NUVIES LLEIDA 2008

any olímpic.

EntradaAutor: feminacora » dj. feb. 07, 2008 5:34 pm

Chicas es que teneis coches que son muy chulos para que os lleven, yo no tengo ningun familiar con esos coches, bueno si pero son todo terrenos y la verdad no me veo bajando con el vestido desde el todo terreno.... jejejejeje seguro que acabo esmorrada en el suelo jejejejejejejejejejejeje
:-()-) =0-0-)
feminacora
:: núvia experta

Entrades: 834
Membre des de: dt. març 20, 2007 1:36 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: XIPI » dj. feb. 07, 2008 5:35 pm

Wole noies!!! Com van els preparatius?? treient fum, no!? Buff!!
Ceci!!! Jo también m'apunto a la classe mestra de ninos!!!
Ja direu data hora i llos, i a veure si pus venir, ja sabeu que estic vivint a Tgn, i m'aniria be un cap de setmana, pero vosaltres feu...
Nosaltres portarem el nostre cotxe, l'any passat ens vam comprar un citroen C4 negre i anirem en el nostre. I de xofer el meu cunyat! La setmana passada es va treure el carnet de conduir (te 18 anys), encara que ja li vam proposar l'any passat, i li fa moltissima ilusió "portar a la núvia"! Jejeje!
XIPI
:: núvia rookie

Entrades: 141
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 1:48 pm

EntradaAutor: Key » dj. feb. 07, 2008 5:38 pm

jejejeje, clar, es que fa il·lusió!! :-)ok:

Nani, si et dic que quan vam dir de casar-nos, jo treballava a una empresa de transport i pensava si pogués, m'anava en camió... neujor:-) neujor:-)

la veritat és que si tens la sort d'algun cotxe grandet a la familia o amics et soluciona la paperina... si no fos el tiet, serien uns amics que tenen un 407, està més vist, però és elegant també :-)ok:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 10337
Membre des de: ds. des. 16, 2006 9:48 pm

EntradaAutor: Key » dj. feb. 07, 2008 6:03 pm

Ceci les flors que li dones a les amigues que no tenen parella o a les que no estan casades?? He fet recompte i noies sense parella hem queden 9! quin ramet més ridicul hem quedarà!!

I parelles sense casar, descomptant les que ja tinc els seus nuvis,... hem surten 14
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: RAKI32 » dj. feb. 07, 2008 6:18 pm

Una pregunta la cual tinc dubte noies a ki es dona la lliga?????
Suposo ke es a una noia soltera no?????
si m´equivoco ke algu m´ho expliki.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. feb. 07, 2008 6:43 pm

Wapis!

Primer de tot felicitar a la CECi pels ninos! M'encanta com queden els complements de la núvia de conjunt amb la corbata / pajarita del nuvi! T'han quedat molt xulos, vaya traça nena!!! I el detall per les fotografes també genial!

Aneta, Glori, supongo que en vuestro caso habrá sido igual. Nosotros tuvimos que entregar 2000 euros para reserva de fecha y nos comentó que el pago final lo realizaremos una semana después de laboda aprox. Salimos de luna de miel el martes con lo que tenemos intención de liquidar tema restaurante el lunes después de la boda, espero que tengamos fondos suficientes y que los invitados sean MUUUUUUUUUY generosos.....!!!!

A mi me gusta más la idea de la mesa en el centro aunque le des la espalda a algún invitado nunca me han gustado las mesas presidenciales, me recuerdan a una conferencia, reunión de trabajo.... Y como sentado estás durante la comida/cena tampoco no lo veo tan mal...

A Sergio le hubiera encantado alquilar un Hummer negro el día de su boda ya que es el coche de sus sueños..... pero paso de romperme las medias o los tacones bajando del cochazo así que tendrá que ser en otra ocasión! Me gustan mucho vuestros coches! Yo ya os contaré.....

Por cierto, que llevareis de joyas??? Y de prestado???? Por cierto yo tampoco sé muy bien como va el tema de la liga....
Elena Set'08
:: núvia experimentada

Entrades: 323
Membre des de: dv. juny 01, 2007 6:44 pm
Ubicació: LLEIDA

EntradaAutor: Urgell2 » dj. feb. 07, 2008 6:48 pm

hola a totes,
Vaig de bolit, així que poc puc escriure però us vaig llegint... estic esperant amb candeletes que arribi el divendres. Felicitats a la Ceci per la fantàstica habilitat... jo sóc negada, estic esperant amb deliri el video i sinó, diga'm morro però et pregunto directament. Sobre la lliga... crec que avui per avui, pots fer el que vulguis, la pots donar a una noia soltera o a una parella i que el noi després li posi a la seva nòvia, jo he vist totes les versions.
Glori... això ja arriba!!! Tranquil.litat i bons aliments... amb una mala... ens portes els convidats per totes les foreres i els acollim... o plantem tendes de campanya a algun lloc... seria més caliu.. jejejejej!
Els cotxes? guapíssims tots!!! Jo crec que l'important és que o tingueu en compte una persona que us faci il·lusió que us porti o sigui un cotxe que us agradi molt. Arribar a l'església... si arriba igual... Però guapíssims tots els models que heu ensenyat!
I ara torno a marxar! adéu...................ah, i el cafè, hem de posar data d'una vegada per totes! haurà de ser un cap de setmana pel que veig!
Imatge
Urgell2

Entrades: 253
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 11:16 am

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. feb. 07, 2008 6:52 pm

Glori! Qué cupo de habitaciones habeis bloqueado en el AC? Os dan finalmente vuestra habitación gratis? Cuantas habitaciones os obligan a ocupar para que la vuestra sea gratuita??? Gracias wapa!
Elena Set'08

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dj. feb. 07, 2008 6:52 pm

KEy, jo les flors de les solteres les donaré a les noies solteres sense parella i a les solteres que tenen parella pero encara no s'han casat. Clar me'n surten 36... és un senyor ram!!! També pots contar nenes, si es que en tens. Però jo no les contaré.
alfonsoicecilia
:: núvia de bronze

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: Elena Set'08 » dj. feb. 07, 2008 7:25 pm

ceci ara m'estava fixant en què fa super poquet que t'has registrat i deu n'hi do amb el munt de missatges que has escrit!
Elena Set'08

EntradaAutor: Key » dj. feb. 07, 2008 7:52 pm

MOlt bones!! (per dir, hem trobo de nou fatal, i demà no vull faltar a la feina, encara que vagi arrossegant-me, es que pateixo molt!)

Primer, la lliga jo els últims cops, les he vist entregar a nois solters o noies solteres, jo encara no tinc clar que faré, però hem vec amb la cama plena... tinc dos ja, tot i que segurament només donaré la que vaig comprar, les que hem regalen, les guardaré :-))

El hammer limousine és impresionant! al Jesus li encanta, vam veure un a la fira de bcn i uffff quina bestiota!

Ceci, ahhhh, així les flors li dones a totes les noies que no estan casades i les parelles, a més a més, per a les que tenen parella :-)ok: llavors si que hem surt un bon ram, t'animes a ficar una foto del teu, que dius que ja el tens montat?? :-))

Vaig mirar l'altre dia hotels, i vec que el zenit és més caret que el ac, però un pico més! hem va sobtar :o-o:
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Key » dj. feb. 07, 2008 7:54 pm

la hummer-limousine!! =0-0-)
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Key
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: marjo » dj. feb. 07, 2008 8:11 pm

Hola noies que tal tot? Veig qu esteu molt animades. Jo com sempre vaig de cul. Ahir li deia a una amiga que abans m'aborria per les tardes i ara desitjo una tarda per aborrir-me

Ceci ja t'ho vaig dir la primera vegada que els vaig veure pr t'ho torno a repetir. ELS NINOS SON GENIALS!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: De verita que estas feta una artista. Nosaltres estem mirant d'entregar caricatures enlloc de nuvis pr no se com ens sortirà de preu. Si al final surt molt car igual et robo la idea :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Raki jo sempre he vist que la lliga es donava a un noi solter. De totes maneres pots fer el que vulguis i donar-la a qui et vingui de gust :-)ok: Nosaltres hem pensat en agafar tots els nois solters sense parella (en tenim uns 4 o 5) i donar-los una minilliga a cadascun i al germà del meu xicot (que es un dels solters sense compromis) li donariem la meva
Imatge
marjo
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1124
Membre des de: dt. feb. 27, 2007 5:59 pm

EntradaAutor: marjo » dj. feb. 07, 2008 8:14 pm

Ostras quina bestia de cotxe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Oni nena cuida aquest costipat (o lo que sigui) que si no el cures be no hi haurà manera de sortir-ne :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
marjo

EntradaAutor: aneta » dj. feb. 07, 2008 9:25 pm

Hola chicas!! la hummer limousine impresionante...

Glori, por lo que veo has hablado con el restaurante y tendrá los menus para finales de febrero, principios de marzo.... ya nos contarás. Me habeis convencido con lo de la distribución de las mesas... es poquito rato el que voy a dar la espalda.

Marjo... con lo de entregar una caricatura en vez novios a qué te refieres?? cómo lo harás?? llevarás con antelación una foto de la pareja para que te hagan el dibujo?? no es mala idea... aunque las parejitas de Ceci son una monada.

Este fin de semana nos hacen las fotos preboda, a ver si nos sale buen día!!
Imatge
aneta

Entrades: 61
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 4:57 pm

EntradaAutor: marjo » dj. feb. 07, 2008 9:29 pm

No aneta. La idea es coger una foto de la pareja k kiera dar los novios y hacerles una caricatura de ellos vestidos de novios
Imatge
marjo

EntradaAutor: gloripage » dv. feb. 08, 2008 8:24 am

Bones!

Ja he donat la paga i senyal del viatge! Un tema més tancat.
Vaig parlar amb el Xavi, em va dir de pagar el dilluns seguent al casament, pero nosaltres ja sortim de viatge aixi que suposo que tindré que enviar a algu de la familia.

Lo de los hoteles lo hizo mi novio pero creo que en el AC bloqueó 40 o 50... Creo que si nos la dan pero es que de momento les hemos llenado casi 50 habitaciones! En el que arreglan mucho los precios es en el Real.

MAÑANA PRIMERA PRUEBA!!!! Ya os contaré el lunes.... Mañana es como el ensayo general en cuanto a estética.
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

EntradaAutor: RAKI32 » dv. feb. 08, 2008 10:30 am

Ostras Glori,ja o tens aki mateix,com portes els nervis?????
Bueno paciencia i poc a poc i a disfrutar el dia,ke passa tot volant.
Ja estem a divendres ganes de poder descansar una mica,encara ke avui m´he llevat amb molt mal de gola ara anire al metge ke m doni alguna coseta.Bon cap de setmana a totes.
RAKI32

Entrades: 136
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 5:51 pm

EntradaAutor: alfonsoicecilia » dv. feb. 08, 2008 10:31 am

Quina il·lusió Glori!!!!! La prova!!!!!!!!!!!!!!!! Fes-te fotos... per deu...fes-ne moltes!!!!!!

quins nervis... la veritat que em fa una súper emoció la teva boda.... la primera del forum de lleidatanes 2008!!!!! Mira que nom'ho hjagués imaginat mai viure alguna cosa de forma tan intensa sense coneixer les persones que hi ha darrera la pantalla!!!! Q eso... que estic molt emocionada, cada dia que vig el teu contador em poso nerviosa!!!!! bufffff... Quin any que ens espera....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
alfonsoicecilia

Entrades: 1660
Membre des de: dl. nov. 26, 2007 6:38 pm

EntradaAutor: gloripage » dv. feb. 08, 2008 10:35 am

De moment estic tranquila perque tot va sortint segons lo previst... Suposo que quan arribin els imprevistos pues em posaré nerviosa....

Ja us ensenyaré alguna foto de la prova!

També vull anar a veure si enganxo al mossen, per aclarir el tema de les flors, musica i quedar ja per la cerimònia i tot plegat....

Deu! Això realment s'apropa... En tinc unes ganes!!!!! De que arribi el dia i després de viatge... Que be!
gloripage

Entrades: 561
Membre des de: dc. ago. 29, 2007 1:20 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants