Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 07, 2008 12:15 pm

Ofcourse jo también vaig parlar amb Can Bonastre es una bona opció per anar amb el teu nen... pq després tot li semblará economic jijijijiji

Quan jo vaig trucar em van dir que ja no treballaven amb Cal Blay i més o menys em van dir que els menús eren pels 250€!!!!! A part dels 8000 del lloguer de l'espai amb les habitacions...
Nosaltres vam anar i preciós!!!! Será un peaso de bodorrio G14!

Així que dona-li ales al teu nen!!! jajaja desprès et podrás casar on vulguis!! jijiji
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dj. feb. 07, 2008 12:27 pm

Jajajaja, que bo!!! Ell va veure el tema del vi i que feien casaments i va pensar que podia ser moolt xulo, jejeje, pobret, em sembla que al final qui caurà de cul serà ell.... El que va proposar va ser anar-hi un finde, pq fan uns packs oferta (encara que a 350 euros + iva per barba gaire oferta a mi no em sembla, jejeje) i mirar a veure que tal.... Però jo no li penso dir res de res, pq així després em dirà a tot que si!!
El problema és que em temo que ens enamorarem del lloc (és un rollo molt del nostre estil) i també us dic que ell, si algo li agrada molt no te reparos en llançar la casa per la finestra (i aqui hauria de ser jo que el frenés)... Ell el tema econòmic s'ho mira si no li fa el pes al 100%...

En fin, que ja us aniré explicant les novetats!!

Per cert, que tal el restaurant del Cal Blay???
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 07, 2008 12:53 pm

jejeejej... Of course, que mono el teu nen... tu no li diguis res.... i a veure que passa. El lloc es una passada, molt maco i la G14 mha posat los dientes largos con esos manjares que explica...

Per cert, com portes el no fumar???
RACHI l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 07, 2008 7:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 07, 2008 1:03 pm

RACHIIIIIIIIII En quant em vaig probar el vestit vaig enrecordarme de la Penélope al Oscar jijiji es molt semblant!!

I la veritat jo también vaig pensar una mica el tema aquest de noia de comunió... però no en el sentit negatiu sinó en que jo en la meva boda vull un estil romantic, de nena bona (de comunió si vols...) no sé... no vull tindre un estil agressiu q pot ser amb altres vestits es podría aconseguir!! Com li vaig dir al meu estilista vull semblar més una nena de comunió q no un putón verbenero!!

Aupa!!! Les novies romaaaaaaantiques!!! jajaja

MARY - RACHI - FIANCÉE

=0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
fiancée

EntradaAutor: ofcourse » dj. feb. 07, 2008 1:13 pm

Rachi, moltes felicitats!! Ara ja sou el trio Meryl!!!!!!!!!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 07, 2008 1:17 pm

jijijiji es veritat Ofcourse!!

Per cert ja tinc decidit quines arrecades em posaré el q pasa es que le stinc a casa dels papis ja intentaré fer fotos!!! I també de les sabates!!!

Ara us deixo una estonet q vaig a dinar!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dj. feb. 07, 2008 1:23 pm

RACHIIIIIIIIIII FECLICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *.-o-o.* *.-o-o.*

me n'alegro molt q t'hagis decidit ja, tot i q estaves força encaminada, eh!I per lo del tema de la primera comunió... NI DE CONYA!!! Jo el trobo un vestit de nuvia nuvia... Més modernet, però de nuvia. A més, com diu la fiancée, millor de nena bona q de...

És una boniiiiiiiiiiiiissima elecció!!!!

Nenes estareu guapíiiiiiissimes!
Imatge
CROKETA
:: núvia experta

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dj. feb. 07, 2008 1:24 pm

Per cert, G14, quina bona pinta q té el menú!!! A mi m'agrada moltíssim la idea del tartar de salmó... Aixxxx... Quines ganes de fer el tast!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: G14 » dj. feb. 07, 2008 1:25 pm

Raaaaaaaaaaaachi FELICITATS que bé ja tenim totes vestit menys Ofcourse, que claro no li corra pressa!!!!!!!
I certament no hi ha dos sin tres!!!!!!

Ofcourse si mire la web de Cal Blay veuràs que tenen un munt d´espais de caves. T´ho dic perquè si us agrada el vinillu i el caveta pots trobar bastnats espais ademés de Can Bonastre!!!!!
El restaurant de Cal Blay de conya, bé nosaltres vam fer el tast però suposo que la calitat más de lo mismo. Mon pare hi vol tornar amb mon germà i la novia i la seva parella perquè ho provin abans de la boda perquè va quedar encantat!!!!

En definitiva quan agafes un lloc és perquè et transmeten confiança i creus que serà lo millor i segur que tots els caterings o cuina que hem agafat nos estàn al mateix nivell!!!!

Aaaah llavors deuries ser tu Fiancée i no la Tartana que per cert està OUT!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: ofcourse » dj. feb. 07, 2008 1:29 pm

Gracies Gi, ara miraré la web de Cal Blay (jejeje, com es nota que avui estic gandula!!). El meu nen els coneix molt, va força sovint a dinar i diu que son genials (be, jo que els conec per la botiga de Bcn, també ho dic)
Molt bona elecció!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: CROKETA » dj. feb. 07, 2008 1:34 pm

On està aquest restaurant????? Amb la bona pinta q te lo del menú... Jo hi vull anar!!!!!! Jejeje
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: ofcourse » dj. feb. 07, 2008 1:48 pm

A Sant Sadurní....

Pero tenen una botiga aqui a Bcn que a més a més de menjar preparat, tenen delicatessen i xorradetes varies... Si no vas amb cuidado et deixes el sou del munt de tonteries que tenen!!
Imatge
ofcourse

EntradaAutor: G14 » dj. feb. 07, 2008 1:53 pm

Croketa està a Sant Sadurni el restaurant!!
Ja veuràs posa www.calblay.com i et sortirà la web d´ells i allà pots xafardejar!!!!
Jo també he provat el del C/ Valencia el menja per endur i està bó però no té res a veure amb el restaurant!!!!!!

Fiancée vas emblada, no??? Jo també estava pensant amb el tema de les arrecades però encara no he mirat res!!!! Com són?????
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: mary8 » dj. feb. 07, 2008 3:52 pm

ei noies acabo de tonar de PHLOX... ha anat super bé... m'han comentat que faran el pressupost i torno el dijous que ve!!!! hem estat parlant de com m'agradaria que quedés... tema flors.... se'ls veu molt professionals... ara a veure el pressupost :-/
rachiiii que bé que ja t'hagis decidit!!!! ara que he tornat a veure la foto encara m'agrada més jejeje si que té un aire al de la penelope... jo el vestit més que de 1ra comunió el veig un vestit super jovenil, molt romàntic com diu la rachi... ahh la sra. de pholx también ha dit que algo era molt romàntic i he pensat amb tu jejeje

fiancée com són les arrecades???? ahh els hotels són impresionants... t'ho passaràs genial!!!! quines ganes de marxar!!!!
ofcourse... tu deixa que el teu nen vagi a veure aquest... pq així després ho tindras molt més fàcil x tema preus!!!!
Imatge
mary8

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CRISTI I RUBEN » dj. feb. 07, 2008 3:58 pm

Chicas mis amigos se casan el año que viene y somos unas 60 perosnas para su boda de invitados, y les gustarian celebrarlo en alguna casa que tuviera jardin o algo asi y pedir el catering por otro lado y algo que luego hubiese habitaciones o como si nos tenemos que quedar en colchones alli a dormir sabeis??

Alguna tiene alguna idea de un sitio asi??
CRISTI I RUBEN
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4139
Membre des de: dc. oct. 31, 2007 4:48 pm
Ubicació: St. Feliu de Ll.

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 07, 2008 6:35 pm

Hola Cristi!! Yo de ti miraria aqui:
http://www.toprural.com/
I luego tema catering yo lo miraría a parte. Creo que es lo q te saldrá mejor si quereis q sea así bastante informal.

Chicas los pendientes son preciosos, bueno a mi me gustan mucho no sé como explicaroslo son larguitos pq no llevaré nada más y quiero darle protagonismo a los pendientes. En cuanto pueda os pongo fotos... yo quería algo así aunque no lo he encontrado exactamente se parece, a los de perlas.
fiancée l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 07, 2008 7:55 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
fiancée

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 07, 2008 6:50 pm

Fiancée... mafraden les segones i les terceres.... les primeres, no molt...

Escolta mary... i que? que than dit del bellreco??? explica explica...
Imatge
RACHI

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 07, 2008 7:11 pm

esa fiancée... que es una crack de linterné!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
RACHI

EntradaAutor: mary8 » dj. feb. 07, 2008 7:11 pm

ei fiancee a mi también m'agraden les 2n i 3res... jo havia pensat posar-me un tu y yo de perla que te la meva avia que és super maco....xo m'ho haig d'emprovar!!!

rachi m'han comentat que el BR és genial... jejej que a la part d'abaix posariem nenufars en el llac i espelmes al voltant, per la ceremonia posariem un centre de taula i després mirariem de posar xl darrera de la taula com 2 centes alts de flor blanca.

li he preguntat que no sabia si fer l'aperitiu a la terrassa o a la pergola i el sr. deia la terrassa i la sra. la pergola jejeje que ho decidis en funció del temps.
Els centres de l'aperitiu serien amb flor blanca i el de la taula del hall seria flor banca combinada amb algo de color i els centres de taula del menjador de color vermell... buenooo 1r vull veure les mostres jjejej com per marcar diferents espais... m'ha dit que si m'atrabia podia quedar molt maco. després también ha comentat de posar per fora algun candelabro amb espelmes d'aquells que ells tenen en passadís abans d'entrar a la sala de reunions saps??? buenoo que dijous vagi que m'ensenyarà el que han fet!!!!
Imatge
mary8

EntradaAutor: mary8 » dj. feb. 07, 2008 7:13 pm

ahh h también m'ha dit que m'havia de començar a espavilar!!!!
si fiancee ets un crack!!!!!!!!
Imatge
mary8

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants