Espai per Ceremonia/Convit Exclusiu

any olímpic.

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 06, 2008 1:45 pm

G14 merci x la web.... ara marxo a dinar xo quan torni m'ho miro!!!!!
rachi.. potser si que tens raó amb lo del gospel... dilluns que ve he quedat amb els de A.S.B i els hi demanaré consell... el quartet de corda también pot quedar molt maco... espero tenir-ho més clar dilluns que ve quan sorti de parlar amb aquest noi!!!

noietes marxo a dinar ens veiem més tard!
Imatge
mary8
:: núvia experta

Entrades: 862
Membre des de: dl. set. 10, 2007 3:30 pm

EntradaAutor: CROKETA » dc. feb. 06, 2008 2:34 pm

Rachi jo no vull ta tan tan taaaaaaaaan... A mi m'agraden molt els quartets de corda, però ja el posaré a l'aperitiu, amb la qual cosa potser em sembla una mica repetitiu... A més, a la meva mare li encanta la música d'orgue (d'un orgue q estigui bé i ben tocat, es clar!!!!) i aleshores em penso q ho farem així
Imatge
CROKETA

Entrades: 982
Membre des de: dc. oct. 25, 2006 10:27 am
Ubicació: BCN

EntradaAutor: CROKETA » dc. feb. 06, 2008 2:45 pm

Ah! En quant a lo del gospel, potser la rachi té raó... Allò és molt tranquil i potser el gospel sona massa fort... Ja ens diràs q decideixes al final!
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dc. feb. 06, 2008 4:11 pm

G14 acabo de mirar-me la web... i realment esta super bé... xo si que és bastnt car, pq ho tenen pensat pq hi vagi bastnta gent... xo els hi enviaré un mail comentant la situació a veure si tenen un veler que sigui de menys de 6 places!!!! merciiiiiiiiiiiiiiiiii
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 06, 2008 5:56 pm

Bona tarda!!!

Acabo de arribar de Phloxi per mi no hi ha color!!! Ho farem amb ells seguuur!!! Bueno el día 20 hem tornat a quedar ja us explicaré..
fiancée
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1215
Membre des de: dv. maig 18, 2007 10:59 am

EntradaAutor: ofcourse » dc. feb. 06, 2008 6:40 pm

Hola noies!! Buff porto un dia de bojos!! Pero ara sembla que s'ha calmat i he pogut llegir tot el que heu escrit!! Aixss aixó d'organitzar un casament és un stress, no?? Jajjaa, jo només de veure tot el que esteu tenint en compte ja m'atabalo... Segur que quan em toqui a mi em deixo la meitat de coses!!
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: RACHI » dc. feb. 06, 2008 7:14 pm

Ostres fiancée... en serio?? i que que than dit??? explica explica!!!!

Que than dit??

Jo he quedat amb ells el 21!!!! Que bo!!! Tindrem la mateixa setmana debate de fotografies!!!!
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: fiancée » dc. feb. 06, 2008 7:38 pm

RACHI no sé hem estat 2 hores parlant amb la señora i el seu home, ara no m'enrecordo dels noms... i es que no sé, la impresió general es molt més bona, el fet de preocupar-se més per nosaltres etc... com que no han fet mai res allà hem quedat en anar-hi junts els cuatre a Sant Benet a mirar el lloc i quines coses quedarien bé i quines no.
M'agradat molt no sé, he estat molt cómoda amb ells, bueno quan vagis a Entrteacto ja em dirás peró no sé per mi son molt més freds...

Jijijiji anirás un día després!!! Que bé així comentarem tot... li volia comentar lo dels centres el tema de que la gent s'els vulgui endur i aixó... però no sé m'ha donat vergonya... li diré quan torni a anar...

Ells m'han dit que amb els sostres tant alts q té la sala aniría be posar centres alts peró a mi no m'han agradat mai... em farán diferentes propostes i el día 20 me les presentarán.

Ja tinc ganes de veure-les...

PD: Ja tinc reservat el viatge!!! definitivament anem a la EEUU + Polinesia!!!
fiancée

EntradaAutor: G14 » dc. feb. 06, 2008 9:50 pm

Fiancée MOLTES FELICITATS!!!! Aquesta tarda has fet feina. VIATGE - FLORISTA. Això si que és eficàcia.
Rachi ara vaig a mirar el que m´has comentat de les Illes Virgenes i Antilles. Després o demà et comento!!!!!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
G14

Entrades: 1091
Membre des de: dc. feb. 21, 2007 9:40 am

EntradaAutor: CROKETA » dc. feb. 06, 2008 9:58 pm

Carai nena, que be!!! Jo tinc moltes ganes de començar a tancar coses, però ho tinc una mica xungo... :-( Aniré a veure cosetes, però no podrem decidir res del tot fins q estiguem per akí...

Bueno, de moment, demà he kedat amb la meva cosina (la q es casa) per anar a mirar roba interior i em portarà a on ella es va comprar les sabates (al boulevard rosa)

Ualaaaaaaa!!! I no us ho he explciat!!! jejeje... li estem preparant el comiat de soltera a la meva cosina i ens ho estem passant de conya!!! Mare de deu, quin fart de riure!!! Bueno, de moment tenim el vol a Madrid (a ella li feia il·lusió anar allà) i ja hem mirat llocs per anar per la nit... Jejejeje... Lo millor dels comiats de soltera és muntar-los!!!!! >.-<:
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: RACHI » dj. feb. 07, 2008 10:08 am

Fiancée... me alegro muchisimo por lo de phlox, a mi me gustaron mucho, los encontre una pareja encantadora, verdad??? Ire a entreacto, pero crei que entre loq ue me ha dicho cangui y tu, ja ta!!!

G14... que despiste!!! Escolta, que heu agafat de menu??? ualaaaaaaaaaaaaa quin despiste, menecordo que vas possar que us va agradar mostissim pero no recordo haver llegit que heu agafat de menu...

CROKETA, això de les despedides, es molt xulu, jo crec que les mevees amigues ja estan tramant algu... vaig sentir alguna cosilla, i crec que em porten de cap de setmana no se on... jejejeje Sera ibiza crec, que una amiga meva te casa alla...
Imatge
RACHI

Entrades: 1394
Membre des de: dt. maig 15, 2007 1:35 pm

EntradaAutor: CROKETA » dj. feb. 07, 2008 10:08 am

Hola noietes!!! Bon dia!!!

Q tal va tot???

Rachi, saps algo de lo del pis?? Nosaltres és com si no haguessim comprat res... I com q encara no ens han dit res de res, és més q segur q signarem al març. Jo vull el pis!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-///:

G14, ja has mirat a on vols anar?
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: CROKETA » dj. feb. 07, 2008 10:10 am

Jajajaja... A veure si coincidirem a Eivissa... La meva cosina peque i la seva cunyada (q és la millor amiga de la meva altra cosina q es casa...) estan tramant algo... I diuen q tenen més o menys les amteixes idees... I com q aquesta noieta té una casa a Eivissa... Me lo veo venir...
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: mary8 » dj. feb. 07, 2008 10:18 am

bon dia guapes!!!!
fiancée si que vas fer feina ahir!!!! que bé... al final quins hotels has agaft a la polinesia???? jo aquest migdia vaig a phlox!!!!
G14 és veritat i el menú....

jo también em puc preparar amb la despedida... pq sóc la 1ra que es casa i crec que ja estan començant a tremar alguna cosa..........
Imatge
mary8

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 07, 2008 10:23 am

Hola!!!

Mary a la Polinesia faré Le Meridien, Sheraton y lo millor Le TAha'a Private Island Relais&Chateaux!! Aquest es veu que es una maravella :o)

Crec q estará superbé el viatge tinc moltes anes d'anar-hi!!
fiancée

EntradaAutor: CROKETA » dj. feb. 07, 2008 10:28 am

Ostres, el Le Taha'a està super bé!!!! I el Le Meridien de Bora Bora és un clàssic! Q guay, quin viatge més chulo!!!

G14!!! Es veritat!!! Q heu agafat de menu??
Imatge
CROKETA

EntradaAutor: fiancée » dj. feb. 07, 2008 10:46 am

Jo encara ni ho he mirat... Els menús els mirarem més endavant...
fiancée

EntradaAutor: G14 » dj. feb. 07, 2008 11:14 am

Aaaaaaaloha,
Jo no tinc ni idea del tema d´acomiat de soltera!!!! Bé de fet no és complicat perquè mai m´entero de res jejejeje!!!!

Ay si el menu ,,, que bó!!!! A veure quan el feu vosaltres ja veureu que després per expliccar-ho és complicat perquè potser no fa el gog que realment té de quan te´l crupeixes!!!!!
No sé si us ho he dit però la mantel.leria és negre. Si si negra, el quadrant de sota blanc i el mantel negra amb la vaixella blanca i un crisal.leria molt maca. I el centre serà amb l´embolic aquell d´alumini que fa de base i una rosa vermella amb quatre petals sobre la taula.

Els aperitius són molt originals i a veure el primer plat com us ho explico. el nom que rep és TARTAR DE SALMÓ i el presente de la manera següent: un plat rectangular hi posen un got, però un got més gran de lo normal i més ample de la part de dalt i aleshores va per capes la de sota porta pepino i mango a sobre el tartar de salmó, a sobre guacamol a sobre huevas de salmo a sobre un tipus d´amanida i per ultim un altra tipus d´amanida de color. I en el mateix plat hi ha una cullera així curiosa de disseny amb gelat de tomaquet.
Ja sé que sembla molt raro però està boníssim i molt freesc perquè l´aperitiu serà molt abundant.
De segon farem ànec amb taronja que jo ni el volia provar perquè estava a tope ì quan el vaig provar no hi havia color amb els altres 6 plats.

El prepostre és un sorbet de maduixes amb vinagre de cava de modena. Sabeu les maduixes en vinagre de la mama pues igual. A mi m´encanten.

I el pastís un chaboise o algo així de taronja i xocolata.

I a la barra lliure li inclourem el bufet de CAIPIRINHES I MOJITOS. Que això ho trobo super original perquè fan una zona com de chill out!!!!

Ens ho vam passar de conya!! Els vins i caves són els de Can Bonastre i per tant no vam haver d´escollir però estàn... van caure 5 ampolles de cava entre 6 imagineu-vos el ritme familiar, jejejejje
Imatge
[/url]
G14

EntradaAutor: ofcourse » dj. feb. 07, 2008 11:21 am

Bon dia guapes!!!

G14, així que tu fas el convit a Can Bonastre??? Aixss quin desastre que soc... Bueno, es que resulta que ahir va venir el meu nen amb uns tríptics de Can Bonastre, i em va dir que podiem anar un cap de setmana, i que seria un bon lloc per fer la boda!!! Gairebé caic de cul de l'emoció, és el primer gest actiu cap a la boda que te....
Imatge
ofcourse

Entrades: 1263
Membre des de: dc. maig 17, 2006 4:12 pm

EntradaAutor: G14 » dj. feb. 07, 2008 12:04 pm

Osti ofcourse donc el teu nen va molt fort, no????
Perquè Bonastre ja no col.labora amb caterings i ho fan ells mateixos i m´enrecordo que la Tartana em sembla que va demanar de menu iAra el lloc clar, bé potser perquè jo em caso allà però és preciós!!!!!!
Imatge
[/url]
G14

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants