RESTAURANT CAN RIBAS 2008

any olímpic.

EntradaAutor: Janna » dt. feb. 05, 2008 8:26 pm

Ostres La Paqui, fins el 6 de Juny no us han donat hora,..., quanta demora que hi ha!!! Has anat al Registre Civil de Barcelona, oi??? Has hagut de fer molta cua per entregar els documents???
És que sempre que hi he anat està allò a punt de rebentar de penya,...
Jo volia anar demà pel matí al Registre Civil però se m'ha girat feina i no podré anar-hi fins la setmana que ve.
Suposo que casant-nos el 25 Octubre ens donarà temps, no? Quin patir, tu!

Montse!!! Moltes gràcies per les fotos, s'agraeix moltíssim i dóna molta tranquilitat!
Janna
:: núvia rookie

Entrades: 156
Membre des de: dg. juny 24, 2007 5:36 pm

EntradaAutor: SoniaJordi » dt. feb. 05, 2008 9:36 pm

*.-o-o.* Olé kines fotos!!!! kina passada!!!!! Només de veure-ho se't possen els pèls de punta!!!! Guauuuuuuuu!!!!

Kines ganes d'anar al tastet! Ai la cara de les mares kuan vegin el can ribas espectacular!!!!!! kina alegria!!!!!!

A vere si ens truken aviaaaaaaaaaaat!!!!!! I més fotos, més fotos!!!!
SoniaJordi

Entrades: 140
Membre des de: dv. maig 25, 2007 6:55 pm
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: la paqui » dc. feb. 06, 2008 10:35 am

Janna, hem anat al Registre de Rubí perquè el meu novio està empadronat allà i vam pensar que hi hauria menys llista d'espera que a Bcn. Va anar-hi ell i no va fer gaire cua... però mira, fins el 6 de juny res de res!! :--(
la paqui

Entrades: 13
Membre des de: dg. jul. 01, 2007 7:53 pm

EntradaAutor: Eysuke » dc. feb. 06, 2008 1:13 pm

Hola chicas, que tal? como van los nervios? estamos todas deseando que lleguen los "tastets" jajajajaja *.-o-o.*

Por cierto Montsecica, te comentaron en el Can Ribas lo del plano para llegar allí? Alguna sabe cuando dan los planos par darlos a los invitados?

Pq a mi me gustaría darlos el mismo día que se dan las invitaciones.

Bss :-)ok:
Imatge
Eysuke
:: núvia experimentada

Entrades: 318
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 2:36 pm
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

EntradaAutor: pilimili » dc. feb. 06, 2008 1:31 pm

cuando vayas se lo dices a alex o quien esté y te los daran sin ningún problema. Nosotros les enviamos un email y nos los enviaron por correo sin ningún problema. :-)ok:
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: rubgal » dc. feb. 06, 2008 4:49 pm

A mi también me gustaria darlos con las invitaciones. Cuando vayamos a can ribas lo preguntaremos...
Como van los preparativos?? ya teneis las alianzas?
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: Eysuke » dc. feb. 06, 2008 6:00 pm

gracias pilimili, mandaré un mail a ver si me las envian de mientras por correo, sino cuando vaya se las pido a Alex o a Teresa.

Los preparativos los llevo creo que bien, todavia no tengo las alianzas no se muy bien donde mirarlas y como cogerlas. ¿Como son las vuestras?

Lo que si que tengo es todo los complemetos de la novia jajajaja, vestido, zapatos, medias, ropa interior etc.....
Me falta hacer la prueba de los menús... :-(

bss
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: mima » dc. feb. 06, 2008 8:39 pm

Eysuke, nosaltres vem anar la setmana pasada i ens van donar els mapes. O sigui q no hi ha problema si els demaneu.

Nosaltres d'aki a dos setmanes ja tindrem les invitacions, i ja les podrem donar. Anem super malament d temps, xq a ultima hora, la noia q ens les feia es va tirar enrere! A tres mesos d la boda!!! Una gran p****a!! I hem hagut d fer un arreglillo! Xo bueno, al final tot solucionat!

Avui he anat amb me mare a mirar el tema dls detallets xls invitats. Jo tenia alguna idea q vaig veure i avui n'hem sortit d dubtes. A me mare també li agradat molt. O sigui q suposo q la setmana q be, quan pugui, aniré a tirar-ho endavant. Una cosa menys!

Ja van kdant menys coses. Diumenge el tastet...
Imatge
mima
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1356
Membre des de: dv. abr. 07, 2006 6:13 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: Janna » dc. feb. 06, 2008 11:20 pm

Mima, a on has anat a mirar els detallets???
Janna

EntradaAutor: Eysuke » dj. feb. 07, 2008 11:21 am

Hola chicas, ya me han llamado de Can ribas para la prueba del menú, iré viernes a la noche día 22. Yujuuuuuuu!!!!!!! :-///:

Prometo fotos de los platos y del entorno.

Yo los detalles ya los tengo escogidos. Son bombones en cajitas así my decoradas y monas.... es sencillo pero nos gustaba.

Y también me han llamado de Can Ribas para decirme que no hay problema con el tema de los planos, que cuando vaya al tastet las pida que tienen muchas unidades. Así las daré con las invitaciones :-)ok:

Ya quedan menos cositas.... casi que lo tengo todo. Sólo me queda el tema musicos que es un tema delicado :o-o: y demasiado caro :--(

Chicas que paseis un buen ía.

Eysuke-Rosa Mari
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: rubgal » dj. feb. 07, 2008 4:34 pm

Ya m'han trucat per fer el tastet!!!!!!!!!!! ara falta escollir els plats :-)
Les que encara no heu anat ja sabeu els plats que provareu??
rubgal

Entrades: 113
Membre des de: dg. set. 23, 2007 6:42 pm

EntradaAutor: mima » dj. feb. 07, 2008 4:44 pm

Ei noies, q be q ja us hagin trukat xls tastets! Ja anem kdant menys!!!

Janna, jo soc de Terrassa, i he anat a varios llocs d x aki. Nose si et coneixes Terrassa, xo vaig anar primer a un lloc q està al carrer cremat i dps un altre al carrer de la unió. Aki és on m'ho he kdat. No vull dir q és. xq tinc alguns espies x aki, i prefereixo deixar-ho en secret. Un cop casada ja ho veureu. Nomes dir q no son bombons.
Imatge
mima

EntradaAutor: mima » dj. feb. 07, 2008 4:47 pm

Eysuke, si q és un tema delicat això dls musics. A mi em porta de cap! Cada vegada q anava a Can Ribas i treia el tema em deien q ja em dirien alguna cosa. I així ja porto 2 mesos. Em van donant llargues i així al final es surten amb la seva. El disabte pasat ja vaig tornar a comentar-ho i em van dir q em dirien ja alguna cosa segur. Diumenge anem als tastets, espero q ja ho deixem enllestit. I espero q em rebaixin alguna coseta, xq sino....
Imatge
mima

EntradaAutor: Eysuke » dj. feb. 07, 2008 10:41 pm

Bona nit a totes....

Mima tienes razón, el tema musicos nos trae a todas o casi todas un poco cabreadas... es que son tantos gastos que suma y sigue. Nosotros comentaremos el tema musicos a ver si nos bajan algo,pero creo que será lo que tu dices que nos irán dando largas.... ojalá funcione... ya me contarás.

Chicas, vosotras vais a poner autocar para llevar a los invitados al restaurante???? yo tengo ese dilema... hoy he ido a reservas las invitaciones y tebia que poner lo del autocar, pero no estamos muy seguros pq es muy caro tambien. Pero lo que no queremos es que la gente se pierda. Aissss no se que hacer.

:-)0(-:
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: montsecica se casa » dv. feb. 08, 2008 10:06 am

Hola Eysuke!!!

Nosaltres sí que posarem autocar, de fet ja ho hem posat a les invitacions.
El que no hem fet és mirar companyies d'autocars.
Això depen de la gent que vulgui anar amb autocar.
Suposo que serà qüestió de que en el moment que repartim les invitacions, preguntar-ho obertament: TEnim intenció de posar autocars, vosaltres vindrieu amb autocar? i llavors es quan es fa un recompte de persones aproximat.

http://www.novios.org/jaimeymontse
montsecica se casa

Entrades: 96
Membre des de: dj. feb. 01, 2007 11:40 am

EntradaAutor: Eysuke » dv. feb. 08, 2008 10:09 am

Hola Montse,

Me parece buena idea, cuando entregue las invitaciones y de los planos preguntaré a la gente si querrán venir en autocar y depende del sondeo lo pondremos o no.

Bss y sino hablamos buen fin de semana a todas.

Mañana voy a la prueba del recogido y maquillaje para saber si me quedo con esta chica o cambio. Ya os contaré.
:-()-)
Imatge
Eysuke

EntradaAutor: mima » dv. feb. 08, 2008 1:44 pm

Eysuke, nosaltres també stem dubtant d posar autocar. Al principi deiem q si, xo nose si hi haurà suficient gent com x omplir un autocar! I és q a més, son mooooltes peles!!! Ja veurem!!
Imatge
mima

EntradaAutor: pilimili » dv. feb. 08, 2008 1:54 pm

jo també tenia dubtes de posar autocar, però moolta gent ens van dir un noooo rotund pq és clar, per anar molt bé, però per tornar si es volien venir abans que i tothom posava pegues. Vam optar per no posar i haig de dir que seguint el mapa ningú es va perdre, així que això ja sou vosaltres. Pregunteu a veure que us diuen :-)ok:
Imatge
pilimili

Entrades: 491
Membre des de: dl. jul. 04, 2005 7:34 pm

EntradaAutor: Janna » dv. feb. 08, 2008 4:40 pm

Tema autocars: si ho indiquem bé, la gent no té perquè perdre's i així la gent gran pot marxar abans ( si no volen quedar-se a la juerguilla) i no depenen d'horaris,...

Gràcies Mima, conec una miqueta Terrassa pq he fet la resi a Hosp Terrassa i al CAP Terrassa Nord,...,i a més sóc vallesana!!!
C/ de la Unió i C/Cremat. MOLTES GRÀCIES, m'ho apunto

Nenes, per fi és divendres!!!!! Avui vaig de concertillo a veure els "Love of Lesbian" yuuuuppppiiiiii!!!!!!!!

Bon cap de setmana a totes!
Janna

EntradaAutor: ninou » dv. feb. 08, 2008 5:03 pm

que t'ho passis molt bé al concert Janna!

eeeeei, hi haurà més tastets aquest finde, eeeh, mima??????

De moment, amb les fotos que he vist de la setmana passada hrecordat el nostre tastet! que maco i que ben presentat tot i sobretot que boooo!!!!!!!!

Tema autocars, nosaltres en volíem posar, però finalment, la gent gran la vam poder repartir en cotxes de convidats i va ser millor perquè podien marxar quan volien...
Però es clar, depen de si hi ha molta gent gran, si els convidats ho prefereixen...
Ens vam casar el 17-11-07 !

Imatge
ninou
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1819
Membre des de: dj. març 02, 2006 8:34 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2008

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants