hola guapa!!!!!

Autor: MOT » dj. feb. 07, 2008 5:20 pm
ru ha escrit:Hola neneeees!!!
Primer comento tot el que heu xarrat aquests dies!!! I després us explico tot!![]()
Ei! Lidia! que guay lo dels vestidets!!!
A mi realment m'encanta la faldilla de l'Olga!!!, Anerola, és la que també t'agrada a tu, oi???
A mi també m'aten la Sofia, és moooolt maca!![]()
Si vas a Rosa Clarà, jo aniria al de Terrassa que diuen que està molt bé, pk si vas al d'aquí Manresa...![]()
Numa, ahir vaig veure l'aparador del Noguera, m'encanta la foto!!! Esteu molt bé tots dos!
la veritat és que a mi també m'has deixat preocupada amb tot això d'apretar... el dia 22 anem a fer la "xarrada" amb l'Ariana i tot el tema de l'aperitiu el penso posar a la llista pk totes heu dit el mateix i que s'ho passin pel forro, ho trobo fortissim!!!![]()
Anna, normalment a baixa resolució són 72, mentre que la "bona" és 300!!! Nosaltres ja ens entra al pack el cd amb alta resolució, així si vols pots fer copies a gran tamany, albums "hoffman",.. sense haver d'anar a descarregar pasta amb ells cada cop que vols alguna cosa!
Mot, quan aneu a xerrar amb l'Ariana? Teniu nou pressupost??? A mi em passa com a tu, no sé com possar-mi dura... sóc una blandengue!
Autor: LABANDA » dj. feb. 07, 2008 5:25 pm

Autor: MOT » dj. feb. 07, 2008 5:29 pm
Autor: MOT » dj. feb. 07, 2008 5:31 pm
LABANDA ha escrit:Ei nenes!!!
Ru, segur que l'examen ha anat OK!!!! esperarem el resultat!!! Segur que això del filet a la llosa....mmmmmm està de conya!!! Bona tria!!!
Marta... jo penso qe estas en el moment just de decidir vestit, si és fet a modista..rai, perquè van ràpid, però si és a botiga... crec que ara és el moment... PREU DEL BOTELLA??????el vols saber??? 2400€ crec, però fins i tot m'han arribat a dir 2600€ ... bufff, és que no vull ni pensar-hi... és molta pasta..., l'Olga eren uns 2100 (també tela per ser Yolancris), però em va decepcionar taaaaant...... és que l'altre és el meu.... amb aquest aire flamenquillo.... ara, les puntilles de bolillos els hi treuria segur...
Si t'has de quedar amb el regust tornat'el a provar... realment jo vaig notar que era per mi... tot i que encara el veig poc de núvia ...(però són xorrades meves...)
Sobre el tema de batalla de sempre.... jo crec que us entenc sobre lo d'apretar... l'Ariana és super maca, servicial, atenta i clar, ella és la bona cara... apretar-la a ella és una mica... no sé com dir-ho... que l'última paraula NO la té ella... jo, després de tots els mals rollos inicials ... vaig acordar parlar amb el Bernat... que allà és qui talla el bacallà... però si s'agobia força a l'Ariana... imagino que intentaria fer tot el possible...
Pel tema decoració... a mi tampoc és que em preocupi gaire perquè no m'interessa gaire aquest tema... crec que amb lo just ja passo... però m'han parlat molt bé de la floristeria que ens recomanen...
Autor: LABANDA » dj. feb. 07, 2008 5:49 pm

Autor: Capdemar » dj. feb. 07, 2008 7:46 pm

Autor: Capdemar » dj. feb. 07, 2008 7:51 pm

Autor: annakaes » dv. feb. 08, 2008 12:14 am

Autor: NUMA » dv. feb. 08, 2008 9:10 am
LABANDA ha escrit:o viatge què tal? destins?
vaig lllegir algo a algun post de les llunes de mel... COSTA RICA era una opció? pot ser? o algo a Africa??

Autor: ru » dv. feb. 08, 2008 2:41 pm
, ara el que em fa por és que ens passi un pressupost de més del que haviem pactat pk llavors si que m'hauré de posar dura peti qui peti... (ojalà no passi!!!
Tenia un monuuuuu!!!! 
Autor: MOT » dv. feb. 08, 2008 2:55 pm
Autor: MOT » dv. feb. 08, 2008 3:02 pm
NUMA ha escrit:LABANDA ha escrit:o viatge què tal? destins?
vaig lllegir algo a algun post de les llunes de mel... COSTA RICA era una opció? pot ser? o algo a Africa??
EIIII BON DIA!!!!
NOSALTRES VAM ANAR A COSTA RICA!!!!!
Autor: Capdemar » dv. feb. 08, 2008 4:14 pm

Autor: ANEROLA » dv. feb. 08, 2008 5:19 pm

Autor: ru » dv. feb. 08, 2008 6:21 pm

Autor: LABANDA » dv. feb. 08, 2008 9:47 pm

Autor: LABANDA » dv. feb. 08, 2008 9:49 pm

Autor: ANEROLA » dv. feb. 08, 2008 10:15 pm