig a tope amb els preparatius!!!

Jo crec que anire dema a fer una ullada a el tocador a veure si hi ha alguna cosa que m´agradi... com son les sabates croketa??? molt altes??? I tambe anire a mirar roba interior...

Ah, per cert, diumenge he quedat amb un amic que es el que ens fa les invitacions, ja us explicare que tal... dema a nire a eventus i a cones a veure si veig algu...

Uyuyuy... masses coses vull fer jo...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 08, 2008 10:01 am

Jejeje... Jo ahir vaig acabar baldada...

Les sabates són amb la punta rodoneta (però una mica estilitzada, o sigui, no rodona del tot... no sé si m'explico...) de pell de color marfil, amb un llacet i pr darrera no són tancades del tot, sinó q tenen la tira q passa per darrera el turmell. Ah! I amb taconazo, jejeje

Son semblants a aquests de pura lopez, però el llaç dels meus és la mínima expressió...

Quan els vagi a comprar us els ensenyo
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 08, 2008 10:02 am

Per cert, a eventus tenen coses q no estan malament d'invitacions però són les més cares q hem vist nosaltres... Ens sortien cap a uns 400-470 euros les 100 invitacions
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dv. feb. 08, 2008 10:15 am

Bon día noies!!!

Us torno a posar les arrecades per les que no les heu vist...

CROKETA m'enrecordo de les teves sabates quan vaig anar me les vaig probar em sembla jijijii
Les meves si las vas veure t'enrecordarás... son de Dorotea marfil también amb punta rodona i el tacón es com un cilindre... típic d'aquesta marca.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
fiancée

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 08, 2008 10:20 am

No les vaig veure... Avui o demà quan hi vagi m'hi fixo!!!!

Molt xules les arrecades!!!! Jo me'n vaig emprovar unes al zapata de l'illa, totes de brillantets, llarguetes, però una mica més flamenques... No sé si m'explico... (avui amb les descripcions estic una mica chunga...). Aquestes de suarez te les has anat a mirar?? Ahir vaig passar pel davant i al aparador en vaig veure unes de molt mones, però em fa una mica de por preguntar...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dv. feb. 08, 2008 10:27 am

Bon dia guapes!!!!

rachi les invitacions también les pots mirar a davant de la botiga de conesa que crec que es diu miret, también tenen coses mones!
croketa...aquest estil és molt maco!!!!
fiancee les segones de suarez són super maques!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 08, 2008 10:32 am

Ai, mary!!! también vaig passar pel rosa clarà de rbla cat per emprovar-me les teves sabates! Però només quedaven en pell i en 38 (jo porto un 37) Son molt maques i comodiiiiiiiiissimes!!! Em van dir q a l'altra rosa clara tampoc quedaven...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dv. feb. 08, 2008 10:34 am

Bon dia!! Por fin es viernes!!!!!!!!!!! Bieeenn.. A més estic segura que em tocaràn els 130 millons d'euros de l'Euromillones, així que aquest será un bon finde, jejejeje...

Avui tinc fieston amb les meves amigues... yuju!! Sortirem a cremar Bcn... M'he comprat un top super xulo, jijiji (encara que tinc al nen mosca, pobret..)
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: fiancée » dv. feb. 08, 2008 10:39 am

Que va no hi vaig anar a Suarez... bueno vaig fer com tú vaig quedarme embobada a l'aparador... Jo no soc de dur gaires coses però reconec q les arrecades llargues m'afavoreixen... el que no em gastaré 15.000€ en unes només per la boda així que les que m'he comprat son super mones ja us las posaré quan fagi fotos aquest finde... son también molt maques i tenen aquest punt d'arrecades d'avia que jo volia...
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dv. feb. 08, 2008 10:44 am

Fiancée, la veritat és que les arrecades son xulissimes!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 08, 2008 10:57 am

Ja ens les ensenyaràs, doncs... Te les has comprat a BCN?? Jo ni de conya em gasto això en unes arrecades... A no ser q em toqui l'euromillon d'aquesta nit, ejjejejeejjeje >.-<:
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dv. feb. 08, 2008 11:06 am

Me las ha regalat la meva mare q li vaig ensenyar aquestes i pobreta m'ha volgut comprar unes de l'estil... però no sé on les ha comprat... suposo q a BDN.
Son precioses también, estic molt contenta!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dv. feb. 08, 2008 11:12 am

Això seguriiiiiiiissim!!! Ja ens faràs fotitos de totes les novetats... jejeje... q cotilleta q soc!!

Jo en quant tingui les sabates us les ensenyo!

Ah! Ja ens hem decidit amb el viatge. Ho farem amb el corte ingles, amb el pressupost q ens van fer. Vull fer un parell de canvis dels hotels, però bueno, hi aniré avui. QUINA ILU!!!!!!
Bueno, de fet, és q ahir ens van enviar el pressupost q vam demanar al Corte Inglés de Madrid i és com 1000 euros més car per cap... En comptes de Bali haviem dit de fer Koh Samui, però bueno, q els preus dels hotels q vam mirar eren els mateixos a un lloc i a l'altre... Obviament els hem dit q no, q ho fem des de BCN
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dv. feb. 08, 2008 11:16 am

Fiancée les segones que ens has penjat són molt maques. Ara que per unes arrecades se´ls hi va la castanya fer pagar 15.000€ o algo per l´estil!!!!!
Si pots ens poses unes fotillos!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dv. feb. 08, 2008 11:17 am

fiancee que maca la teva mare.... tinc ganes de veure les arrecades jejeje no sps d'on són de badalona???
croketa felicitats ja tens viatge!!!!!! i si ara estas a bcn és molt millor que ho facis des d'aquí x si hi ha qualsevol problem...
jo también tinc ganes de començar a tancar coses!!!!!! que d'aquí poquet ja em quedaran 4 mesos justos i penso en tot el que haig de fer encara.... buff no em vull estressar!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dv. feb. 08, 2008 11:20 am

Mary desprès li preguntaré on les ha comprat. Ja us diré! Potser vaig aquest migdia a dinar a casa dels papis i així faig les fotos q tinc ganes de que les veieu i les sabates tambè...
fiancée

EntradaAutor: mary8 » dv. feb. 08, 2008 11:23 am

ok fiancée... tenim ganes de veureu jejeje >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ahh aquest migdia vaig a navarro ja us explicaré a veure com va!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dv. feb. 08, 2008 12:54 pm

Mireu lo que he trobat, a la pagina web de La Perla es pot comprar online les coleccions de La Perla y Malizzia. RACHI & Mary que em dieu d'aquest camisón per la nit de noces??? Ens va molt conjuntat no¿? jijiji

http://www.glamonweb.com/GlamOnWeb/serv ... IDType=prd

Bueno aquesta tarda us poso les fotos... ara m'en vaig corrents cap el Mas Ram a visitar als papis!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
fiancée

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants